Je kan toch niet zwemmen in GTA IV?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Registration for the Rockstar Social Club begins on April 15th and anyone can sign up with their Xbox
The Story Gang -- This special single-player leaderboard recognizes players who complete Niko
The Liberty City Marathon -- A ranking of special physical milestones achieved in the game - from the amount of miles walked, driven, or swam - to the number of bullets fired and stunt-jumps jumped. There will be additional special marathon-based competitions in the future from this area as well.
Lees eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Snever het volgende:
Wanneer komt die nieuwe trailer dan?
Elf uur geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Snever het volgende:
Wanneer komt die nieuwe trailer dan?
Marathon lopen in Liberty Cityquote:The Liberty City Marathon -- A ranking of special physical milestones achieved in the game - from the amount of miles walked, driven, or swam - to the number of bullets fired and stunt-jumps jumped. There will be additional special marathon-based competitions in the future from this area as well.
jawel, al tijdje bekendquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je kan toch niet zwemmen in GTA IV?
Eh, d'r staat nergens iets over een marathon lopen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef kepler het volgende:
Klinkt leuk allemaal![]()
[..]
Marathon lopen in Liberty CityBen ik helemaal voor niks aan het trainen
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eh, d'r staat nergens iets over een marathon lopen?
quote:The Liberty City Marathon
ik omdat het een goede deal was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik pre-order juist niet omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 'm op de dag zelf heb.
gekeken fucking gaafquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
negatief ingestelde bonushoer die je ook bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en welk nageboorte heeft die muziek uitgekozen
voor bonushoeren moet je bij sal zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
negatief ingestelde bonushoer die je ook bent
Lekker boeiend, gameplay anyone?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Looks like fuckKijk eens naar bomen en planten, of de kwaliteit van de textures
Not impressed so far
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verfquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gameplay anyone?
Nou dan ga je het niet spelen. Moet je nou hier blijven janken dat het er niet uit ziet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Not impressed so far
Wat is dat nou weer voor een kutvergelijking?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verf
Waar heb je het over man, GTA4 ziet er schitterend uit, relatief ook een stuk mooier dan SA en VC.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verf
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou dan ga je het niet spelen. Moet je nou hier blijven janken dat het er niet uit ziet?
Flikker toch een end op dan.
Ja dat is inderdaad wel heel erg vergelijkbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je vergeet Pong en Frogger!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, GTA4 ziet er schitterend uit, relatief ook een stuk mooier dan SA en VC.
Of niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel heel erg vergelijkbaar!
Euphoria enginequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wauuuww
Wat zag het er ineens mooi uit!![]()
op het einde dat die auto ontplofte zag je goed de physics van Niko die door de lucht vliegt.
GTA IV
Graphics whore? GTA heeft nooit high-end GFX gehad live with it en anders hebben we altijd Crysis nogquote:
Het zag er inderdaad erg goed uit zeg,..... verdommequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:34 schreef kepler het volgende:
nou, mensen die nu nog zeuren over de graphics![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Not impressed so far
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |