Over Ashley Cole gesproken, speelt ie voor de verandering wel mee nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat spannend worden morgen. En lastig. Zal ook met belangstelling de wedstrijd op OT volgen.
Hopelijk is Cole in dezelfde vorm, want dan draait ie Clichy en Sagna dol
Je dacht toch niet echt dat hij destijds niet durfde hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over Ashley Cole gesproken, speelt ie voor de verandering wel mee nu?
Al had ie voor morgen geschorst moeten zijn natuurlijk
quote:Op zondag 23 maart 2008 01:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Arsenal!
Vertel mij wat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:59 schreef RayMania het volgende:
Hebben het standaard makkelijk tegen Pool en
Dat zou wel een hoop schelen. Als ie dan ook maar niet meedoet vandeweek in die oefeninterland. Ook zonder Ferdinand zie ik Man Utd wel winnen, maar dan houden ze denk ik niet de nul.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is het nog maar de vraag of Ferdinand mee kan doen, wat ik las. Speelt Wes Brown centraal denk ik.
Er hoeft maar één van de twee te ontbreken en het verschil is duidelijk zichtbaar. Zie de wedstrijd tegen Derby.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is het nog maar de vraag of Ferdinand mee kan doen, wat ik las. Speelt Wes Brown centraal denk ik.
hahaha lollerPwndquote:Op zondag 23 maart 2008 11:11 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.redcafe.net/f7/prem-boss-sex-video-shame-192820/
quote:Man Utd
* 01 Van der Sar
* 06 Brown
* 05 Ferdinand
* 15 Vidic
* 03 Evra
* 07 Ronaldo
* 18 Scholes
* 16 Carrick
* 08 Anderson
* 11 Giggs
* 10 Rooney
Substitutes
* 29 Kuszczak,
* 04 Hargreaves,
* 17 Nani,
* 22 O'Shea,
* 32 Tevez
Liverpool
* 25 Reina
* 17 Arbeloa
* 23 Carragher
* 37 Skrtel
* 12 Aurelio
* 20 Mascherano
* 14 Alonso
* 18 Kuyt
* 08 Gerrard
* 19 Babel
* 09 Torres
Substitutes
* 30 Itandje,
* 04 Hyypia,
* 06 Riise,
* 11 Benayoun,
* 15 Crouch
Ref: Steve Bennett
Hij speelde toch ook de 1e wedstrijd mee? Ik dacht dat hij nog een klap van Fabregas kreeg als ik me het goed herinnerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over Ashley Cole gesproken, speelt ie voor de verandering wel mee nu?
Al had ie voor morgen geschorst moeten zijn natuurlijk
Zeuren en zeverenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:20 schreef DANILXL het volgende:
waarom rode kaart mascherano?
direct rood?quote:
ja, hoe werkt dat?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee keer geel, moeilijk hè livescores checken?
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee keer geel, moeilijk hè livescores checken?
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
Dom, maar ik vind het wel kinderachtig van Bennett. In totaal 3 zinnen ofzo gezegd die minuut en levert meteen 2 gele kaarten op.
Hij werd erna wel helemaal para trouwens die Mascherano
Nog een dikke kans. Normaal scoort Ronaldo deze toch wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:52 schreef Dos37 het volgende:
Wat een kansen zeg. Tijd voor de 2-0 anders krijg je straks het deksel nog op de neus.
Nu toch welquote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef WeebI het volgende:
Reina houdt Liverpool er wel in zeg. Die bal wil er maar niet langs
Huhquote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef WeebI het volgende:
Reina houdt Liverpool er wel in zeg. Die bal wil er maar niet langs
mach doet zijn benen naar beneden om Scholes niet te raken. Bennett had gewoon een vrije trap moeten geven ipv gelijk zijn machtpositie laten zien en geel trekken. Tuurlijk dom van masch om verhaal te halen omtrent geel voor Torres maar hij heeft ook de kranten gelezen omtrent respect naar de referees dus hij had kunnen weten dat de 1e aan de beurt zou zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:25 schreef WeebI het volgende:
Nee, eerste geel was voor een charge op Scholes. Volledig terecht overigens.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat kan die Ronaldo trouwens vreselijk arrogant juichen zeg.
De laatste thuisnederlaag was ook tegen ons, ff vandaag de cirkel rondmakenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
en recordreeks staan op het spel!
Ze staan allemaal vast jaquote:Op zondag 23 maart 2008 17:16 schreef assie het volgende:
Sopcast streams komen bij mij niet over de 0 %..... Bij jullie???
Inmiddels een werkende gevonden: sop://broker.sopcast.com:3912/47287quote:Op zondag 23 maart 2008 17:16 schreef assie het volgende:
Sopcast streams komen bij mij niet over de 0 %..... Bij jullie???
Samen dus met de eerder genoemde Eboue en Joe Cole.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:43 schreef borisz het volgende:
eboue moet op zijn tellen passen.
Ballack ook inmiddels geel.
Heb je geen sopcast?quote:
Gaat gelijk op maar Chelsea is licht in het voordeel.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:50 schreef dndiek het volgende:
Wie is de bovenliggende partij?
Thanks Remote!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Remote het volgende:
[..]
Inmiddels een werkende gevonden: sop://broker.sopcast.com:3912/47287
Waar heb jij het over? Volgens mij is het evenvaak zo geweest dat iedereen op de helft van Arsneal stond als iedereen op de helft van Chelsea. Of vind je Arsenal ook laf en behoudend?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
In ieder geval Arsenal kwam er 1 of 2 keer mooi uit maar daarmee is alles gezegd. Dat laffe, behoudende spel van Chelsea![]()
wie?quote:
waarschuwing: hij gaat je zo vertellen dat die man Bennet heet. Met een Equote:
Nu nog alleen maar ff vasthoudenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, ik voel dat Chelsea zijn eerste thuisnederlaag sinds mensenheugenis gaat oplopen en meestal heeft mijn gevoel gelijk
Fabregas is geniaal!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef pfaf het volgende:
Cesc speelt ook weerhoor. Dat steekballetje de eerste helft was de mooiste bal die ik dit jaar gezien heb.
Beide joden hequote:Op zondag 23 maart 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ballack eruit voor Beletti? Grant is familie van Koster?
STFUquote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef sjimz het volgende:
Ik zie Chelsea nog wel de 2-1 maken.
wel als het zo blijftquote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef pfaf het volgende:
En ManU is kampioen.
Chelsea is zeker 40% minder als ie er niet bij is.quote:
Zeker maar we geven nog niet opquote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Alles op de Champions League nu.
Vergeet Torres niet. Zonder hem stond Liverpool 4 plaaatsen lagerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Chelsea is zeker 40% minder als ie er niet bij is.
De beste spits in de PL.
Drogba bewijst het al seizoenen lang.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet Torres niet. Zonder hem stond Liverpool 4 plaaatsen lager
Arsenal thuis moet de kroon zijn van dit seizoen! Een zo dik mogelijke overwinningquote:Op zondag 23 maart 2008 19:25 schreef Dos37 het volgende:
5 punten los, nou tot Arsenal thuis geen punten meer laten liggen.
Wekenlang worden de goals voornamelijk gemaakt door de middenvelders, en opeens is Drogba er weer. Echt geweldig!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Helden! Helden
Wat een Mourinh-mentaliteit na die tegentreffer, ik kreeg het er warm van! Heerlijk!
En ik moet het Drogba geven. Wekenlang liep hij ongeinteresseerd rond op het veld, heb ik hem ook op bekritiseerd, maar nu is er een grote weadstrijd en staat hij op. Respect
Ik denk dat vooral ( wat MOTD2 zo mooi liet zien) die wissel van Grant, dat Anelka naast Drogba kwam te staan, Arsenal heeft genekt. ineens kon Drogba zichzelf vrij spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Gallas had namelijk Drogba (de gevaarlijkste speler aan Chelsea kant) de gehele wedstrijd in de tang.
Das een uitleg ja. Chelsea heeft meer last gehad van blessures dit seizoen, maar gingen daar beter mee om. Bij MOTD2 schreven ze het vooral toe aan de bekernederlaag tegen Man Utd. Het zal wel van alles een beetje zijn. Gun het ze wel dat ze nog tweede worden, hebben ze wel verdient gezien het spel in het grootste deel van de competitie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
1739: Arsenal have really lost their rhythm since that rash of injuries.
Geen woord aan gelogen dus, kutzooi.
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
mach doet zijn benen naar beneden om Scholes niet te raken. Bennett had gewoon een vrije trap moeten geven ipv gelijk zijn machtpositie laten zien en geel trekken. Tuurlijk dom van masch om verhaal te halen omtrent geel voor Torres maar hij heeft ook de kranten gelezen omtrent respect naar de referees dus hij had kunnen weten dat de 1e aan de beurt zou zijn.
Daarbij geheel terechte overwinning waarbij Reina zeer slecht was, schuldig aan de 1e 2 goals. Echter mogen we nog gelukkig zijn dat het maar 3-0 is ipv 5 of 6.
Ach ja het vuurtje volgende week zou er niet minder om branden
Uiteindelijk drie, was te verwachten....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:59 schreef RayMania het volgende:
Kan wel eens een goed weekend worden voor Manchester United. Hebben het standaard makkelijk tegen Pool en het wordt voor The Gunners nog lastig om te winnen bij Chelsea (hoelang geleden hebben die al niet thuis een competitiewedstrijd verloren?).
Denk dat United twee punten uitloopt morgen.
Heb alleen de samenvatting gezien en gister tijdens de wedstrijd live text gevolgd maar ik kreeg het idee dat de blessure van Sagna Arsenal de oorzaak was.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral ( wat MOTD2 zo mooi liet zien) die wissel van Grant, dat Anelka naast Drogba kwam te staan, Arsenal heeft genekt. ineens kon Drogba zichzelf vrij spelen.
Die opmerking van de Beeb was vanwege de blessures van Sagna en Eboue (of Toure) tijdens de wedstrijd....quote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Das een uitleg ja. Chelsea heeft meer last gehad van blessures dit seizoen, maar gingen daar beter mee om. Bij MOTD2 schreven ze het vooral toe aan de bekernederlaag tegen Man Utd. Het zal wel van alles een beetje zijn. Gun het ze wel dat ze nog tweede worden, hebben ze wel verdient gezien het spel in het grootste deel van de competitie.
Kampioen wordt je tegen de kleintjes, punt.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Match of the day is echt een geweldig programma.
Ook wat Alan Hansen zei: "You do not become champions when you play great, It's the games you win that you do not play great"
En zo is het
Volgens mij ging het erover dat ze "de flow" sinds die wedstrijd kwijt waren. Sagna was voor die wedstrijd geblesseerd, Eboue deed gewoon mee en werd eruitgestuurd. Toure deed iig mee, en volgens mij viel ie in de competitiewedstrijd erna uit, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die opmerking van de Beeb was vanwege de blessures van Sagna en Eboue (of Toure) tijdens de wedstrijd....
En ach, dit seizoen hebben we zoals alle voorgaande seizoenen weer veel last van blessures (al is het wel iets minder heb ik het idee) en daar hoor je niemand over, incl. de Arsenal supporters zelf, maar nu heeft Chelsea voor het eerst sinds jaren last van een aantal blessures en dan moet je dat zeer regelmatig horen.
Daar ging die opmerking niet om maar dat boeit verder niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erover dat ze "de flow" sinds die wedstrijd kwijt waren. Sagna was voor die wedstrijd geblesseerd, Eboue deed gewoon mee en werd eruitgestuurd. Toure deed iig mee, en volgens mij viel ie in de competitiewedstrijd erna uit, maar dat weet ik niet zeker.
Mwah, Arsenal heeft gedurende het gehele seizoen wel blessures van belangrijke spelers zoals Toure, van Persie, Rosicky en Flamini.quote:Je hoort inderdaad weinig mensen over blessures bij Arsenal. Komt ook omdat ze er niet zoveel hebben, niet meer dan bij United bijvoorbeeld. Chelsea heeft een paar jaar vrijwel geen blessures gehad, maar het is dit seizoen wel flink raak. En het zijn ook belangrijke spelers die de blessures hebben. Bovendien zette Chelsea toen de blessures het ergst waren gewoon een erg goede serie neer. Het werd dan ook niet zozeer als excuus gebruikt, meer om aan te geven hoe sterk de selectie in de breedte is.
Kwam natuurlijk ook omdat ze verder centraal achterin niet veel hadden, Alex een jaartje te laat teruggehaaldquote:Op maandag 24 maart 2008 13:26 schreef mcyodogg het volgende:
Die blessures bij Chelsea waren vorig jaar al net zo erg, alleen toen hadden ze niemand om het op te vangen, en zat je zelfs een keer met Essien-Ferreira als centraal verdedigingsduo tegen Liverpool.
Dit jaar kan het wat beter worden opgevangen, al is het nooit plezierig als je Ben-Haim, Sidwell of Pizarro moet opstellen.
Are you Lampard in disguise?quote:
C´mon you Reds!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Programma komend weekend:
30-03 17.00 Liverpool - Everton
quote:Bolton
26 Al Habsi
15 Steinsson
33 Cahill
31 O'Brien
03 Samuel
19 McCann
08 Campo
32 Taylor
17 Guthrie
14 Davies
21 Diouf
Substitutes
12 Walker, 02 Hunt, 07 Giannakopoulos, 25 Cohen, 47 Rasiak
Arsenal
24 Almunia
05 Toure
06 Senderos
10 Gallas
22 Clichy
13 Hleb
16 Flamini
04 Fabregas
02 Diaby
26 Bendtner
11 Van Persie
Substitutes
01 Lehmann, 25 Adebayor, 27 Eboue, 31 Hoyte, 32 Walcott
Ref: Chris Foy
defoe weer gescoord, netjes en zeer goede aankoopquote:
TV.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:50 schreef jojomen4 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Chelsea en vooral Liverpool 1 dag minder rust krijgen voor het CL duel. Weet iemand de reden hier van?
wel de beeldkwaliteit, zegt nog niks over hoe stabiel het kanaal is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef DANILXL het volgende:
geeft het aantal kb eigenlijk de kwaliteit van een sopcast aan? hoe hoger hoe beter?
Vorig jaar met de Spurs was het helemaal vreemd, speelden donderdagavond laat uit in Sevilla Uefa Cup, en de zaterdag erna de vroege wedstrijd in de voormiddag...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
TV.
Gister is vanwege dezelfde reden een wedstrijd van Chelsea een paar dagen teruggehaald. Zodat ze dalijk op maandag en donderdag moeten spelen.
Laat dan Chelsea vandaag spelen en Arsenal morgen. Dan heeft Arsenal iig geen voordeel t.o.v. Liverpool.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
TV.
Gister is vanwege dezelfde reden een wedstrijd van Chelsea een paar dagen teruggehaald. Zodat ze dalijk op maandag en donderdag moeten spelen.
Wenger kennende zal ie dat wel doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd of Wenger nou ook een grote waffel heeft, of dat die dit normaal vind.
Diaby gaat niet eens voor de bal
quote:618: GOAL Birmingham 2-1 Man City
Elano tucks the penalty into the corner just out of Maik Taylor's reach.
1616: RED CARD Birmingham
And penalty to Man City. A howler from Rob Styles. An absolute stonewall howler. Franck Quedrue hauls down Benjani in the area - but Styles shows the red card to Radhi Jaidi. His linesman eventually sets Styles straight and Franck Quedrue is sent off.
quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie helemaal niets maar zit de 2-3 erin?
quote:Man U
Tomasz Kuszczak (Pol)
Wes Brown
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic (Ser)
Patrice Evra (Fra)
Cristiano Ronaldo (Por)
Michael Carrick
Paul Scholes
Ryan Giggs (Wal)
Carlos Tévez (Arg)
Wayne Rooney
Wissels
Ben Foster
Owen Hargreaves
Anderson (Bra)
Park Ji-Sung (ZKo)
John O'Shea (Ier)
Aston VIlla
Opstelling
Scott Carson
Nigel Reo-Coker
Olof Mellberg (Zwe)
Martin Laursen (Den)
Wilfred Bouma (Ned)
Gabriel Agbonlahor
Stilian Petrov (Bul)
Gareth Barry
Ashley Young
Marlon Harewood
John Carew (Noo)
Wissels
Stuart Taylor
Zat Knight
Moustapha Salifou (Tog)
Isaiah Osbourne
Shaun Maloney (Sch)
heeft ie Steinsson getackled of vergis ik me ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef borisz het volgende:
Diaby rood, Wat een tackle
, terechte kaart.
kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef abcoude het volgende:
[..]
heeft ie Steinsson getackled of vergis ik me ?
Precies en het begin is al leuk, ziet er goed uit. Reo Coker in de verdedigingquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oeh, jammer dat er geen puntverlies voor Arsenal is. Maar gewoon winnen vandaag en weer 'n wedstrijd minder tot 't kampioenschap
Was ie niet in Istanbulquote:
Derby de minste PL ploeg in jaren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef mcyodogg het volgende:
Derby officieel gedegradeerd trouwens.
Wel een beetje jammer wat betreft directe CL-plaatsing vanmiddag.
Misschien wel de slechtste sinds de invoering van de PL in 1992. Qua puntenaantal in ieder geval wel.quote:
Ik denk dat de kans groot is dat ze dat niet halen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
nu staan ze op 11 punten, ze hebben nog 6 wedstrijden om niet onder de 15 te komen, dan hebben ze een diepte record, Sunderland had in 2006 15 punten.
Zekers, de punten zijn binnen in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Goed spel maar niet vreselijk goed, wissel maar mooi even om de helden te sparen voor de champions league
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |