SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef bvvt het volgende:
ja, ik had echt ff geen zin om te gaan zoeken naar een niets zeggend onderwerp........
Ga nu ff lekker bank hangen
of toch eindelijk de PC maar eens opnieuw installeren......MitoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef ikookhier het volgende:
@Gwaine ziet er goed uit man![]()
Verhaal dat bazziek is afgeragd![]()
Ze zijn er al mee bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaat de jouwe naar de reperateur ?
Welke zusquote:Op zondag 23 maart 2008 10:49 schreef ikookhier het volgende:
Vrolijk PasenDat iedereen zich over de rug van jezus vol mag vreten
Hemelsbreed zit ik zeker binnen de 800 meterquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Omdat iedere netwerk leverancier wel zijn apparatuur in de centrale moet hebben liggen
En dat jij net zo'n beetje "in the middle of nowhere" woont - oftewel "the last mile" heeft niet iedereen daar apparatuur......
En als ze wel hardware in de centrale hebben kan het goed zijn dat het ADSL1 is - max 8 Mbit.
ADSL2 kan tot 24 Mbit - ik zit op 400 meter van de centrale en kan niet hoger dan 8 mbit.....![]()
Omdat je die GS nog steeds hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 12:12 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Waarom staat dit topic bij mij iedere keer niet meer in de PTA lijst
quote:
Zonder verf is ie ook wel te verkopen hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Moet nog een keer achter die verf aan
Daarna kan ie weer te koop aangeboden worden, al zit ik te denken om die roest maar gewoon lekker te laten zitten, heb eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in dat gedoe
Neem aan dat het een Beta isquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
soep mij er is bij. Doe je ook wat nuttigs.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
ik ookquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Gawaine het volgende:
Waarschijnlijk omdat je altijd als smilie wordt afgebeeld![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zonder verf is ie ook wel te verkopen hoorZo is er bijvoorbeeld ook een Div waar alleen het blok van verkocht wordt
Kan je de de rest er gratis bij doen
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en zeg erbij dat Herman Brood erop gereden geeftkan je zo een k meer vragen
Ik zeg, ook een smilie in dat plaatje voor OPMquote:
snapt er niets vanquote:Op zondag 23 maart 2008 12:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik zeg, ook een smilie in dat plaatje voor OPM![]()
het jaar erop zou ik willen streven naar elke maand 1 circuit dagquote:Op zondag 23 maart 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals je merkt..ik denk er nog even over [ afbeelding ]ws Assen
Zolder geen tijd gehad om uit zoeken
zirkwie program voor komend seizoen is sowieso niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi streven![]()
beetje verkennen dit seizoen - missch heeft Se Ringh wel de ubervoorkeur straks
![]()
- om volgend jaar zoveel mogelijk de favo te rijden
Yea, "duur grapje". Dus ff zien of dat ook echt haalbaar is, maar dat zie ik tegen het einde van dit jaar wel.quote:
Yea, zoiets. Maarja de ring weet ik zo net nog nietquote:beetje verkennen dit seizoen - missch heeft Se Ringh wel de ubervoorkeur straks![]()
- om volgend jaar zoveel mogelijk de favo te rijden
ik zit stiekem te denken aan een circuit bike jaquote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Koop je toch met z'n tweeën 1 bike voor op het circuit![]()
Je koopt al een GSX-R 750 voor weinig![]()
Karretje achter je auto en gaan met die banaan
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zit stiekem te denken aan een circuit bike ja
CBR600RR ofzo voor +/-2000 euries, zonder kenteken en wel al op t circuit gebruikt, maarja met wat onderzoek moet toch wel in te schatten zijn of het ding is misbruikt of gewoon nog good to go is.
Punt is dat die zo krom als een hoepel kan zijn, of niet bvquote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Noem mij eens een bike die niet misbruikt is op een circuit![]()
Waarom? Omdat ik dat een leuke fiets vindquote:Waarom meteen een CBR600RR ? Honda is duur met onderdelen en 2e hands vind je meer soesjes
GSX-R'n (vanaf 97) dan honda's RR'n.
nee idd, samen rijden is er dan ook niet bepaald bij.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zirkwiefiets is uiteraard een goed ideezal alleen denk ik niet zo snel samen één kopen..dus als ik de ruimte heb gaat die wel komen ws jah
quote:
Ik heb al een half jaar geen 400'tje meerquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
1 2 3 4 5 6 | 1. 2. 3. Rond welke tijd/datum: Welke moto: |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cageon op 23-03-2008 21:37:46 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef Cageon het volgende:
Animo voor circuit meet:
Wie hebben er zin in een circuit-meet!?
Zoja, vul dan het volgende even in en post het hier + een email naar mij:
[ code verwijderd ]
Dan kan ik inventariseren of er nog een meet plaats gaat vinden deze zomer.![]()
Met genoeg animo zal ik mijn leiderschaps kwaliteiten even uitputten.![]()
Gelieve deze post niet te quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15Welk circuits worden geprefereert:
1.Assen
2.
3.
Wie:
1. ik
2.
3.
...
Rond welke tijd/datum:
Ergens in de zomer :+ geen data bekend :")
Welke moto:
kwaak aan je zaakie
[ Bericht 10% gewijzigd door koffiekoekje op 23-03-2008 16:39:09 ]
ruimte checkquote:Op zondag 23 maart 2008 14:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zirkwiefiets is uiteraard een goed ideezal alleen denk ik niet zo snel samen één kopen..dus als ik de ruimte heb gaat die wel komen ws jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de reden dat ik mijn post niet gequote wou zien is om mij nemail adres, die is wat lastig te verwijderen nu...quote:
Woopsquote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
de reden dat ik mijn post niet gequote wou zien is om mij nemail adres, die is wat lastig te verwijderen nu...
pff lijkt me 10 x niksquote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef Cageon het volgende:
Animo voor circuit meet:
Wie hebben er zin in een circuit-meet!?
Ik zat ook al te wachten op de crashes. Vooral omdat de traction control er af is.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Er was weer eens geen zak aan.![]()
Gewoon weer optochtje rijden en veel reklameWaar blijven die big crashes van weleer
yea, maarja dat sucked.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Woopsedit
PM is natuurlijk ook een optie
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
Lelystad, of spa francochamps binnencircuit
quote:
zou wel goede motivatie zijn om de sm sneller op orde te hebben, maarja finance boost zou ook niet erg zijnquote:
Mjeh, ik heb geen zin om met mijn motor op lelystad te rijden door die grindtegels heen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
zou wel goede motivatie zijn om de sm sneller op orde te hebben, maarja finance boost zou ook niet erg zijn
t is een SM, wtf boeit een krasjequote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjeh, ik heb geen zin om met mijn motor op lelystad te rijden door die grindtegels heen.
Straks komt er een krasje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik ken nog wel een gast die veel films voor je kan vinden op internet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:37 schreef Gawaine het volgende:
30 zenders en er is helemaal niets leuks op tv
Ik zat laatst even naar zoiets als bikerbuild te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef Snelwagen het volgende:
Mjeh, ik heb geen zin om met mijn motor op lelystad te rijden door die grindtegels heen.
Straks komt er een krasje op
Jah een crosserquote:Op zondag 23 maart 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een gast die veel films voor je kan vinden op internet.![]()
[..]
Ik zat laatst even naar zoiets als bikerbuild te kijken.
Die gast had me daar een gave crosser gebouwd, en het motorblok voorzien van doorzichtige delen.
Je kon de nokkenas en de kleppen zien bewegen, en ook de olie in het carter.![]()
![]()
Maar bij de eerste proefritliet hij hem even achterover wheelien.
Met een klap kwam het ding op het achterspatbord neer .. en de rest..
Dat deed hij expres, want dan was de kop er gelijk af qua krassen/schade.![]()
Maar het is wél een gebruiksvoorwerp!quote:
Had ik al gedaanquote:Op zondag 23 maart 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een gast die veel films voor je kan vinden op internet.![]()
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar het is wél een gebruiksvoorwerp!
En daar horen krassen op te staan anders gebruik je het niet.
'The legacy' neem je alleen ter hand als het uitkomt?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef Snelwagen het volgende:
Jah een crosser, maar dan nog . Alst goed is zit een crosser na een paar x goed gebruik al onder de krassen.
Ik heb geen crosser![]()
Ik ben jaloers op je overvloed in tijd.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
gebruikersvoorwerp zonder eigenlijk een duidelijk krasje te zien
Wat stond daar?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ikookhier wees gerust.![]()
[ afbeelding ]
zijn half weg gesoepte bad avontuur met een moto magazine?quote:
O diequote:Op zondag 23 maart 2008 19:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
zijn half weg gesoepte bad avontuur met een moto magazine?
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
'The legacy' neem je alleen ter hand als het uitkomt?![]()
[ afbeelding ]
Of moet ik zeggen roots?![]()
[..]
Ik ben jaloers op je overvloed in tijd.![]()
Verveling is een gebrek aan intelligentie volgens een bekende schrijver.
Je kinderen weten dus nog niet dat je films kan downloadenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tijd om zoals jij met de paasdagen in een hotel te zitten internetten![]()
In de 21'e eeuw kan je met 4 muisklikken iets in werking zetten en dan andere dingen gaan doen
zoals kinderen naar de bios brengen, je ketting schoonmaken, kapjes op je motor zetten, velgen
schoonmaken en een beetje fokken of mf'n en dan de kinderen weer bij de bios ophalen
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kinderen weten dus nog niet dat je films kan downloaden![]()
Fucking Full 1080p HD kwaliteit films online en jij zeurt over CAM (shit) kwaliteit?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze willen liever geen CAM (shit) kwaliteit
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Fucking Full 1080p HD kwaliteit films online en jij zeurt over CAM (shit) kwaliteit?
Je loopt achter
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jaja, die hier nog in de bios uit moeten komen zeker
Doe maar ff een linkje of nzb'je voor een HD kwatliteit Surf's Up of Spiderwick dan schenk ik even
een bakje koffie in![]()
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
gebruikersvoorwerp zonder eigenlijk een duidelijk krasje te zien
't stopt bij DVD5quote:Op zondag 23 maart 2008 19:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jaja, die hier nog in de bios uit moeten komen zeker
Doe maar ff een linkje of nzb'je voor een HD kwatliteit Surf's Up of Spiderwick dan schenk ik even
een bakje koffie in![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
Ik download zelf niets, maar zal is ff voor je navragen.
Maat van me download alleen nog maar Full HD omdat het er anders niet uit ziet op zijn 52" plasma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |