abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2008 @ 21:57:31 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57588090
Nou... morgen met frisse moed maar weer verder. De fondue gisterenavond viel totaal verkeerd en was er een paar uur later uit, maar toch was de weegschaal minder vriendelijk vanmorgen. Mss wel nog vocht van zoute dingen enzo.

En vandaag hebben we het 'nood-kerstdiner' gegeten hier.
Ik had toen wat dingen ingeslagen voor het geval ik rond die tijd zou bevallen en we geen zin hadden in kerstdiners.
Het werden dus kalfsmedaillons in rode wijnsaus met salade en aardappelkroketjes.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 24 maart 2008 @ 22:20:03 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57588667
't Was ook net kerst met al die sneeuw, dus hartstikke toepasselijk BE
  Licht Ontvlambaar maandag 24 maart 2008 @ 22:36:31 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57589074
Ik heb schandalig gepaast de afgelopen dagen en ook nog met minimale lichaamsbeweging. Is het feit dat ik morgen ongesteld moet worden een goed excuus voor chocoladepaaseitjes eten? Vanaf morgen gaan we weer normaal doen hier
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 maart 2008 @ 22:59:51 #104
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57589630
Vandaag de verjaardag van m'n schoonvader "overleeft", mijn zinnen waren: nee dankje, ik hoef echt niet, nee echt niet, nee echt niet, neeee echt niet Ben wel trots op mezelf, heb 1 blokje nougat met chocolade gegeten, verder geheel verantwoord

Leuk om te lezen dat veel van jullie zo actief geweest zijn! Dat heb ik dan weer niet gedaan, geen buitenlucht geroken vandaag... Morgen weer beter En leuk ook dat de meesten leuke feestdagen gehad hebben
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57592360
Zo, lekker terug uit het Hoekje van Holland. Vanmiddag héérlijk gestrandwandeld, lang stuk door het zand en een stuk door de duinen en ook nog door het Westland heen. We zijn ook nog naar de Intratuin geweest en daar stond ook bijna een file. Daarna briljante chocolademelk met slagroom en zomerfruit met slagroom gekregen van Liejannuh

Daarna vanaf station naar huis gewandeld (30 minuten) met koffer en net naar het station gefietst en gewandeld naar mijn werk (ook weer een kwartier). Ik haal mijn minstens 30 minuten beweging op een dag vandaag wel Springtouw helaas vergeten mee te nemen naar mijn werk, maar ik verzin wel andere oefeningen

Morgen ga ik naar de sportschool, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuze Moeilijk hoor...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57592829
Hier ligt een laagje sneeuw, heel mooi en daar mag ik straks doorheen wandelen en fietsen (begin de dag met wat lichaamsbeweging, altijd goed ) En dan vanavond naar de sportschool! En morgen weer! Maar ik heb nog geen ideeeee wat ik eerst ga doen! lol! Vanavond maar iets rustigs na de nachtdienst, bodyvive of zo (da's heel suf, dan moet ik daarna weer fitnessen om het gevoel te krijgen dat ik echt iets heb gedaan )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 maart 2008 @ 07:11:58 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_57592896
moeilijk om te kiezen? Nee hoor, met walturrr natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57592912
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Hier ligt een laagje sneeuw, heel mooi en daar mag ik straks doorheen wandelen en fietsen (begin de dag met wat lichaamsbeweging, altijd goed ) En dan vanavond naar de sportschool! En morgen weer! Maar ik heb nog geen ideeeee wat ik eerst ga doen! lol! Vanavond maar iets rustigs na de nachtdienst, bodyvive of zo (da's heel suf, dan moet ik daarna weer fitnessen om het gevoel te krijgen dat ik echt iets heb gedaan )
Jij klinkt behoorlijk blij zo
* freecell fnuffelt Isa even heel vrolijk en stevig
Ik ga straks ook door een CM of 2 sneeuw heen naar mijn werk fietsen. Mooi gezicht, maar voorzichtig fietsen Ze strooien hier voor ons huis nooit hebben wij inmiddels ontdekt, terwijl onze straat best wel een doorgaande weg is, vooral voor fietsers.
pi_57593023
busroutes worden eigenlijk alleen maar gestrooid freecell, die moeten vooral begaanbaar blijven..

ik heb me net maar ziekgemeld, donderdag begin ik wel weer met lesgeven, aangezien ik morgen ook nog een andere cursus heb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57593198
goedemorgen.....

geen zin, maar hoef 'gelukkig' ook nog niet, want de motor is bevroren en die heb ik écht nodig vandaag wordt misschien toch maar tijd voor een autootje...

De weegschaal zei weer 76,4 vandaag dus hij gaat weer lekker naar beneden
Ja doei.
pi_57593395
had me verslapen vanochtend. Blijkt dat het ov bij gouda ontregeld is en de A12 afgesloten is door een ongeluk. Op zo'n moment ben ik toch heel blij met mijn thuiswerk lappie
pi_57593522
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 07:16 schreef freecell het volgende:

Jij klinkt behoorlijk blij zo
* freecell fnuffelt Isa even heel vrolijk en stevig
Ik ga straks ook door een CM of 2 sneeuw heen naar mijn werk fietsen. Mooi gezicht, maar voorzichtig fietsen Ze strooien hier voor ons huis nooit hebben wij inmiddels ontdekt, terwijl onze straat best wel een doorgaande weg is, vooral voor fietsers.
Heb jij ook genoten van buiten? Ik heb een heel erg mooie ronde sneeuwbal gemaakt

Liejannuh belde net dat ze op de fiets naar het station is gegaan
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:46:39 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57593584
Wat is Liejannuh stoer! Ik ga een paar uur later werken. Moest toch al tot 22 uur vanavond, dus mag best laat beginnen. Nu eerst verslagen van m'n vrijwilligerswerk uitwerken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57593592
* motorbloempje is een mietje

ik ga niet met de motor weg vandaag, dus geen college en straks met de bus naar 't werk
Ja doei.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:50:10 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57593633
Op de motor lijkt me ook wel ontzettend eng met dit weer en al die ongelukken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57593644
ja, daarom ben ik ook tot dat besluit gekomen.. en dan nog meer uit angst voor schade aan m'n motor dan dat ik zelf pijn heb
Ja doei.
pi_57593661
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:

Morgen ga ik naar de sportschool, maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ik kan om 10:00 bodybalance gaan doen, maar dan val ik waarschijnlijk bij het yogadeel in slaap. Ik kan ook 's avonds bodypump (zonder walturrrr), bodystep, bodyvive, bodyjam of rpm gaan doen òf ik gan gewoon gaan fitnessen (met walturrr). Of ik ga hardlopen met evy. Zoveel keuze Moeilijk hoor...
Hebben ze bij jullie geen bodyattack? vind ik echt briliant
pi_57593668
Verstandig Moblo (al was het alleen al omdat het me nu IJSkoud lijkt op de motor)
pi_57593690
baal wel ontzettend dat ik nu college mis. Van een vak waarvan ik de colleges wel écht nodig heb
Ja doei.
pi_57593762
Kan een klasgenoot duidelijke aantekeningen maken? Dat zou al veel kunnen schelen...
pi_57594582
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb jij ook genoten van buiten? Ik heb een heel erg mooie ronde sneeuwbal gemaakt

Liejannuh belde net dat ze op de fiets naar het station is gegaan
Uhu, ik heb genoten! lekker door de sneeuw fietsen op mn dooie akkertje. Heerlijk!
Zit nu op mijn werk. Even 5 minuten rust en zo weer aan de slag
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:57:49 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57594712
goemorghe

ik had vanochtend om zes uur de wekker gezet om voor t licht werd te gaan hardlopen...alleen t was al licht vond ik en ben dus lekker doorgeslapen

vanochtend komt de boel hier nog niet echt op gang. ik zit tegen een to-do lijst van heb i jou daar op te kijken terwijl ik er gewoon aan moet beginnen. om over werk maar niet te spreken (dit zijn niet-werk to-do's). ik blijf vanochtend nog even thuis (niemand let op mij als promovendus) om nuttige dingen te doen, en dan vanmiddag maar even naar kantoor. vanavond weer keihard door naar amsterdam voor een repetitie...

net de paasschade even opgenomen, het viel me mee, minder dan een kilo, die er best rap weer af zal vallen want t is niet alleen vet maar ook ehhh inhoud zeg maar

succes allemaal!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:54:15 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_57597773
Moblo, ik gokd at als je de docent mailt om om aantekeningen te vragen, dat daar ook wel gehoor aan gegeven wordt in dit geval. Het is overduidelijk dat een heleboel mensen vandaag dingen gemist hebben door het weer (misschien was de docent zelf ook wel te laat )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:55:28 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_57597795
Oja, en mijn twee liefdes:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57598019
Troel
pi_57598246
Mooie foto Troel
pi_57598523
Wat een onwijs mooie foto Troel
pi_57598706
wat een leuke foto Troel!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57601923
ik was toch maar met de motor gegaan..

eerst naar college (wilde dat persé bijwonen) en daarna naar 't werk..

kwam me toch in een sneeuwstorm heb een kwartier stilgestaan op een parkeerterreintje naast de snelweg

maar heb 't overleefd, en straks weer terug naar huis zien te komen. Het is best een avontuur
Doei.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:28:59 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_57602073
gek!

Maar wel blij dat je in ieder geval veilig op school gekomen bent. Hier is het weer behoorlijk aan het opknappen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:50:07 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57602484
Troel, die foto

Was vanochtend om 4.50 weggegaan en was pas om 6.05 op het werk

Vandaag 2 x op het werk iemand die zonodig moest zeggen dat ik af moest vallen?? Ja kolere waar denken jullie waar ik mee bezig ben? Oja dat zijn ook nog kerels die zelf een buik hebben alsof ze op hun einde van de olifantendracht zitten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57602739
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:

Vandaag 2 x op het werk iemand die zonodig moest zeggen dat ik af moest vallen?? Ja kolere waar denken jullie waar ik mee bezig ben? Oja dat zijn ook nog kerels die zelf een buik hebben alsof ze op hun einde van de olifantendracht zitten
Ook al hadden ze allemaal maatje 34, wáárom denken ze dat tegen je te moeten zeggen op je werk?

Dan maakt het trouwens nog wel verschil of het hele leuke collegae zijn of van die zeikerds die het zogenaamd grappig brengen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:19:21 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57603106
Die foto
pi_57603670
Die foto is inderdaad wel erg cute zo

Hier staat currykip met veel groente (ui, knoflook, tomaat, bloemkool, sperziebonen en champignons) lekker te stoven. Ruikt tamelijk geniaal.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:48:28 #135
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57603728
Wat leuk zo.
*OUD heilige*
pi_57604252
en leuke foto Troel
Ja doei.
pi_57604294
De oefenles van aerobics was leuk Alleen jammer dat ik last van mijn hoofd kreeg van al het gespring en gedraai (nawee van voorhoofdholteontsteking gok ik) Hopelijk gaat het sportcentrum al komend blok beginnen met aerobics (dit was een les om te kijken of we het leuk vinden)

En ik heb het plan opgevat om na de tentamenweken ook met Evy te gaan beginnen, dat is per 14 april. Ik heb op mijn rooster al dagen aangekruisd waarop ik wil gaan rennen, als extra stok achter de deur. Komend blok heb ik 4 colleges per week, dus dan heb ik de tijd. Ik wou afgelopen blok al beginnen, maar dat was niet te doen met hele dagen college (ik durf juist niet in het donker te lopen) En wie wil mag me hier aan gaan houden
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:17:56 #138
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57604308
Anders post je de data dat je gaat lopen, dan kunnen we het in de gaten houden.
*OUD heilige*
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:28:08 #139
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57604505
Wat een leuke foto!

Ik heb een hartslaghorlogebandding gekocht! Dadelijk uitproberen als het niet sneeuwt!

Mmm dadelijk spinazie lasagna!!!
Iedereen een fijne dag gehad?
The girl that lost her mind
pi_57604913
Even een dubbelpost alvast: ik heb hulp nodig!

(is nu wat donker, is goud-achtig in het licht)

WELKE moet ik aandoen morgen ik weet 't niet.. enige 'probleem' is dat de gouden een beetje afzakt, maar daar heb ik evt. nog wel bandjes voor die ik eraan moet naaien
Ja doei.
pi_57605090
Prima dag gehad hier. Gewerkt en morgen een late dienst, wat betekend dat ik eindelijk kan uitslapen.
En het eten was net zo lekker als het rook, alleen wel erg pittig

Weet er iemand nog een ander lekker recept met currypasta? Ik heb nog een heleboel over
pi_57605118
heb je kokosmelk?
en rijst?

Ik bak altijd veel groente op in de wok, blus dit af met kokosmelk en twee eetlepels currypasta. Even laten pruttelen en dan de rijst (die je inmiddels hebt gekookt) even mee laten pruttelen en KLAAR!
Ja doei.
pi_57605213
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb je kokosmelk?
en rijst?

Ik bak altijd veel groente op in de wok, blus dit af met kokosmelk en twee eetlepels currypasta. Even laten pruttelen en dan de rijst (die je inmiddels hebt gekookt) even mee laten pruttelen en KLAAR!
Klinkt wel lekker Goed idee! Hoelang is die pasta eenmaal geopend houdbaar?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:10:17 #144
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57605423
Ik zou gaan voor de gouden MoBlo. Allebei mooie jurken trouwens.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:11:28 #145
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57605453
ik vind die goudbruin mooi be je staan!

sowieso slanker dan die rode... rode is ook mooi, maar ik vind die heupgedeelte minder dan die goud bruine...
Ben sowieso fan van, strapless, lange slanke jurken!
pi_57605602
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt wel lekker Goed idee! Hoelang is die pasta eenmaal geopend houdbaar?
geen idee, ik ruik altijd even en als er geen pluisjes opzitten en het ruikt niet funky, dan gooi ik het er gewoon doorheen. Ik doe meestal 3 weken met zo'n potje geloof ik
Ja doei.
pi_57605618
René heeft ook een voorkeur voor de gouden...

nu nog even bedenken of ik een manier kan vinden om hem niet af te laten zakken
Ja doei.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:38:03 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_57606077
Ik vind die bovenste het mooiste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:40:30 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_57606137
Ducttape? Zilver kleurt goed bij goud

Heb je niet van dat dubbelzijdige huidskleurige speciaal voor deze gelegenheden tape?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:51:57 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57606446
Ik vind ook de bovenste het mooist

OMG Troel, dubbelzijdige huidkleurige tape al zal het me nog niet eens verbazen dat het er is
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 maart 2008 @ 19:54:27 #152
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57606522
Ja die bovenste

*schopt zichzelf nu heel hard naar het zwembad*

Heb geen zin, heb het al zo koud
pi_57606769
Iedereen is het redelijk eens over de bovenste hè?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 maart 2008 @ 20:06:49 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57606921

Is het koud bij jullie? Vanmorgen was het boven op de berg -22 De skiklassen gingen dus maar ergens anders heen met de kinderen, het was niet verantwoord daar. En het blijft maar sneeuwen

En mijn schouder doet zeer Morgen maar niet skien...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:10:25 #155
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57607027
ik ben dus niet gaan hardlopen door omstandigheden en nu is het donker en ik durf niet langs de bossen... andere route kan niet
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:18:51 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57607240
Nu pas sporten, ik moet nu eigenlijk naar bed
las in slank topic dat dubbelzijdig fashiontape echt bestaat, ben niet echt op de hoogte zeg maar....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 maart 2008 @ 20:20:43 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57607275
De bovenste Moblo

Ik heb het plan opgevat om de slaapkamer te gaan opruimen en schoonmaken ipv Evy... kan toch ook he?
pi_57607418
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef Sjeen het volgende:

Ik heb het plan opgevat om de slaapkamer te gaan opruimen en schoonmaken ipv Evy... kan toch ook he?
Of allebei!
pi_57607569
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga even hardlopen!
Het ging hagelen onderweg!
Niet te zachtjes ook!
Maar wel bijzonder snel gelopen en niet aangevallen door ganzen!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 maart 2008 @ 20:34:24 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57607621
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Of allebei!
Helaas... niet overtuigend genoeg vandaag. Heb een hele drukke dag achter de rug en loop nu met verhoging en een vaatdoekgevoel rond.
pi_57607644
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het ging hagelen onderweg!
Niet te zachtjes ook!
Maar wel bijzonder snel gelopen en niet aangevallen door ganzen!
Word je normaal wél aangevalllen door ganzen dan?

En hagel is inderdaad een goede reden om harder te gaan lopen Die ganzen trouwens ook wel
pi_57607676
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Helaas... niet overtuigend genoeg vandaag. Heb een hele drukke dag achter de rug en loop nu met verhoging en een vaatdoekgevoel rond.
Ik kon het proberen.
Maar in dit geval is kamer opruimen misschien wel verstandiger.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:10:56 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57608549
Verkeerd topic
pi_57608592
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Word je normaal wél aangevalllen door ganzen dan?

En hagel is inderdaad een goede reden om harder te gaan lopen Die ganzen trouwens ook wel
Ik word regelmatig aangevallen door ganzen op een van die tuinderslaantjes hier in de buurt. Echt doodenge beesten.
Komen ze met een uitgestrekte nek en die bek open op je afgerend! Nou, dan ga ik spontaan sprintjes trekken.

Maar afijn, dankzij mn gefiets naar het station (toch mooi 10 km in totaal), mn op en neer geren op het perron in Sittard (iets met uitgevallen treinen wegens enorme vertragingen en onduidelijke informatievoorziening) en mn rondje rennen van daarnet, toch nog een uur beweging gehad vandaag.
Morgen weer gewoon naar mn werk fietsen en voetballen in mn lunchpauze. 3 uur bewegen is toch lekkerder dan maar 1 uur bewegen.

Ook goed: geen snacks gehaald op het station, terwijl ik wel een half uur overstap tijd had.
*trots op zichzelf is*
pi_57608767
Doe je goed!
En 3 uur is echt zo verschrikkelijk veel beweging!

* freecell sabbelt op een lolly, zodat ze van de overgebleven paaseitjes afblijft. En lolly is ook goed voor mn zere keel
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 maart 2008 @ 21:40:47 #166
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57609358
*Braaf is wezen zwemmen*

En morgen krijg ik een crosstrainer
pi_57609557
witte chocoladeeitjes zijn goed voor mijn lijn

er waren nog paaseitjes maar witte, en die lust ik niet dus had ik geen paaseitjes meer die ik op kon eten
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 maart 2008 @ 21:55:49 #168
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57609717
Hahaha dat heb ik met de pure
pi_57609745
Hier zijn nog paaseitjes, salmiakbollen (napoleon) gemengd snoep (winegums ed), lolly's, chips...
Dramatisch veel.

En ik zit aan de kamillethee
pi_57609898
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef Yoni het volgende:
Hahaha dat heb ik met de pure
ruilen?
Ja doei.
pi_57610073
beter laat dan nooit, ik vind de gouden ook mooier moblo, oogt slanker en zit meer figuur in.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57610186
jaja het wordt de gouden naast jullie vindt René die ook mooier

ga morgen even ductape van dat galajurk-anti-afzak-tape-spul halen bij de H&M/V&D/Livera/Hunkemoller

en morgen ook nog lekker spinnen na 't studeren, en dan snel naar huis om te 'tutten'
Zal morgen wel een fotoreportage maken ofzo, van lelijk eendje naar zwaan ofzo
Ja doei.
pi_57615313
Goeiemorgen,
mijn griepje is bijna weer over en ik ben dus maar weer gaan werken. Gisteren was zo saaaaaai thuis. Plus dat V. ook ziek thuis was en we de heledag hebben "gestreden" om de bank. Dus vandaag maar weer naar mijn werk.
Pasen icm ziek zijn is wel de pest voor de lijn. Ik was vanmorgen 89.0, 1.6kg zwaarder dan vorige week. Combinatie van buikproblemen en paaseitjes. Denk wel dat het er weer snel af is.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57615350
Goeiemorgen!
ik was vanmorgen nog net onder de 75, en dat zal wel de laatste dag zijn voorlopig, aangezien ik mijn normale eetpatroon weer op ga pakken..

Ik heb vandaag eigenlijk een instructiedag, maar ik denk dat ik me maar af ga melden, aangezien ik me nog steeds niet echt lekker voel, en ik dan liever thuisblijf om morgen weer les te kunnen geven..
pi_57615493
goedemorgen

75,8 vanochtend yay! mn tussen-doel komt wel dichtbij zo!

Zodadelijk snel naar de stad, make-up enzo halen, dan snel naar college, dan snel spinnen en daarna omkleden echt geen drukke dag, echt niet

Beterschap bijna beteren
I
Ja doei.
pi_57615610
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Kwakveense: 84,4 (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,0 (85,4) (86,1)
- Levi: 87,5 (87,9) (88,0)
- B-J: 90,0 (90,4) (91,5)

Weinig aanpassingen in de lijst van de OP.
pi_57615637
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef omearos het volgende:
<knip>
Weinig aanpassingen in de lijst van de OP.
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
***Levi was here***
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:05:32 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_57615694
pasen
disclaimer
pi_57615721
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Levitation het volgende:

En zodra je je weer goed voelt doe je weer je best en is dit een uitschieter omhoog geweest (net als mijn uitschieter omlaag vorige week toen ik ziek was) En zo niet, dan:
pi_57615727
Goedemorgen!
Net weer heerlijk een uurtje gefietst en ochtendgymnastiek gedaan door de slingers op te hangen bij een collega. Straks lekker weer voetballen.

Heb vandaag naast een berg fruit ook nog wat worteltjes meegenomen om te snacken.
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:33:31 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_57616080
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef Yoni het volgende:

En morgen krijg ik een crosstrainer
Tof

Dat wil ik ook.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57616148
Ik heb een paar jaar een crosstrainer gehad en vorig jaar verkocht aan iemand van de dieetclub. Heb de eerste tijd heel intensief op getraind en daarna laten versloffen. Daarna werd het een mooie kapstok

Het is een mooi apparaat, wat je een zeer goede workout geeft. Maar je moet er wel discipline voor hebben.
pi_57616283
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:37 schreef octopussy het volgende:
Ik heb een paar jaar een crosstrainer gehad en vorig jaar verkocht aan iemand van de dieetclub. Heb de eerste tijd heel intensief op getraind en daarna laten versloffen. Daarna werd het een mooie kapstok

Het is een mooi apparaat, wat je een zeer goede workout geeft. Maar je moet er wel discipline voor hebben.
Maar discipline heb je eigenlijk altijd wel nodig voor alle sporten zou ik denken...
Ik sport heel onregelmatig, ik haat het als het zou moeten, ik doe het liever omdat ik er zin in heb, en het leuk vind.. Nou heb ik als voordeel dat ik skaten heel leuk vind, en dat dan ook vaak doe als het weer het een beetje toelaat... Andere sporten zijn toch lastiger, ik moet mezelf echt schoppen om het dan te doen, en dan hou ik het nog niet altijd voor...

eigenlijk is het gewoon een wonder dat ik nog afval, zo weinig als ik echt sport...
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:45:19 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_57616288
't Past niet in m'n studentenkamer en volgens mij zijn die dingen ook nogal prijzig.

Maandag naar de sportschool geweest en dan ben ik wel blij als ik een half uur crosstrainer doe. Veel leuker dan fietsen of rennen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 maart 2008 @ 10:23:08 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57616953
quote:

[..]

- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
Ergens gaat er iets verkeerd
pi_57616982
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het fenomeen heet "feestdagen".
***Levi was here***
pi_57616999
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is besmettelijk, al 3 mensen in de plus
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:41:28 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_57617298
Ik heb hier gelukkig geen weegschaal.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 26 maart 2008 @ 10:59:00 #189
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57617666
Sja, ik ben ook wel bang voor versloffen hoor, maar dat heb ik sowieso met sporten. En de drempel is toch lager met zo'n ding bij je thuis dan wanneer je naar de sportschool moet.

Mijn idee is nu: dinsdag zwemmen, donderdag crosstrainer, zondag crosstrainer. Denk dat als ik mezelf aan die vaste dagen hou dat het beter gaat dan "wanneer ik zin heb"
pi_57618390
Ik heb ook heel hoopvol een crosstrainer gekocht, onder het motto 'ik sport liever thuis dan bij andere mensen'. Ik geloof dat ik 'm 4 keer heb gebruikt . Thuis geef ik veel te snel op. Stom genoeg ben ik thuis ook ontzettend snel moe en wil er na 10 minuten al vanaf, terwijl ik het in de sportschool 4 keer zo lang volhoud. Ik heb gewoon een ontzettende schop onder m'n hol nodig, en het feit dat ik me dodo zou schamen om na 10 minuten alweer te stoppen in de sportschool helpt .
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:31:06 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57618436
quote:

[..]

- B-J: 89,5 (90,0) (90,4) (91,5)

kzit ook in de 80
(BMI 26,1)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57618565
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

kzit ook in de 80
(BMI 26,1)
Een positieve update! Je hebt al bijna een gezond BMI!
***Levi was here***
pi_57618599
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)

Gaat lekker B-J
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:39:30 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57618689
bedankt dames, het voelt ook al erg lekker moet ik zeggen... ik moet nu nog 4 kg voor een gezond BMI en dan nog 6 voor mijn streef maar het einde raakt in zicht

(ben inmiddels 31 kg lichter dan 3 jaar geleden, en bewust in 2 delen aan het afvallen)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:39:54 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57618703
Vrijdag naar een diëtiste

Mag zij me gaan vertellen wat ik wel en niet kan eten .

Dinsdag een bel afspraak met dr. Janssen
pi_57622382
Gisteren wegens familieomstandigheden ( ) niet gesport. Vandaag komt her er ook niet van want ik moet straks werken. Vandaag wel gefietst en gewandeld (zo'n 3 kwartier).

Ik zal straks nog even wat buikspieroefeningen en stretchoefeningen doen. En ik heb een bal om mee te trainen. kan je heel grappig mee opdrukken (ik heb dan oprecht lol om mezelf).

Ik ben ook aangekomen sinds de feestdagen maar dat verbaast me helemaal niets na een CUL-meeting op zaterdag en heerlijke dagen bij Liejannuh waar ik ook 0,0 heb opgelet. En het maakt me niets uit
pi_57623728
Ik ben gisteren weer naar de EGA geweest.
Ik schrok enorm toen ik op de weegschaal daar stond. Thuis gaf deze 93,5 aan, en daar 98,5.

Maar goed, ik moet nu weer elke weeg wegen, zo heb ik een stok achter de deur.
Thuis schiet het er meestal bij in

Nu nog een baan, en dan begint mijn leven weer ergens op te lijken.
pi_57624493
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:28 schreef ymme het volgende:
Ik ben gisteren weer naar de EGA geweest.
Ik schrok enorm toen ik op de weegschaal daar stond. Thuis gaf deze 93,5 aan, en daar 98,5.

Maar goed, ik moet nu weer elke weeg wegen, zo heb ik een stok achter de deur.
Thuis schiet het er meestal bij in

Nu nog een baan, en dan begint mijn leven weer ergens op te lijken.
Wat is EGA? Wel een flink verschil in gewicht, welke ga je aanhouden? Of moet je die van EGA gebruiken oid?

Succes met solliciteren hopelijk vind je snel iets
pi_57624614
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef YPPY het volgende:
Anders post je de data dat je gaat lopen, dan kunnen we het in de gaten houden.
Ze gaan het rooster omgooien
quote:
De organisatie van het vak zal dit jaar iets worden aangepast. Hou daarom het rooster op de site goed in de gaten voor het laatste nieuws.

Zag al een paar veranderingen waar ik niet blij mee ben, overlap met andere vakken enzo. Hopelijk blijft het bij de eerste 2 weken
Maar plan blijft om per 14 april Evy te gaan doen, ik prop het er wel ergens tussen
pi_57624932
Maar ymme, je bent toch herbalife distributeur geworden om weer herbalife te gaan doen? En nu ben je weer met iets anders begonnen, of begrijp ik dat nu verkeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')