Hier staat de verzameling grotendeels nu in dozen, en er komt nu niet meer zoveel bij (alhoewel m'n ouders laatst weer 25+ ponies mee hadden genomen van de rommelmarkt, m'n stiefmoeder dacht in het begin dat ik gek was geworden, maar ziet nu ook dat het gewoon iets leuks is, m'n vader vond het meteen wel leuk gezien die ze vroeger ook voor me gekocht heeft); maar hij gaat niet weg, heb er over de afgelopen jaren weleens over gedacht; maar nee. Ze krijgen allemaal een mooi plekje op de zolder
Alleen hoe leg ik een klein meisje zometeen uit dat niet met al het speelgoed gespeeld mag worden of iig heel voorzichtig, dat vind ik voor mezelf best een dilemma, ik bedoel het is wel speelgoed. Er zijn er genoeg waar ze van mij mee mag spelen, maar de speciale en nog in verpakking gaan denk op het allerbovenste plankje

(M'n schoonzus dacht al een keer zo leuk te zijn om er eentje bijna uit te pakken; heej die heb je nog niet uitgepakt; dus het was al bijna scheur/scheur

).
Hebben de andere dames dat hier trouwens ook weleens, dat je de kleine in 2 zijden tegelijk voelt trappen?
Was vanochtend weer een leuk spelletje toen we nog op bed lagen, 1x weer even heel hard, en voor de rest zachtere trapjes, maar ook die voelt m'n vriend dus nu. En ook rondom m'n navel, en ik was in de veronderstelling dat daar de placenta lag (volgens mij ligt die niet laag aan de voorkant, want daar voel ik juist veel activiteit. volgens mij zo rondom de navel/onder de navel).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae