Dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:15 schreef sanger het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xVM1xsiI4tM&hl=nl"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xVM1xsiI4tM&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Mja, zo'n enorme fan ben ik niet. Daarnaast moet ik vaak werken in het weekend, dus als ik dan een keer vrij ben slaap ik liever uit dan dat ik 's ochtens veel te vroeg voor de tv zit voor F1.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 04:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Voor mij is dit juist de charme van het F1 racen aan de andere kant van de wereld. Als F1-liefhebber zou je er geen enkel probleem mee moeten hebben. Ik sta net zo lief om 4 uur op, of de normale tijd van 14uur. Het is formule1
misschien heeft dat te maken met de wielophanging?? Want naar mijn idee breken die wel heel snel af, kijk maar naar de crash van Coulthard dit weekend en vorig weekend. De ophanging breekt af alsof het niks isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Red Bull schijnt zich te moeten melden.......
Dat schijnt niet, dat IS zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Red Bull schijnt zich te moeten melden.......
Dat mag ook wel. In Australie viel het me ook al op toen Massa DC raakte, dat de Ferrari zo door kon en de RBR uit elkaar vielquote:
Ja.. maar die had echt airtime en een flinke snelheid. Coulthard hobbelde alleen zijdelings over het gras en alles was meteen krom.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:16 schreef franklop het volgende:
Zag die crash en vond t ook erg gaar ja.
Overigens vond ik dat ook al bij Glock vorige week bij zn crash dat alles er snel afvloog.
Daar zeg je me idd ietsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:00 schreef Bernard0s het volgende:
Die RBR is qua gewicht zo minimaal ontworpen dat alles afbreekt bij het minste of geringste. Dat was eerder ook al bij McLaren zo toen Newey daar nog de boel tekende.
Ik herinner me Raikkonen zijn flatspot nogquote:
Webber in de regenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:23 schreef Bernard0s het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat RBR gediskwalificeerd gaat worden, vooral in de regen kan een Webber gaan stunten.
Haha, ik keek net op die weerlink in de OP en voor zondag staat nu 100% kans op neerslag. YESSS!
maar vorige race brak de ophanging ook al aardig snel afquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:40 schreef Atreidez het volgende:
Zat flinke kuil voor die kerbVerbaast me niet echt dat die ophanging eraan ging, als je ziet hoe diep dat wiel duikt voor die knapt..
Ja dat wel, maar hij werd wel 3e vorig jaar op de nurburgring en hij was heel goed op weg in Japan totdat hij Vettel tegenkwam..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Webber in de regenWas dat niet de grootste schreeuwer over regen en de gevaren zonder TC?
REGEN![]()
Dat is wel zo inderdaad. Ik doe ook mee aan dat spel van de telegraaf waarbij je de top 8 moet voorspellen. Ik heb me top 8 nu gebaseerd op regen, maar ja, het is dus maar de vraag of die regen 's middags of 's avonds gaat vallen, meestal is het 's avonds. Maarja, je weet het niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:34 schreef HPoi het volgende:
Voor de manager heb ik liever een droge race, kan ik de verhoudingen tenminste eens bekijken. In Australie liggen die toch altijd wat anders doordat het een semi-stratencircuit is. Bovendien vielen er zoveel uit dat we nu nog niet weten waar wie of wat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |