abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 22:53:25 #26
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_57568937
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef JK het volgende:
Vaag dat de USA store dan meer heeft dan de EUR store... ik zie in de OP wel een linkje naar PSN Store Downloads... en dat zijn dan .pkg bestanden. Kwestie van downloaden op de PC en via wireless (of UTPkabel) naar je PS3 gooien? In dat geval zie ik al genoeg downloads aan speelbare demo's !
gewoon amerikaanse store account aanmaken, dan heb je genoeg demo's tot je beschikking ^^, aanbod bij nederlandse store is gewoon belachelijk slecht...die bestaat gewoon niet zeg maar

ik heb volgens mij elke demo al gespeeld die op de ps store staat ^^ wel handig iig

suc6 met de moeilijke keuze ^^
PSN: diTani
  zondag 23 maart 2008 @ 23:01:27 #27
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57569167
Het is idd een hele lastige keuze... vooral ook omdat je nu op de 360 wel Ace Combat hebt en bijv. Dead Rising... lijkt me een superspel. Maarja... RRoD's, een machine die veel herrie maakt... en dan nog eens een losse wifi add-on te moeten kopen... zelfs de Elite heeft 'm niet onboard.

Online gamen doe ik verder weinig tot niet, dus wat mij betreft is het belangrijkste om demo's en updates te downloaden.

Verder heb ik het idee dat er nog niet veel leuke spellen op de PS3 beschikbaar zijn, maar dat komt vanzelf wel. GTA4 komt er aan en dat is de belangrijkste

Eerst m'n PS2 de deur uit werken en dan eens rondkijken. En dan de next-gen console aansluiten op een gewone ouderwetse beeldbuis-tv
  Forum Admin zondag 23 maart 2008 @ 23:14:41 #28
35723 crew  GGMM
pi_57569278
Kan je alleen je geld opwaarderen via een creditcard? beetje kut.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_57570667
Mijn PS3 is tijdens FIFA 2008 kapot gegaan . Tijdens een wissel bleef hij hangen, ik heb hem met de achterste aan/uit schakelaar opnieuw aan moeten zetten. Daarna pakte hij geen enkele CD meer . Hij is RMA gestuurd en Vrijdag bij Sony aangekomen.

De klantenservice van Sony vertelde me doodleuk dat ik ongeveer 4 weken kon wachten op een ruil exemplaar omdat de 60GB slecht leverbaar was. Dit vind ik echt absurd lang.
pi_57570879
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja dus wel einstein!
Sorry whut ?!
pi_57570970
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry whut ?!
Hij is wel backwards compatible met PS1 games, alleen niet met PS2 games
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 24 maart 2008 @ 00:25:20 #32
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_57571091
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry whut ?!
Ik weet niet of hij gelijk heeft en dat de 40GB PS3 PS1-spellen kan spelen, maar ik denk van wel. De reden dat de 40GB-PS3 geen PS2 spellen kan spelen is vanwege het ontbreken van emotion-engine-emulatie (emotion engine = de ps2 cpu). De PS1 had deze emotion engine niet en daarom denk ik dat PS1-spellen geen probleem zijn.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_57571105
GTA IV
pi_57571211
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV

MGS 4
  Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 00:32:28 #35
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57571254
Cyb mijn 360 is kapot, is het niet dolletjes
.....Kennedy
  maandag 24 maart 2008 @ 00:36:09 #36
44906 merino
World of Sleepers
pi_57571328
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef JK het volgende:
Ik zit te twijfelen om een xbox 360 of een ps3 te kopen voor GTA 4 (en natuurlijk andere titels).
Ik ben er alleen niet helemaal over uit welke ik moet nemen. Zullen vast wel meer mensen last van gehad hebben Ik heb op dit moment nog een PS2 en heb ook een Xbox dus met beide heb ik ervaring.

Waar ik benieuwd naar ben, is hoeveel downloadable playable demo's er op het PSN staan, omdat ik niet van plan ben erg veel games te kopen, zowel voor de x360 als ps3 zijn ze voorlopig nog best prijzig en als je dan toch een demo kan spelen is dat voor mij ook prima.

Nu nog even de redenen waarom ik een PS3 of X360 zou kopen (ipv de ander);

- Ik zou een PS3 kopen omdat deze al ingebouwde WiFi heeft, minder herrie maakt dan een x360 en omdat ik wat bang ben voor een defecte console. Ik lees namelijk al verhalen over mensen die 'm voor de 3e keer mogen inleveren.

- Daarnaast zou ik wel weer een x360 willen voor de vele demo's op marketplace en dat de prijs van de Premium toch een stuk lager ligt dan de PS3. Wel zonder WiFi, daar moet ik weer 80 euro bij op tellen. Het verschil wordt dan al een stuk minder.

Demo's zijn natuurlijk niet alles, dus dan zou je WiFi, een bak herrie en RRoD's moeten overwegen en dan kom ik misschien eerder uit bij een PS3. De PS3 vind ik persoonlijk ook een fijnere controller hebben. BluRay of HD-DVD kan me eigenlijk weinig schelen (qua films dan, niet qua dataopslag natuurlijk, hoe meer hoe beter).

Komt Ace Combat 6 overigens naar de PS3? Zou een schande zijn als die niet komt, de serie starte op de PSX.

Eigenlijk ben ik denk ik al een beetje om voor de PS3, maar ben wel even benieuwd in hoeverre de demo's al te krijgen zijn. Voor de PSP was dat altijd minimaal...
Demo's:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Heeft de Premium bovendien wel een hdmi output?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57571344
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:32 schreef Wessiej het volgende:
Cyb mijn 360 is kapot

pi_57571355
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Yep.
  maandag 24 maart 2008 @ 00:39:37 #39
44906 merino
World of Sleepers
pi_57571414
zit nog te twijfelen over een Premium voor Mass Effect, Bioshock, Gears of War en straks Alan Wake maar zit dan ook weer te denken dat 4 titels ook niet echt genoeg reden is om een xdoos aan te schaffen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_57571580
Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...

Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
  maandag 24 maart 2008 @ 00:54:52 #41
44906 merino
World of Sleepers
pi_57571743
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote kans dat Gears of War 3, Mass Effect 2 en Bioshock 2 op de PS3 verschijnen. Dus om dan daar alleen een 360 voor te halen...
Dat zou echt prachtig nieuws zijn
heb je daar toevallig ook linkjes over?
quote:
Persoonlijk denk ik inderdaad ook meer aan Alan Wake en Ninja Gaiden II bijvoorbeeld. En vanwege Xbox Live natuurlijk
Ninja Gaiden boeit me gelukkig niet. Alan Wake zou ik echter wel heel erg graag kunnen spelen.
Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet halen en een live abbonement.
Hoop liever dat Sony zijn online zaakjes op orde stelt.
pi_57571855
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:

[..]

Dat zou echt prachtig nieuws zijn
heb je daar toevallig ook linkjes over?
[..]
Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
pi_57571904
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef merino het volgende:
[..]

Live wil ik dan juist weer niet omdat je dan ook nog eens een wireless adapter moet mag halen en een live

Bovendien betaal ik liever 60 euro voor een stabiele service met een uitgebreide aanbod aan content, dan voor een half gebakken online service waarbij om de haverklap de servers uitvallen. 5 euro per maand is een scheet.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:17:08 #44
44906 merino
World of Sleepers
pi_57572178
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Is gewoon een kwestie van de laatste ontwikkelingen op gamesgebied in de gaten houden . EA heeft Bioware overgenomen waardoor de kans op een Mass Effect deel voor de PS3 aanzienlijk is gestegen. Wat Gears of War betreft zou MS een deal hebben getekend met Epic voor alleen de eerste 2 delen. Bovendien is Epic uitermate tevreden over hardware performance van de PS3 en UT III liep grafisch dan ook soepel.

En Bioshock tenslotte...2K Boston is zoekende naar PS3 programmeurs. En welk spel hebben ze nu in ontwikkeling? Bioshock 2.
Ik mag het hopen!!
Vooral Mass Effect ( ) zou ik erg graag op de PS3 zien
  maandag 24 maart 2008 @ 02:17:19 #45
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_57573058
BOOKMARK
* nog steeds toevoegbaar
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 24 maart 2008 @ 02:44:45 #46
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_57573348
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef Survivalism het volgende:

[..]

Maat van mij heeft VF5 en ik moet zeggen dat het best een vermakelijke game is. Lekker simpel, niet over the top en leuk om met zijn 2en te doen.
En natuurlijk El Blaze, de supercharacter van VF5.
Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die VF "lekker simpel" vindt.
  maandag 24 maart 2008 @ 08:13:16 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57574028
Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 24 maart 2008 @ 08:44:52 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57574115
Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2

Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '

Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 24 maart 2008 @ 09:27:40 #49
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_57574311
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een flinke patch

Valve does not develop PS3 versions of its games internally but outsources them to a third-party. It has said this is the model it will follow for the foreseeable future.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95107
komt doordat gabe newell een M$ lover is en niet van uitdagingen houdt
PSN: diTani
  maandag 24 maart 2008 @ 10:54:50 #50
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_57575017
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:36 schreef merino het volgende:

[..]

Demo's:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=47399
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=115915

bovenste is US store onderste is EUR store. Van beidde schijn je demo's te kunnen downloaden.
Ik zelf stond ook voor dezelfde keuze. En de betrouwbaarheid en interne wifi heeft me over de streep gehaalt.

Thanks voor de links. De US store heeft er een berg meer.
De Premium heeft geen HDMI output, dat heeft alleen de Elite. Maar zolang ik nog geen dikke LCD tv heb (en die komt pas als mijn huidige tv van 4 jaar a 5 jaar oud de geest geeft), denk ik daar niet eens aan.

Jij zegt betrouwbaarheid die jou over de streep trok maar ik ben gister nog even wat wezen googlen en ik heb het idee dat de kwaliteit van de huidige next-gen's zwaar tegenvalt. De Xbox360 kent z'n problemen die volop in de media zijn geweest (en MS daardoor de garantieperiode naar 3 jaar heeft omhooggetrokken), maar Sony kent ook z'n problemen met het ineens niet meer kunnen lezen van discs. Soms na een paar maanden, soms al na 2 weken tot bij iemand zelfs al na een half uurtje dat ie uit de doos was!

Daar zit ik niet op te wachten, niemand niet natuurlijk. Maar aangezien de consoles aardig wat kosten en je misschien al na een paar maanden een refurbished PS3 krijgt... moet er niet aan denken!!!! Met m'n Wii had ik ook al een powersupply die flink piepte als de unit uit stond.

Dus tot die tijd twijfel ik toch nog heel even welke ik nou moet nemen
Een Premium kost nu 265 euro, geen geld...

Maar qua betrouwbaarheid (van beide consoles).... mijn PS2 die 5 jaar oud is werkt nog als een tierelier, even als mijn Gamecube en Xbox1 die ook hun leeftijd hebben....

Dit is nog een moeilijkere keus dan bij de McDonalds je bestelling doorgeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')