Interventie van de VS kan ook zo uitpakken:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft 'ie dat gezegd. Ik vond het een interessante zienswijze.
Je bent niet 'bang' dat straks Abbas in een versierde lijkkist ligt?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef Apropos het volgende:
Ik zei ook niet dat Amerikaanse inmenging altijd zaligmakend is, maar in het onderhavige geval leek het mij (hypothetisch, natuurlijk) bevorderlijk voor de vrede.
Ik weet niet of dat wel te vermijden valt.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent niet 'bang' dat straks Abbas in een versierde lijkkist ligt?
Nachtbraker!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:32 schreef sigme het volgende:
Ik heb een deja lu.
He joh - ik ben werkloos en hoef lekker niet meer om 5 uur op en het is pasen.quote:
Zit de klus er in de verre Randstad al weer op dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef sigme het volgende:
He joh - ik ben werkloos en hoef lekker niet meer om 5 uur op en het is pasen.
Morgen -jaja, op 2e paasdag- breng ik m'n leasebakje naar de nieuwe "eigenaar". Vandaag geschrobt en gepoetst - hopen dat hij niet op alle krasjes zout legt.
Verre randstadquote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit de klus er in de verre Randstad al weer op dan?
Nah - de rest googelde watquote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie dat jullie mijn traditie hebben overgenomen.
Ik neem ze ook nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie dat jullie mijn traditie hebben overgenomen.
Daarna heb ik geloof ik gezegd: welnee, er verandert heus niet veel. Toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft 'ie dat gezegd. Ik vond het een interessante zienswijze.
Doel is ook niet de mobiliteit terugdringen maar de groei (van vooral de ongewenste bijeffecten) beperken. Dat is net wat anders maar voor het beleid maakt het nogal een verschil.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
De overheid is daar tot dusver niet in geslaagd bij auto's, ondanks de accijnzen. De gemiddelde afstand per verplaatsing en het aantal verplaatsingen per persoon nemen nog steeds toe met de groei van de economie. Er is geen enkele reden om te denken dat dit in de toekomst anders zal zijn.
Tot nu toe heeft de overheid alleen de inflatie kunnen opdrijven met doorberekende belastingen. En de wegen laten dichtslippen.
Helaas zijn de cijfers van het CBS een deccenia oud.
Daarvoor hebben ze het komasaufen uitgevondenquote:Op zondag 23 maart 2008 07:46 schreef sigme het volgende:
Een goedepaasmorgen!
Wat een mooi weer. Ik zou bijna zeggen dat het mooi kampeerweer is. Tikje frisje (min 6 hier!).
Zoek dat zelf maar op.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarna heb ik geloof ik gezegd: welnee, er verandert heus niet veel. Toch?
Ik heb m'n bakje vrijdag weg gebracht ging ondanks de krasjes en vlekken soepelquote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
He joh - ik ben werkloos en hoef lekker niet meer om 5 uur op en het is pasen.
Morgen -jaja, op 2e paasdag- breng ik m'n leasebakje naar de nieuwe "eigenaar". Vandaag geschrobt en gepoetst - hopen dat hij niet op alle krasjes zout legt.
Komasaufen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:21 schreef du_ke het volgende:
Daarvoor hebben ze het komasaufen uitgevonden. Het slapen was prima uit te houden daardoor alleen koude tenen vanochtend
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1956298.ecequote:Op maandag 24 maart 2008 00:04 schreef PJORourke het volgende:
Iedereen kwijtraken terwijl dat haast onmogelijk is.
Blijkbaar niet genoeg CO2 uitgestoten.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:54 schreef sigme het volgende:
Krijg nou wat. Een witte pasen!
T is hier niet wit hoor... wel bevroren.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:54 schreef sigme het volgende:
Krijg nou wat. Een witte pasen!
Zonnig, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T is hier niet wit hoor... wel bevroren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |