Tjah, het is en blijft Heubach he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan gaat die Heubach ook nog eens zo achterlijk doen
Als dat zo is heeft hij helemaal geen reden om zo te doen bij Suárez. Iets beoordelen wat je niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
misschien zag hij niet of die geraakt was
OP het bewuste moment kan dat zo lijken. En Suarez heeft idd zn reputatie tegen, ook al zou dat er los van moeten staan, scheidsrechters nemen het toch mee in zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waar hij het idee 'hij speelt eerst de bal' vandaan haalt.
100% penalty, veel duidelijker zal je ze niet krijgen.
Wat deed hij fout dan? Suarez geen penalty geven, maar verder is er nauwelijks kritiek op hem geweest, zelfs niet na beladen wedstrijden als Ajax - Feyenoord en Heracles - Twente.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Tja, je moet iemand die finale laten fluiten. Maar of hij nou zo goed was dit seizoen? Ik heb toch mijn twijfels.
ZOMFG!! Omkoperij!! Philips heeft de titel gekocht!!!11!!! Voor de 2e keer al!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat deed hij fout dan? Suarez geen penalty geven, maar verder is er nauwelijks kritiek op hem geweest, zelfs niet na beladen wedstrijden als Ajax - Feyenoord, Heracles - Twente en Vitesse - NEC.
Euh, leg uit?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZOMFG!! Omkoperij!! Philips heeft de titel gekocht!!!11!!! Voor de 2e keer al!!!!
Hij valt mij nou nooit zo op als een goede scheidsrechter, vandaar. Ik had verwacht dat de KNVB wel zou aankomen met Bas Nijhuis ofzo.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat deed hij fout dan? Suarez geen penalty geven, maar verder is er nauwelijks kritiek op hem geweest, zelfs niet na beladen wedstrijden als Ajax - Feyenoord en Heracles - Twente.
quote:Afellay: Van Hulten noemde me tyfushond
VENLO - PSV'er Ibrahim Afellay heeft woensdag in de oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo een aanvaring gehad met scheidsrechter Jack van Hulten. De middenvelder en de arbiter lagen tijdens het duel diverse keren met elkaar in de clinch en dat resulteerde kort voor tijd in een heftige woordenwisseling.
Van Hulten zou Afellay daarbij hebben uitgescholden, aldus de PSV'er. ,,Hij zei tegen me: 'Rot op, vuile tyfushond'. Vraag maar aan VVV'er Frank van Kouwen, die stond erbij'', brieste Afellay na afloop voor de camera van Omroep Brabant. ,,Van Hulten zal het wel ontkennen, maar hij moet dit seizoen natuurlijk nog een paar wedstrijden fluiten'', aldus de international van het Nederlands elftal.
Van Kouwen bevestigd het verhaal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Raar verhaal, zeker als het waar is.
Maar ik zie niet in waarom Afellay zou liegen.
quote:Naar typetje. Dat is wat scheidsrechter Jack van Hulten tegen PSV'er Ibrahim Afellay heeft gezegd. Althans, dat verklaarde de arbiter donderdagochtend in het programma van Humberto Tan op Radio 538. Woensdagavond in het oefenduel met VVV-Venlo zou de leidsman een aanvaring met Afellay hebben gehad. Volgens de Oranje-international nam Van Hulten de woorden 'vuile tyfushond' in de mond.
"Dat heb ik absoluut niet gezegd", aldus Van Hulten. "Afelley kwam na een overtreding dreigend op me aflopen. Nadat ik hem vriendelijk had verzocht op te houden, bleef hij maar doorgaan met zeuren. Daarop noemde ik hem een naar typetje."
Afellay blijft echter bij zijn verhaal. "Hij zei tegen me: 'Rot op, vuile tyfushond'. Vraag maar aan Frank van Kouwen, die stond er namelijk bij." Tegenover de Telegraaf bevestigt de VVV-speler het verhaal. "Het klopt. Afellay kwam bij een vrije trap aanstormen en riep iets naar Van Hulten. Ik verstond niet precies wat, maar ik hoorde wel dat Van Hulten daarna het woord 'tyfushond' in zijn mond nam. Ik was verbijsterd."
Vandaag heeft Van Hulten een onderhoud met de KNVB. Besproken wordt hoe deze zaak verder moet worden afgehandeld.
Dat is het al zeker op het gebied van scheidsrechtersquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef koningdavid het volgende:
Als Van Hulten niet dik geschorst wordt, is de KNVB haar geloofwaardigheid aardig kwijt.
Inderdaad. Duidelijk geen overtreding van Boschker op Suarez vorig seizoen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Jack van Hulten is een held.
Kan nog leuk wordenquote:Van Hulten ontkent aantijgingen Afellay
Scheidsrechter Jack van Hulten heeft gereageerd op de beschuldigingen van Ibrahim Afellay dat hij hem in het oefenduel tussen PSV en VVV-Venlo zou hebben uitgemaakt voor ‘vuile tyfushond’. De leidsman liet donderdagochtend op Radio 538 weten dat hij de Oranje-international wel heeft aangesproken op zijn gedrag, maar niet in zulke heftige bewoordingen. “Naar eer en geweten: dat heb ik niet gezegd,” ontkende Van Hulten in het radioprogramma van Humberto Tan. Nadat Tommie van der Leegte de bal wegtrapte na een overtreding trok de arbiter de gele kaart voor de PSV-middenvelder. “Die accepteerde hij gewoon. Toen kwam Afellay opeens van grote afstand naar me toe gerend. Hij nam een dreigende houding aan, en toen heb ik tegen hem gezegd: ‘naar typetje’.
Zowel Afellay zelf als VVV-speler Frank van Kouwen, die dichtbij het tweetal stond, komen echter met een andere lezing. Van Hulten snapt dat niet. “Ik heb zoiets nooit gezegd en zal me ook nooit verlagen tot het gebruik van zulke taal. Als een speler dit soort woorden tegen mij zegt, dan geef ik hem een rode kaart en dan hoop ik dat de KNVB hem een behoorlijke straf oplegt.”
Onderzoek
De KNVB heeft het voorval inmiddels voorgelegd bij de aanklager betaald voetbal, die mogelijk een onderzoek in zal stellen. “Afellay dient dan overigens wel zijn bevindingen op papier te zetten,” aldus een woordvoerder van de voetbalbond
Inderdaad, zeker nadat hij jullie in de playoffs bij Twente een 100% strafschop onthouden heeft.quote:
Daar moeten we niet te lang over doorzeiken, als we die wedstrijd hadden gewonnen, hadden we het wel ergens anders verneukt. Gisteren zei Jack van Hulten gewoon wat iedereen denkt, niets mis mee!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad. Duidelijk geen overtreding van Boschker op Suarez vorig seizoen.
Heb gewoon een kutgeheugen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker nadat hij jullie in de playoffs bij Twente een 100% strafschop onthouden heeft.
Dat behoort een scheidsrechter helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren zei Jack van Hulten gewoon wat iedereen denkt, niets mis mee!
Dat was nog in de competitiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker nadat hij jullie in de playoffs bij Twente een 100% strafschop onthouden heeft.
Waarom niet? Andersom gebeurt het toch ook?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat behoort een scheidsrechter helemaal niet te doen.
Klopt inderdaad, dat maakt hem nog meer heldquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:04 schreef MarkNMGN het volgende:
en toen heb ik tegen hem gezegd: ‘naar typetje’.
En dan krijg je ook (terecht) rood.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet? Andersom gebeurt het toch ook?
Klopt, net als Wesley Sneijder. En dat is een held, net als Jack van Hulten!quote:
Ja, maar dan mag het toch ook niet? Sneijder werd voor 'tyfushond' van het veld gestuurd en kreeg een schorsing aan zijn broek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet? Andersom gebeurt het toch ook?
Maar ik zeg toch nergens dat hij niet geschorst moet worden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag het toch ook niet? Sneijder werd voor 'tyfushond' van het veld gestuurd en kreeg een schorsing aan zijn broek.
Als hetzelfde niet bij Van Hulten gebeurd, is dat natuurlijk compleet belachelijk.
Klopt, alleen je leek het aanvankelijk te suggereren, ten minste zo kwam het op mij over.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch nergens dat hij niet geschorst moet worden?
Maar beiden hebben gelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, alleen je leek het aanvankelijk te suggereren, ten minste zo kwam het op mij over.
Ik vind het ook geen heldendaad, ik vind het onprofessioneel en dom. Net zoals ik het behoorlijk onprofessioneel en dom vond van Sneijder destijds.
Perez had ook gelijk zekerquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
Maar beiden hebben gelijk.
Het tweede gedeelte was inderdaad een feit, eerste gedeelte had van mij niet gehoeven.quote:
Inderdaad:quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef denthemen het volgende:
Geen onderzoek dus, want dan moet Affelay gaan schrijven...
Dat wordt dus niks.quote:De aanklager betaald voetbal kan besluiten een onderzoek in te stellen naar de uitlatingen van Van Hulten. ,,Afellay dient dan overigens wel zijn bevindingen op papier te zetten'', aldus een woordvoerder van de KNVB donderdag.
Jij kan het wel natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef denthemen het volgende:
Geen onderzoek dus, want dan moet Affelay gaan schrijven...
Affelay klaart die boel wel, jeweets.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Net of Afellay en zijn zaakwaarnemer dat niet kunnen fixen MONTANA.
Ach man overdrijf niet. Dit soort termen roepen spelers zelf ook continu op het veld. Een schorsing van een of twee wedstrijden is dan ook meer dan genoeg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef koningdavid het volgende:
Als Van Hulten niet dik geschorst wordt, is de KNVB haar geloofwaardigheid aardig kwijt.
quote:Afellay: 'Voor mij is de kous af'
Door Maarten Dekkers
Donderdag, 31 juli 2008, 18:35
Ibrahim Afellay heeft in een brief aan de KNVB laten weten dat wat hem betreft het incident met scheidsrechter Jack van Hulten tot het verleden behoort. "Er is wat geroepen. Dat gebeurt soms op het veld. Maar voor mij is de kous nu af", aldus de middenvelder in zijn schrijven.
Tijdens het oefenduel van PSV tegen VVV-Venlo zorgde arbiter Van Hulten voor opschudding door Afellay voor 'tyfushond' uit te maken. De leidsman, die naar eigen zeggen dit woord niet in de mond heeft genomen, reageerde wél verbaal op de dreigend op hem aflopende PSV-middenvelder. Op Radio 538 liet Van Hulten weten hem 'naar typetje' te hebben genoemd. Het incident was voor de KNVB reden om een onderzoek te starten, waarin een schriftelijke verklaring van de middenvelder werd gewenst. Afellay laat middels de brief nu weten geen woorden meer vuil te willen maken aan het voorval.
Hier sluit ik mij bij aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |