Hoeveel gebruikers heb je nodig die aangeven het antwoord niet te weten, voor je door begint te krijgen dat je vraag toch wat te lastig is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:23 schreef belsen het volgende:
Ach, dan had er maar wat tempo ingegooid moeten worden met Pasen. Ligt meer aan de users dan aan de vraag.
Ik ga er van uit dat er uiteindelijk toch wel iemand weet - vind het nog steeds een mooie 2 punten vraag en die punten deel ik graag nog eens uit.quote:Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
nee, dat was ook een weekend (vrijdag - maandag) en niet over jingles maar over schijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Een week, meen ik. Idd van Ranja, over jingles van de verschillende omroepen.
En wie is die persoon in het midden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:14 schreef schaap001 het volgende:
The Nolans?
Wat voor vragen stel ik meestal?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:18 schreef schaap001 het volgende:
Geen idee... Kenny Everett?
Berkery +2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:21 schreef Berkery het volgende:
Rik Mayall?
Filthy Rich and Catflap! Ik heb ze nog op video staan, toch maar eens zoeken of ze ooit op DVD zijn uitgebracht.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef Mark het volgende:
Filthy Rich and Catflap! Ik heb ze nog op video staan, toch maar eens zoeken of ze ooit op DVD zijn uitgebracht.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:30 schreef MadMaster het volgende:
All 'n All en Powerslave
Geen nieuwe vraag van mij, ik ben zo naar Jean Michel Jarre in Carré...
Tikkie terug...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef Burnett het volgende:
oxygene part IV
MadMaster +2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Brian Connolly - The Sweet
Nee, niet de inmiddels al weer wat jaartjes overleden zanger van Mud...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:27 schreef knars het volgende:
les Gray?
Too far away from home...quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:08 schreef Berkery het volgende:
Alan Parsons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |