Het lijkt me toch geen snelweg? Zo te zien is het een tweebaansweg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door de staat. Het is de meest zuidelijke snelweg van Marokko. Weg = infrastructuur = bedrijvigheid = aantrekkelijkheid voor investeerders = werk = welvaart.
En handig voor drugskoeriers?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door de staat. Het is de meest zuidelijke snelweg van Marokko. Weg = infrastructuur = bedrijvigheid = aantrekkelijkheid voor investeerders = werk = welvaart.
Tis een snelweg, vluchtstrook, 2 baans snelweg en een betonnen vangrail in het middenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me toch geen snelweg? Zo te zien is het een tweebaansweg.
De drugskoeriers zitten in het noorden Aah.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En handig voor drugskoeriers?
[ afbeelding ]
Gevaarlijk....
Moeten die dan nooit naar het zuiden....?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De drugskoeriers zitten in het noorden Aah.
In Europa zitten de klanten gek.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moeten die dan nooit naar het zuiden....?
gelijk vierbaans is praktischerquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwe SC is nieuwe pic!:
[ afbeelding ]
Dit is de ontwikkeling van de belastingdruk in % tov het GDP ten opzichte van 1975. In Spanje is de belastingdruk gemiddeld dus gestegen en in Nederland gedaald. Maar in Spanje kan die nog wel lager zijn dan hier natuurlijk. Sprak vorige week een jongen die er woont en volgens hem waren huizen daar nog duurder dan in Nederland momenteel met lagere inkomens:o! Hij verwachte wel dat de markt in zou storten binnenkort.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef sneakypete het volgende:
MIsschien een 'domme' vraag, maar wat betekent dit nu precies?
Betekent het, dat je in spanje jezelf blauw betaalt, of dat in spanje de belasingen gewoon sneller stijgen, maar nogaltijd procentueel lager zijn?
Ik ben 2 weken terug in spanje geweest bij mijn zwager en die leeft vrijwel zonder allerlei overheidsproblemen om zich heen.
Degene waar ik was liet zien welk stuk grond hij kon kopen voor zo'n E35.000. dat zou je in Nederland niet kunnen. Natuurlijk zijn er economische verschillen, maar het leek me even heel aantrekkelijk. Stel dat grond opeens superveel waard is. Maarja, ik ben bepaald geen econoom dusja dan blijft et gokken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is de ontwikkeling van de belastingdruk in % tov het GDP ten opzichte van 1975. In Spanje is de belastingdruk gemiddeld dus gestegen en in Nederland gedaald. Maar in Spanje kan die nog wel lager zijn dan hier natuurlijk. Sprak vorige week een jongen die er woont en volgens hem waren huizen daar nog duurder dan in Nederland momenteel met lagere inkomens:o! Hij verwachte wel dat de markt in zou storten binnenkort.
Grond is schaarser in Nederland en dus meer waard niet zo gek dus. Investeren in Spaans vastgoed moet je even uitstellen tot de nieuwe hausse begint. Is nu erg linkquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Degene waar ik was liet zien welk stuk grond hij kon kopen voor zo'n E35.000. dat zou je in Nederland niet kunnen. Natuurlijk zijn er economische verschillen, maar het leek me even heel aantrekkelijk. Stel dat grond opeens superveel waard is. Maarja, ik ben bepaald geen econoom dusja dan blijft et gokken.
Die zag ik van mijlenver aankomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef sneakypete het volgende:
Wijn serieus? Ik drink het wel, maar bier vind ik toch een andere orde. Als ik wijn drink is het bij voorkeur wit en goedkoop. Mooi Kaap van AH bijv. Prima te drinken en slechts 2 euro de fles.
Dure wijn vind ik toch iets bekakts en onnodigs hebben. Geef dan geld uit aan een leuke whisky of een speciaalbiertje. Wijn blijft toch stiekem een beetje een eeehhh,, ja hoe zeg je het zonder homofoob te worden ?
heb je ook zo'n rabobankbeleggingsfonds?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grond is schaarser in Nederland en dus meer waard niet zo gek dus. Investeren in Spaans vastgoed moet je even uitstellen tot de nieuwe hausse begint. Is nu erg link.
Rode wijn + Stokbroodje met kruidenboterquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef sneakypete het volgende:
Wijn serieus? Ik drink het wel, maar bier vind ik toch een andere orde. Als ik wijn drink is het bij voorkeur wit en goedkoop. Mooi Kaap van AH bijv. Prima te drinken en slechts 2 euro de fles.
Dure wijn vind ik toch iets bekakts en onnodigs hebben. Geef dan geld uit aan een leuke whisky of een speciaalbiertje. Wijn blijft toch stiekem een beetje een eeehhh,, ja hoe zeg je het zonder homofoob te worden ?
Nou? PJO kan een hoop hebben hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef sneakypete het volgende:
Neuh beleggen is me net even te link momenteel als je er zoals ik de ballen verstand van hebtquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heb je ook zo'n rabobankbeleggingsfonds?
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
Nou? PJO kan een hoop hebben hoor
Er zijn dus nog mensen die dat doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:37 schreef Xtreem het volgende:
Overigens door een 'souvenirtje' uit ZO Azie voor mij de komende 6 maanden geen alcohol
Robeco is toch een dochteronderneming van de Brabobank? Zo ja, dan ben ik indirect klant.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heb je ook zo'n rabobankbeleggingsfonds?
Die wat doen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn dus nog mensen die dat doen.
Je kan iets voor 6 jaar vast leggen en dan krijg je het 'gegarandeerd' terug, is me pas uitgelegd. Die binck rotzooi schijnt toch niet zo lucratief te zijn als wel eens wordt beweerd, maar je kan een proefaccountje aanmaken om een beetje te spelen als je dat leuk vindt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh beleggen is me net even te link momenteel als je er zoals ik de ballen verstand van hebt.
Een mede-Tilbo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:37 schreef Xtreem het volgende:
Overigens door een 'souvenirtje' uit ZO Azie voor mij de komende 6 maanden geen alcohol
Naar Azie gaan en huisdieren meenemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef Xtreem het volgende:
Die wat doen?
Naar ZO Azie gaan? 6 maanden niet drinken? Voorschriften van medicijnen naleven?
Als sla je me harstikke dood met een stijfbevroren varkenspootquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Robeco is toch een dochteronderneming van de Brabobank? Zo ja, dan ben ik indirect klant.
Sinds wanneer heeft Tilburg een TU? Of ben je een autochtone Tilbo?quote:
Geloof me, onvrijwilligquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar Azie gaan en huisdieren meenemen.
Met cubicles vol afgestudeerde academici die alleen maar regressies op datastreamtroep runnen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Robeco is toch een dochteronderneming van de Brabobank?
Het goede antwoord is: Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als sla je me harstikke dood met een stijfbevroren varkenspoot
Ik volg een master aan de UvTquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef Xtreem het volgende:
Sinds wanneer heeft Tilburg een TU? Of ben je een autochtone Tilbo?
Was zij/hij het waard?quote:
Welke? Aangezien je lijkt te werken, UvT of TIAS?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik volg een master aan de UvT
Moet m'n profiel eens bijwerken
OR/MS aan de UvT, naast het werk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:44 schreef Xtreem het volgende:
Welke? Aangezien je lijkt te werken, UvT of TIAS?
Geen bijwerkingen, slechts 6 maanden niet drinken en pillen slikken. ->quote:
Daar staan dan drie minuten en een douche tegenover...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Xtreem het volgende:
Geen bijwerkingen, slechts 6 maanden niet drinken en pillen slikken. ->
Ja, absoluut.
Maar wel een redelijke vermogensbeheerder. Ik heb ooit een infopakket bij Binck aangevraagd en me vervolgens niet geregistreerd. Werd ik iedere week om zes uur 's avonds opgebeld. Of ik even wilde uitleggen waarom ik me niet had geregistreerd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met cubicles vol afgestudeerde academici die alleen maar regressies op datastreamtroep runnen.
Daar wordt een mens gewelddadig van... ze bellen altijd als je zit te eten, al eet je om half tien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar wel een redelijke vermogensbeheerder. Ik heb ooit een infopakket bij Binck aangevraagd en me vervolgens niet geregistreerd. Werd ik iedere week om zes uur 's avonds opgebeld. Of ik even wilde uitleggen waarom ik me niet had geregistreerd.
Maagzweer?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen bijwerkingen, slechts 6 maanden niet drinken en pillen slikken. ->
Ja, absoluut.
Econometriequote:Op donderdag 20 maart 2008 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OR/MS aan de UvT, naast het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |