Die wil ik dan echt wel zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard is dat allemaal puur nep.
Er is ook een southparkaflevering over
't is deze aflevering: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die wil ik dan echt wel zien.
En ja het was voorspelbaar dat Char nep is.
Ik ga zeker weten kijken.
Danke sehrquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't is deze aflevering: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universe
Euh. Char komt daar niet in voor toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't is deze aflevering: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universe
Nee, maar gaat gewoon over al die mediums in het algemeenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh. Char komt daar niet in voor toch?
nee zo'n andere knakker. maar het gaat dus wel over zo'n medium die dezelfde lamme trucjes gebruiktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh. Char komt daar niet in voor toch?
Voor de naïevelingen onder het volk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef IHVK het volgende:
En daar moeten ze een hele uitzending aan verspillen?
* Viking84 wacht nog steeds... .quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:38 schreef Toad het volgende:
Straks in DWDD een voordiscussie tussen Susan Smit (pro Char) en ik meen een Zemblaredacteur.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef Feitosa het volgende:
Lijkt me dat ieder met een gezond verstand allang wist dat ze een enorme oplichter is.
Alsof mensen die daar in geloven en naar die poepzooi kijken voor Zembla gaan zitten...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor de naïevelingen onder het volk.
Nu dus het einde.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht nog steeds... .
Komt het wel vanavond? Volgens de programmering niet nml.
booming business dat geestengedoe.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef IHVK het volgende:
En daar moeten ze een hele uitzending aan verspillen?
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Nu dus het einde.
Susan: "de lijn stoort"
Ja echt vreselijk he ?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gemeen om die arme Char zo zwart te maken!
Kan ook wit, heur.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gemeen om die arme Char zo zwart te maken!
Doe normaal johquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel erg jammer, want ik vind Char op tv erg sympathiek overkomen. Mensen putten echt troost uit haar woorden. In dat opzicht functioneert ze gewoon als een predikant. Die lult ook uit z'n nek en mensen putten troost uit wat hij zegt. Alleen weet Char van zichzelf dat ze uit haar nek kletst - ze is kennelijk gewoon een charlatan - en zo'n predikant niet.
Niet bij iedereen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was toch allemaal al lang bekend man?
Ik heb het dan ook heul niet over met dooien praten, maar meer over het onomwonden suggeren dat er leven na de dood is en dat je elkaar na de dood weer zult zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe normaal joh
Een predikant beweert toch helemaal niet dat 'ie met je dooie vader aan het praten is
Dat gekke wijf van een Char wel.
Absoluut die gore gruwel heks. Vind het best wel crimineel gedrag. Liegen en al het geld opstrijken. Pure oplichting. Die gore heks moet de gevangenis in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef LXIV het volgende:
Op de brandstapel die vieze heks.
Dat je op feestjes en partijen het goedgelovige volk vermaakt met zo'n techniek als coldreading is nog wel grappig, maar om de diepste gevoelens van mensen hiervoor te misbruiken, met als doel om er zelf stinkend rijk van te worden, dat is er laag.
Ik snap wat je bedoeld en dat is met meer mediums zo. Maar het feit blijft dat dit monster het over de rug doet van mensen die geloven dat Char het binnenkrijgt van de doden. Dus je kunt zeggen wat je wilt maar dat is geen zuivere koffie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook heul niet over met dooien praten, maar meer over het onomwonden suggeren dat er leven na de dood is en dat je elkaar na de dood weer zult zien.
Dat doen zowel Char als mr. predikant. Dus nait soezen.
quote:
Dat verbaast me dus helemaal niks. Voor alsnog vind ik het een schande dat die Chazia zich geleend heeft voor die vieze praktijken van Char. Want elk weldenkend volwassen individu kan op zijn of haar blote handen natellen dat Char de boel besodemieterd. Dus die Chazia, die gaat dus ook mooi aan de schandpaal met een mooi vuurtje eronderquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:22 schreef static het volgende:
Chazia is vanwege die onzin er mee gestopt.
Gezien de kijkcijfers van programma's als Char en Idols hebben we in Nederland meer dan genoeg zwakzinnigen die in dit soort zaken geloven, zo is het vrees ik overal...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vond haar al een bedreiging voor onze Hollandse nuchterheid. Laat haar die fratsen maar in de VS uithalen.
Ja ze is wel extreem in haar beweringen. De Islam en het christendom zijn net zo nep alleen die hebben een beter verhaal wat niet te controleren is. Er zijn zelfs joden die geloven dat dinosaurussen nooit geleefd hebben ondanks al het bewijs. Dus tsja....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:09 schreef waht het volgende:
Maar het gekke is dan weer dat sommige mensen mediums (media?) als Char echt geloven.
ja??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:24 schreef House-Musik het volgende:
Uiteindelijk kijken paupers wel naar dat soort shows ...
Nee die kijken gelukkig alleen naar idols dus de triestheid valt nog wel mee (ookal is idols ook enorm triest, zeker omdat het de tienduizendste versie is)quote:
Ik wou net zeggen. James Randi is al jaren bezig en er staat ook al jaren op zijn site hoe hij de Amerikaanse optredens van Char (en anderen) onderuit haalde. Maar goed, beter laat dan nooit. Oplichtster.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:12 schreef Dodecahedron het volgende:
TT klopt niet. Het moet zijn 'Char al jaren ontmaskerd door James Randi en Zembla plaatst wat extra voetnoten'
tja als je een dierbare hebt verloren en het verlies niet kunt verwerken dan is het misschien makkelijker om te geloven dat de overledene niet echt doodis maar op een andere plek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:09 schreef waht het volgende:
Maar het gekke is dan weer dat sommige mensen mediums (media?) als Char echt geloven.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:24 schreef Burghardt het volgende:
Wat een armoede dat een programma als Zembla hier uitzendtijd aan besteed.
Heb de HH gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:29 schreef Flashwin het volgende:
Die Susan Smit gisteren bij DWDD Char nog verdedigen ook
Susan is wel lekker btw![]()
Des te beter dat ze zo naief is. Gewoon roepen dat jij ook paranormale gaven hebt. In je broek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:29 schreef Flashwin het volgende:
Die Susan Smit gisteren bij DWDD Char nog verdedigen ook
Susan is wel lekker btw![]()
Een (paranormale)academische opleiding:Pquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Die Susan Smit heeft een academische opleiding achter de rug, en dan toch zo dom zijn.
"Master's Degree in Cultural Studies".quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een (paranormale)academische opleiding:P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Die Susan Smit heeft een academische opleiding achter de rug, en dan toch zo dom zijn.
voor 300 euro gekocht op MPquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Master's Degree in Cultural Studies".
Soylentquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef soylent het volgende:
Scheissdreck, ik zat een duffe film te kijkenFf uitzendinggemist dan maar...
Viking84quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soylent![]()
![]()
.
Het eigenlijke programma komt morgen pas, hoor.
derrem brown doet het ook, maar die is niet kaalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Viking84[ afbeelding ]
Goed zo, morgen zeker kijken dan
Weet iemand trouwens de naam van die (Britse?) kale gast, vrij bekend, die cold reading doet als entertainment? Doet eerst wat obscure readings, en daarna legt hij precies uit wat hij deed... Ben z'n naam kwijt
Geestelijke achterlijkheid is eerder regel dan uitzondering onder mensen die in het paranormale geloven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef JanJanJan het volgende:
Ongelooflijk dat zo'n über lekker wijf alsSusan Smit
hierin trapt
"Biggest douche in the universe" heet die aflevering geloof ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard is dat allemaal puur nep.
Er is ook een southparkaflevering over
Was het maar waar. Heel veel intelligente wetenschappers die mensen als Uri Geller (helaas) serieus namen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:11 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Geestelijke achterlijkheid is eerder regel dan uitzondering onder mensen die in het paranormale geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |