NBDBD +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dance Yourself Dizzy
Het deuntje uit het begin van het refrein van 'Dance Yourself Dizzy' wordt in ieder geval in 'Synth & Strings' van Yomanda gebruikt. Zat al een tijdje te broeden van welk nummer de sample was en toen ik gisteren de originele versie van Liquid Gold hoorde viel het kwartje...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welke recent dance nummer is dat dan
tikkie trug, newbiedoobiedoo +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sick of It All
thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Het deuntje uit het begin van het refrein van 'Dance Yourself Dizzy' wordt in ieder geval in 'Synth & Strings' van Yomanda gebruikt. Zat al een tijdje te broeden van welk nummer de sample was en toen ik gisteren de originele versie van Liquid Gold hoorde viel het kwartje...
En volgens mij is er nog een recenter dance nummer dat dezelfde sample gebruikt, maar welke weet ik niet qua titel en uitvoerende...
Ey! Die heb ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef cafca het volgende:
Buster Fonteijn - Een beejte misselijk?
quote:Gonna make you an offer you can't refuse
Gonna put my finger .. you
"Oh Oh Oooh..."quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..echt een Saadnummer
Newbie +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sue Saad & the Next - Young Girl
Kost me dat een punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Newbie +1
al heeft schaap de betere single
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
btw, heb niet de hele tijd op zitten letten (en aangezien ik toch lekker aan 't binnenhalen ben), had ik 't punt voor Lit al gehad?
edit: ah, pagina 1quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
madmaster + 2
btw, heb niet de hele tijd op zitten letten (en aangezien ik toch lekker aan 't binnenhalen ben), had ik 't punt voor Lit al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |