Ik hoop dat er wat glazen in Huub gaan, we willen actie !!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef Prospera het volgende:
Nog een paar glazen en dan gaat ze straks volledig ontremd praten over het leven onder de dekens.
[ afbeelding ]
Bron VV.quote:De naam van de band is inmiddels bekend, Off Track. Huub en Jaap vertrekken naar de woonkamer om de bandleden even ‘bang te maken’. “Wel voorzichtig met mijn huis!”, moppert Jaap meteen tegen ze. “Wat komen jullie eigenlijk doen? Willen jullie wel muziek maken?”, vuurt hij vragen op ze af. Maar de mannen zijn te druk met het opzetten van hun installatie om op de grote Miljonair te reageren. Dus Jaap blijft er maar bij staan en houdt alles goed in de gaten…
Iets? ALLES!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
Daar zit echt iets los hoor
[ afbeelding ]
Hij moet nog wat aan het puntje "showmaken" werken lijkt het jaquote:Op zondag 23 maart 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Die zanger op het eind van summer of 69 stond gewoon 20 seconden naar achteren te kijken of de drummer nou al klaar was of niet......
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iets? ALLES!![]()
Inclusief zijn handjes![]()
Die houdt hij toch meestal boven zijn hoofd? Behalve onder de dekens natuurlijk.quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2008 20:00 schreef Yavido het volgende:
Zo, de 'dode' gifjes van Mazaru gefixedAls het goed is kan Guuske ze nu ook weer zien in de OP.
lolquote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de muziek.....ze zijn totaal Off Track.
Erg mooiquote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat ding toch walgelijk vol van zichzelf. Ik kan niet wachten tot die straks vol op haar bek gaat vallen
Kun je nagaan, een zwerver die ziet dat heur haar eruit ziet als een vogelnest.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:47 schreef blomst het volgende:
Mike doet het haar van Amanda wat beter.
Hij vlecht er wat staalbeton tussen?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:47 schreef blomst het volgende:
Mike doet het haar van Amanda wat beter.
Kwestie van tijd, don't worry.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat ding toch walgelijk vol van zichzelf. Ik kan niet wachten tot die straks vol op haar bek gaat vallen
die vieze schijtzak, bang dat zn sletje een andere pooier vind. heerlijk zo'n relatie gebouwd op wederzijds respect en vertrouwen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef Prospera het volgende:
Laatste zin tegen Amanda voordat ze wegrijdt: Je weet wat we afgesproken hebben?
Ze mag wel spuiten maar niet slikken?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef Prospera het volgende:
Laatste zin tegen Amanda voordat ze wegrijdt: Je weet wat we afgesproken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |