Het lijkt er inderdaad op dat Williams, maar ook Force India zich in de winter beter voor hebben gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:47 schreef HPoi het volgende:
Williams valt trouwens ERG tegen. Maar misschien staan ze op regenafstelling.....
Eurosport 2, maar ik haal ze de week erna meestal van t netquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef NED het volgende:
Waar is die GP2 eik te zien? Gewoon op de kabel ergens?
Op Eurosport 2. Die ontvang je helaas niet met normale kabelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef NED het volgende:
Waar is die GP2 eik te zien? Gewoon op de kabel ergens?
Ik wil ook even met die vlag zwaaien!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:53 schreef MaximusF1 het volgende:
Mooie kwalificatie.
Al mochten Fisichella en Bourdais wel wat hoger.
[ afbeelding ]
Maar ook weer begrijpelijk uit het oogpunt van brandstof besparen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen weer in slaap gevallen dus net pas quali gezienLees ook net over de straf aangezien ik ze zelf al veroordeeld had, dus niet meer als logisch dat ze 5 plaatsen naar achter moeten. Zoiezo dat met 20km terug rijden naar de pits is belachelijk en levensgevaarlijk
Ja, hij had nog 1'50 en had zelfs nog 2 rondes kunnen rijden dus, maar iig 1 idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:54 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik was zeer verbaasd over de kwalificatie van Rosberg, volgens mij kon die namelijk ook nog een ronde extra rijden in Q2 na zn laatste matige tijd, maar hij ging vreemd genoeg naar binnen. Of heb ik het hier mis?
vind het sowieso een klote regel. de tijden die in Q2 worden gereden zijn vaak sneller dan de tijden die in Q3 worden gereden. ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ook weer begrijpelijk uit het oogpunt van brandstof besparen.
Inderdaad. Ze moeten teruggaan naar een uur kwalificeren waar je dan 12 rondjes hebt, net zoals vroger, was altijd vet kicken. En dan als regel stellen dat je tenminste iedere 20 minuten een flying lap moet rijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
vind het sowieso een klote regel. de tijden die in Q2 worden gereden zijn vaak sneller dan de tijden die in Q3 worden gereden. ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !
Inderdaad, te rustig in het begin en te druk op het eind. De opzet om het in drieen te verdelen is erg goed gevonden. Het is hooguit jammer dat je bij de derde sector meer brandstof moet meebrengen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Gitanki het volgende:
Was dat niet omdat vaak het eerste kwartier niemand reed en ze een kwalificatiesessie wilden waarbij het hele uur auto's op de baan reden.
Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:09 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten teruggaan naar een uur kwalificeren waar je dan 12 rondjes hebt, net zoals vroger, was altijd vet kicken.
Er stond nog een zin achter dat stukje hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zien
Nu zorg je ervoor dat voor de top 10 de race al op zaterdag begint. Omdat de rest nog wijzigingen mag aanbrengen voor de race, zorgt dat ervoor dat het hele veld dichter op elkaar kan rijden. Die regel heeft de afgelopen jaren gezorgd voor veel interessantere races dan de jaren van de één ronde kwalificatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik vind dat de kwalificatie en de race los van elkaar moeten staan. dus in de kwalificatie moeten ze gewoon een zo snel mogelijke ronde proberen neer te zetten zonder dat ze daarbij rekening moeten houden met de afstelling van de wagen voor de race. Gewoon kwalificeren en daarna pas de afstelling van de auto voor de race bepalen !
Ja dus? Nu zie je dan alle wagens rijden, nou yippie... want er is verder geen fuck aan. Ik kijk van kwalificatie meestal alleen de laatste 3 minuten want de overige 57 doen er amper toe.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Het eerste half uur gebeurde er geen flikker. En de daarna ging iedereen rijden zodat de regiseur niet meer dan 6 verschillende coureurs liet zien
Dan kun je beter 10 minuten later ergens op 'n nieuwssite kijken wat de volgorde isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja dus? Nu zie je dan alle wagens rijden, nou yippie... want er is verder geen fuck aan. Ik kijk van kwalificatie meestal alleen de laatste 3 minuten want de overige 57 doen er amper toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |