Zou het misschien te maken kunnen hebben met de inhoud?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hm, ik zie het ja.Je moet lid worden vab BNN, dan kan je wel alles terug zien. Dát is nou wéér typisch de PO hoor. Jammer, en daar betaal je gvd belastingcenten aan.
Moeten ze het helemaal niet uitzenden? Oftewel, ze moeten gewoon niet moeilijk lopen doen, de spuiten & slikken specials over Deep Throat staan wél online. Als enige!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de inhoud?
eenzame Mikequote:Op zondag 23 maart 2008 19:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zie dat iig al 1 gifje het in de OP niet meer doet. Dat is deze:
http://b.imagehost.org/dl(...)e64aa7/0312/2346.gif
Kan je dat gifje met dat vallen van sneeuw weer uploaden, en de link hier plaatsen?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of het hier beter werkt.
Anders gooi ik ze wel gewoon weer in mijn Photobucket.
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat Ricardo nu een beetje op Lieke lijkt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan je dat gifje met dat vallen van sneeuw weer uploaden, en de link hier plaatsen?En doe nummer 2348.gif ook even als je wilt. Alvast bedankt!
Mikey vanmiddag: Naomi Campbell zie je nog vaak genoeg op de catwalk.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef Dementor het volgende:
Die mikey heeft behoorlijk plaatjes voor iemand die 13 jaar op straat gezworven heeft.
Hij komt altijd aan met feitjes, ook met dingen die een paar jaar geleden gebeurd zijn.
Ik twijfel aan die 13 jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |