door Alex natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 13:11 schreef Zapper het volgende:
TT door Perez verzonnen?
Zegt niet zoveel natuurlijk als je ziet hoeveel clubs punten verspelen in Venloquote:Op zondag 23 maart 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
Zit VVV-NEC te kijken, en op zich is NEC wel te doen alhoewel ze natuurlijk wel altijd beter spelen tegen de topclubs.
Jup, toen thuis, nu uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Chadi het volgende:
Vitesse weer op de laatste speeldag? Was vorig jaar toch ook zo?
Alleen toen thuisquote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Chadi het volgende:
Vitesse weer op de laatste speeldag? Was vorig jaar toch ook zo?
Logisch, er speelt geen Affelay bij PSVquote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Raar dat Affelay weer niet scoorde gister. Heeft er pas twee gescoord en drie assist. Toch wel een verbeterpunt.
Halfacht op zaterdag, het zou dus theoretisch kunnenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:34 schreef mcyodogg het volgende:
Wanneer moet Ajax trouwens volgende week, want als die gelijk met PSV moeten zit ik met een beetje mazzel bij de kampioenswedstrijd tegen NEC
Mochten we kampioen worden, dan liever thuis tegen Twente of Heracles.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Halfacht op zaterdag, het zou dus theoretisch kunnen![]()
Zit te twijfelen of ik naar Vitesse ga op de laatste speeldag, of feesten in het uitvak of feesten op een mooi zonnig plein in Eindhoven..
Wie op de plaats van Rajkovic?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zat gisteren meteen meer voetbal in de ploeg zonder Alcides en Mendez. Nou Rajkovic nog wieberen en dat zitten we wel aan de meest optimale opstelling
Zonneveld mag wel weer een kansje krijgen op de linksbackpositie wat mij betreftquote:Op zondag 23 maart 2008 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie op de plaats van Rajkovic?
Zonneveld of Addo of nog iemand anders?
Zonneveld, brengt veel meer voetbal. Maar dat zal Sef wel te ver gaan....quote:Op zondag 23 maart 2008 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie op de plaats van Rajkovic?
Zonneveld of Addo of nog iemand anders?
Nog circa 50 voor de buscombi, al is de autocombi ook een verkapte buscombi..quote:Op zondag 23 maart 2008 15:41 schreef -SG- het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor NEC te koop?
Das waar, hoe vroeger hoe beter want mijn hart moet nog steeds bijkomen van de spanning van de vorige slotdag, maar een eventuele huldiging is toch op de laatste speeldag neem ik aan?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mochten we kampioen worden, dan liever thuis tegen Twente of Heracles.
Okee. daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonneveld, brengt veel meer voetbal.
Als ze zondags thuis kampioen worden, is de kans groot dat ze dan meteen huldigen. Zo is het in het verleden meestal zo geweest. Maar ik denk dat ze ook rekening houden met een eventuele halve finale Uefacup.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:06 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Das waar, hoe vroeger hoe beter want mijn hart moet nog steeds bijkomen van de spanning van de vorige slotdag, maar een eventuele huldiging is toch op de laatste speeldag neem ik aan?
Twente 1-1!
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo maar eens even kijken in het ajax topic![]()
Terecht natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit ze al de hele wedstrijd op te naaien!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |