Komasaufen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:21 schreef du_ke het volgende:
Daarvoor hebben ze het komasaufen uitgevonden. Het slapen was prima uit te houden daardoor alleen koude tenen vanochtend
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1956298.ecequote:Op maandag 24 maart 2008 00:04 schreef PJORourke het volgende:
Iedereen kwijtraken terwijl dat haast onmogelijk is.
Blijkbaar niet genoeg CO2 uitgestoten.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:54 schreef sigme het volgende:
Krijg nou wat. Een witte pasen!
T is hier niet wit hoor... wel bevroren.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:54 schreef sigme het volgende:
Krijg nou wat. Een witte pasen!
Zonnig, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T is hier niet wit hoor... wel bevroren.
Het wordt hier steeds grijzer. Ik hoop op een sneeuwstorm.quote:
Teveel J. Cash geluisterd.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:27 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop op de Apocalyps, maar dat betekent nog niet dat die binnenkort te verwachten is.
Sinds Fok! behoefte heeft aan zeikwijven met reltics.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, sinds wanneer is gronk mod dan?
Jouw oplossing is wel een stuk mooier.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:37 schreef Monidique het volgende:
Maar het is zo aan te passen, zie ik:
[ code verwijderd ]
Simpel.
[paastopic] Is Jezus echt opgestaan? De feiten...quote:Feit 1: Jezus heeft bestaan
Zo duidelijk als wat. Zie ook mijn vorige blog over Jezus voor meer bewijzen en uitleg.
Ik vind hem wel schattig ... hij doet onwijs zijn best om mij boos te maken.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:43 schreef Apropos het volgende:
Sinds Fok! behoefte heeft aan zeikwijven met reltics.
Daar kan hij dan mooi zijn modpowers voor misbruiken.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:56 schreef Aoristus het volgende:
Misschien heeft hij nog een appeltje met je te schillen
Jij houdt anders ook wel van wat relnichten...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel schattig ... hij doet onwijs zijn best om mij boos te maken.
Ik hoefde niet naar huis, dat scheelt weerquote:Op maandag 24 maart 2008 00:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Komasaufen.Niet weten hoe je thuis bent gekomen
Iedereen kwijtraken terwijl dat haast onmogelijk is.
quote:Miljoenen stembiljetten te veel in Zimbabwe
Harare, 24 maart. De Zimbabweaanse overheid heeft miljoenen stembiljetten te veel laten drukken. Die beschuldiging uitte de oppositie gisteren op basis van uitgelekte documenten.
Volgens Tendai Biti van oppositiepartij Movement for Democratic Change (MDC) zijn er 9 miljoen stembiljetten gedrukt, terwijl slechts 5,9 miljoen Zimbabweanen zijn geregistreerd om te stemmen tijdens de verkiezingen van aanstaande zaterdag.
De oppositie verwacht dat de zittende president Robert Mugabe fraude zal plegen om de verkiezingen te winnen. Mugabe (84) is al sinds de onafhankelijkheid van Zimbabwe in 1980 aan de macht.
Mugabe heeft de MDC beschuldigd van banden met Groot-Brittannië, de voormalige kolonisator van het land. MDC-leider Tsvangirai zal Zimbabwe ,,nooit, nooit regeren", aldus Mugabe tijdens een toespraak. ,,Wie op hem wil stemmen, kan dat doen, maar die stemmen zullen voor niets zijn geweest."
Ironie in de naam.quote:Verb
picchiare
(transitive) to beat, to hit, to thrash
(transitive) to strike, to bang, to pat, to tap
(intransitive) to beat, to knock, to thump, to tap, to bang
(intransitive) to insist
[edit] Synonyms
(1) percuotere, battere
(2) urtare, battere, sbattere
(3) battere, bussare
(4) insistere
Je pikt m'n nieuws.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:10 schreef Montov het volgende:
Pff, linkse hippiegroepen protesteren nu blijkt dat Zimbabwe teveel democratie heeft. Volgens mij hebben ze een hekel aan Mugabe vanwege zijn huidskleur.
Oh?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij houdt anders ook wel van wat relnichten...
ja!quote:
Ik was oorspronkelijk van plan om net zolang door te gaan met usernotes zetten tot er geen verschil meer was tussen B_A's postgeschiedenis en z'n notes, maar al snel liep ik tegen de beperkingen van het usernotes-systeem opquote:Op maandag 24 maart 2008 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar kan hij dan mooi zijn modpowers voor misbruiken.
Dat stukje is inderdaad geniaalquote:Op maandag 24 maart 2008 12:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Teveel J. Cash geluisterd.
0 tot 24 jaar in 2004. Maar 10 - 24 zou 30.000 zijn, ofzo, ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Waar haal je het getal van 70.000 vandaan? Ik kon alleen data vinden uit 1998, waar er minder dan 50.000 Marokkaanse Nederlanders waren in de leeftijdcategorie 10-19. Nu tien jaar later zijn dat de huidige jongeren neem ik aan (20-29). Dan kom je op 3700 mensen.
haha, de limitaties van bureaucratie, hehehequote:Op maandag 24 maart 2008 13:46 schreef gronk het volgende:
Ik was oorspronkelijk van plan om net zolang door te gaan met usernotes zetten tot er geen verschil meer was tussen B_A's postgeschiedenis en z'n notes, maar al snel liep ik tegen de beperkingen van het usernotes-systeem op
Hmm. Mag ik daar wat extra informatie bij? Het klinkt als iemand die ik ken.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:48 schreef Reya het volgende:
Een cryptogrammenmaakster die samenwoont met een boswachter. Het had sigme kunnen zijn.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:04 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Liefde is 'lijdzaam toezien hoe je partner je woning herinricht'quote:Op maandag 24 maart 2008 15:04 schreef sigme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |