abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57538964
E.T. Ga maar gauw bevallen, En als die andere die nog moeten, Sterkte er mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_57539470
zo hier ben ik ook weer ff, zit lekker te genieten van mn kraambed
volgens mij moet ik ook richting andere topic
kim van harte gefelciteerd met je meisje.. hoop dat t allemaal meegevallen is...
alle llm veel suc6 en sterkte en alle nieuwe zwangeren ...gefeliciteerd!
nogmaals thx voor alle felicitaties doeiii
pi_57542772
Hier ook gehijg, gesteun en gewaggel hihi
Ik ben blij dat ik meestal schoenen aanheb waar ik zo in kan stappen, want te ver bukken gaat niet meer en overeind komen als ik in bed lig gaat ook niet meer van harte, voel me soms echt een ouwe doos weheh

Vanmorgen een 3D echo gehad van ruim een half uur was leuk om te zien, helaas sliep ze wel dus vooral veel hetzelfde qua beeld.
Zal eens kijken of ik straks een foto kan plaatsen
pi_57542831
Kim, van harte gefeliciteerd met je kleine meisje! Lekker genieten nu!
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en de LLM heel veel succes, het wordt rotweer dus blijf maar lekker binnen en ga bevallen!!

Van de week voor het eerst naar de verloskundige geweest. (wat was die man lang van stof...) Maarja volgens hem ben ik negen weken en volgens mij 8 weken. 18 april heb ik een echo dan weten we wie er gelijk heeft.
Jenthe trekt overal mijn trui omhoog om te kijken of de baby al gegroeid is. Worden lange maanden voor haar.

Vrijdag gelijk naar het ziekenhuis om bloed te prikken, bleek dat ik daar veel te vroeg mee was, jammer dat die verloskundige dat niet verteld heeft in zijn ellenlange verhaal......
Ga het nu maar laten prikken na de echo, dan weet ik tenminste zeker dat ik niet te laat ben.
Voor de rest gaat het goed. Ik ben alleen bekaf 's avonds. Misschien mag ik zo al naar bed.
pi_57543951
hier 2 foto's van de echo van vanmorgen

pi_57544156
pi_57544476
Mooie echo-foto's!

Hier staat de kinderstoel in de grondverf (ouderwets modelletje die dus eigenhandig geverfd gaat worden).
En ik vind mezelf weer helemaal geniaal; ben weer erg tevreden over m'n creativiteit wat betreft creatief met behang
Maar dat laat ik wel zien als het geheel plaatje af is (Hopen dat ik dan nog zo tevreden ben ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57545213
bla wat een lieve echo

kan iemand tegen mijn kind zeggen dat mama ook gevoel heeft
ET ik begin het hiet ook behoorlijk zat te vinden hoor. snap je helemaal.
mama van 3 kids!
pi_57545591
Psssst baby-popples; beetje lief doen tegen mama

(Die had ik vroeger, zo cute!!! )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57546117
Ik slaap er nog steeds met eentje
de witte
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2008 @ 20:45:16 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57546194
Ik vraag me altijd af hoe dat nou gaat met volwassen mensen en knuffels in bed...
Toen je man voor de eerste keer the wild thing met je mocht doen, stond toen je popples ook mee te kijken?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2008 @ 20:52:27 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57546349
Verrassend dat het niet bij die keer gebleven is dan
pi_57546469

Hij heeft wel een hekel aan mijn popples, trouwens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 maart 2008 @ 20:58:54 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57546485
ik heb ook nog knuffels

maar jah mijn bed is anders zo leeg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2008 @ 21:01:22 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57546533
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:58 schreef LadyS het volgende:

Hij heeft wel een hekel aan mijn popples, trouwens
Dat verrast me dan weer niet
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:06:08 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57546607
k_i_m, wat is ze mooi! En een prachtige naam ook!
pi_57546677
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dat nou gaat met volwassen mensen en knuffels in bed...
Toen je man voor de eerste keer the wild thing met je mocht doen, stond toen je popples ook mee te kijken?

(Overigens waren die er nog niet toen vriendlief en ik elkaar leerde kennen, das meer van de laatste jaren Staan overigens niet op de slaapkamer; nu op zolder in dozen totdat er op zolder weer plek is )
Amber Mae
  Jubileum moderator zaterdag 22 maart 2008 @ 21:10:51 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57546721
Ow my
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 maart 2008 @ 21:11:49 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57546742
ok ik ben niet erg

hier een hond en een olifant in bed meeer ook niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2008 @ 21:12:16 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57546759
Zelfs mijn dochter van 4 wordt niet geboeid door my little pony
pi_57546789
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfs mijn dochter van 4 wordt niet geboeid door my little pony
Jamaar, dat is ook zo 25 jaar geleden

Jeugdsentiment

(Vriendlief heeft trouwens wonderbaarlijk geen problemen hiermee, m'n andere hobby das nog wat anders; slangen ).
Amber Mae
pi_57546876
Oh, die van mij van 2 1/2 zou het geweldig vinden, al die pony's
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57546911
Zo, aardige verzameling Llewella.
pi_57546921
Hey allemaal,

Ff een vraagje... Weet iemand of het uit maakt aan welek kant de placenta ligt voor het voelen van je baby, of in mijn geval baby's?
En kun je het bij een tweeling eerder voelen dan bij een eenling?

Groetjes,
Leana
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_57547006
Llewella

Leana ik weet niet of je een 2 ling eerder voelt, ik denk t wel ivm minder ruimte. Verder voel je de baby vaak pas later als de placnta aan de voorkant ligt.
pi_57547104
Het kan idd uitmaken waar de placenta ligt in het voelen van de baby, maar hoeft niet altijd perse zo te zijn.
Want hier ligt de placenta aan de voorkant; en ik voelde de kleine al heel vroeg, en al snel steeds steviger en frequenter.
Amber Mae
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:02:02 #78
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57547712
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Leana het volgende:
Hey allemaal,

Ff een vraagje... Weet iemand of het uit maakt aan welek kant de placenta ligt voor het voelen van je baby, of in mijn geval baby's?
En kun je het bij een tweeling eerder voelen dan bij een eenling?

Groetjes,
Leana
Ik lees toch stiekem nog even mee .

Mijne lag aan de voorkant, en de eerste keer dat ik het echt goed voelde was met 18 weken, en toen ook bijna gelijk dagelijks. Ik geloof vanaf 20 weken echt elke dag meerdere keren. Bij de bevalling bleek ook dat het een behoorlijk grote placenta was (ik voelde me 3kg lichter toen ie d'ruit kwam . ) dus qua beweging voelen heb ik er niet extra last van gehad .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:21:06 #79
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_57548083
Mooi dat je nog even stiekem meeleest .

KMI van harte met kleine beeb!
I'm getting too old for this....
pi_57552812
Llewella leuke verzameling
ik heb ook nog een leuke popples verzameling, alleen gaat hij weg
het toespreken heeft niet geholpen, ze was weer druk lees: pijnlijk aan het bewegen.

leana heeft de gyn niet gezegd hoe je placenta ligt? aan de voorkant duurt het meestal wat langer voor je de kleine voelt maar bij een tweeling geen idee.
leana heb jij van de gyn ook te horen gekregen dat je meer moet eten en ong. 3 keer per week vis enzo?
de vrouw van mijn oom krijgt ook een tweeling en die heeft dat wel te horen gekregen, maar iemand anders die ik ken hoefde dat weer niet. zo raar wat gyn's betreft.
mama van 3 kids!
pi_57553272
Hier staat de verzameling grotendeels nu in dozen, en er komt nu niet meer zoveel bij (alhoewel m'n ouders laatst weer 25+ ponies mee hadden genomen van de rommelmarkt, m'n stiefmoeder dacht in het begin dat ik gek was geworden, maar ziet nu ook dat het gewoon iets leuks is, m'n vader vond het meteen wel leuk gezien die ze vroeger ook voor me gekocht heeft); maar hij gaat niet weg, heb er over de afgelopen jaren weleens over gedacht; maar nee. Ze krijgen allemaal een mooi plekje op de zolder
Alleen hoe leg ik een klein meisje zometeen uit dat niet met al het speelgoed gespeeld mag worden of iig heel voorzichtig, dat vind ik voor mezelf best een dilemma, ik bedoel het is wel speelgoed. Er zijn er genoeg waar ze van mij mee mag spelen, maar de speciale en nog in verpakking gaan denk op het allerbovenste plankje (M'n schoonzus dacht al een keer zo leuk te zijn om er eentje bijna uit te pakken; heej die heb je nog niet uitgepakt; dus het was al bijna scheur/scheur ).

Hebben de andere dames dat hier trouwens ook weleens, dat je de kleine in 2 zijden tegelijk voelt trappen?
Was vanochtend weer een leuk spelletje toen we nog op bed lagen, 1x weer even heel hard, en voor de rest zachtere trapjes, maar ook die voelt m'n vriend dus nu. En ook rondom m'n navel, en ik was in de veronderstelling dat daar de placenta lag (volgens mij ligt die niet laag aan de voorkant, want daar voel ik juist veel activiteit. volgens mij zo rondom de navel/onder de navel).
Amber Mae
pi_57553349
Llewella ik voelde de kleine ook eerst aan 2 kanten, nu past echt niet meer.

tja hier liggen alle verzamelingen op zolder en worden dus allemaal verkocht. wij hebben altijd gezegd als wij kids krijgen gaat alles weg.
maar wat je straks zou kunnen doen is wat minder mooie er tussen uit halen en speciaal voor haar bewaren en daar mag ze dan mee spelen. mijn dochtertje speelt ook al met de pony's.
mama van 3 kids!
pi_57553446
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:12 schreef Popples het volgende:
Llewella ik voelde de kleine ook eerst aan 2 kanten, nu past echt niet meer.

tja hier liggen alle verzamelingen op zolder en worden dus allemaal verkocht. wij hebben altijd gezegd als wij kids krijgen gaat alles weg.
maar wat je straks zou kunnen doen is wat minder mooie er tussen uit halen en speciaal voor haar bewaren en daar mag ze dan mee spelen. mijn dochtertje speelt ook al met de pony's.
Yep, daar heb ik ook al aan zitten denken, of zowieso natuurlijk haar eigen speelgoed (misschien vind ze ponies wel helemaal niet leuk Maak er bewust ook geen my little pony kamer van de babykamer, anders voel ik me zo opdringerig ).
Amber Mae
  zondag 23 maart 2008 @ 15:42:40 #84
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_57558859
Leana, wanneer je je kindjes voelt is zo persoonlijk. Zelf wist ik het zeker met 17 weken. Die kriebels waren kindjes. 1 Placenta lag in de top van de baarmoeder en 1 placenta lag aan de voorkant. Ik kon dat zelf wel merken. Ik voelde het bovenste kindje vaker en krachtiger dan de onderste. Overigens zijn de 2 placenta's er in the end als 1 grote uitgekomen.

Klopt het dat je geschreven hebt dat je kindjes twee-eļg zijn? Hoe weet je dat?

K_i_m, gefeliciteerd met je dochter!
pi_57560528
De 2 placenta's zijn ook bij mij met elkaar vergroeid/ aan elkaar vastgeplakt. Kwam er dus als unit uit. Ik voelde ze in ieder geval voor 20 weken. De meiden lagen vaak met de billen naar elkaar toe, waardoor in het midden van mijn buik een soort bult ontstond. Op een gegeven moment voelde ik de bovenste vaker (Pien) vaker/meer, omdat Floor erg laag lag en al vrij vroeg was ingedaald.
pi_57563971
Nou zit ik vanochtend bij de paasbrunch m'n stiefmoeder te vertellen dat bij sommige meiden die ongeveer zo ver als mij zijn de buik al zichtbaar beweegt bij het schoppen; maar hier nog niet.
Nou iets beter opletten dus Lig ik vanmiddag even op bed; gaat die buik ineens behoorlijk op en neer bij iedere schop
Heb het nog geprobeerd te filmen, maargoed, dwarse beeb; dus toen stopte het weer

Vanmiddag nog wat buikfoto's gemaakt; die zal ik vanavond wel posten in het buikentopic.
Amber Mae
  maandag 24 maart 2008 @ 10:06:21 #87
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57574547
wat ist hier stil....
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_57574641
best wel stiletjes hier idd ja....
Ik zie net dat ik gewoon al 14e op de lijst ben
En nog maar 10 weken en dan begint mijn zwangerschapsverlof

Ik loop trouwens echt 10 x per dag de babykamer in om even rond te kijken, de kast open te trekken of dingen anders neer te zetten hihi, hoe erg
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 12:22:38 #89
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57576466
Veel gerommel vannacht en vandaag uitgerekend, maar nu is het weer stil in m'n buik. Dat wordt geen paaskindje.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 24 maart 2008 @ 13:20:31 #90
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57577622
Vandaag precies 9 maanden zwanger

Maar net als Macka, hier ook veel gerommel (al tijden ) maar doorzetten, ho maar.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:19:23 #91
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57578644
Nog geen verse paas-beebjes?
  maandag 24 maart 2008 @ 16:13:29 #92
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57580853
mooie echo blabla

Llewella ik voel beebje regelmatig onderaan stampen en bovenaan ook.. denk dat het dan de handjes zijn.. soms heb ik zelf het gevoel dat er een rad in mijn buik zit.. dan voel ik het starten bovenaan dan gaat het helemaal rond tot terug op de plaats waar het was begonnen.. maar vind het wel grappig gevoel... oh en die buik zien op en neer gaan... de katten vinden het een interresant feit
  maandag 24 maart 2008 @ 19:30:51 #93
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57584789
Macka, wat gek he dat zo'n uitgerekende datum zomaar voorbij kan gaan. Ik vond dat vorige keer erg onwerkelijk
Hier ook alles eigenlijk wel rustig. Af en toe wat gerommel maar echt thuisbrengen kan ik het niet. Zouden net zo goed mijn darmen kunnen zijn.

Valt alles mee zo he ET! Ben je nu wel klaar met de kamer en de rest?
Lekker douchen!
  maandag 24 maart 2008 @ 19:33:50 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57584849
Ben er helemaal klaar voor, Sjak

Uitgerekende datum heb ik trouwens nog nooit gehaald Lijkt me echt verschrikkelijk als die 'zomaar' voorbij gaat

Gaan ze bij jou nog wat doen ihkv de suiker Sjak, om het eerder te laten komen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57584962
Zo, ik ben weer helemaal goedgekeurd, bloeddruk was weer iets lager dan de vorige keer, blijft gewoon allemaal netjes, en baby is goed gegroeid.

Ik had deze keer de enige dame in de praktijk; en zij heeft dus vroeger weleens op me opgepast; klein wereldje weer
Amber Mae
pi_57585281
Nog drie daagjes werken en dan lekker verlof, jeuh!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 24 maart 2008 @ 21:40:24 #97
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57587686
Gek genoeg heb ik de vorige keer altijd gedacht dat het later zou worden dan de uitgerekende datum. Ook nu weer denk ik dat trouwens. Geen idee waarom maar dat gevoel had ik toen gewoon en nu weer. Ik houd dus ook ernstig rekening met de "nationale" Leidse feestdag 3 oktober als geboortedatum.
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 21:58:08 #98
141844 Macka66
pi_57588105
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef E.T. het volgende:
Ben er helemaal klaar voor, Sjak

Uitgerekende datum heb ik trouwens nog nooit gehaald Lijkt me echt verschrikkelijk als die 'zomaar' voorbij gaat

Gaan ze bij jou nog wat doen ihkv de suiker Sjak, om het eerder te laten komen?
Me2, E.T.
En was het maar 'zomaar' voorbijgaand, dat lijkt me erg rustig. Zowel de eerste keer als nu was er bij mij veel hoopvol gerommel dat toch niet doorzette in het echte werk. Erg teleurstellend. De eerste keer gebeurde er daarna zelfs niks meer en was m'n vruchtwater op, zodat er ingeleid, opgewekt en uiteindelijk gekeizersneed werd. Dat wil ik niet nog een keer. Nou schijnt het dat via acupunctuur weeėn opgewekt kunnen worden...

Ja Sjak, hoe gaat het straks en hoe voel je je nu wbt de suiker?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57589819
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef Macka66 het volgende:
Veel gerommel vannacht en vandaag uitgerekend, maar nu is het weer stil in m'n buik. Dat wordt geen paaskindje.
Een maand en een dag na mij he..dat is woensdag dan
Saartje
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 23:23:23 #100
141844 Macka66
pi_57590203
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Een maand en een dag na mij he..dat is woensdag dan
Goed plan, dan heb ik toch al een afspraak in het ziekenhuis met de gyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')