Kwam natuurlijk ook omdat ze verder centraal achterin niet veel hadden, Alex een jaartje te laat teruggehaaldquote:Op maandag 24 maart 2008 13:26 schreef mcyodogg het volgende:
Die blessures bij Chelsea waren vorig jaar al net zo erg, alleen toen hadden ze niemand om het op te vangen, en zat je zelfs een keer met Essien-Ferreira als centraal verdedigingsduo tegen Liverpool.
Dit jaar kan het wat beter worden opgevangen, al is het nooit plezierig als je Ben-Haim, Sidwell of Pizarro moet opstellen.
Are you Lampard in disguise?quote:
C´mon you Reds!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Programma komend weekend:
30-03 17.00 Liverpool - Everton
quote:Bolton
26 Al Habsi
15 Steinsson
33 Cahill
31 O'Brien
03 Samuel
19 McCann
08 Campo
32 Taylor
17 Guthrie
14 Davies
21 Diouf
Substitutes
12 Walker, 02 Hunt, 07 Giannakopoulos, 25 Cohen, 47 Rasiak
Arsenal
24 Almunia
05 Toure
06 Senderos
10 Gallas
22 Clichy
13 Hleb
16 Flamini
04 Fabregas
02 Diaby
26 Bendtner
11 Van Persie
Substitutes
01 Lehmann, 25 Adebayor, 27 Eboue, 31 Hoyte, 32 Walcott
Ref: Chris Foy
defoe weer gescoord, netjes en zeer goede aankoopquote:
TV.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:50 schreef jojomen4 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Chelsea en vooral Liverpool 1 dag minder rust krijgen voor het CL duel. Weet iemand de reden hier van?
wel de beeldkwaliteit, zegt nog niks over hoe stabiel het kanaal is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef DANILXL het volgende:
geeft het aantal kb eigenlijk de kwaliteit van een sopcast aan? hoe hoger hoe beter?
Vorig jaar met de Spurs was het helemaal vreemd, speelden donderdagavond laat uit in Sevilla Uefa Cup, en de zaterdag erna de vroege wedstrijd in de voormiddag...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
TV.
Gister is vanwege dezelfde reden een wedstrijd van Chelsea een paar dagen teruggehaald. Zodat ze dalijk op maandag en donderdag moeten spelen.
Laat dan Chelsea vandaag spelen en Arsenal morgen. Dan heeft Arsenal iig geen voordeel t.o.v. Liverpool.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
TV.
Gister is vanwege dezelfde reden een wedstrijd van Chelsea een paar dagen teruggehaald. Zodat ze dalijk op maandag en donderdag moeten spelen.
Wenger kennende zal ie dat wel doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd of Wenger nou ook een grote waffel heeft, of dat die dit normaal vind.
Diaby gaat niet eens voor de bal
quote:618: GOAL Birmingham 2-1 Man City
Elano tucks the penalty into the corner just out of Maik Taylor's reach.
1616: RED CARD Birmingham
And penalty to Man City. A howler from Rob Styles. An absolute stonewall howler. Franck Quedrue hauls down Benjani in the area - but Styles shows the red card to Radhi Jaidi. His linesman eventually sets Styles straight and Franck Quedrue is sent off.
quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zie helemaal niets maar zit de 2-3 erin?
quote:Man U
Tomasz Kuszczak (Pol)
Wes Brown
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic (Ser)
Patrice Evra (Fra)
Cristiano Ronaldo (Por)
Michael Carrick
Paul Scholes
Ryan Giggs (Wal)
Carlos Tévez (Arg)
Wayne Rooney
Wissels
Ben Foster
Owen Hargreaves
Anderson (Bra)
Park Ji-Sung (ZKo)
John O'Shea (Ier)
Aston VIlla
Opstelling
Scott Carson
Nigel Reo-Coker
Olof Mellberg (Zwe)
Martin Laursen (Den)
Wilfred Bouma (Ned)
Gabriel Agbonlahor
Stilian Petrov (Bul)
Gareth Barry
Ashley Young
Marlon Harewood
John Carew (Noo)
Wissels
Stuart Taylor
Zat Knight
Moustapha Salifou (Tog)
Isaiah Osbourne
Shaun Maloney (Sch)
heeft ie Steinsson getackled of vergis ik me ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef borisz het volgende:
Diaby rood, Wat een tackle
, terechte kaart.
kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef abcoude het volgende:
[..]
heeft ie Steinsson getackled of vergis ik me ?
Precies en het begin is al leuk, ziet er goed uit. Reo Coker in de verdedigingquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oeh, jammer dat er geen puntverlies voor Arsenal is. Maar gewoon winnen vandaag en weer 'n wedstrijd minder tot 't kampioenschap
Was ie niet in Istanbulquote:
Derby de minste PL ploeg in jaren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef mcyodogg het volgende:
Derby officieel gedegradeerd trouwens.
Wel een beetje jammer wat betreft directe CL-plaatsing vanmiddag.
Misschien wel de slechtste sinds de invoering van de PL in 1992. Qua puntenaantal in ieder geval wel.quote:
Ik denk dat de kans groot is dat ze dat niet halen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
nu staan ze op 11 punten, ze hebben nog 6 wedstrijden om niet onder de 15 te komen, dan hebben ze een diepte record, Sunderland had in 2006 15 punten.
Zekers, de punten zijn binnen in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Goed spel maar niet vreselijk goed, wissel maar mooi even om de helden te sparen voor de champions league
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |