even voor de goeie orde; ik had het dus over die trap van achter die Sjonnie aan RvP gaf tijdens het amsterdam tournament, terwijl Sjonnie Neus al compleet gezien was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Apart dat uitgerekend jij spreekt over 'gefrustreerde joden' en dan zonder aanleiding over 'kutneus' begint, maar dat ter zijde.
Ik heb hem woensdag geen doodschop zien geven, en ja ik heb de wedstrijd helemaal gezien.
O ok, nee dat is natuurlijk ook niet goed te keuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:27 schreef harrypiel het volgende:
[..]
even voor de goeie orde; ik had het dus over die trap van achter die Sjonnie aan RvP gaf tijdens het amsterdam tournament, terwijl Sjonnie Neus al compleet gezien was.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Van die teringnepsupporters uit Limburg, Friesland en Drenthe die voor AJax zijn omdat de enige wedstrijd die ze gezien hebben in 1994 of 1995 whatever de CL finale was.
Whehe, mensen die denken dat Ajax zijn grote naam puur aan 1994/1995 te danken hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Gefrustreerde joodjes
Van die teringnepsupporters uit Limburg, Friesland en Drenthe die voor AJax zijn omdat de enige wedstrijd die ze gezien hebben in 1994 of 1995 whatever de CL finale was.
Eindhoven. 4x op rij !
Van die glorie van begin 70 is anders verdomd weinig meer over. De joden van nu doen me denken aan die towelheads die op een compleet platgebombardeerde bunker met een =LAME vlag blaten dat ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Adidah het volgende:
[..]
Whehe, mensen die denken dat Ajax zijn grote naam puur aan 1994/1995 te danken hebben.
Mensen die zich überhaupt druk maken over de beweegreden van supporter van andere clubs om supporter/fan te worden![]()
.
Doet het echt zoveel pijn dat Ajax nog steeds een grotere achterban heeft? O, maar de helft zijn toch nepsupporters dus hebben jullie er toch weer meer.
ik zie anders een heleboel neuzen in koor "calimero!!" tegen de lampies blaten, dat terwijl de godenzonen allang gevallen zijn, dus ook jij kan je 020-bril beter afdoenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:25 schreef Zuen het volgende:
Waarom zeiken al die lampen in dit topic toch telkens over Ajax supporters?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
is dit een lemming ofzo, ajax had 61% bbz ofzo
Jij bent niks meer waard dan hun, beetje de held uithangen op een forum, echt een held!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Gefrustreerde joodjes
Eindhoven. 4x op rij !
Verkapt kijk-Ajax-eens-geweldig-spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Ik ben bepaald geen Ajax-fan, maar PSV speelde laf en teruggetrokken. Een smerige counterploeg was het, niet meer niet minder.
En ik niet over jou.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
Ajax schopt kont !
PSV moet kont geschopt krijgen !
Alsnog een nieuwe klacht: PSV in zijn geheel, geen positief woord voor over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |