Die Salcido is anders ook een circusaap. Kunnen zo bij Circus Rentz gaan werken.quote:
fokking jaloers, die ajacieden. Zelf hebben ze een triangeljosti onder de lat staan en meteen is Gomes een clownquote:
Happerdepapquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
fokking jaloers, die ajacieden. Zelf hebben ze een triangeljosti onder de lat staan en meteen is Gomes een clown
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
eens met TS.
Ajax
PSV
4 x kampioen op rij
Idd, netzoals:quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Zuen het volgende:
Dwaas, Ajax had iig feitelijk meer balbezit + PSV speelde echt slecht
Dan is die 4x op rij ook een onderbouwing voor PSVquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Reken ik toch wel als een feitelijke onderbouwing
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan is die 4x op rij ook een onderbouwing voor PSV
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook zo?Dat wordt ook niet ontkend.
?quote:
Weet je, volgens mij heb ik het over iets anders..quote:
Wellichtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij heb ik het over iets anders..
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:51 schreef behangplakker het volgende:
Laten we het er dan eens over hebben wat PSV wél goed deed? Of deze competitie goed heeft gedaan, het enige wat ze er telkens inhoud is een Braziliaanse lelijke geharste neanderthaler die met een IQ van 30 ballen tegehoudt (en wil hij ook nog Nederlander worden terwijl hij in een belangrijke match volksheld nummero uno Sjonny Heintinga probeert te naaien.) Met anti-voetbal 1 fout afwachten van de tegenstander om dan te scoren. Gewoon ophangen aan de hoogste boom.![]()
Ik vraag me trouwens ook af of ze écht niet die scheidsrechters omkopen, want dat heeft er echt een verdacht handje van
quote:Lieve Paaskonijn,
Bij deze verzekeren we je ervan dat je inzending voor domste post van het jaar veilig is ontvangen,
De FOK!-Crew
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |