abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57540259
Ferrari
Straf is terecht voor McLaren, ze reden duidelijk op de race lijn.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:26:27 #177
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57540276
Regendans. Regendans. Regendans.

Ja ik zou GP2 ook wel willen zien, maar dat is natuurlijk weer nergens te vinden. Maar dit zijn Asia series, dus misschien heeft dat weer andere uitzendrechten e.d.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:27:57 #178
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57540294
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 12:47 schreef HPoi het volgende:
Williams valt trouwens ERG tegen. Maar misschien staan ze op regenafstelling.....
Het lijkt er inderdaad op dat Williams, maar ook Force India zich in de winter beter voor hebben gedaan.
pi_57540540
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef NED het volgende:
Waar is die GP2 eik te zien? Gewoon op de kabel ergens?
Eurosport 2, maar ik haal ze de week erna meestal van t net
Where facts are few, experts are many.
pi_57540552
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef NED het volgende:
Waar is die GP2 eik te zien? Gewoon op de kabel ergens?
Op Eurosport 2. Die ontvang je helaas niet met normale kabel
pi_57540565
Op Eurosport 2. Die ontvang je helaas niet met normale kabel
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:54:48 #182
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_57540680
Ik was zeer verbaasd over de kwalificatie van Rosberg, volgens mij kon die namelijk ook nog een ronde extra rijden in Q2 na zn laatste matige tijd, maar hij ging vreemd genoeg naar binnen. Of heb ik het hier mis? Denken meer mensen dat Williams hier de boel probeert te foppen en gewoon op een regen-afstelling staat voor morgen en dus gokt?
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_57540724
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:53 schreef MaximusF1 het volgende:
Mooie kwalificatie.
Al mochten Fisichella en Bourdais wel wat hoger.

[ afbeelding ]
Ik wil ook even met die vlag zwaaien!

Zo,



  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:15:01 #184
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57540989
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen weer in slaap gevallen dus net pas quali gezien Lees ook net over de straf aangezien ik ze zelf al veroordeeld had, dus niet meer als logisch dat ze 5 plaatsen naar achter moeten. Zoiezo dat met 20km terug rijden naar de pits is belachelijk en levensgevaarlijk
Maar ook weer begrijpelijk uit het oogpunt van brandstof besparen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:16:55 #185
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57541022
Ja, maar doe dat dan lekker naast de ideale lijn zou ik zeggen.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 maart 2008 @ 16:29:33 #186
862 Arcee
Look closer
pi_57541222
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:54 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik was zeer verbaasd over de kwalificatie van Rosberg, volgens mij kon die namelijk ook nog een ronde extra rijden in Q2 na zn laatste matige tijd, maar hij ging vreemd genoeg naar binnen. Of heb ik het hier mis?
Ja, hij had nog 1'50 en had zelfs nog 2 rondes kunnen rijden dus, maar iig 1 idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:38:05 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57541379
Toch wel spectaculair die actie van Heidfeld

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:39:23 #188
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57541402
Je ziet Hamilton ook meteen van de lijn afduiken op het moment dat Heidfeld er langs is. Die weet dus dondes goed dat hij fout zit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57542982
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar ook weer begrijpelijk uit het oogpunt van brandstof besparen.
vind het sowieso een klote regel. de tijden die in Q2 worden gereden zijn vaak sneller dan de tijden die in Q3 worden gereden. ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !
  zaterdag 22 maart 2008 @ 18:09:09 #190
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57543050
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef LeChiffre04 het volgende:

[..]

vind het sowieso een klote regel. de tijden die in Q2 worden gereden zijn vaak sneller dan de tijden die in Q3 worden gereden. ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !
Inderdaad. Ze moeten teruggaan naar een uur kwalificeren waar je dan 12 rondjes hebt, net zoals vroger, was altijd vet kicken. En dan als regel stellen dat je tenminste iedere 20 minuten een flying lap moet rijden.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57543205
Dat vond ik ook nog altijd het tofste.
God mag weten waarom ze ooit van dat format zijn afgestapt
pi_57543393
Was dat niet omdat vaak het eerste kwartier niemand reed en ze een kwalificatiesessie wilden waarbij het hele uur auto's op de baan reden.
Maar toen zijn ze telkens gaan kloten met de kwalificatieopzet, terwijl er een makkelijkere oplossing mogelijk is, lijkt me.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 18:53:37 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57543827
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Gitanki het volgende:
Was dat niet omdat vaak het eerste kwartier niemand reed en ze een kwalificatiesessie wilden waarbij het hele uur auto's op de baan reden.
Inderdaad, te rustig in het begin en te druk op het eind. De opzet om het in drieen te verdelen is erg goed gevonden. Het is hooguit jammer dat je bij de derde sector meer brandstof moet meebrengen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:22:13 #194
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57545725
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:09 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze moeten teruggaan naar een uur kwalificeren waar je dan 12 rondjes hebt, net zoals vroger, was altijd vet kicken.
Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zien
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:34:04 #195
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57545947
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zien
Er stond nog een zin achter dat stukje he . Verplichten dat iedere 20 minuten een flying lap neergezet moet worden .
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57546275
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !
Nu zorg je ervoor dat voor de top 10 de race al op zaterdag begint. Omdat de rest nog wijzigingen mag aanbrengen voor de race, zorgt dat ervoor dat het hele veld dichter op elkaar kan rijden. Die regel heeft de afgelopen jaren gezorgd voor veel interessantere races dan de jaren van de één ronde kwalificatie.
Zeker als er wisselvallig weer voorspeld wordt, kan plek 11 wel eens de beste plek zijn om van te starten.

F1 is meer dan alleen hard rijden: tactiek en strategie - ofwel slim omgaan met de regels - horen er meer bij dan in enige andere klasse.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:09:58 #197
798 voyeur
bemoeit zich
pi_57546696
Ik vind het kwali format wel leuk zo. Je hebt drie mini-races waar je je in de eerste twee kan concentreren op de achterhoede en middenmoot. Ik gun het dan zo''n Fisichella bijvoorbeeld en zo is er iedere ronde wel iets.

Dat uiteindelijk de snelste 10 er voor gaan zorgt voor minder verkeersproblemen en het blijft een strategisch spelletje met hoeveel benzine je wil kwalificeren. Vorig jaar was het grootste deel van de 3e kwalificatie puur saai, maar dit jaar vind ik het een prima formule, maar inderdaad met kinderziektes zoals vandaag bleek.

Gewoon iedereen van de race-lijn af als hij klaar is en een minimum rondetijd van bijvoorbeeld 150% van de gemiddelde kwalificatie tijd invoeren.
Here we are now, entertain us.
pi_57547761
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zien
Ja dus? Nu zie je dan alle wagens rijden, nou yippie... want er is verder geen fuck aan. Ik kijk van kwalificatie meestal alleen de laatste 3 minuten want de overige 57 doen er amper toe.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:14:03 #199
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_57547933
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ja dus? Nu zie je dan alle wagens rijden, nou yippie... want er is verder geen fuck aan. Ik kijk van kwalificatie meestal alleen de laatste 3 minuten want de overige 57 doen er amper toe.
Dan kun je beter 10 minuten later ergens op 'n nieuwssite kijken wat de volgorde is

Quali is meer dan alleen een pole rijden, ik wil ook graag de pace van een auto zien, kijken hoe die in balans is enzo. Maar ook dat zich (zoals vorige week bv) een Vettel zich in Q3 rijdt, of dat 't begint te regenen in Q1 en enkel de langzaamste teams pas een tijd hebben staan en de grote jongens nog de baan op moeten komen Elke keer weer leuk om te zien
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_57548041
Dit is m'n 11de seizoen formule 1 en het is gewoon doodsaai geworden over het algemeen. Verbaas me erover hoe sommigen nog zo enthousiast kunnen zijn eigenlijk. Ik blijf wel kijken want de enkele keren dat ik eens een race mis was het 'de beste race in jaren' Maar er moet echt wat serieus veranderd worden. Dit seizoen zouden andere achtervleugels komen, ik zie ze niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')