Dat is niet een lekker argument voor, hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
heb dan miss een lompe rijstijl maar als ik me dood wil rijden moet ik dat zelf weten
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
Vind dat je 'm moet krijgen/doen.
Wanneer je je doodrijd scheelt dat ons weer een debiel op de weg...
Inderdaad, je ouders zouden geen reet om je moeten geven, fucking low live dat je er bent. Ze zouden je motorrijbewijs voor je moeten betalen om zo snel mogelijk van je af te zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
heb dan miss een lompe rijstijl maar als ik me dood wil rijden moet ik dat zelf weten
nee. dan was het niet echt een klacht maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef koemleit het volgende:
Je ouders zouden dat rijbewijs moeten betalen?
Mag tie ook zelf betalen...... als hij dat kanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef nattermann het volgende:
Gewoon doen
Je bent 19 jaar oud, dus je mag toch wel voor jezelf kiezen
nee heb dat natuurlijk ook niet gezegd..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Principessa het volgende:
Dat is niet een lekker argument voor, he
ja idd proest ja, wat dat betekent dan bij de studie waarschijnlijk elke avond werken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Rekkie het volgende:
Mag tie ook zelf betalen...... als hij dat kan
*proest
nogmaals, niet voor het rijbewijs zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
whehe de mijne waren (/zijn) het er ook niet mee eens.. maar /care? Gewoon doen.![]()
En niet zeuren over die financiën, 't is te zot voor woorden om te verwachten / eisen dat je ouders dat betalen.
Gewoon werken voor je geld. Moet ik ook.
Goed plan! Verlos de genenpool van jouw nageslacht!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Amokzaaier het volgende:
Tja, díe beslissing is aan je ouders..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
nogmaals, niet voor het rijbewijs zelf.
ze geven me dan gewoon geen geld meer in het algemeen ipv 400 in de maand oid.
Dat is toch een flink offer voor motor willen rijden
Nou, dat is erg zeg.. Heb ik ook 3 jaar gedaan. Inmiddels afgestudeerd en 'normaal' werkzaam.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja idd proest ja, wat dat betekent dan bij de studie waarschijnlijk elke avond werken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, díe beslissing is aan je ouders..
dat is de toekomst. ben op dit moment van 7.30-16.30 aan het werkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:00 schreef Dahoo het volgende:
Nou, dat is erg zeg.. Heb ik ook 3 jaar gedaan. Inmiddels afgestudeerd en 'normaal' werkzaam.
Je bent niet de enige die wat zal moeten doen voor z'n centen.
Alleen maar goed voor je, leer je tenminste de waarde van dingen.
Ik denk dat-ie het heeft over stufi dat hij van zijn ouders krijgt ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:39 schreef Rekkie het volgende:
19 jaar oud en dan nog moeten je ouders 400 euro per maand bij betalen?
Te zot voor woorden!!
Dan nog?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie het heeft over stufi dat hij van zijn ouders krijgt ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |