SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef bvvt het volgende:
ja, ik had echt ff geen zin om te gaan zoeken naar een niets zeggend onderwerp........
Ga nu ff lekker bank hangen
of toch eindelijk de PC maar eens opnieuw installeren......MitoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef ikookhier het volgende:
@Gwaine ziet er goed uit man![]()
Verhaal dat bazziek is afgeragd![]()
Ze zijn er al mee bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaat de jouwe naar de reperateur ?
Welke zusquote:Op zondag 23 maart 2008 10:49 schreef ikookhier het volgende:
Vrolijk PasenDat iedereen zich over de rug van jezus vol mag vreten
Hemelsbreed zit ik zeker binnen de 800 meterquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
Omdat iedere netwerk leverancier wel zijn apparatuur in de centrale moet hebben liggen
En dat jij net zo'n beetje "in the middle of nowhere" woont - oftewel "the last mile" heeft niet iedereen daar apparatuur......
En als ze wel hardware in de centrale hebben kan het goed zijn dat het ADSL1 is - max 8 Mbit.
ADSL2 kan tot 24 Mbit - ik zit op 400 meter van de centrale en kan niet hoger dan 8 mbit.....![]()
Omdat je die GS nog steeds hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 12:12 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Waarom staat dit topic bij mij iedere keer niet meer in de PTA lijst
quote:
Zonder verf is ie ook wel te verkopen hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Moet nog een keer achter die verf aan
Daarna kan ie weer te koop aangeboden worden, al zit ik te denken om die roest maar gewoon lekker te laten zitten, heb eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin in dat gedoe
Neem aan dat het een Beta isquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
soep mij er is bij. Doe je ook wat nuttigs.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
ik ookquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef -XX- het volgende:
Update hoor!
[ afbeelding ]
Geerd je bent kaal.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:54 schreef Gawaine het volgende:
Waarschijnlijk omdat je altijd als smilie wordt afgebeeld![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zonder verf is ie ook wel te verkopen hoorZo is er bijvoorbeeld ook een Div waar alleen het blok van verkocht wordt
Kan je de de rest er gratis bij doen
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en zeg erbij dat Herman Brood erop gereden geeftkan je zo een k meer vragen
Ik zeg, ook een smilie in dat plaatje voor OPMquote:
snapt er niets vanquote:Op zondag 23 maart 2008 12:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik zeg, ook een smilie in dat plaatje voor OPM![]()
het jaar erop zou ik willen streven naar elke maand 1 circuit dagquote:Op zondag 23 maart 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals je merkt..ik denk er nog even over [ afbeelding ]ws Assen
Zolder geen tijd gehad om uit zoeken
zirkwie program voor komend seizoen is sowieso niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi streven![]()
beetje verkennen dit seizoen - missch heeft Se Ringh wel de ubervoorkeur straks
![]()
- om volgend jaar zoveel mogelijk de favo te rijden
Yea, "duur grapje". Dus ff zien of dat ook echt haalbaar is, maar dat zie ik tegen het einde van dit jaar wel.quote:
Yea, zoiets. Maarja de ring weet ik zo net nog nietquote:beetje verkennen dit seizoen - missch heeft Se Ringh wel de ubervoorkeur straks![]()
- om volgend jaar zoveel mogelijk de favo te rijden
ik zit stiekem te denken aan een circuit bike jaquote:Op zondag 23 maart 2008 13:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Koop je toch met z'n tweeën 1 bike voor op het circuit![]()
Je koopt al een GSX-R 750 voor weinig![]()
Karretje achter je auto en gaan met die banaan
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zit stiekem te denken aan een circuit bike ja
CBR600RR ofzo voor +/-2000 euries, zonder kenteken en wel al op t circuit gebruikt, maarja met wat onderzoek moet toch wel in te schatten zijn of het ding is misbruikt of gewoon nog good to go is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |