Jij klinkt behoorlijk blij zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Hier ligt een laagje sneeuw, heel mooien daar mag ik straks doorheen wandelen en fietsen (begin de dag met wat lichaamsbeweging, altijd goed
) En dan vanavond naar de sportschool! En morgen weer! Maar ik heb nog geen ideeeee wat ik eerst ga doen! lol!
Vanavond maar iets rustigs na de nachtdienst, bodyvive of zo
(da's heel suf, dan moet ik daarna weer fitnessen om het gevoel te krijgen dat ik echt iets heb gedaan
)
Heb jij ook genoten van buiten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:16 schreef freecell het volgende:
Jij klinkt behoorlijk blij zo
* freecell fnuffelt Isa even heel vrolijk en stevig
Ik ga straks ook door een CM of 2 sneeuw heen naar mijn werk fietsen. Mooi gezicht, maar voorzichtig fietsenZe strooien hier voor ons huis nooit hebben wij inmiddels ontdekt, terwijl onze straat best wel een doorgaande weg is, vooral voor fietsers.
Hebben ze bij jullie geen bodyattack? vind ik echt briliantquote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Morgen ga ik naar de sportschool, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuzeMoeilijk hoor...
Uhu, ik heb genoten! lekker door de sneeuw fietsen op mn dooie akkertje. Heerlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook genoten van buiten?Ik heb een heel erg mooie ronde sneeuwbal gemaakt
Liejannuh belde net dat ze op de fiets naar het station is gegaan
Ook al hadden ze allemaal maatje 34, wáárom denken ze dat tegen je te moeten zeggen op je werk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag 2 x op het werk iemand die zonodig moest zeggen dat ik af moest vallen?? Ja kolere waar denken jullie waar ik mee bezig ben? Oja dat zijn ook nog kerels die zelf een buik hebben alsof ze op hun einde van de olifantendracht zitten
Klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb je kokosmelk?
en rijst?
Ik bak altijd veel groente op in de wok, blus dit af met kokosmelk en twee eetlepels currypasta. Even laten pruttelen en dan de rijst (die je inmiddels hebt gekookt) even mee laten pruttelen en KLAAR!
geen idee, ik ruik altijd evenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt wel lekkerGoed idee! Hoelang is die pasta eenmaal geopend houdbaar?
Of allebei!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb het plan opgevat om de slaapkamer te gaan opruimen en schoonmaken ipv Evy... kan toch ook he?
Het ging hagelen onderweg!quote:
Helaas... niet overtuigend genoeg vandaag. Heb een hele drukke dag achter de rug en loop nu met verhoging en een vaatdoekgevoel rond.quote:
Word je normaal wél aangevalllen door ganzen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het ging hagelen onderweg!
Niet te zachtjes ook!
Maar wel bijzonder snel gelopen en niet aangevallen door ganzen!![]()
![]()
![]()
Ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helaas... niet overtuigend genoeg vandaag. Heb een hele drukke dag achter de rug en loop nu met verhoging en een vaatdoekgevoel rond.
Ik word regelmatig aangevallen door ganzen op een van die tuinderslaantjes hier in de buurt. Echt doodenge beesten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Word je normaal wél aangevalllen door ganzen dan?
En hagel is inderdaad een goede reden om harder te gaan lopenDie ganzen trouwens ook wel
- Kwakveense: 84,4 (85,3)quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef omearos het volgende:
<knip>
Weinig aanpassingen in de lijst van de OP.
quote:
Tofquote:
Maar discipline heb je eigenlijk altijd wel nodig voor alle sporten zou ik denken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:37 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar jaar een crosstrainer gehad en vorig jaar verkocht aan iemand van de dieetclub. Heb de eerste tijd heel intensief op getraind en daarna laten versloffen. Daarna werd het een mooie kapstok![]()
Het is een mooi apparaat, wat je een zeer goede workout geeft. Maar je moet er wel discipline voor hebben.
Ergens gaat er iets verkeerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
- Kwakveense: 84,4 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)![]()
- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)
Het fenomeen heet "feestdagen".quote:
- Kwakveense: 84,4 (85,3)quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
- Kwakveense: 84,4 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,0 (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)![]()
- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)
Een positieve update!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
- B-J: 89,5 (90,0) (90,4) (91,5)
kzit ook in de 80![]()
![]()
(BMI 26,1)
Wat is EGA? Wel een flink verschil in gewicht, welke ga je aanhouden? Of moet je die van EGA gebruiken oid?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:28 schreef ymme het volgende:
Ik ben gisteren weer naar de EGA geweest.
Ik schrok enorm toen ik op de weegschaal daar stond. Thuis gaf deze 93,5 aan, en daar 98,5.
Maar goed, ik moet nu weer elke weeg wegen, zo heb ik een stok achter de deur.
Thuis schiet het er meestal bij in
Nu nog een baan, en dan begint mijn leven weer ergens op te lijken.
Ze gaan het rooster omgooienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef YPPY het volgende:
Anders post je de data dat je gaat lopen, dan kunnen we het in de gaten houden.
quote:De organisatie van het vak zal dit jaar iets worden aangepast. Hou daarom het rooster op de site goed in de gaten voor het laatste nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |