quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar staan dan drie minuten en een douche tegenover...
Geen maagzweer, geen SOA...quote:
Uitgeven, huisje kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef sneakypete het volgende:
Vermogens, daar moet ik eens wat meer over opzoeken
Als je een kleiner kapitaal hebt wat is dan slim?
potato patatoquote:
UvT studentjes gaan helaas niet op seksvakanties... veel te braaf allemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Xtreem het volgende:
Geen maagzweer, geen SOA...
1) Ik geil niet op kinderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
UvT studentjes gaan helaas niet op seksvakanties... veel te braaf allemaal.
Sluit het een het ander soms uit?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:52 schreef Xtreem het volgende:
1) Ik geil niet op kinderen
2) Ik was samen met m'n vrienin
Kennen wij elkander?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Picchia het volgende:
Hey PJO.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef Monidique het volgende:
O, dat was officieel een van de kutste programma's ooit. Alleen die dwarse Koerd was leuk.
Dat ik met mijn vriendin was sluit SOA's wel uit ja. Dat ik niet op kinderen geil staat daar uiteraard volledig buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sluit het een het ander soms uit?
Yep, Nova. Een interessant onderwerp, natuurlijk, maar wat allemachtig waardeloos uitgevoerd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nova special? Ik ben al na 15 min afgehaakt
Pleased to uhm... re-meet you. Vanwaar de naamswijziging?quote:
Maar dan blijft toch de - uiteraard theoretische - mogelijkheid van trio's e.d. open?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:57 schreef Xtreem het volgende:
Dat ik met mijn vriendin was sluit SOA's wel uit ja.
Het moge duidelijk zijn dat in het, uiteraard theoretische, geval van een trio er uiteraard sprake is van de noodzakelijke voorzorgsmaatregelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar dan blijft toch de - uiteraard theoretische - mogelijkheid van trio's e.d. open?
Nou ja, ik had mijn wachtwoord verwijderd, maar niet met de opzet om. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Eigenlijk vond ik het wel een redelijk excuus om een nieuwe account te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pleased to uhm... re-meet you. Vanwaar de naamswijziging?
Dat koophuis gaat zeker komen, echter pas over een jaar of 3-4. Ik zit nog niet eens aan het volwassenenloon volgens mij (ben net 23) en wat ik nu kan lenen met partner is zo'n 170 000 euro. Ik wacht liever een paar jaar waarna ik een netter huis koop, zonder dat ik financieel krapper moet leven.quote:
Als ik het goed begrijp:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:04 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dat koophuis gaat zeker komen, echter pas over een jaar of 3-4. Ik zit nog niet eens aan het volwassenenloon volgens mij (ben net 23) en wat ik nu kan lenen met partner is zo'n 170 000 euro. Ik wacht liever een paar jaar waarna ik een netter huis koop, zonder dat ik financieel krapper moet leven.
Maar aangezien ik in redelijk tempo spaar ben ik bang dat de belastingdienst binnen enkele jaren (va 20 000 was het toch?) aanklopt, dat wil ik voorzijn door alvast een slim plan te beginnen waarin de opbrengsten van mijn spaargeld de belastingheffingen gaan overtreffen.
Het concept wel. De theorie omzetten in de praktijk is helaas niet altijd even makkelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Xtreem het volgende:
Hallo, het concept 'verantwoordelijkheid' moet jou toch als muziek in de oren klinken.
Ik ben nogal conservatief met mijn geld en dat heeft me nooit in de rotzooi gebracht. Ik ga er van uit dat ik nog altijd opeens werkloos kan raken of andere ellende. Dan wil ik geld hebben voor noodgevallen. Daarom vind ik het onzin om al mijn geld over de balk te smijten. En als ik dan toch een huis koop, heb ik tenminste een smak geld om alvast wat aan te bouwen, danwel een groot deel alvast af te lossen. Dus gewoon blind uitgeven, Nee, dat ga ik zeker niet doen, veel te riskant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef du_ke het volgende:
Dan nog uitgeven, lekker luxe leven. Voor een hypotheek sluit je toch wel een stevige lening af straks en veel spaargeld is niet echt nodig ofzo.
(geen studieschuld af te lossen enzo?)
40.000 euro, voor jullie samen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:04 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar aangezien ik in redelijk tempo spaar ben ik bang dat de belastingdienst binnen enkele jaren (va 20 000 was het toch?) aanklopt, dat wil ik voorzijn door alvast een slim plan te beginnen waarin de opbrengsten van mijn spaargeld de belastingheffingen gaan overtreffen.
Toevallig van de week tentamen gehad over 'behavioural finance'... Zelfs in Finance, wat toch de ultiem rationele markt zou moeten zijn, regeren de korte termijn emoties....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het concept wel. De theorie omzetten in de praktijk is helaas niet altijd even makkelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |