zero-tolerance valt of staat bij het gedrag van de users. Mocht blijken dat users zich niet kunnen gedragen dan zal er strenger moeten worden opgetreden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Valt je niet wat op in dat Holocaust-topic? Ik krijg stellig de indruk dat de fokgeschiedenis zich herhaalt. Ik dacht dat Yvonne duidelijk was geweest en dat er zero-tolerance ging gelden? Ik zie echter met name Ryan3 weer doorgaan met zijn eeuwige gezuig.... Maar ja, is ook wel leuk hoor....
Nou? Hoe zit dat nu? Wel? Niet? Wel?
Dat vind ik wel een beetje raar. Je bent mod van dit forum, dus je moet er bovenop zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zero-tolerance valt of staat bij het gedrag van de users. Mocht blijken dat users zich niet kunnen gedragen dan zal er strenger moeten worden opgetreden.
Vooralsnog heb ik het holocaust topic niet voldoende gevolgd om een oordeel te kunnen vellen over jouw opmerking dat Ryan3 zit te zuigen. Ik zal me inlezen als ik tijd heb.
Ik zit tegenwoordig zo'n 1200 km per week in de auto en vier dagen in de week bij een klant. Tijd en zin is momenteel wat gering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje raar. Je bent mod van dit forum, dus je moet er bovenop zitten.
Maar goed, ik snap ook wel dat je niet alle tijd hebt. Komend weekend moet wel lukken he?
Bon.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:39 schreef sigme het volgende:
Rapport: controle veevervoer & vleesproductie ondermaats
Wil iemand daar Rapport: controle veevervoer & vleesproductie ondermaats van maken?
Ja..op getrol...quote:
Getrol....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:19 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed
Wijze woorden:
Homo's worden in Amerika gezien als een gevaar voor de samenleving door mensen in de regering. Ook in andere landen worden homo's als minderwaardig gezien. In WOII was dit ook zo en binnen de kortste keren werden homoseksuelen opgepakt en in kampen gestopt.
Dit is de reden dat we WOII nooit moeten vergeten.
O ja, er zijn ook joden vermoord.
Je bent er wel erg gevoelig voor he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:47 schreef sigme het volgende:
Maar waar ik eigenlijk voor kwam; d'r is alsnog een echte holocaustontkenner opgedoken.
Ontkennen Holocaust
Tijd om het iets nauwlettender te volgen?
(Niet wissen aub! Dit soort @#%$# zijn nu net nodig om het punt te illustreren.)
Ik vraag de moderators om hier iets aan te doen. Als dit gezeik niet stopt, kap ik er hier echt mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef Jazzy56 het volgende:
[..]
O ja...Nu ben je zeker ineens voor multiculturalisme?!
Terwijl je in eht holocausttopic nog vrolijk de gasmoorden hebt ontkent?.
[..]
Beetje doorzichtig heh?
Hier lekker meesmuilen en ondertussen in de FB vragen dat je dat topic blijkbaar zo graag dichtwilt hebben?.
Ik weet niet van wie jij een kloon bent, maar dit soort gezeik pik ik niet. Als je een legitieme klacht hebt doe je het maar onder je normale naam.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:39 schreef Jazzy56 het volgende:
[..]
Je bent er wel erg gevoelig voor he?.
Moderatorus activus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Montov het volgende:
Een tvp die mij gaat aansporen om weer wat actiever te worden.
Done done.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:30 schreef IedeK. het volgende:
[US 2008] Primaries #18
De topiclist was bij mij leeg, dus ik heb per ongeluk een nieuw deel aangemaakt.
Maar hij mag dicht.
Ik heb m opgeschoond. Hopelijk is dat voldoende.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lees hier alle Wilders uitspraken
Loopt wat uit de hand. Is ook lastig discussievoeren met iemand die continu roept dat Wilders een oorlog gestart is of gaat starten met moslims....
Dank u, nog een twijfelgevalletje of gewoon een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb m opgeschoond. Hopelijk is dat voldoende.
Een middel kan een bom zijn of een pistool of gif in zijn eten... Nee, echt, het staat er: "elke middelen".quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Een ergste teken van racisme is dat
Als je mensen uitlsluit al alleen maar hoe ze zijn is het ergste van racisme
en moet Wilders met elke middelen die er zijn gestopt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |