door Alex natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 13:11 schreef Zapper het volgende:
TT door Perez verzonnen?
Zegt niet zoveel natuurlijk als je ziet hoeveel clubs punten verspelen in Venloquote:Op zondag 23 maart 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
Zit VVV-NEC te kijken, en op zich is NEC wel te doen alhoewel ze natuurlijk wel altijd beter spelen tegen de topclubs.
Jup, toen thuis, nu uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Chadi het volgende:
Vitesse weer op de laatste speeldag? Was vorig jaar toch ook zo?
Alleen toen thuisquote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Chadi het volgende:
Vitesse weer op de laatste speeldag? Was vorig jaar toch ook zo?
Logisch, er speelt geen Affelay bij PSVquote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Raar dat Affelay weer niet scoorde gister. Heeft er pas twee gescoord en drie assist. Toch wel een verbeterpunt.
Halfacht op zaterdag, het zou dus theoretisch kunnenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:34 schreef mcyodogg het volgende:
Wanneer moet Ajax trouwens volgende week, want als die gelijk met PSV moeten zit ik met een beetje mazzel bij de kampioenswedstrijd tegen NEC
Mochten we kampioen worden, dan liever thuis tegen Twente of Heracles.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Halfacht op zaterdag, het zou dus theoretisch kunnen![]()
Zit te twijfelen of ik naar Vitesse ga op de laatste speeldag, of feesten in het uitvak of feesten op een mooi zonnig plein in Eindhoven..
Wie op de plaats van Rajkovic?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zat gisteren meteen meer voetbal in de ploeg zonder Alcides en Mendez. Nou Rajkovic nog wieberen en dat zitten we wel aan de meest optimale opstelling
Zonneveld mag wel weer een kansje krijgen op de linksbackpositie wat mij betreftquote:Op zondag 23 maart 2008 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie op de plaats van Rajkovic?
Zonneveld of Addo of nog iemand anders?
Zonneveld, brengt veel meer voetbal. Maar dat zal Sef wel te ver gaan....quote:Op zondag 23 maart 2008 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie op de plaats van Rajkovic?
Zonneveld of Addo of nog iemand anders?
Nog circa 50 voor de buscombi, al is de autocombi ook een verkapte buscombi..quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef -SG- het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor NEC te koop?
Das waar, hoe vroeger hoe beter want mijn hart moet nog steeds bijkomen van de spanning van de vorige slotdag, maar een eventuele huldiging is toch op de laatste speeldag neem ik aan?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mochten we kampioen worden, dan liever thuis tegen Twente of Heracles.
Okee. daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonneveld, brengt veel meer voetbal.
Als ze zondags thuis kampioen worden, is de kans groot dat ze dan meteen huldigen. Zo is het in het verleden meestal zo geweest. Maar ik denk dat ze ook rekening houden met een eventuele halve finale Uefacup.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:06 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Das waar, hoe vroeger hoe beter want mijn hart moet nog steeds bijkomen van de spanning van de vorige slotdag, maar een eventuele huldiging is toch op de laatste speeldag neem ik aan?
Twente 1-1!
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo maar eens even kijken in het ajax topic![]()
Terecht natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!![]()
![]()
quote:
quote:
Ja daar zeg je me wat, ik ben eigenlijk altijd gewend rond mn verjaardag, eind mei kampioen te worden. Met een lekker zonnetje enzo... Nu worden we misschien kampioen met snertweerquote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Volgende week misschien al kampioen
Kampioen in maart
Ach, het is maar een spelletje, je wordt er alleen maar Kampioen van Nederland mee en je hebt directe plaatsing voor CLquote:
PSV bedankt Twentequote:
Met het weer van de afgelopen dagen nog steeds actueel.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waren die winterbanden al van de hand gedaan?
40 goals tegenquote:
Ajax moet een half uur eerder spelen dus eind van NEC - PSV kunnen ze het al in Nijmegen vierenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef jmac het volgende:
NEC uit is sold out..
Wat in Heerenveen niet geheel onrealistisch is.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax moet een half uur eerder spelen dus eind van NEC - PSV kunnen ze het al in Nijmegen vieren(Als Ajax verliest uiteraard)
Dacht ik eerst ook ja, maar de situatie van vorig jaar is eigenlijk compleet nietmeer te vergelijken met de situatie van nu...quote:Op zondag 23 maart 2008 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst maar eens kampioen worden. We weten ondertussen wel hoe PSV met "onoverbrugbare" voorsprongen omspringt
Twente bedanktquote:
Die zitten er genoeg op fokquote:Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef Helly het volgende:
Moet je wel connecties met een NEC clubcard hebben...
Dat is gewoon een feit als je ze vandaag zag spelenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat in Heerenveen niet geheel onrealistisch is.
Ik help het je hopen, PSV heeft al zat moeite gehad met het winnen van wedstrijden, zelfs thuiswedstrijden tegen degradatiekandidaten.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:06 schreef DuTank het volgende:
2x winnen is niet echt een lastige opgave lijkt me...
Ajax ook, maar jullie winnen ze tenminste nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, PSV heeft al zat moeite gehad met het winnen van wedstrijden, zelfs thuiswedstrijden tegen degradatiekandidaten.
Ik vier pas feest als de schaal binnen is, geen seconde eerder.
Mijn broer mag naar Heracles, ik daarna naar fc twente. Dus hoop stiekem dat ze dan kampioen worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:25 schreef toma het volgende:
ach, of jullie volgende week of over 2 weken kampioen worden. Het maakt allemaal niks uit.
NEC en Heracles worden gewoon gewonnenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, PSV heeft al zat moeite gehad met het winnen van wedstrijden, zelfs thuiswedstrijden tegen degradatiekandidaten.
Ik vier pas feest als de schaal binnen is, geen seconde eerder.
Liever wel gewoon thuis kampioen wordenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:36 schreef Zapper het volgende:
Gaarne niet tegen Heracles kampioen worden
Maar Ajax wint niet in Heerenveen, dus dat zal wel goedkomen.
quote:Het kampioenschap is wel te koop!
Ik weet niet wat mensen hier niet aan snappen, maar alles lijkt mij overduidelijk. PSV heeft de afgelopen jaren redelijk veel Europees voetbal gespeeld, wat resulteerd in een flink budget. Een deel van dit budget kun je dus makkelijk besteden aan het omkopen van verschillende wedstrijden. Zoals je vandaag ziet, hoef je dit maar 1 weekendje te doen, zodat je concurrentie (AFC Ajax en Feyenoord) verliest.
Of zijn er nog steeds mensen die denken dat het afgekeurde doelpunt van Luigi Bruins, de handsgoal van Boukhari en de niet gegeven strafschop aan Suarez puur op toeval berusten?
Het zou me dan ook niets verbazen dat we over een paar jaar een stuk of 4 titels bijkrijgen, wanneer men de bankrekeningnummers van Dhr. Jol en van Hulten vindt bij PSV. De nummer 2 zal hierdoor de titel krijgen, dus ik vind het dan ook geen slecht idee om vanaf volgend seizoen alvast 3 sterrren op het shirt te plakken.
Ik kijk met alle plezier uit naar de dag waarop dit nieuws mij bereikt. Dat die dag er komt staat voor mij vast, alleen nu rest de vraag nog, ....wanneer?
Wie heeft deze onzin uit zitten kramen?quote:
Kansloosquote:
Ik gok op Cyberia18 of Noshibaquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie heeft deze onzin uit zitten kramen?
Daar zou ik mijn geld ook op zetten idd.quote:
Oeh interessantquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef -J-D- het volgende:
Heb nog een kaartje voor NEC-PSV te koop, naast het uitvak.
Blijkbaar verloor er iemand op de trap zijn evenwicht. Die stootte dan weer lui voor hem aan, en daar had je je domino-d-day. Ik stond net achter zo'n hekje halverwege, het zag er van daar wel aardig bezopen uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef -SG- het volgende:
Weet iemand wat er op oost gebeurde? Had van iemand gehoord dat iemand naar beneden werd geduwd ofzo...
Ga je zelf niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef -J-D- het volgende:
Herstel: het zijn nog 3 kaarten, waarvan 2 naast elkaar.
Is er nog niets bekend? Hij zou vandaag toch nader onderzocht worden?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:31 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk valt de blessure van Farfan mee
Jawel, met mn seizoenskaart.quote:
Gekneusde enkel volgens RTL, welke herstelperiode daar voor staat geen idee.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is er nog niets bekend? Hij zou vandaag toch nader onderzocht worden?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef MaatjeTho het volgende:
En de eerste kampioensshirts circuleren alweer!
Klotekikker, url kopieëren en plakken in browser ofzo
Zin in zaterdag![]()
Nu hopen dat blessure Farfán meevalt en het is een topweekend
Vind 'm ook wel beetje arrogant overkomen maar dat hoofd van ons aller Sjef is gewoon cool gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:58 schreef Bos81 het volgende:dat soort shirts vind ik niet leuk.
Gewoon een mooi shirt met logo en iets dat we kampioen zijn. Niet dit soort overdreven gedoe naar de concurrentie.
Dat dat stukje uitgerekend van het AN moet komen, nadat ajax notabene zelf vorig seizoen de spelers van Excelsior een premie had beloofd als ze zouden winnen van mede-titelkandidaat Az.quote:
4e keer. Een evenaring van het clubrecordquote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgende week voor jullie in ieder geval de kampioenswedstrijd. Het begint vast al te wennen daar in Eindhoven, de hoeveelste achtereenvolgende keer wordt dit al?
maar daar komt nog bij dat ajax op zaterdagm moet, uit, en psv op zondag. Dan kunnen ze zegmaar spelen voor t kampioenschap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4e keer. Een evenaring van het clubrecord
En de kampioenswedstrijd kan volgende week zijn, maar ook de week erop. Heerenveen maakt een goede kans tegen Ajax, maar het is natuurlijk nog allerminst zeker dat PSV volgend weekend al kampioen wordt.
PSV speelt zaterdag, maar wel een half uur later dan Ajax.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
maar daar komt nog bij dat ajax op zaterdagm moet, uit, en psv op zondag. Dan kunnen ze zegmaar spelen voor t kampioenschap bijvoorbeeld.
Is gelijkspel van ajax te min?
Nou ja, dat zou toch schandalig zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
NEC uit gaat lastig worden
Ik denk gelijkspel
Fiorentina?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat volgende week ook de lastigste is die PSV nog krijgt dit jaar.
idd het past meer bij Ajax.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Vind 'm ook wel beetje arrogant overkomen.
Ik geef Heracles, met alle respect, geen winkansen tegen PSV in Eindhoven..quote:Op zondag 23 maart 2008 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV speelt zaterdag, maar wel een half uur later dan Ajax.
Een gelijkspel in Heerenveen betekent dat Ajax alleen op doelsaldo nog kampioen kan worden. Maar dan moet PSV alles verliezen. (als ze winnen in Nijmegen)
Die heeft Marcel Meeuwis alquote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef KELDER het volgende:
leve de blessuretijd 0/
ik denk dat ik een tatoeage neem met 90(+2)
Holland, terwijl je uit Brabant komt...quote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef MaatjeTho het volgende:
En de eerste kampioensshirts circuleren alweer!
Klotekikker, url kopieëren en plakken in browser ofzo
????quote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef KELDER het volgende:
leve de blessuretijd 0/
ik denk dat ik een tatoeage neem met 90(+2)
Inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Holland, terwijl je uit Brabant komt...!!
FC Twente misschien? Ajax verliest ervan...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat volgende week ook de lastigste is die PSV nog krijgt dit jaar.
wij winnen nog makkelijker van Groningen Heerenveen of Feyenoord dan van Excelsior, VVV of WillemII.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou mij niets verbazen als Ajax gewoon wint in Heerenveen
Maja gewoon naar jezelf kijken dan komt het goed
Kampioen van de armoede vind ik zo'n triest begrip.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Gefeliciteerd btw jongens. Met het kampioenschap.![]()
van de armoede
armoede? Je bent zeker vergeten wat de CL oplevert? Tja dat krijg je na al die jaren afwezigheidquote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
van de armoede
Eigenlijk zou je bijna hopen dat er volgend jaar weer maar 1 ploeg in de CL is. Ben een beetje in dubio of 020 daar voor kan zorgen of een van de andere 3quote:Op maandag 24 maart 2008 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
armoede? Je bent zeker vergeten wat de CL oplevert? Tja dat krijg je na al die jaren afwezigheid
Jullie met de tweede/derde/vierde plaats van de armoede!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
van de armoede
boefje!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef DuTank het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben nu echt een kutgast jongeIk zit letterlijk elke Ajacied uit te lachen
Stoere jongenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef DuTank het volgende:![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef DuTank het volgende:![]()
![]()
![]()
Dan mag die 'meesterlijke coach' wel eens zorgen dat we een of twee fatsoenlijke verdedigers er bij krijgen. Gomes heeft veeeel te veel te doen voor het mooie.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:39 schreef DuTank het volgende:
Maar weet je wat ik net bedacht.. Volgend jaar krijgen we echt weer een meesterlijke coach![]()
5x op rij toch niet he!
Het moet ook wel een béétje spannend blijven..quote:Op maandag 24 maart 2008 11:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan mag die 'meesterlijke coach' wel eens zorgen dat we een of twee fatsoenlijke verdedigers er bij krijgen. Gomes heeft veeeel te veel te doen voor het mooie.
Hopen dat niemand met een blessure terugkomtquote:De internationals van PSV waaien uit
24 maart 2008 10:00
Eric Addo. Eric Addo.
Voor het eerst sinds begin februari hoeft PSV komende week geen midweekse wedstrijd te spelen, toch is er slechts sprake van relatieve rust voor de Eindhovenaren. De meeste PSV’ers hebben zich inmiddels gemeld bij hun nationale team voor een (vriendschappelijke) interland. Carlos Salcido en Eric Addo komen vandaag al in actie, tegen elkaar, in Londen.
PSV
Addo, Culina en Salcido
Voor de Mexicaan Salcido dus geen lange reis voor de vriendschappelijke interland tegen Ghana. Afrikaanse landen spelen hun vriendschappelijke wedstrijden vaak in Londen, zo ook het team van Eric Addo. Addo zat zaterdagavond voor het eerst weer bij de PSV-selectie, nadat hij in de troostfinale van de Afrika Cup een hamstringblessure opliep. De PSV’er die het verste moet reizen is Jason Culina. Australië speelt komende woensdag in Kunming tegen China. Een kwalificatiewedstrijd voor het WK in 2010 (Zuid-Afrika).
PSV
Dzsudzsák, Lazovic, Simons en Väyrynen
Voor het viertal Balázs Dzsudzsák, Danko Lazovic, Timmy Simons en Mika Väyrynen staat woensdag een vriendschappelijke interland op het programma. Dzsudzsák speelt met Hongarije in Zalaegerszeg tegen Slovenië. Voor Simons wacht in Brussel een ontmoeting met Marokko en Danko Lazovic speelt in de Oekraïne (Kiev) tegen Servië. De Fin Mika Väyrynen speelt met Finland in Sofia tegen Bulgarije.
Ismail Aissati heeft weer een uitnodiging ontvangen van Foppe De Haan. Ismail Aissati heeft weer een uitnodiging ontvangen van Foppe De Haan.
PSV
Aissati, Marcellis en Van Eijden
Ismail Aissati en Dirk Marcellis zijn door bondscoach Foppe de Haan geselecteerd voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Estland, komende woensdag in Emmen. Tot slot maakt Rens van Eijden deel uit van het Nederlands belofte-elftal dat woensdag in Tunis een wedstrijd speelt tegen Tunesië. Het is voor het eerst dat Van Eijden geselecteerd is door bondscoach Hans Schrijver. Ibrahim Afellay heeft zich zondag afgemeld voor de oefeninterland tegen Oostenrijk, komende woensdag in Wenen. Dat land organiseert samen met Zwitserland het komende EK dat op 7 juni begint. Edison Méndez bedankte recentelijk voor het nationale elftal van Ecuador en Jefferson Fárfan - die zaterdagavond in de slotfase van het duel met tegen FC Groningen geblesseerd raakte - wordt al enige interlands niet meer opgeroepen.
Ik snap uhm!!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
www.tinypic.com typen en plaatje uploaden
[ afbeelding ]
ach een van de andere 3 gun ik het nog meer dan 020.. Maar het liefst heb ik natuurlijk dat alles naar Eindhoven (de voetbalhoofdstad van Nederland) gaat..quote:Op maandag 24 maart 2008 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je bijna hopen dat er volgend jaar weer maar 1 ploeg in de CL is. Ben een beetje in dubio of 020 daar voor kan zorgen of een van de andere 3
Die is toch uitverkocht?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:47 schreef DuTank het volgende:
Voor welke tribune moet ik kaartjes halen, als het gaat om de gezelligheid? Op west gewoon of kaartjes in het vak naast Oost?
Voor PSV - Heracles
PSV-Heracles is al uitverkochtquote:Op maandag 24 maart 2008 14:47 schreef DuTank het volgende:
Voor welke tribune moet ik kaartjes halen, als het gaat om de gezelligheid? Op west gewoon of kaartjes in het vak naast Oost?
Voor PSV - Heracles
Een paar weken terug zag ik er hier al eentje met daarin gephotoshopte schalen erin...quote:Op maandag 24 maart 2008 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
het is dat ik geen handig verkoopmannetje ben anders zou ik dergelijke shirts laten maken
Jawel, ook uitverkocht, je loopt ook alles mis hequote:Op maandag 24 maart 2008 16:49 schreef DuTank het volgende:
NEC - PSV is nog niet uitverkocht he? Dan ga ik eens gauw een Uitkaart van mijn Clubcard maken!
Dat krijg je als je je nergens in verdiept blijkbaarquote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Jawel, ook uitverkocht, je loopt ook alles mis he
Op PSV.nl staat dat alleen de autocombi is uitverkocht..quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Jawel, ook uitverkocht, je loopt ook alles mis he
en morgen zodra de Ticketbox open gaat ook de buscombi dan, nogal logisch lijkt me.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op PSV.nl staat dat alleen de autocombi is uitverkocht..
Kaartjes kopen kan 24/7 (internetquote:Op maandag 24 maart 2008 17:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en morgen zodra de Ticketbox open gaat ook de buscombi dan, nogal logisch lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |