STFUquote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef sjimz het volgende:
Ik zie Chelsea nog wel de 2-1 maken.
wel als het zo blijftquote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef pfaf het volgende:
En ManU is kampioen.
Chelsea is zeker 40% minder als ie er niet bij is.quote:
Zeker maar we geven nog niet opquote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Alles op de Champions League nu.
Vergeet Torres niet. Zonder hem stond Liverpool 4 plaaatsen lagerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Chelsea is zeker 40% minder als ie er niet bij is.
De beste spits in de PL.
Drogba bewijst het al seizoenen lang.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet Torres niet. Zonder hem stond Liverpool 4 plaaatsen lager
Arsenal thuis moet de kroon zijn van dit seizoen! Een zo dik mogelijke overwinningquote:Op zondag 23 maart 2008 19:25 schreef Dos37 het volgende:
5 punten los, nou tot Arsenal thuis geen punten meer laten liggen.
Wekenlang worden de goals voornamelijk gemaakt door de middenvelders, en opeens is Drogba er weer. Echt geweldig!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Helden! Helden
Wat een Mourinh-mentaliteit na die tegentreffer, ik kreeg het er warm van! Heerlijk!
En ik moet het Drogba geven. Wekenlang liep hij ongeinteresseerd rond op het veld, heb ik hem ook op bekritiseerd, maar nu is er een grote weadstrijd en staat hij op. Respect
Ik denk dat vooral ( wat MOTD2 zo mooi liet zien) die wissel van Grant, dat Anelka naast Drogba kwam te staan, Arsenal heeft genekt. ineens kon Drogba zichzelf vrij spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Gallas had namelijk Drogba (de gevaarlijkste speler aan Chelsea kant) de gehele wedstrijd in de tang.
Das een uitleg ja. Chelsea heeft meer last gehad van blessures dit seizoen, maar gingen daar beter mee om. Bij MOTD2 schreven ze het vooral toe aan de bekernederlaag tegen Man Utd. Het zal wel van alles een beetje zijn. Gun het ze wel dat ze nog tweede worden, hebben ze wel verdient gezien het spel in het grootste deel van de competitie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
1739: Arsenal have really lost their rhythm since that rash of injuries.
Geen woord aan gelogen dus, kutzooi.
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
mach doet zijn benen naar beneden om Scholes niet te raken. Bennett had gewoon een vrije trap moeten geven ipv gelijk zijn machtpositie laten zien en geel trekken. Tuurlijk dom van masch om verhaal te halen omtrent geel voor Torres maar hij heeft ook de kranten gelezen omtrent respect naar de referees dus hij had kunnen weten dat de 1e aan de beurt zou zijn.
Daarbij geheel terechte overwinning waarbij Reina zeer slecht was, schuldig aan de 1e 2 goals. Echter mogen we nog gelukkig zijn dat het maar 3-0 is ipv 5 of 6.
Ach ja het vuurtje volgende week zou er niet minder om branden
Uiteindelijk drie, was te verwachten....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:59 schreef RayMania het volgende:
Kan wel eens een goed weekend worden voor Manchester United. Hebben het standaard makkelijk tegen Pool en het wordt voor The Gunners nog lastig om te winnen bij Chelsea (hoelang geleden hebben die al niet thuis een competitiewedstrijd verloren?).
Denk dat United twee punten uitloopt morgen.
Heb alleen de samenvatting gezien en gister tijdens de wedstrijd live text gevolgd maar ik kreeg het idee dat de blessure van Sagna Arsenal de oorzaak was.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral ( wat MOTD2 zo mooi liet zien) die wissel van Grant, dat Anelka naast Drogba kwam te staan, Arsenal heeft genekt. ineens kon Drogba zichzelf vrij spelen.
Die opmerking van de Beeb was vanwege de blessures van Sagna en Eboue (of Toure) tijdens de wedstrijd....quote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Das een uitleg ja. Chelsea heeft meer last gehad van blessures dit seizoen, maar gingen daar beter mee om. Bij MOTD2 schreven ze het vooral toe aan de bekernederlaag tegen Man Utd. Het zal wel van alles een beetje zijn. Gun het ze wel dat ze nog tweede worden, hebben ze wel verdient gezien het spel in het grootste deel van de competitie.
Kampioen wordt je tegen de kleintjes, punt.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Match of the day is echt een geweldig programma.
Ook wat Alan Hansen zei: "You do not become champions when you play great, It's the games you win that you do not play great"
En zo is het
Volgens mij ging het erover dat ze "de flow" sinds die wedstrijd kwijt waren. Sagna was voor die wedstrijd geblesseerd, Eboue deed gewoon mee en werd eruitgestuurd. Toure deed iig mee, en volgens mij viel ie in de competitiewedstrijd erna uit, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die opmerking van de Beeb was vanwege de blessures van Sagna en Eboue (of Toure) tijdens de wedstrijd....
En ach, dit seizoen hebben we zoals alle voorgaande seizoenen weer veel last van blessures (al is het wel iets minder heb ik het idee) en daar hoor je niemand over, incl. de Arsenal supporters zelf, maar nu heeft Chelsea voor het eerst sinds jaren last van een aantal blessures en dan moet je dat zeer regelmatig horen.
Daar ging die opmerking niet om maar dat boeit verder niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erover dat ze "de flow" sinds die wedstrijd kwijt waren. Sagna was voor die wedstrijd geblesseerd, Eboue deed gewoon mee en werd eruitgestuurd. Toure deed iig mee, en volgens mij viel ie in de competitiewedstrijd erna uit, maar dat weet ik niet zeker.
Mwah, Arsenal heeft gedurende het gehele seizoen wel blessures van belangrijke spelers zoals Toure, van Persie, Rosicky en Flamini.quote:Je hoort inderdaad weinig mensen over blessures bij Arsenal. Komt ook omdat ze er niet zoveel hebben, niet meer dan bij United bijvoorbeeld. Chelsea heeft een paar jaar vrijwel geen blessures gehad, maar het is dit seizoen wel flink raak. En het zijn ook belangrijke spelers die de blessures hebben. Bovendien zette Chelsea toen de blessures het ergst waren gewoon een erg goede serie neer. Het werd dan ook niet zozeer als excuus gebruikt, meer om aan te geven hoe sterk de selectie in de breedte is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |