quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
Huub verteld tegen Jaap dat Claire hem op de stoel wilt hebben
Het is natuurlijk de vraag wat Jaap nou echt wil en denkt. Dat is voor iedereen wel een hele grote vraag! Zou DGK nog iets in petto hebben met pasen 2008? Komt Lieke als 'verrassingsei' voor Huub de kooi weer in? En mag Huub het strikje eraf halen, om het vervolgens te gaan gebruiken als strop voor zichzelf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef Xenia het volgende:
Huub: Claire is een stuk slimmer dan iedereen denkt
Jaap: maar dan niet op spelgebied
Huub: ja maar dat moet wel in je karakter zitten. Zat ook niet in Silvia's karakter.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:40 schreef Xenia het volgende:
Brian en Amanda zijn weer tv aan het maken, samen met Ricardo. Ze leiden Brian geblindoekt naar de balonnen. 'Ooooh wat leeeeeuk....'![]()
Brian krijgt bloemen van Amanda. Ze gaan champagne open maken.
cap: Varenquote:Op zondag 23 maart 2008 00:15 schreef Varen het volgende:
Kleumen bij het vuur
Amanda gilt omdat Brian op haar teen staat, hij brak af.
img: Mazaruquote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef kit2u het volgende:
Kunnen ze niet maken dat slapen.Heel Nederland aan het paasontbijt en de Kooi pit.
De kooi is niet meer wat het geweest is. De sneeuw buiten staat letterlijk symbool voor wat er te wachten staat op de streams: sneeuw. Hallo, en doei DGK!quote:Op zondag 23 maart 2008 13:29 schreef T-lex het volgende:
Amanda kruipt na een wc bezoek weer in bed...
Brian: "Gaan we naar boven?"
Amanda: "Nog ff liggen"
Brian: "Gaan we een broodje maken?"
Die weten volgens mij nog niet dat er een paasontbijt staat.
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:26 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat nu al krullen in d'r haar doen.
Uitzending is vanaf 22:35...en dan moet die krul er nog in zitten?
Heb er de ballen verstand van hoor, maar is wat korter van te voren krullen niet handiger...
Zo zo, dat klinkt positief!quote:Op zondag 23 maart 2008 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is sowieso een wonder dat ze er krullen in doet.... ze heeft haar eigen haar juist compleet vernaggeld door de krullen er uit te halen
Zou ze er niet iets in hebben gespoten toevallig, Brian, jij?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, dat haar van Amanda is echt vies. Het plakt van alle kanten
Dus bij deze het dringend verzoek of de redactie met pasen even een uitzondering wil maken! Of krijgt Huub nog een leuk 'verrassingsei' compleet met strik, paal en een DJ?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
Huub wil een Wodka-Cola?.... Ik hoop dat dat een grapje was... maar het klonk niet zo... als Huub weer begint te drinken hoop ik dat ie verliest....
Wanneer is/was die uitzending?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
Shit man, baal echt dat ik spuiten en slikken niet kan zien met die tuthola, en staat ook niet op uitzendinggemist zeker?
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:30 schreef mazaru het volgende:
Bedankt voor de OP Yavido.
Ziet er mooi uit![]()
Maar dat plaatje van Japie in zijn blote piepeloris had ik van Beequeen Talpaproductions geleend
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik TVP ook maar weer eens. Uit gewoonte.
Die uitzending komt als het goed is vanavond? Daarna staat het op Uitzendinggemist.nl. Dat zal de dag erna zijn, of dinsdag. Helaas....quote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
Shit man, baal echt dat ik spuiten en slikken niet kan zien met die tuthola, en staat ook niet op uitzendinggemist zeker?
Ja, maar ik dacht dat spuiten en slikken niet op uitzendinggemist kwam.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Die uitzending komt als het goed is vanavond? Daarna staat het op Uitzendinggemist.nl. Dat zal de dag erna zijn, of dinsdag. Helaas....
Wat vreemd.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Guuskeee het volgende:Mooie OP. Jammer dat ik de caps van Mazaru niet kan zien
. (Die kan ik trouwens nooit zien)
Hoezo niet, ik kan op mijn half gecrashte kutkompjoeter niet eens de streams normaal volgenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Guuskeee het volgende:Mooie OP. Jammer dat ik de caps van Mazaru niet kan zien
. (Die kan ik trouwens nooit zien)
me tooquote:Op zondag 23 maart 2008 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik TVP ook maar weer eens. Uit gewoonte.
Nee hoor. Meestal doen ze het een uurtje of zo, en dan niet meer. Alleen maar bij imagehost. Als ik een OP of een COS van een dag of zo terugkijk zijn ze allemaal weg...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat vreemd.
Staat imagehost.org soms geblokkeerd bij je?
Hm, ik zie het ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat spuiten en slikken niet op uitzendinggemist kwam.
Klopt ja, ik zie dat iig al 1 gifje het in de OP niet meer doet. Dat is deze:quote:Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal doen ze het een uurtje of zo, en dan niet meer. Alleen maar bij imagehost. Als ik een OP of een COS van een dag of zo terugkijk zijn ze allemaal weg...
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de inhoud?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hm, ik zie het ja.Je moet lid worden vab BNN, dan kan je wel alles terug zien. Dát is nou wéér typisch de PO hoor. Jammer, en daar betaal je gvd belastingcenten aan.
Moeten ze het helemaal niet uitzenden? Oftewel, ze moeten gewoon niet moeilijk lopen doen, de spuiten & slikken specials over Deep Throat staan wél online. Als enige!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de inhoud?
eenzame Mikequote:Op zondag 23 maart 2008 19:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zie dat iig al 1 gifje het in de OP niet meer doet. Dat is deze:
http://b.imagehost.org/dl(...)e64aa7/0312/2346.gif
Kan je dat gifje met dat vallen van sneeuw weer uploaden, en de link hier plaatsen?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of het hier beter werkt.
Anders gooi ik ze wel gewoon weer in mijn Photobucket.
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat Ricardo nu een beetje op Lieke lijkt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan je dat gifje met dat vallen van sneeuw weer uploaden, en de link hier plaatsen?En doe nummer 2348.gif ook even als je wilt. Alvast bedankt!
Mikey vanmiddag: Naomi Campbell zie je nog vaak genoeg op de catwalk.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef Dementor het volgende:
Die mikey heeft behoorlijk plaatjes voor iemand die 13 jaar op straat gezworven heeft.
Hij komt altijd aan met feitjes, ook met dingen die een paar jaar geleden gebeurd zijn.
Ik twijfel aan die 13 jaar....
kloptquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef Yavido het volgende:
Zo, de 'dode' gifjes van Mazaru gefixedAls het goed is kan Guuske ze nu ook weer zien in de OP.
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:58 schreef Prospera het volgende:
De krullen zijn inmiddels uitgezakt?
Die heeft vast uren zitten kliederen met make-up![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mikey vanmiddag: Naomi Campbell zie je nog vaak genoeg op de catwalk.
Euhm... de doorsneeman heeft dit soort talk al niet paraat, laat staan een zwerver.
Is dat echt haar achterkant op dit moment?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Yavido.![]()
Mooie krullen toch?
[ afbeelding ]
Het is te te hopen dat ze Amanda niet doggy style filmen.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel boeiend jaquote:Op zondag 23 maart 2008 19:49 schreef schatje het volgende:
Lekker boeiend wat Jaap nou echt wil en denkt. Hij kan de tering krijgen.
Die 2de picquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Yavido.![]()
Mooie krullen toch?
[ afbeelding ]
Het is te te hopen dat ze Amanda niet doggy style filmen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat echt haar achterkant op dit moment?
Dit was een cap van vanmiddag maar eigenlijk maakt het niks uit, aan de achterkant wonen geen mensen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef petraa het volgende:
Is dat echt haar achterkant op dit moment?
YWquote:Op zondag 23 maart 2008 20:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bedankt Mazaru! Ik heb de laatste aanpassingen zojuist gedaan.
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:12 schreef schatje het volgende:
Dit is ernstig slecht.
Dat kun je wel zeggenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:12 schreef T-lex het volgende:
Wat een K-herrie!
Jemig. Ik dacht 'ik ga ook weer even kijken'.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:12 schreef schatje het volgende:
Dit is ernstig slecht.
Misschien ligt daar het probleem.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:14 schreef Copycat het volgende:
Ricardo, be a man en vertel dat kind dat ze er niet uit ziet.
Ik wil zeggen, volgens mij wilde niemand met pasen komen..quote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
Gratis bandje he, dat sloeg de redaktie natuurlijk niet af.
Echte artiesten blijven daar weg!
Claire trok net weer haar "ik vind alles best en goed hoor want ik heb die 10k borg niet betaald" smoel.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:21 schreef Ziet het volgende:
ik hoor die gitaren ook niet
maar ze doen hun best (zou claire zeggen)
Jij kan wel van zo'n zanger genieten?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
Je ziet gewoon dat ze denken goed nog zoveel minuten en dan is het over...
Ze zitten dit uit, genieten doen ze niet.
Dit is gewoon een slechte cover band.quote:
Ik hoop dat er wat glazen in Huub gaan, we willen actie !!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Prospera het volgende:
Nog een paar glazen en dan gaat ze straks volledig ontremd praten over het leven onder de dekens.
[ afbeelding ]
Bron VV.quote:De naam van de band is inmiddels bekend, Off Track. Huub en Jaap vertrekken naar de woonkamer om de bandleden even ‘bang te maken’. “Wel voorzichtig met mijn huis!”, moppert Jaap meteen tegen ze. “Wat komen jullie eigenlijk doen? Willen jullie wel muziek maken?”, vuurt hij vragen op ze af. Maar de mannen zijn te druk met het opzetten van hun installatie om op de grote Miljonair te reageren. Dus Jaap blijft er maar bij staan en houdt alles goed in de gaten…
Iets? ALLES!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
Daar zit echt iets los hoor
[ afbeelding ]
Hij moet nog wat aan het puntje "showmaken" werken lijkt het jaquote:Op zondag 23 maart 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Die zanger op het eind van summer of 69 stond gewoon 20 seconden naar achteren te kijken of de drummer nou al klaar was of niet......
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iets? ALLES!![]()
Inclusief zijn handjes![]()
Die houdt hij toch meestal boven zijn hoofd? Behalve onder de dekens natuurlijk.quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef Yavido het volgende:
Zo, de 'dode' gifjes van Mazaru gefixedAls het goed is kan Guuske ze nu ook weer zien in de OP.
lolquote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de muziek.....ze zijn totaal Off Track.
Erg mooiquote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat ding toch walgelijk vol van zichzelf. Ik kan niet wachten tot die straks vol op haar bek gaat vallen
Kun je nagaan, een zwerver die ziet dat heur haar eruit ziet als een vogelnest.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:47 schreef blomst het volgende:
Mike doet het haar van Amanda wat beter.
Hij vlecht er wat staalbeton tussen?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:47 schreef blomst het volgende:
Mike doet het haar van Amanda wat beter.
Kwestie van tijd, don't worry.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat ding toch walgelijk vol van zichzelf. Ik kan niet wachten tot die straks vol op haar bek gaat vallen
die vieze schijtzak, bang dat zn sletje een andere pooier vind. heerlijk zo'n relatie gebouwd op wederzijds respect en vertrouwen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef Prospera het volgende:
Laatste zin tegen Amanda voordat ze wegrijdt: Je weet wat we afgesproken hebben?
Ze mag wel spuiten maar niet slikken?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef Prospera het volgende:
Laatste zin tegen Amanda voordat ze wegrijdt: Je weet wat we afgesproken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |