Hoe kun je het vorige seizoen doodsaai noemen? Hoe kan je de GP van Australie doodsaai noemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dit is m'n 11de seizoen formule 1 en het is gewoon doodsaai geworden over het algemeen. Verbaas me erover hoe sommigen nog zo enthousiast kunnen zijn eigenlijk. Ik blijf wel kijken want de enkele keren dat ik eens een race mis was het 'de beste race in jaren'Maar er moet echt wat serieus veranderd worden. Dit seizoen zouden andere achtervleugels komen, ik zie ze niet
Yep! Leuk, en ik gun hem en Toyota een podiumplaats!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:32 schreef Bernard0s het volgende:
Trulli gewoon op P3! Fantastisch!
Nou, dat weet ik niet hoor.quote:F1 is nooit moeilijker geweest dan nu
Tevens zijn er nauwelijks V12's geweest. Motoren in de jaren '70 waren bijna allemaal Ford Cosworth V8'en, en in het turbotijdperk vaak V6'jes. Alleen ferrari heeft volgens mij veel met een V12 geredenquote:Op zondag 23 maart 2008 02:33 schreef NED het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor.
In de turbojaren met het beruchte groundeffect was het denk ik moeilijker hoor.
Als je destijds net iets teveel over de kerb ging, of over een hobbel in de baan dan was heel het groundeffect naar de klote en om dan die auto nog op de baan te houden?
Ik denk dat het toen een heel stuk moeilijker was dan nu. Meer PK's, meer koppel, groundeffect wat zomaar ineens compleet weg kon vallen, ook geen TC en dergelijke......
Nee, ik denk echt dat het toen moeilijker was.
Inderdaad. Ik volg het al intensief sinds eind jaren 80 (sinds ongeveer 2003 minder, omdat het toen saai begon te worden met de dominantie van Schumacher en ik vaker weg was in de weekenden. De laatste paar jaar weer wat intensiever). Eind jaren 80/begin jaren 90 zag je echt veel meer inhaalacties op de baan. Die zie je nu amper nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Door de aerodynamica van de wagens nu is het gewoon zo dat de luchtstroom verstoord raakt als je te dichtbij komt. Gebrek aan close racing is gewoon een feit. Misschien vind je het spannend kwa ontwikkelingen in de stand maar op de baan gebeurd er weinig tot niets wat puur racen aangaat.
-knip-
Join the clubquote:Op zondag 23 maart 2008 07:04 schreef Schunckelstar het volgende:
godver,een uur te vroeg opgestaan![]()
![]()
ik dacht dat de start om 7 uur was
volgens mij is launch control ook weg..quote:Op zondag 23 maart 2008 07:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Join the club
NED! Wakker worden! *TRING**TRING**TRING**TRING**TRING**TRING**TRING**TRING**TRING**TRING*
Straf voor McLaren is wel terechtDat argument van "ja dan had je niet als laatste op de baan moeten komen" slaat compleet nergens op. Dat principe was een paar jaar terug relevant toen er nog gewoon 1 kwalificatie van 1 uur was. Dat was pas mooi
![]()
Wel een zegen dat ze traction control hebben uitgegooid. Dat was de meest schandalige introductie ooit. Hoe zit het eigenlijk met launch control? Zit die er nog wel in? Ook al zo'n kut stukje techniek
quote:Op zondag 23 maart 2008 07:22 schreef Schunckelstar het volgende:
iedereen vond de kwali vroeger volgens mij leuker
Net zoals in het voetbal omdat de hoge heren denken dat ze het beter weten, denken dat vernieuwing per definitie vooruitgang is en net zoals in het voetbal willen ze niet toegeven als ze fout zitten want dat zou slecht voor hun imago en funest voor hun functioneren zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:22 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij is launch control ook weg..
en vroeger was de kwali idd beter...wat is eigenlijk de reden dat ze dat veranderd hebben![]()
iedereen vond de kwali vroeger volgens mij leuker
Ben je die keer op Monaco vergeten waar iedereen zo laat mogelijk wilde gaan rijden en het toen 10 minuten van tevoren opeens keihard ging regenenquote:Op zondag 23 maart 2008 07:23 schreef Googolplexian het volgende:
Dit is veel beter, man! Ben je de 15 minuten leegrijden vergeten? Dat was saai!
Dat ligt niet aan hoe de kwalificatie is ingedeeldquote:Nu is het tenminste driften / wheelbangen / rijdersfouten cq. rijderskwaliteiten.
ik heb het over jaren terug,niet over vorig jaarquote:Op zondag 23 maart 2008 07:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
ECHT NIET
Dit is veel beter, man! Ben je de 15 minuten leegrijden vergeten? Dat was saai!
Nu is het tenminste driften / wheelbangen / rijdersfouten cq. rijderskwaliteiten.
PS.: Ben zo effe als Cygnus online
Niet iedereen heeft zin in de duffe, domme voorbeschouwing.quote:
Dat heb ik met een jointquote:Op zondag 23 maart 2008 07:57 schreef Schunckelstar het volgende:
zo,effe een pizza in de oven geschoven![]()
het is nog vrij vroeg maar het is een beetje traditie geworden dat er pizza gegeten word tijdens de gp
sjiek! Zal af en toe is kijken of het een beetje klopt!quote:Op zondag 23 maart 2008 07:57 schreef Kauwgomballen het volgende:
Speciaal voor de puntenfans, heb ik een nieuw tooltje in elkaar geknutseld. Ik zoek nog wat mensen die 'm ff willen testen gedurende de race. Hij is hier te vinden: http://www.wizards.nu/f1beta/livepoints.php
Gedurende de race krijg je live te zien hoeveel punten je hebt. Het is nog beta, dus aan de genoemde punten kunnen geen rechten worden ontleend
als ik dat doe ben ik bang dat ik weer in slaap valquote:
Ik heb hem openstaan in IEquote:Op zondag 23 maart 2008 07:57 schreef Kauwgomballen het volgende:
Speciaal voor de puntenfans, heb ik een nieuw tooltje in elkaar geknutseld. Ik zoek nog wat mensen die 'm ff willen testen gedurende de race. Hij is hier te vinden: http://www.wizards.nu/f1beta/livepoints.php
Gedurende de race krijg je live te zien hoeveel punten je hebt. Het is nog beta, dus aan de genoemde punten kunnen geen rechten worden ontleend
Ja, safety first.. dan flikker ik uit me burostoel en word ik weer wakker (hoop ik)quote:Op zondag 23 maart 2008 07:59 schreef Schunckelstar het volgende:
als ik dat doe ben ik bang dat ik weer in slaap val
Ik zal eens kijken. Wat zijn trouwens de getallen die in de eerste kolom achter de gekozen coureurs etc. staan?quote:Op zondag 23 maart 2008 07:57 schreef Kauwgomballen het volgende:
quote:
De burman liep net langs en keek wel raar dat ik aan he bier zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |