dat + Ajax had wel meer balbezit, of wil je dat gewoon niet zienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Ik ben bepaald geen Ajax-fan, maar PSV speelde laf en teruggetrokken. Een smerige counterploeg was het, niet meer niet minder.
Boertjes uit de provincie die anderen een minderwaardigheidscomplex proberen aan te pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie eerder moeten huilen, 4 punten.
goed he.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Boertjes uit de provincie die anderen een minderwaardigheidscomplex proberen aan te praten.
Misschien dat je dan een ander topic moet zoeken. Hier in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:24 schreef Jasza het volgende:
Klacht, psvers die de calimero spelen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:25 schreef Laton het volgende:
anders maak je je druk om een achterlijk balspelletje.
quote:
Dat is stoer. En het staat natuurlijk intelligent en elitair. Voetbal is voor paupervolk, daar wil je niet mee in aanraking komen. Maar wel in elk voetbal-topic reagerenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef MaxC het volgende:
Waarom moeten mensen die niet van voetbal houden dit in elk topic laten weten?
Niet liegen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:35 schreef Nashje het volgende:
Wij zijn niet de beste.
NU DOE JE HET WEER!!1111quote:
Het is wel bekend dat TS de grootste pannenkoek van fok! is. Maar dan mogen we hem toch nog wel uitlachen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef cultheld het volgende:
Veel happers hier.
Deze pannenkoek heeft de grootste lol met happende fokkers.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat TS de grootste pannenkoek van fok! is. Maar dan mogen we hem toch nog wel uitlachen?.
moet je je eens voorstellen. Je ben zo'n debiel dat mensen zo'n achterlijke post nog serieus gaan nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:38 schreef valek het volgende:
[..]
Deze pannenkoek heeft de grootste lol met happende fokkers.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef toma het volgende:
[..]
moet je je eens voorstellen. Je ben zo'n debiel dat mensen zo'n achterlijke post nog serieus gaan nemen.
hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:43 schreef dadoc het volgende:
Hehe.. werkt goed zeg, zo'n 'lok de Ajax supporters' topic.
Oeeeeeeh wat een lange teentjes hebben ze in Amsterdam!!
En terecht, natuurlijk! *grin*
Soms moet je nu eenmaal een opstand van je onderdanen de kop in drukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:43 schreef dadoc het volgende:
Hehe.. werkt goed zeg, zo'n 'lok de Ajax supporters' topic.
Oeeeeeeh wat een lange teentjes hebben ze in Amsterdam!!
En terecht, natuurlijk! *grin*
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een ongekend Calimero-topic weer.
De Eindhovenaren maken hun naam weer in stijl waar.
Hoezo de Eindhovenaren? Één mislukte mongolistische fokker zie ik hier janken hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een ongekend Calimero-topic weer.
De Eindhovenaren maken hun naam weer in stijl waar.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Één mislukte mongolistische fokker
Ja, wat is er mis mee?quote:
oh dan is het goedquote:
quote:
Slecht spelen doen ze al weken en Ajax was niet aantoonbaar beter. PSV had de grootste kans en het percentage balbezit is leuk, maar het gaat erom wat je er mee doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Zuen het volgende:
Dwaas, Ajax had iig feitelijk meer balbezit + PSV speelde echt slecht
Los van dat klopt het alsnog niet wat Calimero in de OP beweert. Hij zegt namelijk dat psv meer balbezit had en dat was per definitie niet waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slecht spelen doen ze al weken en Ajax was niet aantoonbaar beter. PSV had de grootste kans en het percentage balbezit is leuk, maar het gaat erom wat je er mee doet.
Grootste deel met je eens. Toch valt me op dat PSV vaak zo lafjes speelt en in dit geval vond ik ook dat Ajax de enige partij was die een beetje durf toonde. En nou moet ik zeggen dat ik PSV ook niet erg sterk vond aan de bal, echter Ajax helaas ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slecht spelen doen ze al weken en Ajax was niet aantoonbaar beter. PSV had de grootste kans en het percentage balbezit is leuk, maar het gaat erom wat je er mee doet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef Zuen het volgende:
[..]
in dit geval vond ik ook dat Ajax de enige partij was die een beetje durf toonde.
de eerste helft zeker, de 2e helft was toch echt voor PSV, gevaarlijker en meer drang naar voren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:02 schreef Zuen het volgende:
Je moet ook oppassen voor een counter bij PSV. Toch vond ik dat Ajax over het geheel meer initiatief en durf toonde, hoewel het zeker meer het gemogen van mij.
Ik hoop dat ze dat blijven doen, daar geniet ik gewoon vanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef Nashje het volgende:
Ga jij maar lekker anti 020 spandoekjes omhoog houden tijdens de wedstrijd van het noorden. How sad can you be.
Volgens mij word ajax langzamerhand de calimero. Die krimpen de laatste jaren steeds meer in, op sportief gebied alswel in geld. En zeuren doen ze ook al jaren dus wat dat eigenen ze zich die rol steeds meer zelf toe.quote:
Ik ook, en ik hoop dat ik er bij mag zijn als het een keer los gaatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat blijven doen, daar geniet ik gewoon van.
Zegt de supporter van een club waar ze naar PSV gaan met anti-kakkerlak stickers op hun shirts.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef Nashje het volgende:
Net of we jou zo serieus nemen Prosac. Ga jij maar lekker anti 020 spandoekjes omhoog houden tijdens de wedstrijd van het noorden. How sad can you be.
Ik hoop dat je dan tegen een gummiknuppel aanloopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook, en ik hoop dat ik er bij mag zijn als het een keer los gaat.
Damn, van deze agressiviteit zou je toch spontaan Top Oss suporter worden. Lekker elke zondag naar Tante Nien op de houten bankjes naar een stel overbetaalde schoenenverkopers-en-in-het-weekend-profvoetballers gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:15 schreef valek het volgende:
Wat kunnen Ajaxsupporters toch liegen.
Om te beginnen vertellen ze me dat Ajax beter was dan PSV afgelopen Woendag, nou volgens mij hebben ze een ander wedstrijd gezien hoor. PSV had veel meer kansen en meer balbezit.
Verder floot de scheids voor Ajax. Gaan die Ajaxsupporters beweren dat de scheids tegen Ajax floot. Echt waar.
Van al dat liegen zouden ze een grotere neus moeten krijgen, maar dat gaat niet, want die hebben ze al.
Klacht, Ajaxsupporters die liegen.
100% Agreedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:50 schreef Heathen. het volgende:
Volgens mij word ajax langzamerhand de calimero. Die krimpen de laatste jaren steeds meer in, zowel op sportief gebied als in geld. En zeuren doen ze ook al jaren dus wat dat betreft eigenen ze zich die rol steeds meer zelf toe.
Ik als Ajax supporter schaam me gewoon rot dat Ajax zo slecht is dat we niet eens van dit middelmatige PSV kunnen winnenquote:
Lol. Als er ergens nooit calimero's rond zullen lopen, dan is dat in de hoofdstadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Volgens mij word ajax langzamerhand de calimero. Die krimpen de laatste jaren steeds meer in, op sportief gebied alswel in geld. En zeuren doen ze ook al jaren dus wat dat eigenen ze zich die rol steeds meer zelf toe.
Die Salcido is anders ook een circusaap. Kunnen zo bij Circus Rentz gaan werken.quote:
fokking jaloers, die ajacieden. Zelf hebben ze een triangeljosti onder de lat staan en meteen is Gomes een clownquote:
Happerdepapquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
fokking jaloers, die ajacieden. Zelf hebben ze een triangeljosti onder de lat staan en meteen is Gomes een clown
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
eens met TS.
Ajax
PSV
4 x kampioen op rij
Idd, netzoals:quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Zuen het volgende:
Dwaas, Ajax had iig feitelijk meer balbezit + PSV speelde echt slecht
Dan is die 4x op rij ook een onderbouwing voor PSVquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Reken ik toch wel als een feitelijke onderbouwing
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan is die 4x op rij ook een onderbouwing voor PSV
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook zo?Dat wordt ook niet ontkend.
?quote:
Weet je, volgens mij heb ik het over iets anders..quote:
Wellichtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij heb ik het over iets anders..
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef behangplakker het volgende:
Laten we het er dan eens over hebben wat PSV wél goed deed? Of deze competitie goed heeft gedaan, het enige wat ze er telkens inhoud is een Braziliaanse lelijke geharste neanderthaler die met een IQ van 30 ballen tegehoudt (en wil hij ook nog Nederlander worden terwijl hij in een belangrijke match volksheld nummero uno Sjonny Heintinga probeert te naaien.) Met anti-voetbal 1 fout afwachten van de tegenstander om dan te scoren. Gewoon ophangen aan de hoogste boom.![]()
Ik vraag me trouwens ook af of ze écht niet die scheidsrechters omkopen, want dat heeft er echt een verdacht handje van
quote:Lieve Paaskonijn,
Bij deze verzekeren we je ervan dat je inzending voor domste post van het jaar veilig is ontvangen,
De FOK!-Crew
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fuck you !![]()
Ik heb gelijk hoor
En vertel mij dan maar is waarom ik niet gelijk hebquote:
Je bedoelt dat ik er echt inhoudelijk op in moet gaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En vertel mij dan maar is waarom ik niet gelijk heb?
je kan het!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik er echt inhoudelijk op in moet gaan?![]()
Alsof ik zin heb om op een 100% onserieuze post van een pizzadoos in te gaanquote:
Je bent gewoon een lui zwijn Konijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om op een 100% onserieuze post van een pizzadoos in te gaan
Ja ik ben lui, maar dan nog, als ik niet lui was zou ik er nog niet inhoudelijk op hebben gereageerd..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lui zwijn Konijn.
Toegegeven, het is echt een triangelpost, dat wel.
Ja zeker, Van Gaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef behangplakker het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of ze écht niet die scheidsrechters omkopen, want dat heeft er echt een verdacht handje van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit topic
Vy MamynkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Je bedoelt die tokkie die alleen maar dodschoppen aan collega nationaal elftal spelers kan uitdelen omdat het even niet lekker liep. Nee, een echte held is dat zegquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef behangplakker het volgende:
volksheld nummero uno Sjonny Heintinga
je geeft dus toe dat Amsterdam/Ajax geen knip voor de neus waard isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:21 schreef Adidah het volgende:
[..]
Lol. Als er ergens nooit calimero's rond zullen lopen, dan is dat in de hoofdstad. Daar zijn ze nu eenmaal veel te arrogant voor. Zelfs als er ooit een tijd komt dat er op sportief gebied niets meer valt te halen, zullen ze in Amsterdam nog steeds op iedereen neer kijken
. Volgens mij doet dat nog het meeste pijn bij de provincialen, dat ze die eeuwige Amsterdamse arrogantie er maar niet uit kunnen slaan. En ja, dan ga je het calimero-syndroom maar bij anderen proberen aan te praten
.
Doodschoppenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:21 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Je bedoelt die tokkie die alleen maar dodschoppen aan collega nationaal elftal spelers kan uitdelen omdat het even niet lekker liep. Nee, een echte held is dat zegOh well, als je volksheld nou net ff iets anders interprteert, dan mss wel
. Zet die Jodenbril eens af calimero
![]()
![]()
en als een jood een duwtje krijgt staat heel 020 op hun achterste poten "ROOD!!" te schreeuwenquote:
Zeker, en anders vraagt Gomes er wel naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:32 schreef harrypiel het volgende:
[..]
en als een jood een duwtje krijgt staat heel 020 op hun achterste poten "ROOD!!" te schreeuwen
Hij had toch niet voor niets 3 wedstrijden schorsing ?quote:
Ja, want als je een x 3 wedstrijden word geschorst deel je alsmaar doodschoppen uitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij had toch niet voor niets 3 wedstrijden schorsing ?
Kutneus. Was je er woensdag ook bij? Ga je uberhaupt wel eens kijken?
Apart dat uitgerekend jij spreekt over 'gefrustreerde joden' en dan zonder aanleiding over 'kutneus' begint, maar dat ter zijde.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij had toch niet voor niets 3 wedstrijden schorsing ?
Kutneus. Was je er woensdag ook bij? Ga je uberhaupt wel eens kijken?
even voor de goeie orde; ik had het dus over die trap van achter die Sjonnie aan RvP gaf tijdens het amsterdam tournament, terwijl Sjonnie Neus al compleet gezien was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Apart dat uitgerekend jij spreekt over 'gefrustreerde joden' en dan zonder aanleiding over 'kutneus' begint, maar dat ter zijde.
Ik heb hem woensdag geen doodschop zien geven, en ja ik heb de wedstrijd helemaal gezien.
O ok, nee dat is natuurlijk ook niet goed te keuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:27 schreef harrypiel het volgende:
[..]
even voor de goeie orde; ik had het dus over die trap van achter die Sjonnie aan RvP gaf tijdens het amsterdam tournament, terwijl Sjonnie Neus al compleet gezien was.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Van die teringnepsupporters uit Limburg, Friesland en Drenthe die voor AJax zijn omdat de enige wedstrijd die ze gezien hebben in 1994 of 1995 whatever de CL finale was.
Whehe, mensen die denken dat Ajax zijn grote naam puur aan 1994/1995 te danken hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Gefrustreerde joodjes
Van die teringnepsupporters uit Limburg, Friesland en Drenthe die voor AJax zijn omdat de enige wedstrijd die ze gezien hebben in 1994 of 1995 whatever de CL finale was.
Eindhoven. 4x op rij !
Van die glorie van begin 70 is anders verdomd weinig meer over. De joden van nu doen me denken aan die towelheads die op een compleet platgebombardeerde bunker met een =LAME vlag blaten dat ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Adidah het volgende:
[..]
Whehe, mensen die denken dat Ajax zijn grote naam puur aan 1994/1995 te danken hebben.
Mensen die zich überhaupt druk maken over de beweegreden van supporter van andere clubs om supporter/fan te worden![]()
.
Doet het echt zoveel pijn dat Ajax nog steeds een grotere achterban heeft? O, maar de helft zijn toch nepsupporters dus hebben jullie er toch weer meer.
ik zie anders een heleboel neuzen in koor "calimero!!" tegen de lampies blaten, dat terwijl de godenzonen allang gevallen zijn, dus ook jij kan je 020-bril beter afdoenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:25 schreef Zuen het volgende:
Waarom zeiken al die lampen in dit topic toch telkens over Ajax supporters?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
is dit een lemming ofzo, ajax had 61% bbz ofzo
Jij bent niks meer waard dan hun, beetje de held uithangen op een forum, echt een held!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Gefrustreerde joodjes
Eindhoven. 4x op rij !
Verkapt kijk-Ajax-eens-geweldig-spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Ik ben bepaald geen Ajax-fan, maar PSV speelde laf en teruggetrokken. Een smerige counterploeg was het, niet meer niet minder.
En ik niet over jou.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
Ajax schopt kont !
PSV moet kont geschopt krijgen !
Alsnog een nieuwe klacht: PSV in zijn geheel, geen positief woord voor over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |