echt hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammerlijk seizoen weer. Doffe Ellende, jaargang nummertje 13.
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat waren ze eigenlijk van plan als het tweede ding ook door ging? Abseilen naar oost? Of pets en sjaals aanvallen op WestII?
Ajax kennende het laatste
je vergeet de Johan Fruitschaal!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit jaar echt helemaal zonder prijs.
Volgend jaar beter? Ik betwijfel het weer...
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..
Beetje hetzelfde als die kakkerlakken die altijd met 20 man tegen de wand aan gaan slaan in de kuip, denken ze echt met 20 man, circa 400 man aan te kunnen? Gister zelfde verhaal.. Al was het naar beneden gooien van de wand echt bijzonder stom..
Meer dan een paar keer kankerjood heb ik niet gehoord richting mijn eigen persoontje, viel dit jaar dus wel weer mee![]()
Wel een primeur: Het Ajax vaak was vaker te horen dan de tegenstander
Nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je vergeet de Johan Fruitschaal!
quote:
Ach ik heb mij er al mee verzoend. Kan mij niet eens meer heugen hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Wanhoop eerder.
Ik zie het gewoon echt niet goedkomen volgend jaar weer. Van Basten zal Urby 10 keer klonen denk ik.
Er is altijd hoop, maar die bewaar ik maar voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er nu wel allemaal over eens dat we geen kampioen worden dit jaar of is er nog hoop?
Vertonghen wel, Vermaelen was niet zo best vond ik...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Wat speelde Vertonghen en Vermaelen goed zeg!
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |