quote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Djeez, dat is nog eens een EndeldarmTerrorist.
Maarre ben zelf niet zo gek op cointreau. Zou je dit ook met Cognac kunnen doen?
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar ga vooral je gangquote:
Orgineelquote:Op zondag 23 maart 2008 21:23 schreef FleshWound het volgende:
Alle rechten voorbehouden. FleshWound stelt zich niet aansprakelijk voor schade ontstaan door ontploffende magen, kapotte broekriemen of gescheurde overhemden, chocoladevlekken en/of gebroken stoelen. Het maken, eten en verteren van dit dessert geschiedt geheel op eigen risico.
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh ik maak ook zoiets voor feestjes en zo maar dan ipv bitterkoekjes een bodem van verkruimelde bastogne koeken en amaretto(beetje gesmolte boter er over gieten) en dan die chocozooi er op en in de koelkast
Heeeeeerlijk
Dat lijkt me niets; bitterkoekjes geweekt in alcohol worden marsepein-achtig, biscuitjes geweekt in drank worden papquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?
Als je ammaretti (Italiaanse, drogere bitterkoekjes) kan krijgen moet je die volledig verkruimelen en in de cointreaux weken. Dat zegt het originele recept teminste, maar ik heb het nog nooit zo geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:45 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook maken met iets anders dan bitterkoekjes, volkorenbiscuitjes bijvoorbeeld? Iemand tips?
wat zij zeiquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets; bitterkoekjes geweekt in alcohol worden marsepein-achtig, biscuitjes geweekt in drank worden papSowieso vond ik juist die bitterkoekstukjes zo lekker
Bij de Xenos te koop. Ik meen 1 euro per pak.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:39 schreef FleshWound het volgende:
Als je ammaretti (Italiaanse, drogere bitterkoekjes) kan krijgen moet je die volledig verkruimelen en in de cointreaux weken. Dat zegt het originele recept teminste, maar ik heb het nog nooit zo geprobeerd.
Ik heb eindelijk een excuus gevonden!quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ben weer bijgekomen van de schok.
Oeh, en ik kan hier om de hoek amaretti krijgen. Even een excuus bedenken om deze taart binnenkort te maken.
Ga je ze er dan bijvertellen dat er zoveel kcal inzitten dat ze meteen een bypass mogen plannen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een excuus gevonden!Ik ga 'm donderdag maken om op mijn werk uit te delen wegens verjaardag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |