NBDBD +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dance Yourself Dizzy
Het deuntje uit het begin van het refrein van 'Dance Yourself Dizzy' wordt in ieder geval in 'Synth & Strings' van Yomanda gebruikt. Zat al een tijdje te broeden van welk nummer de sample was en toen ik gisteren de originele versie van Liquid Gold hoorde viel het kwartje...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welke recent dance nummer is dat dan
tikkie trug, newbiedoobiedoo +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sick of It All
thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Het deuntje uit het begin van het refrein van 'Dance Yourself Dizzy' wordt in ieder geval in 'Synth & Strings' van Yomanda gebruikt. Zat al een tijdje te broeden van welk nummer de sample was en toen ik gisteren de originele versie van Liquid Gold hoorde viel het kwartje...
En volgens mij is er nog een recenter dance nummer dat dezelfde sample gebruikt, maar welke weet ik niet qua titel en uitvoerende...
Ey! Die heb ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef cafca het volgende:
Buster Fonteijn - Een beejte misselijk?
quote:Gonna make you an offer you can't refuse
Gonna put my finger .. you
"Oh Oh Oooh..."quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..echt een Saadnummer
Newbie +2quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sue Saad & the Next - Young Girl
Kost me dat een punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Newbie +1
al heeft schaap de betere single
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
btw, heb niet de hele tijd op zitten letten (en aangezien ik toch lekker aan 't binnenhalen ben), had ik 't punt voor Lit al gehad?
edit: ah, pagina 1quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
madmaster + 2
btw, heb niet de hele tijd op zitten letten (en aangezien ik toch lekker aan 't binnenhalen ben), had ik 't punt voor Lit al gehad?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Burnett het volgende:
johnny winter group
quote:is een uit Rockanje afkomstige glitterrockband, die halverwege de jaren zeventig opzien baart met theatrale shows met monsters, stripteasedanseressen, rook en explosieven.
Vanaf 1978 brengtmet grote tussenpozen singles uit, die echter weinig belangstelling weten los te maken. De spectaculaire optredens blijven nog wel tot in de vroege jaren tachtig publiek trekken. In deze periode, gekenmerkt door talloze bezettingswisselingen, fungeert
vooral als leerschool voor jong (hardrock-)talent. Staat Bruintjes aan de basis van Picture, Arjen Boogerds en Marchell Remeeus, die rond 1980 in
spelen, richten in 1984 het Rotterdamse Helloïse op.
is dan inmiddels uit elkaar gevallen.
De originele bezetting komt in 1998 opnieuw bij elkaar. De single Ain't It Bad verschijnt als voorloper van het album Rock People Young People.
Op 2 oktober overlijdt gitarist Harry Bruintjes in het ziekenhuis Ruwaard van Putten te Spijkenisse. Een maand later verschijnt bij Pseudonym de compilatie-cd: The Devil Sent Us
!
Naast zanger Wally McKey en drummer Tony Gloudie bestaat de band nu uit gitarist/toetsenist Alex Bookhart en bassist/achtergrondzanger Freddie Hels. Op 1 oktober 2004 verschijnt de eerste single Vampire Wine van het album World Wide dat eind oktober uitkomt.
Dat klopt dus wel...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef ranja het volgende:
is volgens mij nederlands + hardrock + 70/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ja, ik wilde zo'n plaatje zelf niet plaatsen in een 2 punten topic, maar vooruit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:10 schreef Thealexfiles het volgende:
Met het plaatje van Belsen kan ik het wel raden
Telt ie dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |