abonnement Unibet Coolblue
pi_57570266
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007

"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Geert Wilders in Spits, 9 november 2006

"De islam is Het Kwaad zelf."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Ik wil discrimineren."

Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet.
Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007

"Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006


"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko,
Parool 29 mei 2007

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004

De Nederlandse Antillen zijn „een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Hero Brinkman in diverse interviews, december 2007 en januari 2008

De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon

"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA

“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007

"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007

“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007


Mijn vraag aan Wilders stemmers, Waarom stemmen jullie Wilders en waarom hebben jullie een haat tegen de Moslims en de allochtonen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57570351
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Klinkt een beetje ala Hitler.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_57570362
"Niet dat ik de dialoog niet wil, maar een debat is onmogelijk"

@ Geert Wilders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 23 maart 2008 @ 23:57:52 #4
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_57570459
Vele zinnen zijn uit hun verband gerukt valt mij op
happen naar de baas
  maandag 24 maart 2008 @ 00:36:09 #5
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57571327
Heel veel statements zijn eigenlijk zo slecht nog niet, maar je moet denk ik open genoeg of intelligent genoeg zijn om niet meteen elke zin die hij zegt negatief te interpreteren. Neem bijvoorbeeld die zin dat ie zegt dat ie discrimineert. Prima zin toch? Iedereen discrimineert. Dat heb ik zo geleerd van mijn opa, en die kan het weten Maar serieus, discrimineren betekend onderscheid maken. Iedere keer dat een persoon met 0,0 opleiding en een laag IQ wordt afgewezen voor een hoog geplaatste baan, dan is dat discriminatie. En dat is zeker wel terechte discriminatie, tenzij je serieus wil dat de dokter die je in het ziekenhuis behandelt geen opleiding heeft gehad maar gewoon is aangenomen omdat ze in dat ziekenhuis niet discrimineren.

Discrimineren is niets meer dan onderscheid maken.

Een hoop van de standpunten van wilders zijn te verdedigen zonder dat je een racistische insteek hebt, met rationele argumenten die gewoon een logisch gevolg zijn van verschillende feiten en statistieken. Ik vind het alleen geen prettig mannetje, daarom stem ik er niet op En ik heb niks tegen buitenlanders. Ik heb alleen wat tegen asociale gasten die hierheen komen en vervolgens alleen kunnen schelden op de westerse maatschappij, die mogen er van mij meteen uitgekicked worden
pi_57571561
Tijd geleden dat ik zoveel geniale uitspraken in één topic zag. Hulde
pi_57571631
''Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

''De Nederlandse Antillen zijn een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:42:02 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57572596
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:49 schreef Apropos het volgende:
''Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

''De Nederlandse Antillen zijn een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Nou, want twee nationaliteiten is toch wel zo'n heul groot probleem!
O.a. de US heeft dit al tijden, en daar zie ik het niet echt mis gaan op dat punt. Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom het een punt zou moeten zijn.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57575229
Er zijn er maar weinig waar ik het oneens mee ben.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:10:09 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57575260
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:49 schreef Apropos het volgende:
"De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Deze uitspraak is niet van Wilders
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_57576438
[quote]Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008 Eensch.

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007 Oneensch.

"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Geert Wilders in Spits, 9 november 2006 Eensch/Oneensch.

"De islam is Het Kwaad zelf."
Oneensch.
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008 Oneensch.

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008 Eensch.

"Ik wil discrimineren."

Geert Wilders, radiointerview, NIO Oneensch.

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006 Eensch.

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007 Oneensch.

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007 Eensch, zelfde geld voor alle andere allochtonen.

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007 Eensch/Oneensch.

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004 Eensch.

Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet.
Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007 Eensch.

"Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007 Eensch.

"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007 Eensch.

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008 Oneensch.

"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006 Eensch.

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006 Eensch


"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko,
Parool 29 mei 2007 Oneensch.

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004 Oneensch.

De Nederlandse Antillen zijn „een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Hero Brinkman in diverse interviews, december 2007 en januari 2008 Eensch.

De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon Eensch

"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA Snap ik niet

“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007 Oneensch.

"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006 Oneensch.

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006 LOL oneensch.

"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007 Eensch.

“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007 Eensch.
pi_57576983
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, want twee nationaliteiten is toch wel zo'n heul groot probleem!
O.a. de US heeft dit al tijden, en daar zie ik het niet echt mis gaan op dat punt. Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom het een punt zou moeten zijn.
Is het werkelijk zo vreemd om dat te verlangen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:12:32 #13
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_57577470
Ik kan het met de rode draad achter deze uitspraken wel enigzins eens zijn. Als die man nou eens ophield met het blaten van kortzichtige dogma´s, het debat fatsoenlijk aanging en zich wat genuanceerder uit zou spreken..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 24 maart 2008 @ 14:15:33 #14
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_57578572
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
[blablablaat
Je hebt het er maar druk met die man is het niet? Je zou bijna denken dat je er juist blij mee bent zodat je kansloze topics kan openen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_57578956
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd en ze hebben geen van alle een hyperlink zodat je ze kunt controleren.

Of wel een typisch Meki topic
[..]

Bron
Komkom martijn, je hebt toch google? Dan ben je met twee klikken op www.watwilwilders.nl waar alle uitspraken met hyperlink staan.

vooral dit vind een erg beroerde uitspraak .
quote:
"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:36:21 #16
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57578959
Alle poep uit het topic verwijderd. Probeer aub iets intelligenter te reageren. Het TS bashen is wel erg vorig jaar.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 24 maart 2008 @ 15:13:39 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57579599
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
Mijn vraag aan Wilders stemmers, Waarom stemmen jullie Wilders en waarom hebben jullie een haat tegen de Moslims en de allochtonen
Wel erg generaliserend Meki. Net of alle wilders stemmers automatisch Moslims en Allochtonen haten. Dat is wel erg kort door de bocht te noemen. Daarnaast is je TT misleidend want je hebt in je OP ook veel uitspraken staan die niet door Wilders maar door partijgenoten gemaakt zijn.

dus welk punt wil je nu precies maken?
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:36 schreef du_ke het volgende:
Komkom martijn, je hebt toch google? Dan ben je met twee klikken op www.watwilwilders.nl waar alle uitspraken met hyperlink staan.
Als TS een punt wil maken zal ie met een goede OP moeten komen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 24 maart 2008 @ 16:38:01 #18
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57581316
Zo, die Wilders is wel erg radicaal, extremistisch en racistisch te noemen. Ik heb ook het vermoeden dat die lijst een stuk langer is.
Erg vreemd dat hij nog niet is veroordeeld voor het aanzetten tot haat, discriminatie en racisme.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:54:36 #19
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57582941
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Komkom martijn, je hebt toch google? Dan ben je met twee klikken op www.watwilwilders.nl waar alle uitspraken met hyperlink staan.

vooral dit vind een erg beroerde uitspraak .
[..]
Wil Wilders echt een migrantenvrij Nederland? Ook westerse migranten?
pi_57583150
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:38 schreef Super7fighter het volgende:
Zo, die Wilders is wel erg radicaal, extremistisch en racistisch te noemen. Ik heb ook het vermoeden dat die lijst een stuk langer is.
Erg vreemd dat hij nog niet is veroordeeld voor het aanzetten tot haat, discriminatie en racisme.
Ik zie geen enkele verwijzing naar een ras.
  maandag 24 maart 2008 @ 18:09:03 #21
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57583192
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele verwijzing naar een ras.
Ik wel: blanken.
pi_57583499
Die term hoeft niet per se te duiden op bepaalde rassen. Het wordt ook gebruikt in discussies over bijvoorbeeld blanke scholen en zwarte scholen. In dit geval: blanke steden en niet-blanke steden. Het lijkt me dat het duidt op het percentage allochtonen.
  maandag 24 maart 2008 @ 18:28:25 #23
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57583542
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef Picchia het volgende:
Die term hoeft niet per se te duiden op bepaalde rassen. Het wordt ook gebruikt in discussies over bijvoorbeeld blanke scholen en zwarte scholen. In dit geval: blanke steden en niet-blanke steden. Het lijkt me dat het duidt op het percentage allochtonen.
Wij gebruiken wit en zwart, niet blank en zwart in het onderwijs.
pi_57583549
Het was een Engels interview. Ze konden het ook anders vertalen. Toevallig heb ik de link.
pi_57583679
Wel een interessant interview overigens. Vooral part 2 en 3. Daarin doet Wilders me sterk denken aan Amerikaanse Republikeinen.
pi_57583855
Op ongeveer 3:05 van Part 3 begint de presentator daarover. En dan reageert Wilders door te praten over het aantal mensen uit niet-Westerse landen.
pi_57583886
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:


Als TS een punt wil maken zal ie met een goede OP moeten komen
Komkom Martijn daar mag jij niet teveel commentaar op hebben. Deze verzameling quotes zegt meer dan zomaar een opiniestukje van de elsevier site .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57583912
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wil Wilders echt een migrantenvrij Nederland? Ook westerse migranten?
Kan een verkeerde vertaling zijn natuurlijk. Al maakt het niet zoveel verschil natuurlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57584142
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik wel: blanken.
Je hebt het over het gesprek op Hard Talk? Ik heb het even gecheckt. De journalist vraagt of hij het onacceptabel vindt dat de meerderheid in bepaalde steden 'non white' is, en Wilders geeft het antwoord "I wouldn't want to live in a country where the majority of a country, let alone of a city, would be Islamic". Ik heb het genoemde citaat in ieder geval niet gehoord.



Ik zie het nut er niet van om mensen in een racistische hoek te drukken als daar geen reden voor is. Het is een manier om een ander onredelijk te verklaren en jezelf vrij te stellen van argumenteren Er zijn genoeg valide argumenten; gebruik ze dan ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Autodidact op 24-03-2008 20:14:37 ]
pi_57585598
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef Hijacking het volgende:
Vele zinnen zijn uit hun verband gerukt valt mij op
Sure.
pi_57585746
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is het werkelijk zo vreemd om dat te verlangen?
Het is niet echt van deze tijd ...
pi_57589015
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wel erg generaliserend Meki. Net of alle wilders stemmers automatisch Moslims en Allochtonen haten. Dat is wel erg kort door de bocht te noemen. Daarnaast is je TT misleidend want je hebt in je OP ook veel uitspraken staan die niet door Wilders maar door partijgenoten gemaakt zijn.

dus welk punt wil je nu precies maken?
[..]

Als TS een punt wil maken zal ie met een goede OP moeten komen
Vraag Wilders maar
ik ga jou niet tien keer uitleggen wat racisme is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57589227
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Vraag Wilders maar
ik ga jou niet tien keer uitleggen wat racisme is
Laat ik een poging wagen.

Wilders wil discrimineren, want volgens de OP zei hij: "Ik wil discrimineren." tijdens een radiouitzending van de Nederlandse Islamitische Omroep.
pi_57589265
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:43 schreef Picchia het volgende:

[..]

Laat ik een poging wagen.

Wilders wil discrimineren, want volgens de OP zei hij: "Ik wil discrimineren." tijdens een radiouitzending van de Nederlandse Islamitische Omroep.
Een ergste teken van racisme is dat
Als je mensen uitlsluit al alleen maar hoe ze zijn is het ergste van racisme
en moet Wilders met elke middelen die er zijn gestopt worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:24:48 #35
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57590237
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Een ergste teken van racisme is dat
Als je mensen uitlsluit al alleen maar hoe ze zijn is het ergste van racisme
en moet Wilders met elke middelen die er zijn gestopt worden
Wilders legt de vinger op de zere plek.
Hij heeft op heel veel punten volkomen gelijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:30:09 #36
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57590345
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je hebt het over het gesprek op Hard Talk? Ik heb het even gecheckt. De journalist vraagt of hij het onacceptabel vindt dat de meerderheid in bepaalde steden 'non white' is, en Wilders geeft het antwoord "I wouldn't want to live in a country where the majority of a country, let alone of a city, would be Islamic". Ik heb het genoemde citaat in ieder geval niet gehoord.



Ik zie het nut er niet van om mensen in een racistische hoek te drukken als daar geen reden voor is. Het is een manier om een ander onredelijk te verklaren en jezelf vrij te stellen van argumenteren Er zijn genoeg valide argumenten; gebruik ze dan ook.
Ik kan met mijn belgische stream helaas die filmpjes niet zien, maar als het is als jij zegt valt het inderdaad wel mee.
pi_57590408
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:24 schreef wolferl het volgende:

[..]

Wilders legt de vinger op de zere plek.
Hij heeft op heel veel punten volkomen gelijk.
Voor racisten heeft Wilders gelijk. dat begrijp ik
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:37:18 #38
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 24 maart 2008 @ 23:46:08 #39
165802 Reki
no comment.
pi_57590650
Nu hopen dat het OM snel een beslissing maakt over de uitspraken van wilders.
zie ondertitel :)
pi_57591092
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:59 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:
Bedankt voor het bij elkaar zetten van deze uitspraken. Ik ga er een youtube filmpje van maken. Mooie muziek er onder, mooie foto's van Wilders en nare foto's van moslims om zijn gelijk te onderstrepen. Ik zal je uiteraard niet vergeten te noemen in de credits.
Pfff, je kan dat niet eens.
pi_57591250
tvp, was al leuk tot hier toe.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 25 maart 2008 @ 01:06:38 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57591898
Ik vind het allemaal wel meevallen , vooral als je kijkt wat sommige schreeuwbaarden allemaal roepen

Maar ja TS = Meki
Ik ben inmiddels overleden
pi_57592907
Deze is eigenlijk wel handig:

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

Als je in elke (moslim)familie één crimineel moet vinden waardoor je ze allemaal kunt uitzwaaien blijft er niet veel over
standaarddrinker
pi_57593214
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:06 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen , vooral als je kijkt wat sommige schreeuwbaarden allemaal roepen

Maar ja TS = Meki
Het is natuurlijk niet voor niets dat de aanklachten tegen Wilder zich blijven opstapelen, zonder dat het OM er iets mee kan doen. Geert blijft met deze uitspraken binnen de grenzen van de Nederlandse wet. Dat overgevoelige mensen met zeer grote tenen hier aanstoot aannemen komt geheel voor hun eigen rekening.
Born to be Free
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:15:02 #45
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57593243
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:11 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet voor niets dat de aanklachten tegen Wilder zich blijven opstapelen, zonder dat het OM er iets mee kan doen. Geert blijft met deze uitspraken binnen de grenzen van de Nederlandse wet. Dat overgevoelige mensen met zeer grote tenen hier aanstoot aannemen komt geheel voor hun eigen rekening.
Het heeft er meer mee te maken dat politici binnen de Tweede Kamer zo goed als onschendbaar zijn. Dat heeft een reden. Wilders zal je echter niet zijn uitspraken zien herhalen buiten de Tweede Kamer, ook dat heeft weer een reden.

Dat je ziet dat mensen die uitspraken van Wilders opschrijven, en moslims door Joden vervangen, al opgepakt worden, geeft al het één en ander aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Yildiz op 25-03-2008 08:23:53 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:24:23 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57593334
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 07:15 schreef DrDentz het volgende:
Deze is eigenlijk wel handig:

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

Als je in elke (moslim)familie één crimineel moet vinden waardoor je ze allemaal kunt uitzwaaien blijft er niet veel over

Dat doen ze in Zwitserland ook , met als resultaat , lage criminaliteitcijfers
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:25:50 #47
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57593349
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat doen ze in Zwitserland ook , met als resultaat , lage criminaliteitcijfers
Engeland stuurde zijn criminelen ook naar 'n eiland, moet je eens kijken wat een utopia het is, vrij van alle criminaliteit! .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:20:10 #48
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57594068
Opgeschoond. Laatste kans.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:28:34 #49
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_57595193
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:11 schreef Wild_Wilder_Wilders het volgende:
Het is natuurlijk niet voor niets dat de aanklachten tegen Wilder zich blijven opstapelen, zonder dat het OM er iets mee kan doen. Geert blijft met deze uitspraken binnen de grenzen van de Nederlandse wet. Dat overgevoelige mensen met zeer grote tenen hier aanstoot aannemen komt geheel voor hun eigen rekening.
Het idee al dat je aangeklaagd kan worden voor het uitten van een mening die an sich niet oproept tot geweld is al een teken van een zeer zwak ontwikkelde democratie. Eerder een soort van opvanghuis voor lange tenen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_57595556
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat doen ze in Zwitserland ook , met als resultaat , lage criminaliteitcijfers
Zouden ze hier ook moeten doen Maar dat doet Zwisterland niet alleen>>>Oostenrijk kan er ook wat van.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_57596884
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het heeft er meer mee te maken dat politici binnen de Tweede Kamer zo goed als onschendbaar zijn. Dat heeft een reden. Wilders zal je echter niet zijn uitspraken zien herhalen buiten de Tweede Kamer, ook dat heeft weer een reden.
Dat is dus pure kul.

9 van de 10 aanklachten zijn simpelweg niet genoeg gegrond en worden dus ook niet in behandeling genomen.

Klinkt allemaal heel spannend, ik ga je aanklagen, maar als het niet gegrond verklaard wordt ben je gewoon helemaal nergens.
pi_57601491
quote:
["Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Deels eens. De ideologie van de islam heeft inderdaad fascistische trekjes, zoals de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen en ongelovigen die 'lager dan varkens' zijn. Dat *is* simpelweg fascistisch.
quote:
"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg". Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007
De tijd zal het leren. Hopelijk kan deze ontwikkeling worden gestuit.
quote:
"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam." Geert Wilders in Spits, 9 november 2006
Duizend is subjectief, de rest is waar. Wij kennen een moderne beschaving die uitgaat van gelijkheid tussen mensen. We executeren niemand en al helemaal geen minderjarigen. We staan ook niet toe dat meisjes van 9 jaar mogen trouwen, we doen niet aan uithuwelijken, we verbieden geen politieke partijen omdat ze NIET een bepaalde religie aanhangen, enzovoort, enzovoort.
quote:
"De islam is Het Kwaad zelf." Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Mwoa, vind ik wat overdreven.
quote:
"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Dat moeten mensen zelf weten. Wel verdient het aanbeveling om de daden en levensloop van Mohammed eens wat kritischer te belichten dan de gemiddelde moslim doet. Uit alles blijkt dat het een uiterst gewelddadig en wreed persoon was. Niet echt een rolmodel.
quote:
"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen." Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Daar heeft Wilders alle recht toe. Of een immigratiestop de oplossing is, is een ander verhaal. Er mag wel wat meer gedaan worden aan het behoud van de Nederlandse identiteit en ZEKER de westerse waarden en normen. We hoeven ons de mond niet te laten snoeren door extremisten die mensen ophitsen en onderdrukken.
quote:
"Ik wil discrimineren." Geert Wilders, radiointerview, NIO
Slechte zaak. Zoiets moet je niet willen.
quote:
"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006
Volledig mee eens.
quote:
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt". Geert Wilders, AT5, 22/8/2007
Vind ik niet zo relevant.
quote:
"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al." Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Deels eens. Of de familie meteen mee moet, is een ander verhaal. Maar zij die activiteiten ontplooien die de Nederlandse rechtsstaat ondermijnen, mogen wat mij betreft worden uitgezet (na het uitzitten van hun straf). Nederlands paspoort afpakken waar mogelijk.
quote:
"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw." Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004
Dit laatste zin hoeft van mij niet. Voor de rest ben ik het volkomen eens. Ik als niet-gelovige weiger me sowieso voortdurend aan te passen aan gelovigen, of dat nou moslims of christenen zijn.
quote:
Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet. Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007
Onzin. Zolang ze het Nederlandse belang goed behartigen en hun werk goed doen, zie ik het probleem niet.
quote:
"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat". Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007
Ik ook niet. En ik weet 100 procent zeker dat ik onmiddellijk emigreer wanneer dat ooit werkelijkheid wordt.
quote:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten." Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Een bezopen uitspraak. Je kunt hooguit hard maken dat allochtonen relatief vaak een beroep doen op de verzorgingsstaat. Wie niet werkt, staat ook niet in de file...
quote:
"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf." Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
De eerste zin is 100 procent juist, dat blijkt namelijk keer op keer weer. De tweede zin valt te betwisten. Zijn mensen gewelddadig van aard of worden ze opgehitst en gehersenspoeld? Er zijn legio voorbeelden van dat laatste.
quote:
"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur." Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Gedeeltelijk waar. Er zijn Marokkaanse jongetjes die vinden dat ze homo's op straat in elkaar mogen slaan en daarbij beroepen ze zich op de Koran. Cultuur zie ik hier als een groter probleem dan religie, hoewel de religie wel weer invloed heeft op de cultuur. We hebben het er trouwens ook zelf naar gemaakt. We hebben veel te weinig eisen aan migranten (de ouders van deze jongeren) gesteld. Die wonen hier al 30-40 jaar met het idee dat ze zich niet hoeven aan te passen. Niet verwonderlijk dat hun kinderen dat dan ook vinden.
quote:
"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko, Parool 29 mei 2007
Volledig mee eens. Staat los van de hele moslim-discussie.
quote:
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Zo'n vaart zal het niet lopen. Er zijn legio bevolkingsgroepen die zich probleemloos hebben aangepast in Nederland. Als er rellen komen, hebben moslims die zelf veroorzaakt, al speelt hierbij wederom de cultuur net zo'n grote rol als de relgie. Die 'straat-cultuur' is volgens mij religie-overstijgend.
quote:
De Nederlandse Antillen zijn „een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats" Hero Brinkman in diverse interviews, december 2007 en januari 2008
Overdreven, maar wat mij betreft stoot Nederland ze op den duur wel af.
quote:
De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon
Overdreven. Ik vind dat ze niet bestraft had hoeven worden. Ik vind in algemene zin dat slachtoffers van misdrijven meer rechten moeten hebben en plegers van misdrijven minder. Ze nemen bewust het risico dat het slachtoffer iets terugdoet. Ook dit staat voor mij los van de moslim-discussie.
quote:
“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007
Verbieden gaat wat ver. Zin 1 is waar, maar dat geldt ook voor andere religieuze boeken. Ik voel meer voor een soort leeswijzer.
quote:
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen." Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Discriminerend standpunt. Er kunnen best islamitische scholen bestaan, zolang ze zich houden aan de Nederlandse wet.
quote:
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Eens. Ik zou alleen de woorden 'bij voorkeur' tussenvoegen in de laatste zin. Ik zag een tijdje terug een reportage ergens in Turkije of Marokko over meisjes die zich voorbereiden op emigratie naar Nederland. Je vraagt je dan echt af wat ze hier komen doen.
quote:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt". Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
Eens.
quote:
“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127 6 september 2007
Immigratiestop, boerkaverbod en criminelen uitzetten akkoord, moskeeën en scholen onzin.
pi_57604392
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Als jij het eens bent met Wilders moet je dan niet in Amsterdam of grote steden wonen..
Woon maar in Venlo.

Ik snap niet dat jij het eens kan zijn met racistische geblaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:48:20 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57604927
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef salutem het volgende:

[..]

Dat is dus pure kul.

9 van de 10 aanklachten zijn simpelweg niet genoeg gegrond en worden dus ook niet in behandeling genomen.

Klinkt allemaal heel spannend, ik ga je aanklagen, maar als het niet gegrond verklaard wordt ben je gewoon helemaal nergens.
Wilders weet heel goed dat als hij zijn uitspraken buiten de Tweede Kamer herhaalt, hij aangeklaagd zal worden. Mede daarom gaat hij ook niet in debat buiten de Tweede Kamer.
Het is wettelijk geregeld dat volksvertegenwoordigers veel meer tot nagenoeg alles kunnen zeggen in de Tweede Kamer. De reden ervoor was dat men dacht dat Tweede Kamer leden wel enig fatsoen had e.d. Daarnaast is die wet ervoor om ervoor te zorgen dat 'er alles gezegd kan worden'. Buiten de TK hebben politici, net zoals iedereen, dezelfde regels te volgen op het gebied van vrijheid van meningsuiting. Die is niet onbeperkt.

Als je dus de uitspraken van Wilders pakt, en de moslims vervangt door Joden, en hiermee op straat gaat staan wordt je dus aangeklaagd, en zal het naar mijn verwachting ook gegrond zijn.

Of kun je een andere reden bedenken waarom hij alleen zijn standpunten verkondigd binnen de Tweede Kamer?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57605567
Uit al die uitspraken hierboven blijkt toch juist dat hij dit ook buiten de Kamer doet?
pi_57605657
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:48 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wilders weet heel goed dat als hij zijn uitspraken buiten de Tweede Kamer herhaalt, hij aangeklaagd zal worden. Mede daarom gaat hij ook niet in debat buiten de Tweede Kamer.
Het is wettelijk geregeld dat volksvertegenwoordigers veel meer tot nagenoeg alles kunnen zeggen in de Tweede Kamer. De reden ervoor was dat men dacht dat Tweede Kamer leden wel enig fatsoen had e.d. Daarnaast is die wet ervoor om ervoor te zorgen dat 'er alles gezegd kan worden'. Buiten de TK hebben politici, net zoals iedereen, dezelfde regels te volgen op het gebied van vrijheid van meningsuiting. Die is niet onbeperkt.

Als je dus de uitspraken van Wilders pakt, en de moslims vervangt door Joden, en hiermee op straat gaat staan wordt je dus aangeklaagd, en zal het naar mijn verwachting ook gegrond zijn.

Of kun je een andere reden bedenken waarom hij alleen zijn standpunten verkondigd binnen de Tweede Kamer?
? Deze uitspraken zijn toch allemaal buiten de Kamer gedaan? Wat zegt hij dan wel niet in de Kamer? Ben benieuwd.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:00:13 #57
111528 Viajero
Who dares wins
pi_57606719
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Islam is niet het probleem, de interpretatie is een probleem. Zolang Moslims zich aanpassen, Nederlands spreken, bijdragen aan de samenleving en binnen de Nederlandse wet blijven mogen ze van mij doen wat ze willen.
quote:
"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. En ook al gebeurt het, wat maakt dat uit? Zolang ze zich maar aanpassen.
quote:
"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Geert Wilders in Spits, 9 november 2006
Een cultuur vergelijken met een religie. En daarbij flink poverdrijven. Wel ben ik het met hem eens dat de Nederlandse cultuur beter is dan die van de meeste Islamitische landen.
quote:
"De islam is Het Kwaad zelf."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Onzin.
quote:
"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Dan aanbid je Mohammed toch niet? Doe ik ook niet. Maar ik ga ook niet voor anderen bepalen wie ze wel en niet mogen aanbidden.
quote:
"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
Geen stop, maar een puntensysteem. En niet alleen voor islamitische landen, maar voor alle landen.
quote:
"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO
Heel onhandige uitspraak.
quote:
"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006
En wat ga je eraan doen? Daarnaast is deze uitspraak wel puur racisme.
quote:
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007
Wilders verwerpt hier de Nederlandse traditie van internationalisme en gastvrijheid. Zolang mensen zich gedragen maakt het toch niet uit welke nationaliteit ze hebben?
quote:
"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Stuur buitenlanders die problemen veroorzaken het land uit.
quote:
"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Ja, absoluut.
quote:
“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004
Alle buitenlanders moeten zich aanpassen.
quote:
Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet.
Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007

"Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007
Onzin. Het maakt Nederland alleen maar sterker als politici meerdere nationaliteiten hebben. Meer kennis, en een sterkere band met handelspartners.
quote:
"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007
Ik ook niet, maar dat zal ook echt niet gebeuren.
quote:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Veel positieve bijdragen, zoals veel MKB en bijvoorbeeld het leveren van nageslacht aan het Koninklijk huis ook. migranten betalen ook belasting. Profiteurs moeten wel worden aangepakt, of ze nou migrant zijn of Nederlander.
quote:
"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Hij heeft een punt, maar de meeste Moslims zijn niet gewelddadig.
quote:
"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Hun gedrag vloeit voort uit een te zachte aanpak.
quote:

"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko,
Parool 29 mei 2007
Dat is dan weer iets te hard. Film ze, spoor ze op en laat ze alle schade betalen, incl een hoge boete.
quote:
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Altijd leuk om op CNN te zien natuurlijk. Dit is een van de domste uitspraken die hij ooit heeft gedaan.
quote:
De Nederlandse Antillen zijn „een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Hero Brinkman in diverse interviews, december 2007 en januari 2008
Hou een referendum met twee mogelijkheden: onafhankelijkheid of volledige aansluiting bij Nederland. De huidige situatie kan echt niet.
quote:
De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon
Helemaal mee eens. Straatrovers (alle, niet alleen Marokkaanse) zouden vogelvrij verklaard moeten worden ipv dat ze meer beschermd worden dan hun slachtoffers.
quote:
"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA
Inderdaad niet realistisch. wmb ook niet wenselijk.
quote:
“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007
Bijbel en Thora ook.
quote:
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Liefst helemaal geen religieuze scholen.
quote:
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
Wat lief van hem.
quote:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
Puntensysteem, geen complete stop.
quote:
“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007
Ik begin bijna te denken dat Wilders een obsessie heeft met Islam...
quote:
Mijn vraag aan Wilders stemmers, Waarom stemmen jullie Wilders en waarom hebben jullie een haat tegen de Moslims en de allochtonen
Ik zal nooit op hem stemmen, vooral omdat hij te generaliserend is, en nooit in debat wil. Verder zijn het wel ontkenallochtonen zoals Meki en ontkenpolitici die mensen in de armen van Wilders drijven. Er zijn nou eenmaal problemen, en als andere politici die ontkennen en mensen die problemen benoemen racist noemen, dan haalt Wilders idd veel stemmen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:04:20 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57606846
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Bananenman het volgende:
Uit al die uitspraken hierboven blijkt toch juist dat hij dit ook buiten de Kamer doet?
Je hebt gelijk, excuses. Ik beschouw mijn punt bij deze vooralsnog ongeldig.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:10:36 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57608539
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Engeland stuurde zijn criminelen ook naar 'n eiland, moet je eens kijken wat een utopia het is, vrij van alle criminaliteit! .
Ja en , wat heeft dat met Zwitserland of met dit topic temaken
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:16:17 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57608718
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ja en , wat heeft dat met Zwitserland of met dit topic temaken
Zoals de - - aangaf: niets.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57614002
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:

De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon
Wat een onzin kraamt die man uit!
Maar dubbele onzin is dit citaat.
Er is weinig moed voor nodig om met een auto op iemand in te rijden. Pas als ze in haar auto een PC-Hoofttractor aangevallen had, had er sprake kunnen zijn van moed.
In dit geval, zoals ook bleek tijdens de rechtzitting, ging het gewoon om een mevrouw met een gebrekkige agressiebeheersing.
Enerzijds een heel kort lontje als ze beledigd wordt, anderzijds een schamel figuur als ze op haar daden aangesproken wordt.
Moed heeft ze in elk geval nergens getoond.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57614150
Hij heeft wel humor. Een lintje
standaarddrinker
pi_57626575
quote:
Iedere keer dat een persoon met 0,0 opleiding en een laag IQ wordt afgewezen voor een hoog geplaatste baan, dan is dat discriminatie. En dat is zeker wel terechte discriminatie, tenzij je serieus wil dat de dokter die je in het ziekenhuis behandelt geen opleiding heeft gehad maar gewoon is aangenomen omdat ze in dat ziekenhuis niet discrimineren.
Onzin, bepalen of iemand wel/niet geschikt is voor een baan op basis van opleiding is geen discriminatie. Discriminatie is onderscheid maken op basis van bijvoorbeeld: afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sekse, seksuele geaardheid en handicap.

Verder vind ik het prima dat Wilders zijn eigen mening heeft, maar zijn mening en de manier waarop hij het overbrengt ben ik het mee oneens.Ter voorbeeld, met criminelen mag wat mij betreft best wat creatiever omgesprongen..Als hij criminelen het land uit wilt sturen, dan vind ik dit niet eens een slecht plan mits hierbij geen onderscheid wordt gemaakt op basis van kenmerken die er niet toe doen. Waarom heeft een moordenaar die in de islam gelooft niet het 'recht' om in NL te wonen, maar een christelijke moordenaar wel het 'recht' om in Nederland te wonen (nadat hij zijn straf uitgezeten heeft). Wilders zou wat betreft deze punten best consequent mogen zijn.

Maar de reden waarom ik het echt oneens met hem ben is omdat dit antwoord voortvloeit uit de vraag hoe het 'demografisch' probleem opgelost moet worden:

Wat u betreft komen er naar verhouding teveel moslims in Nederland. Met meer kinderbijslag voor autochtonen zou dat mooi bijgestuurd kunnen worden. Is dat dan niks? ( http://pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=100&Itemid=22)

En daarop antwoord: “Nou nee, ik krijg al kippevel als ik alleen al aan de opvoedingsondersteuning denk die dit kabinet voorstaat. Zeker, we hebben een groot demografisch probleem. Dat komt door de immigratie, en ook omdat moslims zich sneller voortplanten. Maar ik zeg dan: Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.”
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:39:33 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57637388
Goh.... een van de weinige keren dat Meki z'n best doet voor een topic, en ook nog eens alleen maar feiten in de OP weet te zetten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:41:32 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57637456
Ook weer een toepasselijke advertentie onderaan de pagina....

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_57637578
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een onzin kraamt die man uit!
Maar dubbele onzin is dit citaat.
Er is weinig moed voor nodig om met een auto op iemand in te rijden. Pas als ze in haar auto een PC-Hoofttractor aangevallen had, had er sprake kunnen zijn van moed.
In dit geval, zoals ook bleek tijdens de rechtzitting, ging het gewoon om een mevrouw met een gebrekkige agressiebeheersing.
Enerzijds een heel kort lontje als ze beledigd wordt, anderzijds een schamel figuur als ze op haar daden aangesproken wordt.
Moed heeft ze in elk geval nergens getoond.
Eventjes toch een lans breken:

Sorry maar ben je ooit beroofd? Heb je wel eens een gast, langer en sterker dan jij, achter je aan gehad omdat hij jouw geld wou? Ik wel. Niet één keer, maar vaker. En ik zeg je, daarvan wordt je zelf ook niet aardiger. Ik had nadien ook zoiets van: voor die klootzak een galg. En dat is niet onredelijk of onmenselijk, het is juist zeer menselijk. Ik begrijp die vrouw volkomen, zeker als je weet dat ze op diezelfde locatie al eerder écht was beroofd met grof geweld. De milde straf is dus zeer rechtvaardig.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:58:19 #67
111528 Viajero
Who dares wins
pi_57644423
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Eventjes toch een lans breken:

Sorry maar ben je ooit beroofd? Heb je wel eens een gast, langer en sterker dan jij, achter je aan gehad omdat hij jouw geld wou? Ik wel. Niet één keer, maar vaker. En ik zeg je, daarvan wordt je zelf ook niet aardiger. Ik had nadien ook zoiets van: voor die klootzak een galg. En dat is niet onredelijk of onmenselijk, het is juist zeer menselijk. Ik begrijp die vrouw volkomen, zeker als je weet dat ze op diezelfde locatie al eerder écht was beroofd met grof geweld. De milde straf is dus zeer rechtvaardig.
Helemaal mee eens. Mensen die straatrovers verdedigen zijn nooit zelf beroofd.

Het is niet alleen die paar euros die je bij je hebt, maar ook fotos, adressen, nieuwe pasjes aanvragen etc. En als zo'n gast gepakt wordt dan staat ie dezelfde dag weer op straat.

Wmb worden straatrovers vogelvrij verklaard.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:11:58 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57653579
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Vraag Wilders maar
ik ga jou niet tien keer uitleggen wat racisme is
Meki, Meki, Meki toch
quote:
Is Wilders een racist?
Rechter moet oordelen of politicus aanzet tot haat
Hans Goslinga, redactie politiek

Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.

Het is mogelijk dat hij in de Tweede Kamer racistische uitspraken heeft gedaan. Daarvoor kan hij niet worden vervolgd, omdat parlementariërs immuniteit genieten voor wat ze in de Kamervergadering zeggen. D66-fractievoorzitter Pechtold heeft hem daarom uitgedaagd bepaalde uitspraken ook buiten de Kamer te doen, zodat hij dan voor de rechter als racist kan worden ’ontmaskerd’. Maar dat valt nog te bezien.

In zijn uitspraken richt de PVV-politicus zich niet direct tegen moslims, maar tegen de islam en de Koran. Hij beschouwt de islam niet als een godsdienst, maar als ’een ideologie van haat en geweld’ en de Koran als de ’islamitische Mein Kampf’. Met moslims die zich aan de wet en de regels van de rechtsstaat houden zegt hij geen problemen te hebben. Zijn kritiek zou daarom kunnen worden beschouwd als godsdienstkritiek, waarbij moslims tegen een stootje moeten kunnen.

Dat is echter moeilijk vol te houden, want Wilders koppelt zijn visie op de islam aan concrete voorstellen die moslims zowel als bevolkingsgroep als in hun religieuze identiteit en beleving raken, zoals een stop op de bouw van nieuwe moskeeën en sluiting van de islamitische scholen. Dat zou neerkomen op een inperking van de politieke en burgerlijke rechten van moslims. Ze mogen wel moslims zijn, maar het op geen enkele manier laten blijken.

Zo’n beknotting valt onder de omschrijving van racisme die de Verenigde Naties hanteren, als dat gebeurt op basis van ras, huidskleur, nationaliteit of etnische oorsprong. Onderscheid maken naar religie valt niet onder deze ruime definitie, maar is wel discriminerend, want in strijd met het non-discriminatiebeginsel in artikel 1 van de Grondwet, en daarmee strafbaar. De vraag is of de PVV zich met het doen van voorstellen als deze schuldig maakt aan het aanzetten tot haat tegen een bevolkingsgroep, zoals Pechtold veronderstelt.

Daarop moet, als het zo ver zou komen, uiteindelijk de rechter een antwoord geven. Feit is dat de aanvallen van de PVV op de islam en de Koran niet los staan van pleidooien de immigratie van moslims te stoppen, ’criminele moslims’ het land uit te zetten en de boerka te verbieden. De voorstellen bepalen tezamen de strijd tegen de ’islamisering van de samenleving’, het kernpunt van de PVV.

Deze strijd richt zich dus niet alleen, in vaak grievende termen, tegen één specifieke religie, maar onvermijdelijk ook tegen de aanhangers daarvan, ook al houden ze zich keurig aan de wet.

Het onderscheid dat Wilders maakt tussen religie en aanhang komt derhalve gekunsteld over, maar juridisch maakt het wellicht verschil, en daarmee ook voor de vraag of hij een racist is.
Bron

Je beweringen kloppen voor geen klant
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:29:00 #69
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57654060
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Meki, Meki, Meki toch
[..]

Bron

Je beweringen kloppen voor geen klant
Je moet toch echt beter leren lezen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_57665287
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Eventjes toch een lans breken:

Sorry maar ben je ooit beroofd? Heb je wel eens een gast, langer en sterker dan jij, achter je aan gehad omdat hij jouw geld wou? Ik wel. Niet één keer, maar vaker. En ik zeg je, daarvan wordt je zelf ook niet aardiger. Ik had nadien ook zoiets van: voor die klootzak een galg. En dat is niet onredelijk of onmenselijk, het is juist zeer menselijk. Ik begrijp die vrouw volkomen, zeker als je weet dat ze op diezelfde locatie al eerder écht was beroofd met grof geweld. De milde straf is dus zeer rechtvaardig.
Jawel, ik heb ooit iemand tegenover me gehad met een knuppel en die wou het geld van de kas.
Gelukkig sloeg hij eerst iets anders kapot en gelukkig kon ik een beetje redelijk blijven. Dus ik won uiteindelijk.

Deze mevrouw heeft, zoveel is inmiddels wel duidelijk geworden, een groot probleem met haar agressiebeheersing. Enerzijds ziet ze er kennelijk geen been in om keihard achteruit te rijden om een fltspaal of een dief te pakken, anderzijds is ze gebroken als ze daarop aangesproken wordt.
Ze heeft duidelijk een probleem en het is nodig dat ze daarvoor therapie gaat volgen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57665341
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef Viajero het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Mensen die straatrovers verdedigen zijn nooit zelf beroofd.

Het is niet alleen die paar euros die je bij je hebt, maar ook fotos, adressen, nieuwe pasjes aanvragen etc. En als zo'n gast gepakt wordt dan staat ie dezelfde dag weer op straat.

Wmb worden straatrovers vogelvrij verklaard.
Je leest niet goed.
Ik verdedig de straatrovers niet, maar ik vind de stelling dat deze vrouw een lintje verdient echt absurd.
Deze vrouw is namelijk van hetzelfde laken een pak als de straatrovers. Ze is even ongeremd en stelt zich later, als ze aangesproken wordt op de consequenties van haar daden, even slachtofferig op.

Kun je je nog herinneren, dat in eerste instantie van de doodgereden jongen gezegd werd dat hij zo aardig en attent was? Pas later bleek, dat hij eerder die dag veroordeeld was voor een soortgelijk delict.
Van de mevrouw in kwestie kwamen ook soortgelijke delicten naar boven.

Niet zeuren: 's avonds een man, 's morgens een man. Potje breken, potje betalen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57665758
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:22 schreef Meki het volgende:
Als jij het eens bent met Wilders moet je dan niet in Amsterdam of grote steden wonen..
Woon maar in Venlo. Ik snap niet dat jij het eens kan zijn met racistische geblaat
Als je eindelijk eens zou leren lezen, dan zou je redelijk eenvoudig kunnen vaststellen dat ik op lang niet alle punten met Wilders eens ben, zoals ik ook duidelijk aangeef. Met sommige van zijn opmerkingen ben ik het volledig eens, andere opmerkingen vind ik zwaar overtrokken of daarmee ben ik het zonder meer oneens.

Kritiek op de islam uiten is echter wat anders dan racisme!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:19:10 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57679210
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je moet toch echt beter leren lezen.
Meki maak Wilders constant voor Rasist uit. en dit artikel stelt dat iemand pas een rasist is als hij daar voor veroordeeld is. Iets waar ik mij wel in kan vinden/
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_69231341
"Super7fighter
Obedience brings victory. maandag 24 maart 2008 @ 16:38 (#18)

Zo, die Wilders is wel erg radicaal, extremistisch en racistisch te noemen. Ik heb ook het vermoeden dat die lijst een stuk langer is.
Erg vreemd dat hij nog niet is veroordeeld voor het aanzetten tot haat, discriminatie en racisme."


Nou kijk jongens er bestaat ook nog zo iets als Vrijheids van Meningsuiting
De heer Wilders heeft een partij en hij moet zeggen waar die partij voor staat.
als je dat al niet eens meer mag doen, dan kan je alle partijen afschaffen want, ze doen het allemaal.
pi_69232494
Vraag het maar aan de mensen in de grote steden waarom ze op de PVV stemmen.
Vraag het maar aan de mensen in Gouda...........
Vraag het maar aan de mensen in Amsterdam......
Vraag het maar aan de mensen in Rotterdam......
Vraag het maar aan de mensen in Den Haag....
Vraag het maar aan de mensen in Utrecht........
Men de linkse kliek, van dit kikkerlandje doet HELEMAAL NIETS aan de OVERLAST van de CRIMINELE ALLOCHTONEN.
O.a. daarom stemt men op de PVV.
pi_69270860
quote:
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Deze toont het beste de volstrekte immoraliteit van wilders aan. Maar wat zijn stemmers tot nadenken moet stemmen is dat hij VOLKOMEN LACONIEK volledig bereid IS tientallen witte slachtoffers te accepteren, die er natuurlijk OOK zullen vallen bij rassenrellen. Allicht dat er 10 keer zoveel moslims zullen doodgaan. Neemt echt niet weg dat er ook ook tientallen zoniet honderden niet-moslims zullen sterven. En dat accepteert hij gewoon. En dat " wat ik dus echt niet wil" moet je gewoon met een korrel zout nemen. Hij komt gewoon klaar bij de gedachte aan rassenrellen.

Toont ook aan dat hij zelf niet eens gelooft dat moslims zo super geweldadig zijn, want een super geweldadige groep ga je niet nog pissiger maken met dit soort uitspraken.

In dit opzicht lijkt hij wel op bush die gewoon voor politiek gewin 4000 amerikaanse soldaten de dood injoeg, en martelde om het allemaal achteraf goed te praten.
pi_69273214
Dit is echt mooi, 11 combineert in EEN post
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 03:46 schreef Elfletterig het volgende:Als je eindelijk eens zou leren lezen,
met dit:
quote:
Kritiek op de islam uiten is echter wat anders dan racisme!
Och simpele, WAT WILDERS DOET IS ECHT WEL MEER DAN "kritiek uiten"!!!
Als JIJ kon lezen .... Okee, weet je wat? Ik geef je het voordeel van de twijfel en ik zal er van uitgaan dat je KAN lezen. Dat maakt het wel erger, want als je alle uitspraken van Wilders hier tot je kan nemen en NOG STEEDS NIET denkt dat wilders een racist is, tsja, dan is er geen hoop meer voor jouw verstandelijke vermogens.

Of ... je bent zelf een racist.

En ga nou niet zitten huilebalken, hè?

Oh wacht. Gaan ze vast weer zeiken dat het een RELIGIE is, geen ras, whatever, bla bla bla.
Alsof DAT veel uitmaakt. Trouwens, wilder en/of de pvv hebben ook racistische dingen gezegd over Afrikanen, Surinamers en Antillianen.

google het maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door AxisForOll op 21-05-2009 21:42:10 ]
pi_69275110
quote:
Mijn vraag aan Wilders stemmers, Waarom stemmen jullie Wilders en waarom hebben jullie een haat tegen de Moslims en de allochtonen
Geen haat tegen moslims en allochtonen , wel zie je dat het bijna altijd marrokanen zijn (en turken in mindere maten) die Nederland aan het verkloten zijn.
Zoals Wilders het mooi verwoordde "Er wordt teveel geld besteed aan linkse hobbies" en dit is volledig waar. www.marroko.nl krijgt 138,000 euro subsidie geld. WAAROM? Omdat het linkse kabinet de kant van de allochtonen kiest.

Het grappige is dat ik zelf ook allochtoon ben (enkel, een westerse allochtoon) maar ik heb mijzelf goed geïntegreerd, ik praat goed Nederlands en heb geen problemen op school.

Als je op TV kijkt, de kranten leest en gewoon de door de stad loopt zijn het vaak de buitenlanders die problemen veroorzaken. Rellen in slotervaart? Marrokanen. Bedreigingen tegen busschauffers in Gouda? Marrokanen, turken en antilianen (in ieder geval geen enkele Nederlander)

Geweld tegen politie, brandweer en ambulances? Wederom marrokanen.

Het linkse kabinet schrijft dit af als 'incidenten' omdat ze bang zijn om het beestje bij de naam te noemen. Wat mensen zo goed aan Wilders vinden is dat hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen vanwege dat agressieve volk. Hij loopt nu met 4/5 beveiligers om zich heen 24/7 enkel om het feit dat dat volk zo agressief is terwijl hij ze enkel met de feiten op hun neus drukt.

Ook wat ze goed vinden aan Wilders is zijn eis voor hogere gevangenisstraffen voor dit tuig, tegenwoordig zie je bijna alleen maar boetes of taakstraffen voor GEWELDPLEGING...dat is toch niet voor te stellen?

In ieder geval, er moet verandering komen. En of het nou Wilders is die deze veranderingen brengt of iemand anders, met dit kabinet kan je niet langer doorgaan.

Jup, het zijn incidenten met de buitenlanders.....really?



Ik denk dus dat niemand ontkennen kan dat het bijna altijd onze gekleurde medemens is..


Wel wil ik er trouwens nog bij zeggen dat ik turkse vrienden heb waarvan de vader zelfs een chirurg is en die jongen ook gewoon Vwo doet op school.... ik ben tegen het buitenlands tuig dat op straat onrust veroorzaakt met hun nike petjes door de straten heen loopt en vervolgens homo's in elkaar timmeren omdat het niet volgens hun geloof is DIE MENSEN WIL IK HET LAND UIT! niet de goed geïntegreerde allochtonen die meedoen met de maatschappij dat wil ik wel even dus duidelijk hebben omdat er veel rotzooi tusen zit maar we ze er niet allemaal op aan kunnen spreken.
pi_69385495
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Sierieoes. het volgende:

[..]

marrokanen
www.marroko.nl
Marrokanen.
Marrokanen,
Wederom marrokanen.
Marokkanen en het is: www.marokko.nl

Voor de rest heb je gelijk hoor.
quote:
Wel wil ik er trouwens nog bij zeggen dat ik turkse vrienden heb waarvan de vader zelfs een chirurg is en die jongen ook gewoon Vwo doet op school.... ik ben tegen het buitenlands tuig dat op straat onrust veroorzaakt met hun nike petjes door de straten heen loopt en vervolgens homo's in elkaar timmeren omdat het niet volgens hun geloof is DIE MENSEN WIL IK HET LAND UIT! niet de goed geïntegreerde allochtonen die meedoen met de maatschappij dat wil ik wel even dus duidelijk hebben omdat er veel rotzooi tusen zit maar we ze er niet allemaal op aan kunnen spreken.
Hetzelfde geldt voor kampers, en andere paupertjes die zich achter het excuus schuilen dat ze laag zijn opgeleid.

Gewoon zo nu en dan even met het leger de wijk intrekken, even een controle houden. Want veel van die paupertjes zitten in de zomer lekker buiten voor hun huis met hun complete tuinmeubels en kratjes bier. Als de politie dit niet durft? Prima, dan sturen we wel het leger de wijken in!

Zelfde geldt voor woonwagenkampen. Niet aan de regels houden? Geen belasting betalen? Mooi! Leger inzetten! Kampen ontruimen! Shovels inzetten, en die kampen platrijden

Wat dat betreft zijn kampers ook net Marokkanen die zich niet willen aanpassen, net zo hard aanpakken dat tuig.
pi_69388559
Met kampers heb ik geen ervaringen omdat die niet in mijn buurt/wijk voorkomen.

Maar aan je andere topic te zien neem ik je bericht maar met een korreltje zout, jammer dat je de echte gevaren niet in ziet.



^ Engeland geloof ik, duurt niet lang voor die gekken hier ook allemaal dingen gaan opeisen.
pi_69495168
*nvm*

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2009 16:18:58 ]
pi_69497941
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Sierieoes. het volgende:
Met kampers heb ik geen ervaringen omdat die niet in mijn buurt/wijk voorkomen.

Maar aan je andere topic te zien neem ik je bericht maar met een korreltje zout, jammer dat je de echte gevaren niet in ziet.

[ afbeelding ]

^ Engeland geloof ik, duurt niet lang voor die gekken hier ook allemaal dingen gaan opeisen.
Was juist wel sserieus bedoeld. En idd, we mogen hier wel gaan oppassen, vooral omdat er hier ook mensen posten die maar al te graag willen dat hier enge mannetjes gaan rondlopen zoals op die foto met dat soort domme borden. Nu nog de sharia invoeren...
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:35:55 #83
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69499479
quote:
Ze was verkracht, maar ze was niet kwaad. De journaliste die op zoek ging naar de Taliban in Afghanistan zag haar nieuwsgierigheid omgezet in een wrede, meervoudige, verkrachting. Maar waar dat bij anderen leidt tot woede of verdriet, toont deze journaliste vooral begrip. Ze zegt: “er was ook respect voor mij”. En ze kreeg nog thee met koekjes ook.

Vz, ik begin met deze gebeurtenis, omdat hij tekenend is voor het morele verval van onze elite. Die is zo verblind door haar eigen ideologie dat het bereid is weg te kijken voor de waarheid. Verkrachting? Nou, ik wil nuances aanbrengen in het verhaal, zegt de linkse journaliste. De Taliban bestaat heus niet uit monsters. Liever de werkelijkheid ontkennen dan hem onder ogen zien.

Onze elite, of het nou gaat om politici, journalisten, rechters, subsidieslurpers of ambtenaren, is volledig de weg kwijt. Elk gevoel voor realiteit is verdwenen. Elk gezond verstand wordt overboord gezet om de werkelijkheid te ontkennen. Niet alleen deze helaas verkrachte journaliste leidt aan het Stockholm-syndroom, maar de hele Nederlandse elite.

Ze praten alles goed. Alles relativeren ze weg. Goed en kwaad, logica en gezond verstand, het is 1 grote grijze streep geworden – zonder begin of eind. Het enige morele ijkpunt dat ze nog hebben is: als het moslims maar niet irriteert – want dan zijn ze er wel tegen.

Je zou verwachten: een vrouw wordt meermalen verkracht en vindt het vreselijk. Maar de journaliste is niet kwaad want de moslim in kwestie toonde ook respect.

Je zou verwachten: de misdaad is nog steeds fors en er wordt hard ingegrepen. Maar dit kabinet sluit gevangenissen en bezuinigt op politie omdat het een andere realiteit wenst te zien.

Je zou verwachten: er is een explosieve stijging van het aantal asielzoekers dus het asielbeleid wordt strenger. Maar in dit land wil men asielzoekers twee-onder-een-kap-woningen geven, terwijl onze bejaarden een luierdag krijgen.

Je zou verwachten dat de politie in Gouda keihard optreedt tegen moslim-kolonisten. Maar als de tegels naar de politiewagens vliegen, herbenoemt de PvdA-kliek deze realiteit gewoon tot ‘baldadigheid’. Probleem opgelost. En van de rechters krijgt het tuig dat de politie aanvalt geen dubbele straf maar een taakstraf.

Je zou verwachten dat de Somalische piraten die onze schepen aanvallen gewoon onder vuur worden genomen, maar in plaats daarvan halen we ze naar Nederland en geven ze computercursussen. Gratis.

Je zou verwachten dat een links politicus opkomt voor vrouwenrechten. Maar mevrouw Arib geeft als advies aan Marokkaanse vrouwen over hoe om te gaan met dominerende mannen: “Ga de strijd niet aan, die verlies je toch.”

Je zou verwachten dat nu we weten dat de schade van de multicul minstens 100 miljard euro bedraagt, dat de sluizen van de massa-immigratie nu wel dichtgaan. Maar nee hoor, dit kabinet vestigt een nieuw record met 140.000 nieuwe vreemdelingen, een groep zo groot als de bevolking van Amersfoort. Let wel voorzitter: in 1 jaar!

Je zou verwachten dat Boris Dittrich op zijn minst aangifte doet als hij in de Albert Heijn met een mes wordt bedreigd door een nieuwe Nederlander en te horen krijgt ‘vuile homo’. Maar hij zwijgt, want de realiteit van de massa-immigratie doet blijkbaar meer pijn dan welk Marokkaans mes dan ook.

Je zou verwachten dat het zeer progressieve Utrecht opkomt voor gelijkheid van man en vrouw. Maar in plaats daarvan subsidieert het gescheiden loketten. Net als vroeger in Zuid-Afrika.

Je zou verwachten dat in PvdA-bolwerk Rotterdam niet getornd wordt aan de resultaten van de emancipatie. Maar toch zijn er plannen voor apartheidsvoorstellingen in het theater, met speciale plaatsen voor moslima’s.

Je zou verwachten dat als er op een islam-congres, zoals een paar weken geleden in Nederland gebeurde, wordt geroepen ‘islam zal de overhand krijgen’ en als gezegd wordt ‘islam staat niet voor vrede, maar voor overgave’ en als klinkt dat de democratie moet verdwijnen en er in Nederland sharia-rechtbanken moeten komen dat onze regering daar keihard afstand van neemt. Maar dit kabinet zwijgt.

Je zou verwachten dat als blijkt dat al die miljoenen richting Vogelaarwijken niet werken, omdat, ik citeer uit het onderzoek: "Vooralsnog kan niet worden geconcludeerd dat investeringen in barbecues, buurtcomités en buurtregisseurs maatschappelijk zinvol zijn geweest.". Dan zou je denken dat de stekker er uit gaat. Maar er gebeurt niets, het kabinet houdt haar roze bril op.

Je zou verwachten dat Ronald Plasterk, ooit een vrijzinnig columnist, opkomt voor vrouwenrechten, maar met hem als minister van onderwijs vinden er inburgeringcursussen plaats op basis van sekse-apartheid. Mannen in het ene lokaal, vrouwen in het andere. Eerste boodschap: wij buigen voor jullie woestijn-ideologie.

Je zou verwachten dat Brussel nu eindelijk eens doorheeft dat immigratie een ramp is, maar nee hoor, een heuse denktank van de Europese Commissie komt tot de conclusie: ‘Nederland heeft te weinig Marokkanen’! Ja, voorzitter, waar zouden we zijn, zonder Europa?

Je zou verwachten dat Wouter Bos nu wel begrijpt dat we genoeg problemen hebben. Maar hij zegt: “wen er maar aan, het hoort erbij dat de islam in Nederland wortel schiet”. Daarom gaat hij maar door met het hierheen halen van vliegtuigladingen van mensen uit moslimslanden die vaak niet kunnen lezen of schrijven. Wouter zegt: dit land kan zo veel analfabeter. Vz, tijdens de algemene beschouwingen in september sprak ik over de Twee Nederlanden. Aan de ene kant de elite, met haar zogenaamde “idealen”. Van een multiculturele samenleving, megahoge belastingen, van de klimaathysterie, van de islamisering, van de Brusselse superstaat en de ontwikkelingshulp en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet, want de rillingen lopen me nu al over de rug.

Onze hele grachtengordel-elite is volledig in staat van ontkenning. Alles wat heilig zou moeten zijn is vloeibaar. Over alles willen ze praten. Niets is meer onbespreekbaar. Alles kan in de uitverkoop. Alles kan worden meegenomen voor stuntprijzen.

Vz, ik zeg het nog maar eens: De islam is een totalitaire ideologie, de grootste bedreiging voor onze vrijheid. Dit kabinet kijkt naar het plafond en hoopt dat de bui overwaait. Maar ik, ik zal nooit zwijgen, ik zal nooit zwichten. Niet voor honderdduizend doodsbedreigingen, niet voor Al Qaeda, niet voor de minister van Justitie en al helemaal niet voor het politieke showproces dat mij te wachten staat.

Tegenover de buigende elite van dit kabinet staat het Nederland van de mensen die de rekening moeten betalen. Letterlijk en figuurlijk. Die het slachtoffer zijn van de straatterroristen, iedere dag opnieuw, die de banken van de nog steeds naar bonussen graaiende bankiers mochten redden maar naar wie Wouter Bos niet omkijkt, die verlangen naar een sociaal Nederland. Het zijn de mensen die door de politiek zelden gehoord worden. Die door de elite worden uitgelachen. Voor die mensen strijdt de Partij voor de Vrijheid.

En daarover wordt geen verantwoording afgelegd vandaag. Dit kabinet legt zich neer bij die Twee Nederlanden. En nog erger: dit kabinet kiest consequent partij voor het Nederland van de elite, en niet voor het Nederland van de gewone mensen. Wie zich afvraagt hoe het komt dat nog maar 1 op de 8 Nederlanders vertrouwen heeft in de politiek moet kijken naar die Twee Nederlanden.

Dat, voorzitter, is fundamentelere kritiek dan de 82 procent van de doelen die bereikt schijnen te zijn. En of de 74 doelstellingen al dan niet gehaald zijn. Al die holle cijfers, al die patserige powerpoint-presentaties, kunnen niet verbloemen dat er achter de papieren realiteit van gladpratende bestuurskunde-doctorandussen met designer-brillen een wereld schuilgaat van een Nederland dat zich vertrapt en vernederd voelt.

Dat is een Nederland dat weet dat het belazerd wordt. Belazerd door een elite die alles best vindt zolang de miljoenen maar richting de VPRO, de kunstmaffia en Milieudefensie stromen.

Voorzitter, het Nederlandse volk is bezig te ontwaken uit een lange linkse nachtmerrie en ik zeg u vandaag: deze elite loopt op haar laatste benen. Er tekent zich in Nederland een regenboogcoalitie af - die dwars door alle lagen van de bevolking klaar staat om op te komen voor het vertrouwde Nederland. Verandering hangt in de lucht en ons land hunkert er naar een nieuwe toekomst binnen te stappen.

Vz, er wordt door dit kabinet totaal geen verantwoording afgelegd over wat de massa-migratie betekent voor onze economie. Het Centraal Planbureau komt op minstens 100 miljard euro schade. In Denemarken becijferen ze de schade zelfs op 300.000 euro per moslim-migrant. Een rapport in Frankrijk stelt dat de economische groei van dat land met twee-derde gereduceerd wordt door de massa-immigratie. De Zweedse econoom Lars Jansson schat de schade voor Zweden op 27 miljard dollar. In Noorwegen waarschuwen werkgevers dat de opbrengsten van de oliewinning straks helemaal opgaan aan de kosten van de massa-immigratie. Kabinet, andere landen doen het wel, onderzoeken de kosten van de massa-immigratie wel, kabinet leg daar eens verantwoording over af. Breng die kosten van de massa-immigratie eens in beeld, zonder roze linkse wolken.

Vz, wanneer gaan we praten over aanpakken? Wanneer stopt de afdeling pappen en nathouden? Wanneer komt er een eind aan dit kabinet van uitstel en afstel? Wanneer wordt de boodschap van Nederland ook eens gehoord in het grachtengordel-paleis dat het hoofdkantoor van de PvdA is?

Ik zie heus wel dat niet elk probleem meteen valt op te lossen. De nachtmerrie van links kan niet in een paar jaar worden hersteld, dat weet ik ook wel. Maar we kunnen in ieder geval een start maken. Volgende generaties moeten toch kunnen zeggen: op dat moment is een eerste stap gezet naar het herstel. Toen zijn we begonnen met terugvechten. Daar is links gestikt in zijn eigen leugens.

Niet elk probleem is meteen op te lossen, maar elk probleem is wel meteen aan te pakken. We kunnen een begin maken. Vandaag nog. Laat ik wat voorbeelden noemen. Probleem: de zorg aan onze bejaarden en zieken holt achteruit. Aanpak: minder managers, meer handen aan het bed en meer geld naar de zorg.

Probleem: Marokkanen gooien met stenen naar onze politie. Oplossing: oppakken, aanpakken en uitzetten.

Probleem: onze economie krimpt nog sneller dan de VVD in de peilingen. Aanpak: stop met de linkse hobby’s zoals de ontwikkelingshulp, de Vogelaarwijken en de publieke omroep en geef de Nederlander zijn eigen geld terug, herstel de vraag en kies voor flinke belastingverlaging.

Probleem: Brussel krijgt steeds meer te zeggen over ons. Oplossing: de macht terug naar Nederland en de eurocraten in de WW.

Probleem: burgers worden beroofd en bedreigd. Aanpak: voer hoge minimumstraffen in zodat criminelen altijd forse straffen krijgen.

Probleem: dit kabinet breekt record na record op het gebied van de massa-immigratie. Aanpak: Geen Oost-Europeanen meer toelaten en grenzen dicht voor immigranten uit moslimlanden. NU!

Probleem: we smijten met miljarden, en nog verandert het weer niet. Aanpak: stop daarmee, dat scheelt miljarden.

Probleem: de JSF kost klauwen met geld en de PvdA draait en draait en draait. Aanpak: nog jarenlang doorvliegen met de F16.

Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie. Wat er in kan, kan er ook weer uit.

Probleem: de miljarden die naar de ontwikkelingshulp-lobby gaan lossen niets op. Aanpak: geen cent meer naar die oplichterij.

Probleem: de islam doet alsof het een godsdienst is en profiteert zo van onze godsdienstvrijheid. Aanpak: benoem het tot wat het is: meer een politieke ideologie dan een religie.

Vz, er moeten snel verkiezingen komen, een nieuwe Tweede Kamer, een nieuw kabinet.

Meneer Balkenende en meneer Bos, u kunt beiden een leuk betoog houden over het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolanthe, maar goed leiding geven aan ons land dat kunt u niet. Pak uw biezen, vertrek en kom nooit meer terug. Dank u wel.
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:57:22 #84
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69502256
quote:
Meneer Balkenende en meneer Bos, u kunt beiden een leuk betoog houden over het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolanthe, maar goed leiding geven aan ons land dat kunt u niet. Pak uw biezen, vertrek en kom nooit meer terug. Dank u wel.
Even heel realistisch blijvend..... dat gebeurd natuurlijk nooit. Sterker nog, ik durf te beweren dat als je geen allochtonen meer in je stad wil hebben.... dat je OF een fascistisch regime moet invoeren die alle migranten deporteren, OF zelf moet vertrekken naar een oord zonder allochtonen, OF als 3e optie accepteren dat ze er altijd zullen zijn.

Ik denk dat het 1e vrij onrealistisch is.... dus is het kiezen tussen zelf vertrekken en accepteren. Bij de meesten zal het optie 3 worden, omdat ze toch liever in een democratie willen wonen waarin moslims ook vrijheden hebben om te doen wat ze willen binnen het kader van de Nederlandse wet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:16:08 #85
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69502859
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Sierieoes. het volgende:
Wel wil ik er trouwens nog bij zeggen dat ik turkse vrienden heb waarvan de vader zelfs een chirurg is en die jongen ook gewoon Vwo doet op school.... ik ben tegen het buitenlands tuig dat op straat onrust veroorzaakt met hun nike petjes door de straten heen loopt
Maar als die VWO-er een Nike petje draagt en na school door de stad wandelt...... dan heeft hij bij voorbaat al het "straatmarokkaantje" stempel.

Kijk, ik ben ook tegen voetbal geweld. Een probleem dat zich vooral afspeelt bij autochtone jongeren. En wat mij betreft passen deze twee categorieën in het zelfde straatje: Vervelend gedrag, vandalisme, vechten, etc....
quote:
DIE MENSEN WIL IK HET LAND UIT!
Tja, dat kun je nu wel willen.... maar het gros van de straatmarokkaantjes zijn gewoon in Nederland geboren, en genieten 100% bescherming onder de grondwet als zijnde Nederlander. De oplossing moet in Nederland gevonden worden, want iemand met een Nederlands paspoort (of ze nu nog een ander hebben of niet) zet je niet zomaar uit, en het populistische "afpakken" van het Nederlandse paspoort vereist wetsveranderingen die onze grondwet en vrijheden vrij diep aantasten.

Het heeft geen enkele zin om iemand die in Nederland geboren is van Marokkaanse ouders, zijn hele leven hier in Nederland naar school is gegaan etc.... op een vliegtuig naar Marokko te zetten als ze vervelend zijn. Die komen met de eerste boot weer naar Spanje, en liften weer terug naar Nederland. Ze kennen Nederland meer dan het land waar ze op vakantie gaan naar Oma, en zullen denk ik liever hier illegaal verblijven bij hun ouders dan dat ze in Marokko echt vooruit kunnen.

Maar wat dan wel? Tja, dat is nog een probleem.... allereerst ben ik best voorstander voor langdurig werk voor de overheid. Wilders noemt het "werkkampen", en dat vind ik dan nog een beetje ver gaan..... maar als je als voetbal vandaal opgepakt wordt na een wedstrijd, stuur ze dan niet weg met een "stadionverbod" en een boete, maar laat ze voortaan het eigen stadion schoonmaken na wedstrijden. En het station, de treinen, etc naderhand die gebruikt zijn. Marokkanen hetzelfde geval.... plantsoenen schoffelen, straten aanvegen, andere schoonmaak klussen.... laat ze maar werken voor hun vervelende gedrag. En uiteraard autochtone vervelende jongeren hetzelfde, er zijn in Twentse boerendorpen ook genoeg brommerjeugd te vinden die problemen veroorzaken.

Het toverwoordje "uitzetten" en "afpakken" is dus niet iets wat zomaar kan, en ook geen oplossing voor het probleem.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_69503590
quote:
vliegtuigladingen van mensen uit moslimslanden die vaak niet kunnen lezen of schrijven. Wouter zegt: dit land kan zo veel analfabeter.


Wilders 4 president
pi_69504615
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik zag bij eerste, snelle lezing al zoveel stupiditeiten, dat ik het maar opgeslagen heb.
Waarschijnlijk parels voor de zwijnen, maar toch even fileren.
Komt er aan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69505074
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik zag bij eerste, snelle lezing al zoveel stupiditeiten, dat ik het maar opgeslagen heb.
Waarschijnlijk parels voor de zwijnen, maar toch even fileren.
Komt er aan.
Gelukkig maak jij je zelf nooit belachelijk he
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69513493
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef Slappy het volgende:

[..]

Gelukkig maak jij je zelf nooit belachelijk he
Nou, dat valt wel mee.
En als ik me belachelijk maak, wordt er goed gelachen, dus ik zie niet in waarom ik Wilders zou sparen.

Mijn filering van zijn toespraak ben ik kwijt en ik heb geen zin om die te herhalen.
Wat een flapdrol, die man.
En wat een chaos, zijn redeneringen.
Hij weet van voren niet wat hij van achteren denkt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69513631
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Even heel realistisch blijvend..... dat gebeurd natuurlijk nooit. Sterker nog, ik durf te beweren dat als je geen allochtonen meer in je stad wil hebben.... dat je OF een fascistisch regime moet invoeren die alle migranten deporteren, OF zelf moet vertrekken naar een oord zonder allochtonen, OF als 3e optie accepteren dat ze er altijd zullen zijn.

Ik denk dat het 1e vrij onrealistisch is.... dus is het kiezen tussen zelf vertrekken en accepteren. Bij de meesten zal het optie 3 worden, omdat ze toch liever in een democratie willen wonen waarin moslims ook vrijheden hebben om te doen wat ze willen binnen het kader van de Nederlandse wet.
Er zit een heel groot verschil tussen beperkt buitenlanders toelaten die wat toevoegen en 60% van je stadsbevolking die zijn roots in het achterlijke Afrika heeft hebben.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:38:41 #91
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69515533
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef Fedor_von_Bock het volgende:
Er zit een heel groot verschil tussen beperkt buitenlanders toelaten die wat toevoegen en 60% van je stadsbevolking die zijn roots in het achterlijke Afrika heeft hebben.
Afrikaanse roots of niet, onder de grondwet zijn de meeste van die ettertjes 100% Nederlander, en staan ze wettelijk 100% gelijk aan jou.

Dat had de VVD in 1969 beter moeten bedenken toen ze met hun nieuwe immigratiewet kwamen..... Want de kinderen van die reeks immigranten, zijn voornamelijk hier geboren.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:56:26 #92
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69554360
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef Fedor_von_Bock het volgende:

[..]

Er zit een heel groot verschil tussen beperkt buitenlanders toelaten die wat toevoegen en 60% van je stadsbevolking die zijn roots in het achterlijke Afrika heeft hebben.
Iedereen heeft zijn roots in Afrika.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_69556422
Hier alleen nog maar uitspraken, voor discussies verwijs ik jullie graag door naar


[Het centrale] Wilders roept iets en ik ben het er niet mee eens topic
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_77637238
Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen! Wat een verschrikkelijke vent in het toch!

Zijn argumenten slaan niet alleen nergens op, hij steekt ze ook allemaal in een verkeerd jasje!
Ik hoop dat Nederland snel inziet dat hij alleen maar kapot wil maken...
Bah.
pi_77665697
Lijkt mij bewijs genoeg dat de man wel degelijk veroordeeld moet worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77666618
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Komkom martijn, je hebt toch google? Dan ben je met twee klikken op www.watwilwilders.nl waar alle uitspraken met hyperlink staan.

vooral dit vind een erg beroerde uitspraak .
[..]


Erg enge uitspraak inderdaad. En dat er dan nog mensen zijn die ontkennen dat Wilders een hekel heeft aan buitenlanders. Wat een nationalistische xenofoob is het toch ook.
pi_77670225
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Sierieoes. het volgende:

[..]
Jup, het zijn incidenten met de buitenlanders.....really?

[ afbeelding ]

Ik denk dus dat niemand ontkennen kan dat het bijna altijd onze gekleurde medemens is..


Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_77670264
[quote]Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Motorist het volgende:


Dus wat verteld de grafiek? Dat als er meer ijs gegeten word er meer mensen verdrinken?
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_77676316
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:13 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

Deze toont het beste de volstrekte immoraliteit van wilders aan. Maar wat zijn stemmers tot nadenken moet stemmen is dat hij VOLKOMEN LACONIEK volledig bereid IS tientallen witte slachtoffers te accepteren, die er natuurlijk OOK zullen vallen bij rassenrellen. Allicht dat er 10 keer zoveel moslims zullen doodgaan. Neemt echt niet weg dat er ook ook tientallen zoniet honderden niet-moslims zullen sterven. En dat accepteert hij gewoon. En dat " wat ik dus echt niet wil" moet je gewoon met een korrel zout nemen. Hij komt gewoon klaar bij de gedachte aan rassenrellen.

Toont ook aan dat hij zelf niet eens gelooft dat moslims zo super geweldadig zijn, want een super geweldadige groep ga je niet nog pissiger maken met dit soort uitspraken.

In dit opzicht lijkt hij wel op bush die gewoon voor politiek gewin 4000 amerikaanse soldaten de dood injoeg, en martelde om het allemaal achteraf goed te praten.
En dus? Hij is tenminste realistisch...rassenrellen hoeven niet per se tientallen doden opleveren .
In Engeland en Frankrijk heb je regelmatig rassenrellen. Maar ook in Nederland heb je rassenreleln. Denk maar aan Marokkanen vs. Molukkers de afgelopen maand. Heb jij doden gezien? Ik niet in elk geval.
pi_77680047
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dus? Hij is tenminste realistisch...rassenrellen hoeven niet per se tientallen doden opleveren .
In Engeland en Frankrijk heb je regelmatig rassenrellen. Maar ook in Nederland heb je rassenreleln. Denk maar aan Marokkanen vs. Molukkers de afgelopen maand. Heb jij doden gezien? Ik niet in elk geval.
Ga jij nog steeds door met leugens en wilders verdedigen?
rassenrellen hou toch eens op met je onzin verhalen... rassenrellen in Engeland? welke bronnen gebruik je? wilders?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_77680269
Omdat Wilders eerlijk is en het beste voor heeft met iedereen die zich hier in Nederland bevindt, mits hij/zei zich volgens de wet gedraagt.

Citaten slaan nergens op trouwens
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 19:55:28 #102
54278 crew  Tijger_m
42
pi_77680544
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat Wilders eerlijk is en het beste voor heeft met iedereen die zich hier in Nederland bevindt, mits hij/zei zich volgens de wet gedraagt.

Citaten slaan nergens op trouwens
Iemand die eerlijk is gaat geen debat uit de weg, iemand die eerlijk is laat zijn standpunten niet afhangen van het electorale gewin wat hij ermee kan behalen en iemand die eerlijk is geeft openheid van zaken over de financiering van zijn partij.

Het bovenstaande in ogenschouw nemend kan ik niet anders concluderen als dat Wilders in het geheel niet eerlijk is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_77680589
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat Wilders eerlijk is en het beste voor heeft met iedereen die zich hier in Nederland bevindt, mits hij/zei zich volgens de wet gedraagt.

Citaten slaan nergens op trouwens
Daarom wil hij ook de wet veranderen, zodat die mensen die zich nu volgens de wet gedragen, straks mooi gediscrimineerd mogen worden.
pi_77680837
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Iemand die eerlijk is gaat geen debat uit de weg, iemand die eerlijk is laat zijn standpunten niet afhangen van het electorale gewin wat hij ermee kan behalen en iemand die eerlijk is geeft openheid van zaken over de financiering van zijn partij.

Het bovenstaande in ogenschouw nemend kan ik niet anders concluderen als dat Wilders in het geheel niet eerlijk is.
1In Nederland is geen enkele partij verplicht inzage te geven over de financiering van haar partij. Sowieso kan Wilders zijn sponsoren niet prijsgeven i.v.m veiligheid. Daarbij zeggen partijen zoals bijv de SP ook niet waar hun deel van het ingeleverde salaris naar toe gaan.

2Wilders gaat absoluut binnen de kamer geen enkel debat uit de weg. Wel distantieert hij zich van programma's als Pauw en Witteman omdat hij vindt dat ze te links zijn en te bevooroordeeld.

3Wilders heeft geen vereniging die voor hem gaan bijhouden wat de kiezer nou graag wil. Hij presenteert het gewoon als klare wijn. Sowieso doet hij niet enkel wat het volk wil maar ook dingen die allicht goed uitpakken voor de economie, ontslagversoepeling, snijden in subsidies, en nog meer dingen die de kiezer tegen het zere been kunnen schoppen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77680932
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom wil hij ook de wet veranderen, zodat die mensen die zich nu volgens de wet gedragen, straks mooi gediscrimineerd mogen worden.
Nee, hij wil regel in van de grondwet wijzigen. Niet iedereen in Nederland is gelijk, extreem rechtse mensen die homo's in elkaar willen schoppen zijn niet gelijk aan andere mensen. Moslims die ongelovigen willen opblazen zijn niet gelijk aan andere mensen.

En niet meteen beginnen met het toverwoord 'discriminatie' PVDA en GL doen het ook
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:11:02 #106
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_77681120
De discussie over Wilders loopt al centraal, hier: [Centraal] Wilders, PVV, rechtszaak enzovoort # 12
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')