quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dank je
Iemand nog leuke interessante verhalen?
Nou ik heb de gehele dag ziek op bed gelegen.. dus echt een hele boeiende pasen heb ik ook weer nietquote:Op zondag 23 maart 2008 19:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niemand leuke verhalen, wat zijn we toch saai bij elkaar allemaal
Aah beterschap!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ik heb de gehele dag ziek op bed gelegen.. dus echt een hele boeiende pasen heb ik ook weer niet
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
over 3 delen is het mijn 300e SC [afbeelding] [afbeelding]
ben jij pas in 115 gekomen, 67 delen na mij?!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is topic 220 voor mij [ afbeelding ]
Voor mij 101 volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Dit is topic 220 voor mij [ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoekenquote:
http://fok.feikens.nl/quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoeken
nee, ik kan niet in jouw actieve topics kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer in welk topic ik zit. Maar er is vast wel iemand dat dat voor mij op kan zoeken
http://forum.fok.nl/user/active/165780quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik kan niet in jouw actieve topics kijken
mmm die moet ik weer een keer updaten...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://fok.feikens.nl/
243 is mijn eerste volgens mij.
Hier is het net droog....Tis wel koud buitenquote:
Hier was het droog en is het net weer gaan sneeuwenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier is het net droog....Tis wel koud buiten
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier was het droog en is het net weer gaan sneeuwen
Goedemorgen deanquote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ligt al sneeuw!! [ afbeelding ]
Gisteren en vannacht gevallen. Niet veel, maar toch [ afbeelding ]
Goedemorgen
hier is vanacht 20cm gevallen... de sneeuw was bijna weg krijgen we dit weer....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ligt al sneeuw!! [ afbeelding ]
Gisteren en vannacht gevallen. Niet veel, maar toch [ afbeelding ]
Goedemorgen
Rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
Cali [ afbeelding ]
Alles goed hier op deze mooie 2e paasdag?
Vet!!quote:Op maandag 24 maart 200811:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier is vanacht 20cm gevallen... de sneeuw was bijna weg krijgen we dit weer....
http://www.skovde.se/templates/S_Article.aspx?id=12840
Ja, lekker rustigquote:Op maandag 24 maart 200811:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig [afbeelding] Vanavond weer naar Nijmegen en dan gezellig met Hosti iets leuks doen [afbeelding]
En morgen weer stage [afbeelding]
Jij? vermaak je je een beetje in je lange weekend?
Ik opzich ook welquote:Op maandag 24 maart 200811:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan [afbeelding]
Ik ook, saaie paasdagen zegquote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan
Opzich wel...maar nog een dagje extra zou ik niet erg vindenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
ik heb best wel weer zin om aan het werk te gaan
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!quote:
Crossie!quote:
Heb liever een dagje vrij waarbij alles gewoon open isquote:Op maandag 24 maart 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Opzich wel...maar nog een dagje extra zou ik niet erg vinden
Ik kan ook wel een zonnetje gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!
GEEEEEEEFFFF MMMMIIIIJJJJJ DDDDEEEE ZONNN!!!!!!!1![]()
![]()
Beetje zon mag wel....Met een temperatuurtje van 20 -23 graden is het wel goed! boven de 25 graden verbrand ik zo snel en dat wil ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is tof, maar ik wil zomer! DOE MIJ DE ZOMER! IK WIL MN BUIK VERBRANDEN ALS IK IN HET GRAS LIG TE RELAXEN MET EEN BIERTJE!
GEEEEEEEFFFF MMMMIIIIJJJJJ DDDDEEEE ZONNN!!!!!!!1![]()
![]()
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje zon mag wel....Met een temperatuutje van 20 -23 graden is het wel goed! boven de 25 graden verbrand ik zo snel en dat wil ik niet
de zweedse zon heeft je niet echt een kleurtje gegeven he...?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een zonnetje gebruiken
Ja.. maar dan heb je wel weer dat het altijd mooi weer is als je werkt en als je dan klaar bent issie weer wegquote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!
zon...!
Alles goed jongen?quote:
Ik loop geen stagequote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar dan heb je wel weer dat het altijd mooi weer is als je werkt en als je dan klaar bent issie weer weg
ik kan niet anders danquote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
20 - 25 graden zou perfect zijn, heerlijk zo'n temperatuur waarmee je heerlijk in het gras kan liggen en een biertje kan drinken en gewoon heerlijk niets doen!
Ik ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik loop geen stage
Maar ik weet wat je bedoelt, dat had ik vorig jaar in berlijn, hardstikke mooi weer, klaar met werken, loop naar een park met 2 biertjes... en wat deed het weer... Wolken kwamen en het werd koud...
quote:
quote:
is het in Rusland 20 graden dan? of bedoel je als je weer terug bent?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk ik kijk er echt naar uit, woensdag naar Rusland, en daarna mag het van mij echt gelijk 20 graden zijn!
[..]
Ja prima!quote:
Auwwwwquote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja prima!
Behalve dan dat ik een flinke schaafwond/bult op m'n kin heb van het paintballen
Wat jij?
In de laatste weken Zweden had ik zon van 9 tot 14.30quote:Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de zweedse zon heeft je niet echt een kleurtje gegeven he...?
Ik bedoel als ik terug ben van Rusland, dan mag het hier in Zweden wel 20 graden zijn....!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
is het in Rusland 20 graden dan? of bedoel je als je weer terug bent?
Nog steeds in Zweden he! Heerlijk nog even genieten van Zweden, mn tas aan het pakken voor mn weekje vakantie in Rusland, en voor de rest nothing,quote:Op maandag 24 maart 2008 12:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja prima!
Behalve dan dat ik een flinke schaafwond/bult op m'n kin heb van het paintballen
Wat jij?
ik heb hier weer een zonnetjequote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook moooooooi weer!
sneeuw hieroquote:
Ik wil zon, zee en strandquote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook moooooooi weer!
Spijkerbroek met een shirtje of een hemdjequote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil gewoon lekker buiten kunnen zitten en kunnen bbqen
Wat wil je zo graag hebben dan? misschien kan ik helpenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Believe me, I'm trying [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Spijkerbroek met een shirtje of een hemdjezonder jas en ik ben gelukkig
Inderdaad Dean! Niet zo zeuren! Als je het niet in Friesland kan vinden verhuis je maar naar de bewoonde wereld!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Al is in het zwembadje op het luchtbedje ook heeeerlijk
Veel geld, zodat ik eens een leuke meid mee uit kan vragenquote:Op maandag 24 maart 200815:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat wil je zo graag hebben dan? misschien kan ik helpen [afbeelding]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zwedenquote:Op maandag 24 maart 200815:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Inderdaad Dean! Niet zo zeuren! Als je het niet in Friesland kan vinden verhuis je maar naar de bewoonde wereld! [afbeelding]
Heb je daar geld voor nodigquote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel geld, zodat ik eens een leuke meid mee uit kan vragen [ afbeelding ]
[..]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zweden
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
vergeet de BBQ nietquote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Al is in het zwembadje op het luchtbedje ook heeeerlijk
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, als ik iemand meevraag [en ze überhaput ja zegt] hoor ik dan toch voor de dame te betalen?
ik heb anders ook geen geld hoor...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[..]
Hey, we hebben niet allemaal geld om een beetje vakantie te vieren in Zweden
in zweden hoor je ook niet te betalen, vrouwen gaan er dan gelijk vanuit dat je met ze naar bed wilt!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, als ik iemand meevraag [en ze überhaput ja zegt] hoor ik dan toch voor de dame te betalen?
Welnee, je moet haar laten betalen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Stoppen Kiwiquote:
Hihihi ik zou zelf tip 4 niet eens wetenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je wilt een vriendin
![]()
tip 1: kom zoveel mogelijk in de bewoonde wereld
tip 2: probeer het niet te hard; dan werkt het nooit
tip 3: Kom niet wanhopig over
tip 4: Weet waar je over moet praten met vrouwen! Niet auto's e.d.
tip 5: wees jezelf![]()
Komt allemaal oooit goed
edit: eens met Yesse....waar heb je het geld voor nodig....![]()
Hey ouwequote:
Dat is overdrevenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welnee, je moet haar laten betalen.
En zoals ik zei, niet echt galant haar overal voor laten betalen toch? Maar misschien ben ik daarin wat te ouderwets...quote:Op maandag 24 maart 200815:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[afbeelding] Je wilt een vriendin [afbeelding]
tip 1: kom zoveel mogelijk in de bewoonde wereld Check
tip 2: probeer het niet te hard; dan werkt het nooit Check
tip 3: Kom niet wanhopig over Check
tip 4: Weet waar je over moet praten met vrouwen! Niet auto's e.d. Checkal ken ik sommige waar dat wel werkt
![]()
tip 5: wees jezelf [afbeelding] Check
Komt allemaal oooit goed [afbeelding]
edit: eens met Yesse....waar heb je het geld voor nodig.... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |