Oeeeh dat wil ik dan weer niet weten hahaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
omgomgomgomg!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
25 uur op de hometrainer.quote:10047 calorieen
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Man, hij was heerlijk. Maar echt....na een half stukje taart had ik het gevoel alsof ik ernstig ongesteld moest worden.
Ik at hem gratisquote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Isabeau het volgende:
omgomgomgomg!!!
Dit had ik niet willen wetenMaar hij was lekkurrrrrr
uh huh...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omgomgomgomg!!!
Dit had ik niet willen wetenMaar hij was lekkurrrrrr
Doe het niet, doe het niet!!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:18 schreef Ewelina het volgende:
Ik had hier niet op moeten klikkenNu wil ik hem gaan maken en de ingredienten staan hier al in de kast...
hou me tegen
Budget-technisch erg handigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't op m'n verjaardag maken denk ik
hoef ik niet zo'n grote taart te bakken, want dan 5 happen heeft iedereen al genoeg![]()
en ik heb nog best veel van die zwitserse bijna 80% kookchocolade liggenquote:
Erg pure chocolade bevat minder vet dat gewone pure chocolade. Hoe meer cacao, hoe minder vet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik heb nog best veel van die zwitserse bijna 80% kookchocolade liggen
gelukkig gebruik ik 't bijna nooit uit angst voor mijn weegschaal![]()
ja, daarom heb ik ook alleen de pure chocoladeeitjes uit mijn paaspakket opgegetenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Erg pure chocolade bevat minder vet dat gewone pure chocolade. Hoe meer cacao, hoe minder vet.
lynchen? deze held heeft 1 van de meest verdorven recepten ooit aan me gegeven. ik ga 'm niet lynchen!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie heeft er veren? Ik heb pek!! We lynchen hem!
j/k
Wie zijn 'jullie' dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
We hadden het over de dieetdames lynchen!
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Djeez, dat is nog eens een EndeldarmTerrorist.
Maarre ben zelf niet zo gek op cointreau. Zou je dit ook met Cognac kunnen doen?
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ga vooral je gangquote:
Orgineelquote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef FleshWound het volgende:
Alle rechten voorbehouden. FleshWound stelt zich niet aansprakelijk voor schade ontstaan door ontploffende magen, kapotte broekriemen of gescheurde overhemden, chocoladevlekken en/of gebroken stoelen. Het maken, eten en verteren van dit dessert geschiedt geheel op eigen risico.
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh ik maak ook zoiets voor feestjes en zo maar dan ipv bitterkoekjes een bodem van verkruimelde bastogne koeken en amaretto(beetje gesmolte boter er over gieten) en dan die chocozooi er op en in de koelkast
Heeeeeerlijk
Dat lijkt me niets; bitterkoekjes geweekt in alcohol worden marsepein-achtig, biscuitjes geweekt in drank worden papquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?
Als je ammaretti (Italiaanse, drogere bitterkoekjes) kan krijgen moet je die volledig verkruimelen en in de cointreaux weken. Dat zegt het originele recept teminste, maar ik heb het nog nooit zo geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?
wat zij zeiquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets; bitterkoekjes geweekt in alcohol worden marsepein-achtig, biscuitjes geweekt in drank worden papSowieso vond ik juist die bitterkoekstukjes zo lekker
Bij de Xenos te koop. Ik meen 1 euro per pak.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:39 schreef FleshWound het volgende:
Als je ammaretti (Italiaanse, drogere bitterkoekjes) kan krijgen moet je die volledig verkruimelen en in de cointreaux weken. Dat zegt het originele recept teminste, maar ik heb het nog nooit zo geprobeerd.
Ik heb eindelijk een excuus gevonden!quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ben weer bijgekomen van de schok.
Oeh, en ik kan hier om de hoek amaretti krijgen. Even een excuus bedenken om deze taart binnenkort te maken.
Ga je ze er dan bijvertellen dat er zoveel kcal inzitten dat ze meteen een bypass mogen plannen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een excuus gevonden!Ik ga 'm donderdag maken om op mijn werk uit te delen wegens verjaardag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |