abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57557996
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heeft de NMO er nu mee gewonnen dan?
Als Wilders die film geheim wil houden tot uitzending, op welke manier dan ook, dan is het toch geheel terecht (en idd voorspelbaar, maar dus terecht) dat hij nee zegt op hun aanbod?

Ik verheug me op de dag dat heel dit gedoe om die film voorbij is, daar niet van, maar als hij niet aan previews wil doen is dat zijn goed recht.
volgens mij ontstaat hierom de hele verwarring ..
daar heb je aan de ene kant
quote:
Artikel 7 Grondwet

1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.

3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.

4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
dat gaat dus over de mogelijkheden van de overheid om uitingen van iemands vrije mening in diverse media te 'reguleren' .. en de overheid legt hem dus geen strobreed in de weg om die film uit te zenden

dat is iets anders dan 'de particulier', omroepen, serviceproviders etc, die toch wel even graag van te voren willen weten wat ze gaan uitzenden, die zijn niet verplicht om zonder voorkennis uit te zenden wat jij te vertellen hebt, het is immers hun business/veiligheids-risico ..
pleased to meet you
pi_57558093
Ik kom net in dit topic terecht, maar biedt Dumpert.nl zich niet aan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 maart 2008 @ 15:15:37 #103
163650 Greys
pi_57558119
Oke, snap ik ook, heb je helemaal gelijk in!
Het is volstrekt hun goed recht van de NMO om het filmpje zonder voorkennis uit te zenden. Zou ik ook niet doen, in hun geval, zelfs. Of bedoelde je dát met 'slimme zet'? Dat ze het niet uitzenden?
Ik begreep je verkeerd denk ik, ik dacht dat je het slimme zet vond om Wilders een 'nee' te ontlokken. Want dat vind ik dus alleen maar voorspelbaar en ze hadden het net zo goed kunnen laten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 maart 2008 @ 15:15:41 #104
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57558121
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens
Ik snapte alleen niet waarom moussie het nou zo'n 'slimme zet' van de NMO vind, ik vind niet dat zij er nou zoveel mee hebben gewonnen.
Oi, da's nou politiek: een handreiking doen die voor buitenstaanders heel redelijk is, maar waarvan je weet dat je tegenstander 'm sowieso gaat weigeren, waarna je kunt doen dat jij heel redelijk bent, maar dat er met de tegenpartij echt niet valt te praten -- kijk maar.

Als wilders echt zo'n goede politicus was, dan was-ie met filmpje en al naar hilversum getrokken, en dan had-ie z'n opponenten stevig de les geleerd. Maar dat paste blijkbaar niet in z'n straatje, of hij weet dat-ie niet zo'n goede debater is.

BTW, heeft iemand een linkje naar 't optreden van Wilders bij de BBC, waar-ie door 'n talkshowhost onder tafel werd geluld?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:16:25 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57558135
Shit, dit topic stond niet op de rol toen ik net keek, dus ik heb een nieuw topic gemaakt
  zondag 23 maart 2008 @ 15:17:01 #106
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57558152
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:14 schreef ImTheBase het volgende:
Ik kom net in dit topic terecht, maar biedt Dumpert.nl zich niet aan?
Voor 5 ton. En inzage vooraf. Is-ie bij de NMO goedkoper uit
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:19:24 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57558218
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:16 schreef Floripas het volgende:
Shit, dit topic stond niet op de rol toen ik net keek, dus ik heb een nieuw topic gemaakt
Ach, ik heb vanmorgen ook wat afgeprutst... check FC en de slotjes in NWS maar
  zondag 23 maart 2008 @ 15:20:23 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57558244
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ach, ik heb vanmorgen ook wat afgeprutst... check FC en de slotjes in NWS maar
Ik ga ze niet nalopen.... dank je de koekkoek... tvp overigens.
pi_57558534
Maargoed, er wordt nu gebogen voor terreur. Triest.

Wanneer buigen we verplicht richting mekka?
pi_57558550
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Voor 5 ton. En inzage vooraf. Is-ie bij de NMO goedkoper uit
Dumpert en inzage vooraf? Waarom is er nou niemand die die film gewoon online durft te gooien. Ik begrijp dat er hostingproblemen zijn en dergelijke vanwege de drukte op dat moment, maar is er dan ook niet ergens iemand met een loze server?
pi_57558581
De site van Fitna is inmiddels offline gehaald:

http://www.fitnathemovie.com/
pi_57558613
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens
Ik snapte alleen niet waarom moussie het nou zo'n 'slimme zet' van de NMO vind, ik vind niet dat zij er nou zoveel mee hebben gewonnen.
Ik wel, ze tonen namelijk wederom aan dat Wilders geen persoon is die houd van toenadering en dat Moslims weldegelijk bereid zijn tot een debat, terwijl dit toch de speerpunten zijn van Wilders zijn betoogjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57558625
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Dumpert en inzage vooraf? Waarom is er nou niemand die die film gewoon online durft te gooien. Ik begrijp dat er hostingproblemen zijn en dergelijke vanwege de drukte op dat moment, maar is er dan ook niet ergens iemand met een loze server?
Dumpert bekijkt ALLE filmpjes vooraf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57558653
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
Het is volstrekt hun goed recht van de NMO om het filmpje zonder voorkennis uit te zenden. Zou ik ook niet doen, in hun geval, zelfs. Of bedoelde je dát met 'slimme zet'? Dat ze het niet uitzenden?
Ik begreep je verkeerd denk ik, ik dacht dat je het slimme zet vond om Wilders een 'nee' te ontlokken. Want dat vind ik dus alleen maar voorspelbaar en ze hadden het net zo goed kunnen laten
begrijp je helemaal niet verkeerd, uiteraard doen ze het om dat 'nee' van Wilders in het openbaar te krijgen, zo heeft een opponent die weigert in discussie te gaan toch nog een statement gemaakt
pleased to meet you
  zondag 23 maart 2008 @ 15:42:48 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57558864
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Allemaal geen probleem. Verspreiden via torrents en usenet en dan is er geen enkel bandbreedteprobleem en nauwelijks kosten. Daarna zal de film zich overal verspreiden en helpt geen enkele ddos aanval meer erop
Dat is het ongetwijfeld allang gemeld, maar meneer lijkt niet echt geintereseerd in oplossing, maar hij blijft hangen in oh-wat-is-het-toch-moeilijk-geslachtoffer.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:43:49 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57558883
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Als je iets host of publiceert of uitzendt wil je weten wát het is. Dat is toch niet zo raar?
  zondag 23 maart 2008 @ 15:45:55 #117
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57558955
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:00 schreef Toeps het volgende:
Mja, en dan maken allerlei mensen valse torrents, en voor je 't weet heb je ipv fitna een prachting onthoofdingsfilmpje, aminal sex (geitenneuken) of kiddie pr0n te pakken.
Nah, dan gaat Wilders een keertje buurten bij de nerdsm en dan leert-ie wat over MD5-checksums, post-ie de correcte checksum op z'n blog en klaar. Ben je ook meteen af van lolbroeken die d'r leuke geintjes mee uithalen.
pi_57558983
geertje hoeft alleen maar een torrent te maken en ergens te hosten.
15 minuten film is een keer 200 mb max.
dat seed je nog met je thuisverbinding ....
  zondag 23 maart 2008 @ 15:48:26 #119
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_57559026
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
Als de NMO hem uitzend zijn zij wettelijk verantwoordelijk voor uitzending. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat ze hem eerst willen zien.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_57559076
trouwens wel logisch dat bijvoorbeeld geenstijl eerst wil weten wat de film is.
ondanks dat er zat filmpjes zijn over de islam kijkt de hele wereld nu naar dit ene filmpje.

denk dat ook al is de boodschap heel mild "de islam zorgt voor geweld en onderdrukking" dat er allerlei fatwa's komen gericht tegen wie dat als eerste ligt te verspreiden.

denk ook niet dat de redactie van geenstijl zin heeft aan een gek met bomgordel die met "allah hakbar" de redactie opstormt

wel triest dat je met zulke scenario's rekening moet houden
  zondag 23 maart 2008 @ 15:53:03 #121
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57559144
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

Rustig met die pillen...
Géén kloon van tvlxd!
pi_57559173
Mensen die helpen aan het verspreiden aan Fitna, openlijk, tsjah, ze verdienen het om aangepakt te worden binnen een groep, kan niet toegestaan worden, maar het is wel een van de heersende opinies binnen een groep wat verschil zal maken.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:56:00 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57559239
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:47 schreef raytwente het volgende:
geertje hoeft alleen maar een torrent te maken en ergens te hosten.
15 minuten film is een keer 200 mb max.
dat seed je nog met je thuisverbinding ....
Nogmaals, Wilders denkt niet in oplossingen, maar in slachtofferschap.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:57:44 #124
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57559275
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:50 schreef raytwente het volgende:
denk ook niet dat de redactie van geenstijl zin heeft aan een gek met bomgordel die met "allah hakbar" de redactie opstormt
Ah, dus geenstijl is ook laf?
pi_57559305
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef Floripas het volgende:

[..]
Nogmaals, Wilders denkt niet in oplossingen, maar in slachtofferschap.
Wat is het toch leuk om je eigen opinie overal posten als zijnde de waarheid/
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57559349
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:58 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

quote:
Welkom en u bent?
pi_57559516
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:00 schreef Triggershot het volgende:

Welkom en u bent?
Wat dacht je toen je je avatar aan het maken was ... haha, die Nederlanders hebben een hekel aan die figuren laat ik ze daarom maar als avatar nemen haha ik zal ze krijgen, ik provoceer ze zo dat ze weten dat ik uit het MO kom?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zondag 23 maart 2008 @ 16:05:13 #128
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57559518
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

Zeer spoedig.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57559569
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Ah, dus geenstijl is ook laf?
wat is laf?

ook bepaalde grote waarden als vrijheid en dergelijke hebben een prijs.

op het moment dat je een gezin hebt en niet de middelen om je te beveiligen of wenst te leven in een "gevangenis" kan ik me goed voorstellen dat je laf zal zijn.

maar waarom moet je laf zijn? omdat een gek op een dag naar je huis kan komen en voor je ogen je vrouw en kinderen de hals open snijdt?

het feit alleen al dat je weet dat dat niet meer fictie is is al erg genoeg.

toen spraken we nog zo trots dat we nooit meer zouden zwichten voor terreur
pi_57559620
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:05 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Wat dacht je toen je je avatar aan het maken was ... haha, die Nederlanders hebben een hekel aan die figuren laat ik ze daarom maar als avatar nemen haha ik zal ze krijgen, ik provoceer ze zo dat ze weten dat ik uit het MO kom?
1. Je hebt mijn vraag niet beantwoord.
2. Ik heb mijn avatar niet gemaakt.
3. Fijn om zonder antwoorden te geven zelf een vraag te stellen.
4. Ik kom niet uit het Midden-Oosten.
5. Het stelt een combinatie van 'bondgenoten' waarvan een een Twaalver is, ander een Aleviet en een Mahdaniya en een Soeniet, die elkaars bloed wel kunnen afbeelden wordt geshowed als één Islamitische front tegen het Westen, terwijl de verschillen in de stromingen en extremisten erin elkaars bloed wel kunnen opdrinken.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:09:13 #131
126836 Super7fighter
pi_57559627
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:07 schreef raytwente het volgende:

[..]

wat is laf?

ook bepaalde grote waarden als vrijheid en dergelijke hebben een prijs.

op het moment dat je een gezin hebt en niet de middelen om je te beveiligen of wenst te leven in een "gevangenis" kan ik me goed voorstellen dat je laf zal zijn.

maar waarom moet je laf zijn? omdat een gek op een dag naar je huis kan komen en voor je ogen je vrouw en kinderen de hals open snijdt?

het feit alleen al dat je weet dat dat niet meer fictie is is al erg genoeg.

[ afbeelding ]

toen spraken we nog zo trots dat we nooit meer zouden zwichten voor terreur
Dit was eerder een afrekening tussen 2 gekken.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57559803
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:09 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dit was eerder een afrekening tussen 2 gekken.
volgensmij had van gogh al genoeg bedreigingen gekregen en wensde zo'n beetje elke moslim hem het ergste toe.
zelfs na de aanslag waren opmerkingen als "dat varken verdiende het" niet van de lucht.

wanneer een persoon openlijk kritisch is over de islam dan is hij zijn leven niet meer zeker, dat hebben we lang niet meer mee gemaakt in de westerse samenleving.

zou wat zijn als rouvoet of van der vlies opriep om heidenen met commentaar te laten opknopen.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:22:09 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_57560027
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zeer spoedig.
Dacht het niet...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:28:38 #134
126836 Super7fighter
pi_57560305
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef raytwente het volgende:

[..]

volgensmij had van gogh al genoeg bedreigingen gekregen en wensde zo'n beetje elke moslim hem het ergste toe.
zelfs na de aanslag waren opmerkingen als "dat varken verdiende het" niet van de lucht.

wanneer een persoon openlijk kritisch is over de islam dan is hij zijn leven niet meer zeker, dat hebben we lang niet meer mee gemaakt in de westerse samenleving.

zou wat zijn als rouvoet of van der vlies opriep om heidenen met commentaar te laten opknopen.
Het zat er echt aan te komen, de moord op TvG was geen verrassing. TvG haalde het bloed onder de nagels vandaan bij Mohammed B, zeker aangezien TvG nooit vervolgd werd om zijn Islamracisme. Daarom nam M.B het heft in eigen handen. En ik heb liever dat hij TvG vermoordt omdat hij vind dat hij hem niet ongestraft kan laten leven voor zijn haatzaaien, dan dat Mohammed B Balkenende vermoordt omdat hij christen is. Liever een 'schuldige' persoon doodt, dan iemand die minder zondes op zijn schouders heeft. Want dood moest iemand toch.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:31:47 #135
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57560426
quote:
zwichten voor terreur
Tsja, wat is zwichten in deze context?

Ik hoor vaak van die stoere uitspraken, maar is het niet gewoon een kwestie van pragmatisme?

Wat zijn je opties? Is het in de verste verte zinnig om met opgeheven hoofd klappen te vangen, wetende dat je zelf nimmer een klap zal kunnen uitdelen?

Denk dat het verstandiger is om praktische keuzes te maken en ieder individueel geval apart te bekijken. Slappe lulkoek over zwichten voor tirannen en blablabla... Worden vooral gebezigd door mensen die langs de zijlijn staan en ook niet van plan zijn ooit van die zijlijn vandaan te komen, wat er ook gebeurt.

Je kunt je dus afvragen hoeveel waarde dergelijke retoriek heeft.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 23 maart 2008 @ 16:32:39 #136
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57560449
Beetje jammer van Wilders dat ie een redelijk aanbod van NMO weigert...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:32:58 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57560461
quote:

Da's toch laf, eh, zwichten voor terreur?
  zondag 23 maart 2008 @ 16:33:23 #138
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 23 maart 2008 @ 16:35:05 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57560530
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:58 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Welkom of Fok, chickie. Zonder dat is er geen debat mogelijk.

Het is toch waar? Wilders slaat alle aangereikte aanbiedingen af en zwelgt in zijn slachtofferschap.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:35:51 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57560561
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef raytwente het volgende:

[..]

Van Gogh was niet kritisch, hij beledigde graag. Ik vind niet dat hij het verdiend heeft om zo te worden afgeslacht, maar als je daadwerkelijk denkt dat je mensen tot op het bot kan beledigen zonder dat je op een dag een pak rammel krijgt, dan ben je wel heel erg dom.

En kom ajb niet aan met 'zo zou het niet moeten zijn' want ZO IS de wereld altijd geweest en zal hij altijd blijven.

Je moet je mening kunnen geven, maar als je mensen aanvalt kun je een tegenaanval verwachten. Daar is niets geks aan, al was de moord op v gogh natuurlijk een zeer extreem en inherent misdadig geval.
pi_57560574
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het zat er echt aan te komen, de moord op TvG was geen verrassing. TvG haalde het bloed onder de nagels vandaan bij Mohammed B, zeker aangezien TvG nooit vervolgd werd om zijn Islamracisme. Daarom nam M.B het heft in eigen handen. En ik heb liever dat hij TvG vermoordt omdat hij vind dat hij hem niet ongestraft kan laten leven voor zijn haatzaaien, dan dat Mohammed B Balkenende vermoordt omdat hij christen is. Liever een 'schuldige' persoon doodt, dan iemand die minder zondes op zijn schouders heeft. Want dood moest iemand toch.
Hup, weer een paar stemmen voor Wilders........................
  zondag 23 maart 2008 @ 16:37:50 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57560638
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Van Gogh was niet kritisch, hij beledigde graag. Ik vind niet dat hij het verdiend heeft om zo te worden afgeslacht, maar als je daadwerkelijk denkt dat je mensen tot op het bot kan beledigen zonder dat je op een dag een pak rammel krijgt, dan ben je wel heel erg dom.

En kom ajb niet aan met 'zo zou het niet moeten zijn' want ZO IS de wereld altijd geweest en zal hij altijd blijven.

Je moet je mening kunnen geven, maar als je mensen aanvalt kun je een tegenaanval verwachten. Daar is niets geks aan, al was de moord op v gogh natuurlijk een zeer extreem en inherent misdadig geval.
De grens ligt bij geweld, oproepen tot geweld en racisme.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:41:46 #143
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57560779
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

De grens ligt bij geweld, oproepen tot geweld en racisme.
Voor mij niet, en ik vind dat ook niet bijster realistisch. Voor de wet is het zo, en dat is prima - er moet een stok achter de deur zijn.

Maar als iemand je op grove wijze beledigt heb je mijn zegen om hem een pak rammel te verkopen.
pi_57560924
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:53 schreef Montov het volgende:

[..]

Rustig met die pillen...
Ik houd het bij een lekker koud biertje op een terrasje waar ik niet geconfronteerd wordt met geloofidioten die verkleed als een raaf voorbijschuiven 2 meter achter haar bebaarde meester in pyjama.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:50:25 #145
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57561049
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik houd het bij een lekker koud biertje op een terrasje waar ik niet geconfronteerd wordt met geloofidioten die verkleed als een raaf voorbijschuiven 2 meter achter haar bebaarde meester in pyjama.
Ja, want dat is natuurlijk de essentie van de hele zaak
  zondag 23 maart 2008 @ 16:54:07 #146
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57561142
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, want dat is natuurlijk de essentie van de hele zaak
Natuurlijk, dat is mijn dagelijkse fitna, dat "zwarte raven" mij mijn wijntje uit de hand meppen.
pi_57561244
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is mijn dagelijkse fitna, dat "zwarte raven" mij mijn wijntje uit de hand meppen.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:58:50 #148
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57561273
Ik heb ook het recht om naar het clubhuis van de Hells Angels te gaan en te zeggen dat de Hells Angels een verkapte homo club is. Ik heb het recht om dat te zeggen. Vrijheid van meningsuiting. De overheid moet mij beschermen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_57561286
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Voor mij niet, en ik vind dat ook niet bijster realistisch. Voor de wet is het zo, en dat is prima - er moet een stok achter de deur zijn.

Maar als iemand je op grove wijze beledigt heb je mijn zegen om hem een pak rammel te verkopen.
mmm, wat is grof?

ik kan het ook moeilijk vergelijken.
ik wou het vergelijken met iemand die je moeder voor hoer uit scheld maar dat is niet echt reeel aangezien de kritiek op de islam en de profeet toch wel op historische feiten is gebasseerd.
ook het geweld vanuit de islam is iets wat duidelijk vaststaat.

en daarnaast, als mijn moeder een hoer zou zijn dan is dat niet direct iets waarmee ze anderen kwaad zou doen om zichzelf en directe familie na misschien.

ik heb wel eens mensen zich negatief horen spreken over mijn ouders, iedereen zal wel eens uitspraken te horen krijgen die "kwetsend" zouden kunnen zijn.
ik moet dan altijd lachen en denk bij mezelf, gelukkig weet ik en vele anderen wel beter.

iemand een mep verkopen kan ik me nog enigzins voorstellen maar om iemand te vermoorden?

wat mensen als wilders uitkramen moet toch volstrekt irrelevant zijn wanneer het een onwaarheid is?
waarom laat je die gast dan niet lekker zeiken?
  zondag 23 maart 2008 @ 16:59:23 #150
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57561288
Ach, dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een achterlijk geloof dat in de middeleeuwen thuishoort. Zeg maar de coelacanth of het vogelbekdier van de menselijke cultuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')