Ik vind dit zo lief klinken trouwensquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
tijn is bloedsjacherijnig, Saskia is moe net als wij en Nienke slaapt...
dus moeten het volgende doen:quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:12 schreef PM-girl het volgende:
Geen Macka, dus.....?!
Een tweede kind heeft meer ruimte in de baarmoeder en wordt daardoor niet zo snel gedwongen om in te dalen. Een eerste kind groeit als het ware vanzelf in het bekken als er geen baarmoederruimte over is, daarna gaat de baarmoeder weer meerekkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij gebeurt het na de 1e vaak vroeger later, Bix, en is het vrij normaal zelfs... Brent daalde in week 32 in (niet volledig) en daar was volgens de vk niets mis mee.
gefeliciteerd, ET en Swets, met jullie prachtige dochter, wat een lief roze rondjequote:Op woensdag 26 maart 2008 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Om 2 uur vannacht begonnen de weeën. Om een uur of 5 hebben we de VK gebeld en zijn we naar het ziekenhuis getogen. Om half 6 4 centimeter ontsluiting. Om half 8 10 centimeter en om 10 over half 8 was Nienke er
[ afbeelding ]
Ik bedacht me net dat ik bij de volgende afspraak met de vlos alweer over de helft bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
Je gaat steeds verder op me voorlopen freecellZo schiet het wel op
Wel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt
Ik vind de tijd tussen de afspraken bij de vlos nu echt eindeloos lijken. Voor m'n gevoel gaat het zo langzaam nu.
Hoe zou het met Macka zijn? Hopelijk ligt ze al met d'r beebje in d'r armen.
Hey.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:42 schreef Smirre het volgende:
Leana, wanneer je je kindjes voelt is zo persoonlijk. Zelf wist ik het zeker met 17 weken. Die kriebels waren kindjes. 1 Placenta lag in de top van de baarmoeder en 1 placenta lag aan de voorkant. Ik kon dat zelf wel merken. Ik voelde het bovenste kindje vaker en krachtiger dan de onderste. Overigens zijn de 2 placenta's er in the end als 1 grote uitgekomen.
Klopt het dat je geschreven hebt dat je kindjes twee-eïg zijn? Hoe weet je dat?
K_i_m, gefeliciteerd met je dochter!
De gyn gaf aan dat van beiden kinderen de placenta aan de voor zijde ligt.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:20 schreef Popples het volgende:
Llewella leuke verzameling![]()
ik heb ook nog een leuke popples verzameling, alleen gaat hij weg![]()
het toespreken heeft niet geholpen, ze was weer druk lees: pijnlijk aan het bewegen.
leana heeft de gyn niet gezegd hoe je placenta ligt? aan de voorkant duurt het meestal wat langer voor je de kleine voelt maar bij een tweeling geen idee.
leana heb jij van de gyn ook te horen gekregen dat je meer moet eten en ong. 3 keer per week vis enzo?
de vrouw van mijn oom krijgt ook een tweeling en die heeft dat wel te horen gekregen, maar iemand anders die ik ken hoefde dat weer niet. zo raar wat gyn's betreft.
Hier was de eerste afspraak bij 8 weken, maar aangezien er dan nog weinig te horen valt, was die vooral administratief. Tig vragen beantwoord en formulieren voor bloedprikken en termijnecho meegekregen. Die was dus wel handig geweest voor vragen, maar die had ik niet echt (been there, done that).quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik bij de volgende afspraak met de vlos alweer over de helft bent
Ik vond vooral het wachten op de eerste afspraak érg lang duren. Juist in het begin heb je zoveel vragen! En pas als je op de meesten een antwoord hebt gegoogled, heb je voor het eerst een afspraak
Wanneer ga jij weer dan Jojo?
Gefeli!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef Fuente het volgende:
*meldt*
Een beetje beduust nog, maar helemaal blij! Ik ben ongeveer 5 december uitgerekend, mag ik ook in het lijstje? Samen met Buuf_Rietman?
Dank je welquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Je tikkertje is aangepast freecell.
thnx!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oeps.Ook aangepast.
Fuente, je staat erbij hoor!
Jemig... december kindjes alweer!
En dat las ik toch even wat anders dan jij het bedoelde. Ik dacht echt: WAT heeeft de verloskundige gedaan????quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Popples het volgende:
sjak helaas nog niks aan het handje hier.
alles is beneden schoongemaakt.....
Bij mij is het ergens tussen week 13 en 14 een heel eind opgeknapt. Ik ben nog steeds sneller moe dan normaal, maar niet meer constant bekaf. Zoals het nu is, is er prima mee te functionerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben echt zo verschrikkelijk moe. Gaat dat nog over, of blijf ik nu nog 35 weken oververmoeid? :s
Oeh, spannend! Hoezo weet je de datum niet precies? Onregelmatige cyclus of net gestopt met de pil oid? In ieder geval welkom hier!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Igraine het volgende:
Ik meld me dan ook maar hier. Ik weet de datum waarop ik uitgerekend ben nog niet, vermoedelijk ronde de 15 november....
Volgende week een echo in het ziekenhuis en dan weet ik hopelijk meer.
Pfoe, dat geeft de burger moedquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef freecell het volgende:
Bij mij is het ergens tussen week 13 en 14 een heel eind opgeknapt. Ik ben nog steeds sneller moe dan normaal, maar niet meer constant bekaf. Zoals het nu is, is er prima mee te functioneren
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Hoezo weet je de datum niet precies? Onregelmatige cyclus of net gestopt met de pil oid? In ieder geval welkom hier!
Bedankt allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Lishe het volgende:
Igraine, ik had je nog niet gefeliciteerd! Van harte! En met recht een verrassing, jij hebt ook pco toch? Of zit ik er helemaal naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |