Ik kan het ook niet goed beoordelen maar op de trainingen die ik heb gezien onder Doesburg deed ie het gewoon uitstekend. Natuurlijk zijn dat trainingen maar als ik dan zag wat voor ballen hij soms pakte... Dat deed Timmer m echt niet na.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Merkie het volgende:
Hoe weet iedereen überhaupt hoe "goed" Ekramy is? Hij heeft misschien 1 wedstrijd 90 minuten lang gekeept. En daarnaast verdient Timmer wel wat meer respect, hij heeft ons vaak zat gered.
Ben ook een keer op de training geweest, met afwerken schoot Greene alle ballen in de kruising.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet goed beoordelen maar op de trainingen die ik heb gezien onder Doesburg deed ie het gewoon uitstekend. Natuurlijk zijn dat trainingen maar als ik dan zag wat voor ballen hij soms pakte... Dat deed Timmer m echt niet na.
Regel jij eens een gesprek voor mij met Bert en Boppe Foppe, als ze mij overtuigd krijgen krijg je een krat bier van mequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef Happel het volgende:
EC, Friesland Boppe Foppe vond het begrijpelijk dat Bruins en De Guzman op respectievelijk links en rechts speelde. Die Van Marwijk is zo slecht nog niet.
Hoezo niet? Misschien schiet Greene in de wedstrijd ook alle ballen in de kruising vanaf de 16 meter... Vanaf rechtsachter gaat dat natuurlijk een beetje moeilijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ben ook een keer op de training geweest, met afwerken schoot Greene alle ballen in de kruising.
Veel hoeft het dus niet te zeggen.
Misschien moeten we Greene maar in de spits zetten, bij Jong Oranje werpt een zelfde soort tactiek ook zijn vruchten af.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien schiet Greene in de wedstrijd ook alle ballen in de kruising vanaf de 16 meter... Vanaf rechtsachter gaat dat natuurlijk een beetje moeilijk
dat zie ik gelukkig niet in het stadionquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Hij neemt 5 min de tijd om een bal over de zijlijn te trappen, daar word je echt moe van en altijd dat extreme schelden op de verdediging
Juist wel, maar alleen in de eerste helft...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat zie ik gelukkig niet in het stadion
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Happel het volgende:
Kijk dan.
[ afbeelding ]
Henk 'Eyes Closed' Timmer.
je ziet hem op tv altijd zo theater maken naar die andere toequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Juist wel, maar alleen in de eerste helft...
Van Marwijk zet weinig jonge spelers in het 1e, Gullit en Koeman noem ik geen trainersquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:32 schreef De.Kromme het volgende:
Ekramy. Onder 3 trainers is ie 2e keeper geweest, als die gast beter was dan Timmer had ie heus wel wat vaker gekeept.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Happel het volgende:
Kijk dan.
[ afbeelding ]
Henk 'Eyes Closed' Timmer.
quote:De Kuip viert vandaag 71e verjaardag
Datum: 27-03-2008
De Kuip viert vandaag zijn 71ste verjaardag. Dat Stadion Feijenoord pas op 27 maart 1937 kon worden geopend, lag niet aan de bouwers. Onder zware omstandigheden werd de schepping van architectenbureau Brinkman en Van der Vlugt in recordtempo uit de grond gestampt. De gemeente Rotterdam bleef in de crisisjaren echter in gebreke bij het aanleggen van de toegangswegen, zodat het publiek na de voltooiing van de Kuip in 1936 nog even geduld moest hebben.
De vertraging kon de pret niet drukken toen het Belgische Beerschot op de openingsdag op bezoek kwam. Liefst 37.825 toeschouwers trotseerden die zaterdagmiddag het slechte weer.
Bron: voetbalcentraal, dus er zal weinig waar zijnquote:'Feyenoord wil verdediging versterken met Sankoh'
Gibril Sankoh heeft de interesse gewekt van Feyenoord. De Rotterdammers zoeken al tijden naar verdedigende versterking en lijken in hun zoektocht uit te zijn gekomen bij de verdediger van FC Groningen.
Sankoh is een interessant doelwit voor de Stadionclub, aangezien hij al vijf jaar actief is in Nederland en daarom ook al grotendeels gewend is aan de cultuur en de speelstijl. Daarbij is hij beter betaalbaar dan de grote namen die eerder in verband werden gebracht met Feyenoord.
Sankoh is bezig aan zijn vierde seizoen in Groningen. De man uit Sierra Leone speelde 91 duels in dienst van de Groningers, waarin hij niet scoorde. Hij werd in 2005 overgenomen van Stormvogels Telstar.
blundersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
Wat heeft Sankoh dat Bahia niet heeft?
Met Koeman zijn jullie wel gewoon 2e gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Van Marwijk zet weinig jonge spelers in het 1e, Gullit en Koeman noem ik geen trainers
Het uiterlijk van Bokito.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
ja, het is idd een manquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Heeft wel wat weg van Superman.
Sankoh is iets minder slecht (scheelt niet veel)quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
Dus een overbodige aankoop. Mocht het al waar zijn dan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef ruud_fr het volgende:
Sankoh is iets minder slecht (scheelt niet veel)
hij heeft gescoord tegen ons, dat klopt al nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bron: voetbalcentraal, dus er zal weinig waar zijn
jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus een overbodige aankoop. Mocht het al waar zijn dan...
idd. Schandalig dat je zonder bewijs gestraft kan worden. Shame on you Feyenoordquote:
quote:Herstel Makaay loopt voorspoedig
Geschreven op vrijdag, 28 maart om 13:33
Met rasse schreden komt de rentree van Roy Makaay dichterbij. De spits van Feyenoord heeft nog altijd last van een enkelblessure, maar hervatte vrijdag op Varkenoord de looptraining. Wel kan trainer Bert van Marwijk weer een beroep doen op Andwelé Slory en Chun-Soo Lee. ”Ik hoop stiekem dat hij (Makaay, red.) een beetje sneller terugkeert dan de zes weken die ervoor stonden gepland”, hoorde De Telegraaf uit de mond van Van Marwijk, die voor de spitspositie nog altijd alleen Michael Mols tot zijn beschikking heeft.
Voor de uitwedstrijd tegen NAC Breda van komende zondag zijn Slory en Lee weer beschikbaar bij het Rotterdamse keurkorps. Beide spelers stonden een periode aan de kant met respectievelijk een hamstring- en enkelblessure. Waarschijnlijk zal het duo in het Rat Verlegh Stadion op de reservebank starten.
Behalve Makaay moet Van Marwijk het ook stellen zonder de langdurig geblesseerden Ron Vlaar en Tim Vincken.
What else is newquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:31 schreef gitaarsnaar het volgende:
idd. Schandalig dat je zonder bewijs gestraft kan worden.
Ze zijn gewoon niet in staat om toe te geven dat dit nummer beter is dan dat Brienenoord gedreun!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:10 schreef ruud_fr het volgende:
wat is Feyenoord toch altijd achterlijk bezig met dat soort dingen
Wat lul jij nou weer man?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, iedereen loopt dat maar te overschatten, goed dat je het zegt dennis !
Alsof de kans dat ie ooit naar ons komt groter dan 0,001 % is. Of ben je bang dat Verbeek nu naar AZ gaat?quote:
vooralsnog ontkent az, maar wat heeft dat met Feyenoord te maken (buiten het feit dat er een trainer minder te 'verdelen' is)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |