abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_57614002
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Meki het volgende:

De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon
Wat een onzin kraamt die man uit!
Maar dubbele onzin is dit citaat.
Er is weinig moed voor nodig om met een auto op iemand in te rijden. Pas als ze in haar auto een PC-Hoofttractor aangevallen had, had er sprake kunnen zijn van moed.
In dit geval, zoals ook bleek tijdens de rechtzitting, ging het gewoon om een mevrouw met een gebrekkige agressiebeheersing.
Enerzijds een heel kort lontje als ze beledigd wordt, anderzijds een schamel figuur als ze op haar daden aangesproken wordt.
Moed heeft ze in elk geval nergens getoond.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57614150
Hij heeft wel humor. Een lintje
pi_57626575
quote:
Iedere keer dat een persoon met 0,0 opleiding en een laag IQ wordt afgewezen voor een hoog geplaatste baan, dan is dat discriminatie. En dat is zeker wel terechte discriminatie, tenzij je serieus wil dat de dokter die je in het ziekenhuis behandelt geen opleiding heeft gehad maar gewoon is aangenomen omdat ze in dat ziekenhuis niet discrimineren.
Onzin, bepalen of iemand wel/niet geschikt is voor een baan op basis van opleiding is geen discriminatie. Discriminatie is onderscheid maken op basis van bijvoorbeeld: afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sekse, seksuele geaardheid en handicap.

Verder vind ik het prima dat Wilders zijn eigen mening heeft, maar zijn mening en de manier waarop hij het overbrengt ben ik het mee oneens.Ter voorbeeld, met criminelen mag wat mij betreft best wat creatiever omgesprongen..Als hij criminelen het land uit wilt sturen, dan vind ik dit niet eens een slecht plan mits hierbij geen onderscheid wordt gemaakt op basis van kenmerken die er niet toe doen. Waarom heeft een moordenaar die in de islam gelooft niet het 'recht' om in NL te wonen, maar een christelijke moordenaar wel het 'recht' om in Nederland te wonen (nadat hij zijn straf uitgezeten heeft). Wilders zou wat betreft deze punten best consequent mogen zijn.

Maar de reden waarom ik het echt oneens met hem ben is omdat dit antwoord voortvloeit uit de vraag hoe het 'demografisch' probleem opgelost moet worden:

Wat u betreft komen er naar verhouding teveel moslims in Nederland. Met meer kinderbijslag voor autochtonen zou dat mooi bijgestuurd kunnen worden. Is dat dan niks? ( http://pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=100&Itemid=22)

En daarop antwoord: “Nou nee, ik krijg al kippevel als ik alleen al aan de opvoedingsondersteuning denk die dit kabinet voorstaat. Zeker, we hebben een groot demografisch probleem. Dat komt door de immigratie, en ook omdat moslims zich sneller voortplanten. Maar ik zeg dan: Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.”
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:39:33 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57637388
Goh.... een van de weinige keren dat Meki z'n best doet voor een topic, en ook nog eens alleen maar feiten in de OP weet te zetten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:41:32 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57637456
Ook weer een toepasselijke advertentie onderaan de pagina....

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_57637578
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een onzin kraamt die man uit!
Maar dubbele onzin is dit citaat.
Er is weinig moed voor nodig om met een auto op iemand in te rijden. Pas als ze in haar auto een PC-Hoofttractor aangevallen had, had er sprake kunnen zijn van moed.
In dit geval, zoals ook bleek tijdens de rechtzitting, ging het gewoon om een mevrouw met een gebrekkige agressiebeheersing.
Enerzijds een heel kort lontje als ze beledigd wordt, anderzijds een schamel figuur als ze op haar daden aangesproken wordt.
Moed heeft ze in elk geval nergens getoond.
Eventjes toch een lans breken:

Sorry maar ben je ooit beroofd? Heb je wel eens een gast, langer en sterker dan jij, achter je aan gehad omdat hij jouw geld wou? Ik wel. Niet één keer, maar vaker. En ik zeg je, daarvan wordt je zelf ook niet aardiger. Ik had nadien ook zoiets van: voor die klootzak een galg. En dat is niet onredelijk of onmenselijk, het is juist zeer menselijk. Ik begrijp die vrouw volkomen, zeker als je weet dat ze op diezelfde locatie al eerder écht was beroofd met grof geweld. De milde straf is dus zeer rechtvaardig.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:58:19 #67
111528 Viajero
Who dares wins
pi_57644423
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Sorry maar ben je ooit beroofd? Heb je wel eens een gast, langer en sterker dan jij, achter je aan gehad omdat hij jouw geld wou? Ik wel. Niet één keer, maar vaker. En ik zeg je, daarvan wordt je zelf ook niet aardiger. Ik had nadien ook zoiets van: voor die klootzak een galg. En dat is niet onredelijk of onmenselijk, het is juist zeer menselijk. Ik begrijp die vrouw volkomen, zeker als je weet dat ze op diezelfde locatie al eerder écht was beroofd met grof geweld. De milde straf is dus zeer rechtvaardig.
Helemaal mee eens. Mensen die straatrovers verdedigen zijn nooit zelf beroofd.

Het is niet alleen die paar euros die je bij je hebt, maar ook fotos, adressen, nieuwe pasjes aanvragen etc. En als zo'n gast gepakt wordt dan staat ie dezelfde dag weer op straat.

Wmb worden straatrovers vogelvrij verklaard.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:11:58 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57653579
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Vraag Wilders maar
ik ga jou niet tien keer uitleggen wat racisme is
Meki, Meki, Meki toch
quote:
Is Wilders een racist?
Rechter moet oordelen of politicus aanzet tot haat
Hans Goslinga, redactie politiek

Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.

Het is mogelijk dat hij in de Tweede Kamer racistische uitspraken heeft gedaan. Daarvoor kan hij niet worden vervolgd, omdat parlementariërs immuniteit genieten voor wat ze in de Kamervergadering zeggen. D66-fractievoorzitter Pechtold heeft hem daarom uitgedaagd bepaalde uitspraken ook buiten de Kamer te doen, zodat hij dan voor de rechter als racist kan worden ’ontmaskerd’. Maar dat valt nog te bezien.

In zijn uitspraken richt de PVV-politicus zich niet direct tegen moslims, maar tegen de islam en de Koran. Hij beschouwt de islam niet als een godsdienst, maar als ’een ideologie van haat en geweld’ en de Koran als de ’islamitische Mein Kampf’. Met moslims die zich aan de wet en de regels van de rechtsstaat houden zegt hij geen problemen te hebben. Zijn kritiek zou daarom kunnen worden beschouwd als godsdienstkritiek, waarbij moslims tegen een stootje moeten kunnen.

Dat is echter moeilijk vol te houden, want Wilders koppelt zijn visie op de islam aan concrete voorstellen die moslims zowel als bevolkingsgroep als in hun religieuze identiteit en beleving raken, zoals een stop op de bouw van nieuwe moskeeën en sluiting van de islamitische scholen. Dat zou neerkomen op een inperking van de politieke en burgerlijke rechten van moslims. Ze mogen wel moslims zijn, maar het op geen enkele manier laten blijken.

Zo’n beknotting valt onder de omschrijving van racisme die de Verenigde Naties hanteren, als dat gebeurt op basis van ras, huidskleur, nationaliteit of etnische oorsprong. Onderscheid maken naar religie valt niet onder deze ruime definitie, maar is wel discriminerend, want in strijd met het non-discriminatiebeginsel in artikel 1 van de Grondwet, en daarmee strafbaar. De vraag is of de PVV zich met het doen van voorstellen als deze schuldig maakt aan het aanzetten tot haat tegen een bevolkingsgroep, zoals Pechtold veronderstelt.

Daarop moet, als het zo ver zou komen, uiteindelijk de rechter een antwoord geven. Feit is dat de aanvallen van de PVV op de islam en de Koran niet los staan van pleidooien de immigratie van moslims te stoppen, ’criminele moslims’ het land uit te zetten en de boerka te verbieden. De voorstellen bepalen tezamen de strijd tegen de ’islamisering van de samenleving’, het kernpunt van de PVV.

Deze strijd richt zich dus niet alleen, in vaak grievende termen, tegen één specifieke religie, maar onvermijdelijk ook tegen de aanhangers daarvan, ook al houden ze zich keurig aan de wet.

Het onderscheid dat Wilders maakt tussen religie en aanhang komt derhalve gekunsteld over, maar juridisch maakt het wellicht verschil, en daarmee ook voor de vraag of hij een racist is.
Bron

Je beweringen kloppen voor geen klant
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:29:00 #69
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57654060
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Meki, Meki, Meki toch
[..]

Bron

Je beweringen kloppen voor geen klant
Je moet toch echt beter leren lezen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_57665287
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Jawel, ik heb ooit iemand tegenover me gehad met een knuppel en die wou het geld van de kas.
Gelukkig sloeg hij eerst iets anders kapot en gelukkig kon ik een beetje redelijk blijven. Dus ik won uiteindelijk.

Deze mevrouw heeft, zoveel is inmiddels wel duidelijk geworden, een groot probleem met haar agressiebeheersing. Enerzijds ziet ze er kennelijk geen been in om keihard achteruit te rijden om een fltspaal of een dief te pakken, anderzijds is ze gebroken als ze daarop aangesproken wordt.
Ze heeft duidelijk een probleem en het is nodig dat ze daarvoor therapie gaat volgen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57665341
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef Viajero het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Mensen die straatrovers verdedigen zijn nooit zelf beroofd.

Het is niet alleen die paar euros die je bij je hebt, maar ook fotos, adressen, nieuwe pasjes aanvragen etc. En als zo'n gast gepakt wordt dan staat ie dezelfde dag weer op straat.

Wmb worden straatrovers vogelvrij verklaard.
Je leest niet goed.
Ik verdedig de straatrovers niet, maar ik vind de stelling dat deze vrouw een lintje verdient echt absurd.
Deze vrouw is namelijk van hetzelfde laken een pak als de straatrovers. Ze is even ongeremd en stelt zich later, als ze aangesproken wordt op de consequenties van haar daden, even slachtofferig op.

Kun je je nog herinneren, dat in eerste instantie van de doodgereden jongen gezegd werd dat hij zo aardig en attent was? Pas later bleek, dat hij eerder die dag veroordeeld was voor een soortgelijk delict.
Van de mevrouw in kwestie kwamen ook soortgelijke delicten naar boven.

Niet zeuren: 's avonds een man, 's morgens een man. Potje breken, potje betalen.
pi_57665758
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:22 schreef Meki het volgende:
Als jij het eens bent met Wilders moet je dan niet in Amsterdam of grote steden wonen..
Woon maar in Venlo. Ik snap niet dat jij het eens kan zijn met racistische geblaat
Als je eindelijk eens zou leren lezen, dan zou je redelijk eenvoudig kunnen vaststellen dat ik op lang niet alle punten met Wilders eens ben, zoals ik ook duidelijk aangeef. Met sommige van zijn opmerkingen ben ik het volledig eens, andere opmerkingen vind ik zwaar overtrokken of daarmee ben ik het zonder meer oneens.

Kritiek op de islam uiten is echter wat anders dan racisme!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:19:10 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57679210
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je moet toch echt beter leren lezen.
Meki maak Wilders constant voor Rasist uit. en dit artikel stelt dat iemand pas een rasist is als hij daar voor veroordeeld is. Iets waar ik mij wel in kan vinden/
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_69231341
"Super7fighter
Obedience brings victory. maandag 24 maart 2008 @ 16:38 (#18)

Zo, die Wilders is wel erg radicaal, extremistisch en racistisch te noemen. Ik heb ook het vermoeden dat die lijst een stuk langer is.
Erg vreemd dat hij nog niet is veroordeeld voor het aanzetten tot haat, discriminatie en racisme."

Nou kijk jongens er bestaat ook nog zo iets als Vrijheids van Meningsuiting
De heer Wilders heeft een partij en hij moet zeggen waar die partij voor staat.
als je dat al niet eens meer mag doen, dan kan je alle partijen afschaffen want, ze doen het allemaal.
pi_69232494
Vraag het maar aan de mensen in de grote steden waarom ze op de PVV stemmen.
Vraag het maar aan de mensen in Gouda...........
Vraag het maar aan de mensen in Amsterdam......
Vraag het maar aan de mensen in Rotterdam......
Vraag het maar aan de mensen in Den Haag....
Vraag het maar aan de mensen in Utrecht........
Men de linkse kliek, van dit kikkerlandje doet HELEMAAL NIETS aan de OVERLAST van de CRIMINELE ALLOCHTONEN.
O.a. daarom stemt men op de PVV.
pi_69270860
quote:
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Deze toont het beste de volstrekte immoraliteit van wilders aan. Maar wat zijn stemmers tot nadenken moet stemmen is dat hij VOLKOMEN LACONIEK volledig bereid IS tientallen witte slachtoffers te accepteren, die er natuurlijk OOK zullen vallen bij rassenrellen. Allicht dat er 10 keer zoveel moslims zullen doodgaan. Neemt echt niet weg dat er ook ook tientallen zoniet honderden niet-moslims zullen sterven. En dat accepteert hij gewoon. En dat " wat ik dus echt niet wil" moet je gewoon met een korrel zout nemen. Hij komt gewoon klaar bij de gedachte aan rassenrellen.

Toont ook aan dat hij zelf niet eens gelooft dat moslims zo super geweldadig zijn, want een super geweldadige groep ga je niet nog pissiger maken met dit soort uitspraken.

In dit opzicht lijkt hij wel op bush die gewoon voor politiek gewin 4000 amerikaanse soldaten de dood injoeg, en martelde om het allemaal achteraf goed te praten.
pi_69273214
Dit is echt mooi, 11 combineert in EEN post
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 03:46 schreef Elfletterig het volgende:Als je eindelijk eens zou leren lezen,
met dit:
quote:
Kritiek op de islam uiten is echter wat anders dan racisme!
Och simpele, WAT WILDERS DOET IS ECHT WEL MEER DAN "kritiek uiten"!!!
Als JIJ kon lezen .... Okee, weet je wat? Ik geef je het voordeel van de twijfel en ik zal er van uitgaan dat je KAN lezen. Dat maakt het wel erger, want als je alle uitspraken van Wilders hier tot je kan nemen en NOG STEEDS NIET denkt dat wilders een racist is, tsja, dan is er geen hoop meer voor jouw verstandelijke vermogens.

Of ... je bent zelf een racist.

En ga nou niet zitten huilebalken, hè?

Oh wacht. Gaan ze vast weer zeiken dat het een RELIGIE is, geen ras, whatever, bla bla bla.
Alsof DAT veel uitmaakt. Trouwens, wilder en/of de pvv hebben ook racistische dingen gezegd over Afrikanen, Surinamers en Antillianen.

google het maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door AxisForOll op 21-05-2009 21:42:10 ]
pi_69275110
quote:
Mijn vraag aan Wilders stemmers, Waarom stemmen jullie Wilders en waarom hebben jullie een haat tegen de Moslims en de allochtonen
Geen haat tegen moslims en allochtonen , wel zie je dat het bijna altijd marrokanen zijn (en turken in mindere maten) die Nederland aan het verkloten zijn.
Zoals Wilders het mooi verwoordde "Er wordt teveel geld besteed aan linkse hobbies" en dit is volledig waar. www.marroko.nl krijgt 138,000 euro subsidie geld. WAAROM? Omdat het linkse kabinet de kant van de allochtonen kiest.

Het grappige is dat ik zelf ook allochtoon ben (enkel, een westerse allochtoon) maar ik heb mijzelf goed geïntegreerd, ik praat goed Nederlands en heb geen problemen op school.

Als je op TV kijkt, de kranten leest en gewoon de door de stad loopt zijn het vaak de buitenlanders die problemen veroorzaken. Rellen in slotervaart? Marrokanen. Bedreigingen tegen busschauffers in Gouda? Marrokanen, turken en antilianen (in ieder geval geen enkele Nederlander)

Geweld tegen politie, brandweer en ambulances? Wederom marrokanen.

Het linkse kabinet schrijft dit af als 'incidenten' omdat ze bang zijn om het beestje bij de naam te noemen. Wat mensen zo goed aan Wilders vinden is dat hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen vanwege dat agressieve volk. Hij loopt nu met 4/5 beveiligers om zich heen 24/7 enkel om het feit dat dat volk zo agressief is terwijl hij ze enkel met de feiten op hun neus drukt.

Ook wat ze goed vinden aan Wilders is zijn eis voor hogere gevangenisstraffen voor dit tuig, tegenwoordig zie je bijna alleen maar boetes of taakstraffen voor GEWELDPLEGING...dat is toch niet voor te stellen?

In ieder geval, er moet verandering komen. En of het nou Wilders is die deze veranderingen brengt of iemand anders, met dit kabinet kan je niet langer doorgaan.

Jup, het zijn incidenten met de buitenlanders.....really?

Ik denk dus dat niemand ontkennen kan dat het bijna altijd onze gekleurde medemens is..

Wel wil ik er trouwens nog bij zeggen dat ik turkse vrienden heb waarvan de vader zelfs een chirurg is en die jongen ook gewoon Vwo doet op school.... ik ben tegen het buitenlands tuig dat op straat onrust veroorzaakt met hun nike petjes door de straten heen loopt en vervolgens homo's in elkaar timmeren omdat het niet volgens hun geloof is DIE MENSEN WIL IK HET LAND UIT! niet de goed geïntegreerde allochtonen die meedoen met de maatschappij dat wil ik wel even dus duidelijk hebben omdat er veel rotzooi tusen zit maar we ze er niet allemaal op aan kunnen spreken.
pi_69385495
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Sierieoes. het volgende:

[..]

marrokanen
www.marroko.nl
Marrokanen.
Marrokanen,
Wederom marrokanen.
Marokkanen en het is: www.marokko.nl

Voor de rest heb je gelijk hoor.
quote:
Wel wil ik er trouwens nog bij zeggen dat ik turkse vrienden heb waarvan de vader zelfs een chirurg is en die jongen ook gewoon Vwo doet op school.... ik ben tegen het buitenlands tuig dat op straat onrust veroorzaakt met hun nike petjes door de straten heen loopt en vervolgens homo's in elkaar timmeren omdat het niet volgens hun geloof is DIE MENSEN WIL IK HET LAND UIT! niet de goed geïntegreerde allochtonen die meedoen met de maatschappij dat wil ik wel even dus duidelijk hebben omdat er veel rotzooi tusen zit maar we ze er niet allemaal op aan kunnen spreken.
Hetzelfde geldt voor kampers, en andere paupertjes die zich achter het excuus schuilen dat ze laag zijn opgeleid.

Gewoon zo nu en dan even met het leger de wijk intrekken, even een controle houden. Want veel van die paupertjes zitten in de zomer lekker buiten voor hun huis met hun complete tuinmeubels en kratjes bier. Als de politie dit niet durft? Prima, dan sturen we wel het leger de wijken in!

Zelfde geldt voor woonwagenkampen. Niet aan de regels houden? Geen belasting betalen? Mooi! Leger inzetten! Kampen ontruimen! Shovels inzetten, en die kampen platrijden

Wat dat betreft zijn kampers ook net Marokkanen die zich niet willen aanpassen, net zo hard aanpakken dat tuig.
pi_69388559
Met kampers heb ik geen ervaringen omdat die niet in mijn buurt/wijk voorkomen.

Maar aan je andere topic te zien neem ik je bericht maar met een korreltje zout, jammer dat je de echte gevaren niet in ziet.

^ Engeland geloof ik, duurt niet lang voor die gekken hier ook allemaal dingen gaan opeisen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')