quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dank je
Iemand nog leuke interessante verhalen?
Nou ik heb de gehele dag ziek op bed gelegen.. dus echt een hele boeiende pasen heb ik ook weer nietquote:Op zondag 23 maart 2008 19:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niemand leuke verhalen, wat zijn we toch saai bij elkaar allemaal
Aah beterschap!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ik heb de gehele dag ziek op bed gelegen.. dus echt een hele boeiende pasen heb ik ook weer niet
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
over 3 delen is het mijn 300e SC [afbeelding] [afbeelding]
ben jij pas in 115 gekomen, 67 delen na mij?!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is topic 220 voor mij [ afbeelding ]
Voor mij 101 volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is topic 220 voor mij [ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoekenquote:
http://fok.feikens.nl/quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoeken
nee, ik kan niet in jouw actieve topics kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoeken
http://forum.fok.nl/user/active/165780quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik kan niet in jouw actieve topics kijken
mmm die moet ik weer een keer updaten...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://fok.feikens.nl/
243 is mijn eerste volgens mij.
Hier is het net droog....Tis wel koud buitenquote:
Hier was het droog en is het net weer gaan sneeuwenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier is het net droog....Tis wel koud buiten
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier was het droog en is het net weer gaan sneeuwen
Goedemorgen deanquote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ligt al sneeuw!! [ afbeelding ]
Gisteren en vannacht gevallen. Niet veel, maar toch [ afbeelding ]
Goedemorgen
hier is vanacht 20cm gevallen... de sneeuw was bijna weg krijgen we dit weer....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ligt al sneeuw!! [ afbeelding ]
Gisteren en vannacht gevallen. Niet veel, maar toch [ afbeelding ]
Goedemorgen
Rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
Cali [ afbeelding ]
Alles goed hier op deze mooie 2e paasdag?
Vet!!quote:Op maandag 24 maart 200811:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier is vanacht 20cm gevallen... de sneeuw was bijna weg krijgen we dit weer....
http://www.skovde.se/templates/S_Article.aspx?id=12840
Ja, lekker rustigquote:Op maandag 24 maart 200811:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig [afbeelding] Vanavond weer naar Nijmegen en dan gezellig met Hosti iets leuks doen [afbeelding]
En morgen weer stage [afbeelding]
Jij? vermaak je je een beetje in je lange weekend?
Ik opzich ook welquote:Op maandag 24 maart 200811:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan [afbeelding]
Ik ook, saaie paasdagen zegquote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan
Opzich wel...maar nog een dagje extra zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!quote:
Crossie!quote:
Heb liever een dagje vrij waarbij alles gewoon open isquote:Op maandag 24 maart 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Opzich wel...maar nog een dagje extra zou ik niet erg vinden
Ik kan ook wel een zonnetje gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!
GEEEEEEEFFFF MMMMIIIIJJJJJ DDDDEEEE ZONNN!!!!!!!1![]()
![]()
Beetje zon mag wel....Met een temperatuurtje van 20 -23 graden is het wel goed! boven de 25 graden verbrand ik zo snel en dat wil ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!
GEEEEEEEFFFF MMMMIIIIJJJJJ DDDDEEEE ZONNN!!!!!!!1![]()
![]()
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje zon mag wel....Met een temperatuutje van 20 -23 graden is het wel goed! boven de 25 graden verbrand ik zo snel en dat wil ik niet
de zweedse zon heeft je niet echt een kleurtje gegeven he...?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een zonnetje gebruiken
Ja.. maar dan heb je wel weer dat het altijd mooi weer is als je werkt en als je dan klaar bent issie weer wegquote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!
zon...!
Alles goed jongen?quote:
Ik loop geen stagequote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar dan heb je wel weer dat het altijd mooi weer is als je werkt en als je dan klaar bent issie weer weg
ik kan niet anders danquote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!
Ik ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik loop geen stage
Maar ik weet wat je bedoelt, dat had ik vorig jaar in berlijn, hardstikke mooi weer, klaar met werken, loop naar een park met 2 biertjes... en wat deed het weer... Wolken kwamen en het werd koud...
quote:
quote:
is het in Rusland 20 graden dan? of bedoel je als je weer terug bent?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk ik kijk er echt naar uit, woensdag naar Rusland, en daarna mag het van mij echt gelijk 20 graden zijn!
[..]
Ja prima!quote:
Auwwwwquote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja prima!
Behalve dan dat ik een flinke schaafwond/bult op m'n kin heb van het paintballen
Wat jij?
In de laatste weken Zweden had ik zon van 9 tot 14.30quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de zweedse zon heeft je niet echt een kleurtje gegeven he...?
Ik bedoel als ik terug ben van Rusland, dan mag het hier in Zweden wel 20 graden zijn....!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
is het in Rusland 20 graden dan? of bedoel je als je weer terug bent?
Nog steeds in Zweden he! Heerlijk nog even genieten van Zweden, mn tas aan het pakken voor mn weekje vakantie in Rusland, en voor de rest nothing,quote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja prima!
Behalve dan dat ik een flinke schaafwond/bult op m'n kin heb van het paintballen
Wat jij?
ik heb hier weer een zonnetjequote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook moooooooi weer!
sneeuw hieroquote:
Ik wil zon, zee en strandquote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook moooooooi weer!
Spijkerbroek met een shirtje of een hemdjequote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil gewoon lekker buiten kunnen zitten en kunnen bbqen
Wat wil je zo graag hebben dan? misschien kan ik helpenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Believe me, I'm trying [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Spijkerbroek met een shirtje of een hemdjezonder jas en ik ben gelukkig
Inderdaad Dean! Niet zo zeuren! Als je het niet in Friesland kan vinden verhuis je maar naar de bewoonde wereld!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Al is in het zwembadje op het luchtbedje ook heeeerlijk
Veel geld, zodat ik eens een leuke meid mee uit kan vragenquote:Op maandag 24 maart 200815:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat wil je zo graag hebben dan? misschien kan ik helpen [afbeelding]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zwedenquote:Op maandag 24 maart 200815:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Inderdaad Dean! Niet zo zeuren! Als je het niet in Friesland kan vinden verhuis je maar naar de bewoonde wereld! [afbeelding]
Heb je daar geld voor nodigquote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel geld, zodat ik eens een leuke meid mee uit kan vragen [ afbeelding ]
[..]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zweden
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
vergeet de BBQ nietquote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Al is in het zwembadje op het luchtbedje ook heeeerlijk
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, als ik iemand meevraag [en ze überhaput ja zegt] hoor ik dan toch voor de dame te betalen?
ik heb anders ook geen geld hoor...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[..]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zweden
in zweden hoor je ook niet te betalen, vrouwen gaan er dan gelijk vanuit dat je met ze naar bed wilt!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, als ik iemand meevraag [en ze überhaput ja zegt] hoor ik dan toch voor de dame te betalen?
Welnee, je moet haar laten betalen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Stoppen Kiwiquote:
Hihihi ik zou zelf tip 4 niet eens wetenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je wilt een vriendin
![]()
tip 1: kom zoveel mogelijk in de bewoonde wereld
tip 2: probeer het niet te hard; dan werkt het nooit
tip 3: Kom niet wanhopig over
tip 4: Weet waar je over moet praten met vrouwen! Niet auto's e.d.
tip 5: wees jezelf![]()
Komt allemaal oooit goed
edit: eens met Yesse....waar heb je het geld voor nodig....![]()
Hey ouwequote:
Dat is overdrevenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welnee, je moet haar laten betalen.
En zoals ik zei, niet echt galant haar overal voor laten betalen toch? Maar misschien ben ik daarin wat te ouderwets...quote:Op maandag 24 maart 200815:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[afbeelding] Je wilt een vriendin [afbeelding]
tip 1: kom zoveel mogelijk in de bewoonde wereld Check
tip 2: probeer het niet te hard; dan werkt het nooit Check
tip 3: Kom niet wanhopig over Check
tip 4: Weet waar je over moet praten met vrouwen! Niet auto's e.d. Checkal ken ik sommige waar dat wel werkt
![]()
tip 5: wees jezelf [afbeelding] Check
Komt allemaal oooit goed [afbeelding]
edit: eens met Yesse....waar heb je het geld voor nodig.... [afbeelding]
Tip 6: een date hoeft niet persé veel geld te kostenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En zoals ik zei, niet echt galant haar overal voor laten betalen toch? Maar misschien ben ik daarin wat te ouderwets...
Je hoeft haar ook niet voor alles te laten betalen....Een moderne vrouw wil graag de rekening delen! Dus 50 -50quote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En zoals ik zei, niet echt galant haar overal voor laten betalen toch? Maar misschien ben ik daarin wat te ouderwets...
Nee, weet ik, maar toch...quote:Op maandag 24 maart 200815:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip 6: een date hoeft niet persé veel geld te kosten
Nee, voordelig.quote:
Bied perspectievenquote:Op maandag 24 maart 200815:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet voor alles te laten betalen....Een moderne vrouw wil graag de rekening delen! Dus 50 -50 [afbeelding]
eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip 6: een date hoeft niet persé veel geld te kosten
Dat is ouderwets, gewoon 50/50quote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:
waarmee?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar toch...
Help [ afbeelding ]
Dat zijn die snoepjes tochquote:Op maandag 24 maart 2008 15:34 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn die dingen zo verslavend? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is ouderwets, gewoon 50/50. En als ze praat en dingen vertelt, probeer het interessant te vinden
. En lul niet teveel over jezelf, dat doen sommige ook nog te vaak
.
Eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is ouderwets, gewoon 50/50. En als ze praat en dingen vertelt, probeer het interessant te vinden
. En lul niet teveel over jezelf, dat doen sommige ook nog te vaak
.
Je weet alles! Moet ik je nu helpen met een meisje uitzoekenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar toch...
Help [ afbeelding ]
Als je leuk bent, dan hoef je daar niet bang voor te zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef Yesse het volgende:
[..]een vrouw wil graag leuk gevonden worden
Oh, als je dan toch bezig bent...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je weet alles! Moet ik je nu helpen met een meisje uitzoeken
Ja, ik houd wel van kleine ronde snoepjesquote:
Jah een keer met z'n allen de kroeg in en dan gaan wij meisjes voor Dean keurenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
Angel en Dean, jullie moeten gewoon een keer met mij mee gaan!
!
Zie ik hier nou een meet aankomen?quote:
hahaha zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah een keer met z'n allen de kroeg in en dan gaan wij meisjes voor Dean keuren
edit: en voor Angel![]()
MEET!! MEET!!! WE WANT A MEETING!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dean zoekt vrouw... bring it on!
Humor - Check
Geïnteresseerd in de dame in kwestie - Check
Goed luisteren - Check
.... word nog wel eens wat
Weet ik, weet ikquote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik houd wel van kleine ronde snoepjes
Gaan we ze dan ook cijfers geven?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah een keer met z'n allen de kroeg in en dan gaan wij meisjes voor Dean keuren
edit: en voor Angel![]()
Maar wel pas over 10 weekquote:
Goed plan!quote:Op maandag 24 maart 200815:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaan we ze dan ook cijfers geven? [afbeelding]
Als we nu wachten tot de zomer gaan we lekker op terras zitten [afbeelding]
'kijk die nou een jurk aan hebben, ieeuuwwww!'quote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaan we ze dan ook cijfers geven?
Als we nu wachten tot de zomer gaan we lekker op terras zitten
maandag he!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:47 schreef crossover het volgende:
Het is lekker druk hier he?
Al sinds ik op een zaterdagmiddag op een terrasje gezeten heb, in de zon, zonder jas, met een biertje, zit ik op de zomer te wachten. Maar het is sindsdien alleen maar minder geworden.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaan we ze dan ook cijfers geven?
Als we nu wachten tot de zomer gaan we lekker op terras zitten
Jij snapt het helemaaal!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
'kijk die nou een jurk aan hebben, ieeuuwwww!'
'mijn god, waarom trekken mensen met twee kinnen truitjes maat s aan'
Heerlijk terrasjes pakken
Heerlijk kijk er nu al naar uit!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jaa in de zomer, lekker op terrasje!
Dus we mogen gewoon jouw de schuld geven?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Al sinds ik op een zaterdagmiddag op een terrasje gezeten heb, in de zon, zonder jas, met een biertje, zit ik op de zomer te wachten. Maar het is sindsdien alleen maar minder geworden.
Ik stem voor Groningen!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
In het mooie Groningen![]()
Of ergens anders
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jaa in de zomer, lekker op terrasje!
Als jij daar op enige wijze beter van wordt, maar natuurlijk, ga je gang.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dus we mogen gewoon jouw de schuld geven?
Burgum, ergens laten we zeggen begin juli?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Of ergens anders
Ik stem voor Nijmegen!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Of ergens anders
Ergens in Utrecht aan de gracht is ook heel leuk!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Of ergens anders
Het gaat om het innerlijk hequote:Op maandag 24 maart 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
'kijk die nou een jurk aan hebben, ieeuuwwww!'
'mijn god, waarom trekken mensen met twee kinnen truitjes maat s aan'
Heerlijk terrasjes pakken
Helemaal over eens! Maar een terrasje pakken is voor vrouwen gelijk aan mensen kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk he [ afbeelding ] !
Ja. Anders moet ik 3 uur reizenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ergens in Utrecht aan de gracht is ook heel leuk!
Uhuhquote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal over eens! Maar een terrasje pakken is voor vrouwen gelijk aan mensen kijken
Wijntjes drinkenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh
Vaak wel inderdaad.. en wijntjes drinken
Ja!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal over eens! Maar een terrasje pakken is voor vrouwen gelijk aan mensen kijken
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja!Mensen kijken
![]()
Oh btw: [ afbeelding ]
er is vast wel ergens een plaats om te overnachten!quote:
whehehehehequote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja!Mensen kijken
edit; alleen drink ik geen wijn
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja!Mensen kijken
![]()
Zoete witte wijnquote:
Of ik pik haar even op in mijn dope ridequote:Op maandag 24 maart 200815:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er is vast wel ergens een plaats om te overnachten! [afbeelding]
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. volgens mij kunnen wij het prima vinden op het terras
als versierpogingquote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of ik pik haar even op in mijn dope ride
Oja mijn auto heb ik ook nogquote:Op maandag 24 maart 2008 15:57 schreef Deansensitized het volgende:
Dat tegeltje [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mensen kijken juist leuk toch [ afbeelding ]
Al zit ik nooit op terrasje, maar als ik bv door de stad loop doe ik dat ook [ afbeelding ]
En ik moet ook eerst wachten tot mijn auto het weer doet, dan rij ik zo overal in Nederland naar een meet [ afbeelding ]
Utrecht, Groningen, Nijmegen, Breda, you name it!
Of Rose bier van Wieckse Wittequote:
Hem een pull bier geven, of overtuigen dat de serveerster leuk is werkt ookquote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja mijn auto heb ik ook nog
maar jou moeten we straks dus op een stoel vastbinnen op het terrasje?
Rose bierquote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Of Rose bier van Wieckse Witte
Jammer dat je helemaal in Nijmegen zit.. al ben ik daar ook regelmatig
Rosé bier is geen bier. Wieckse Witte is vies. Wieckse Rosé is ook vies.quote:
Naja, in eerste instantie meer gewoon voor de handigheid...quote:Op maandag 24 maart 200816:00 schreef Californium het volgende:
[..]
als versierpoging [afbeelding] [afbeelding]
Ideetjequote:Op maandag 24 maart 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
of overtuigen dat de serveerster leuk is werkt ook
Kijk daar verschillen we toch van mening.. Groningenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Rose bierWieckse witte
De enige bier die ik lust....Nijmegen
Bier is viesquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Rosé bier is geen bier. Wieckse Witte is vies. Wieckse Rosé is ook vies.
Lekker Erdinger Hefe Weissbier, dat mis ik. Afgelopen zomer vrij veel gedronken.
Biertje of zijn tijd is wel lekker, maar elke weekquote:Op maandag 24 maart 2008 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bier is vies
(maar dat is enkel mijn mening)
Is ook prima tochquote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
Ik ga standaard aan 't water/cola of ice teaLekker saai he?
Nee hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor!
Vrouwen die asociaal drinken.
Vrouwen die schreeuwen.
Zo, dat lucht op!
Eens in de week bier, is jou al teveel?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biertje of zijn tijd is wel lekker, maar elke week.
Weten we gelijk wie iedereen naar huis kan rijden.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
Ja, elke week is het weer lekker.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Biertje of zijn tijd is wel lekker, maar elke week.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie iedereen zichzelf naar huis kan rijden.
Heb je evenquote:
Mhwa, bier is niet smerig, maar het hoeft van mij niet persé. Ik kan makkelijk twee maanden zonder bierquote:Op maandag 24 maart 2008 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Eens in de week bier, is jou al teveel?
Ja..quote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je even..
[..]
Mhwa, bier is niet smerig, maar het hieft van mij niet persé. Ik kan makkelijk twee maanden zonder bier.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Alex ff gepiepeld [ afbeelding ]
m2quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
Als ik ga rijden wordt het gevaarlijk op de weg hoor. En dan moet ik even een auto lenen, als het kan.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Alex ff gepiepeld [ afbeelding ]
quote:
Hotelquote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik ga rijden wordt het gevaarlijk op de weg hoor. En dan moet ik even een auto lenen, als het kan.
Preciesquote:Op maandag 24 maart 200816:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
[afbeelding]
wie vraagt wordt overgeslagen [afbeelding]
Ik vroeg helemaal niks.quote:
Ik was vrijdag met een meisje in de Melkweg, die wist me aardig bij te houden.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor!
Vrouwen die asociaal drinken.
Ik voel een mooi drankverhaal aankomen :pquote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
moet er ook bijzeggen dat ik denk dat niemand mij met te veel alcohol op wilt meemaken :p
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
moet er ook bijzeggen dat ik denk dat niemand mij met te veel alcohol op wilt meemaken :p
quote:Op maandag 24 maart 200816:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel een mooi drankverhaal aankomen :p
Met aansluitend de FOK! Stage SC kart-dag?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar heb nu al zin in de Fok! Stage SC Terras Meet [ afbeelding ]
Met 80% van de mensen aan de drank? Lijkt me niet slimquote:Op maandag 24 maart 200816:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met aansluitend de FOK! Stage SC kart-dag? [afbeelding]
quote:
een Google-ad:quote:
quote:Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
oh nee, idd. dan maar in de andere volgorde. Eerst de FOK! Stage SC kart-dag en daarna de FOK! Stage SC Terras Meetquote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met 80% van de mensen aan de drank? Lijkt me niet slim
Tsja, dat moet kunnen hoor. Maar ik heb sommige vrouwen gezien, dat als ze teveel gaan drinken dat ze dan irritant worden. Dan gaan ze zo lomp om je heen hangen en om aandacht vragen. Ze kunnen dan bijna niet meer op hun benen staan en gaan dan lopen schreeuwen. Echt, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel schreeuwende vrouwenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik was vrijdag met een meisje in de Melkweg, die wist me aardig bij te houden.Asociaal was het nog niet, dat werd het pas in Schagen in de kroeg, met enkele vrienden en mijn zus en een vriendin van haar.
Ja, heel handig.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
je gedraagt je als je nuchter bent zelfs al dronken?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
Ik moet jullie teleurstellenGeen mooi drankverhaal. Puur het feit dat ik altijd nuchter ben maar er altijd mensen zijn die denken dat ik dronken ben...
![]()
Ik heb natuurlijk wel drank op ooit, maar nooit meer dan een glas of 2... (vind en vond het vies)
mannen horen dat ook niet te doen vind ikquote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, dat moet kunnen hoor. Maar ik heb sommige vrouwen gezien, dat als ze teveel gaan drinken dat ze dan irritant worden. Dan gaan ze zo lomp om je heen hangen en om aandacht vragen. Ze kunnen dan bijna niet meer op hun benen staan en gaan dan lopen schreeuwen. Echt, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel schreeuwende vrouwen! Gister weer een in Nijmegen, die stond gewoon midden in de club te brokkelen, ze lachte, veegde haar mond schoon en ging vrolijk verder
! Vrouwen horen dat niet te doen, vind ik
. Ruim het dan op zijn minst op, maar ze liet het liggen.
Nee nog niet... zit nog even op de rest van de band te wachten, kijken wat die willen, misschien dat we het over de zomer heen tillen... maar ik hou je op de hoogtequote:Op maandag 24 maart 200816:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, heel handig. [afbeelding]
Heb jij trouwens nog gemaild? Je moet me wel een beetje op de hoogte houden, natuurlijk. Dan is er zelfs kans dat wij al eerder eens gaan meeten.
iets opruimen?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
mannen horen dat ook niet te doen vind ik
Vandaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je gedraagt je als je nuchter bent zelfs al dronken?Dan wil ik niet wetenhoe je bent als je wel echt dronken bent
Heel smakelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
Gister weer een in Nijmegen, die stond gewoon midden in de club te brokkelen, ze lachte, veegde haar mond schoon en ging vrolijk verder!
Drinken tot je kotstquote:Op maandag 24 maart 200816:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Iedereen moet een keer zijn grens ontdekken. Anders weet je niet waar je ligt en hoever je kunt gaan, toch?quote:
alles waar te voorstaat is niet goed. behalve te huur en te koopquote:Op maandag 24 maart 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
nee de rest van het verhaal... te veel zuipen etc.
Nou sommige worden ontzettend lief hoor als ze dronken zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je gedraagt je als je nuchter bent zelfs al dronken?Dan wil ik niet wetenhoe je bent als je wel echt dronken bent
Die zie ik ook al tijden. Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar jullie krijgen 'm gelukkig ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean is dit niet iets voor jou dan?:
[..]
Ik hoef mn grens niet te ontdekken.. ik vind het vies dus drink ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen moet een keer zijn grens ontdekken. Anders weet je niet waar je ligt en hoever je kunt gaan, toch?
Ik ben al liefquote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou sommige worden ontzettend lief hoor als ze dronken zijn.
beetje teut, niet te dronken
En tevreden dan? En tequila, maar niet te veel.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alles waar te voorstaat is niet goed. behalve te huur en te koop
Ben ook single, hè. Dus dan krijg je allemaal van dat soort ads.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die zie ik ook al tijden. Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar jullie krijgen 'm gelukkig ook.
Okéquote:
Die vindt Dean dan weer leuk, Poolse vrouwen, zei hij eens.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ook single, hè. Dus dan krijg je allemaal van dat soort ads.Nu weer voor Poolse vrouwen
dat zijn woorden waar de te al in zit en er dus niet voor staatquote:Op maandag 24 maart 2008 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En tevreden dan? En tequila, maar niet te veel.
Niet alle, maar toen die ene welquote:Op maandag 24 maart 200816:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die vindt Dean dan weer leuk, Poolse vrouwen, zei hij eens.
Hm, scherp.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zijn woorden waar de te al in zit en er dus niet voor staat
Mijn google ads-zijkant vind dat ik aan de vrouw moet. Maar ik val niet op vrouwenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ook single, hè. Dus dan krijg je allemaal van dat soort ads.Nu weer voor Poolse vrouwen
quote:
A Foreign wife or husband
Meet Expats from foreign countries Search for your Match! Free Sign up
Alleen als het goed uitkomt.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Telt Friesland ook als buitenland?
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
..... dat ik altijd nuchter ben maar er altijd mensen zijn die denken dat ik dronken ben...![]()
Misschien over 5 jaar welquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Telt Friesland ook als buitenland?
Ik ga het niet losgraven hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
Als jullie het losgegraven en af hebben laten drijven zeker
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:48 schreef Californium het volgende:
Mensen ik ga richting nijmegen! Tot morgen
Doei.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:48 schreef Californium het volgende:
Idem, ik ga er zelfs elk jaar heen, dat blijf ik graag doen zonder een boot nodig te hebben.quote:
Groeten aan Hostquote:Op maandag 24 maart 200816:48 schreef Californium het volgende:
Ouwe Wâldrockerquote:Op maandag 24 maart 200816:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Idem, ik ga er zelfs elk jaar heen, dat blijf ik graag doen zonder een boot nodig te hebben.
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 maart 200816:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga het niet losgraven hoor [afbeelding]
Ik heb er weer zin in. Van de week even kaartjes kopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ouwe Wâldrocker [ afbeelding ]
Ik wou er juist een dijk omheen bouwen en volpompen met water...quote:Op maandag 24 maart 2008 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
Als jullie het losgegraven en af hebben laten drijven zeker
Dan kunnen we niet meer naar schaatsen kijkenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou er juist een dijk omheen bouwen en volpompen met water...
Ik weet het nog niet...quote:Op maandag 24 maart 200817:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er weer zin in. Van de week even kaartjes kopen.
quote:Op maandag 24 maart 200817:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou er juist een dijk omheen bouwen en volpompen met water... [afbeelding]
We kunnen wel kijken of ze ook kunnen zwemmen.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet meer naar schaatsen kijken
Niet lief.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
We kunnen wel kijken of ze ook kunnen zwemmen.
Kan je ook schaatsen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:30 schreef Deansensitized het volgende:
Kan wel zwemmen hoor [ afbeelding ]
Wat heb je gegeten? Ik neem aan dat ik zo ga etenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo ik heb ondertussen ff gekookt en gegeten
jij blijft thuis?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb ook al gegeten. Mijn ouders vertrekken zo richting mijn opa en oma, da's nogal een stukje rijden, dus we hebben al vroeg gegeten.
Ja.quote:
Nee, dat niet.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Wij gaan zo gourmetten volgens mij...
Wij eten meestal rond half 6, behalve op zondag dan meestal rond half 7 of zo en aangezien het vandaag net een zondag is, zullen we vandaag ook wel zo rond half 7 frites met biefstukquote:Op maandag 24 maart 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
Wat eet iedereen vroegWij eten meestal rond half 7
Maar je bent Fries!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
Wij eten nog niet hoor, kan zo nog een uur duren
En nee, kan niet schaatsen
Wel geprobeerd vroeger... mij te glad
quote:Op maandag 24 maart 200818:04 schreef Yesse het volgende:
Het hagelt hier ijs-knikkers...
quote:Op maandag 24 maart 200818:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu eten. [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ook al gegetenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
Nou ja, of gewoon hopen op een zeer goede winter volgend jaar en dan hebben we alleen maar ijs, de grootste ijsbaan van de wereld!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet meer naar schaatsen kijken
ik heb daarstrax al gegeten doordat ik terug kwam van de gymquote:Op maandag 24 maart 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
Wedstrijd knikkeren dan?!?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:04 schreef Yesse het volgende:
Het hagelt hier ijs-knikkers...
Hej da!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga ook eten, tot later! [ afbeelding ]
Paardrijden is ook stom. Maar schaatsen is leuk!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ik weet het... kan ook niet zeilen, niet paardrijden, niet fierljeppen...
Kaatsen dan wel een beetje
Knikkers zijn al gesmoltenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb daarstrax al gegeten doordat ik terug kwam van de gym
[..]
Wedstrijd knikkeren dan?!?
Maar skieeeen is leuker!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Paardrijden is ook stom. Maar schaatsen is leuk!
aaah klote weer in Nederlandquote:
maaaar! het allerleukste!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nu sneeuwt het weer...
Oja en snowboarden is leuker
Neeee. Het bubbelbadquote:Op maandag 24 maart 2008 18:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maaaar! het allerleukste!! is de apre skie!!!
Nee, ik prefereer om na het skieen even de sauna in te gaan en dan lekker te eten en te relaxen niet keihard te gaan zuipen
nog nooit gedaan na het skieeeeen, maar een bubbelbad is inderdaad ook erg fijn!quote:
doeeeeiquote:
Sauna én bubbelbad!quote:
nog maar net hoor...!quote:
boefjequote:
Schnitsel met champignons, uien, spekjes en met frietquote:Op maandag 24 maart 2008 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? Ik neem aan dat ik zo ga eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |