iddquote:
Wat een debiel idd. Huntelaar met 7 goals in 6 wedstrijden (?), en dan ineens gaan veranderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dank je koster voor die geniale gedachte om hunterlaar op 10 te zetten!
niveautje oostblok idd, wat een murenbouwersquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een debiel idd. Huntelaar met 7 goals in 6 wedstrijden (?), en dan ineens gaan veranderen.
Wij waren niet goed, maar wat PSV liet zien de eerste 70 minuten ging helemaal nergens over. Wat een betonvoetbal.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
nadat Perez en Rommedahl erin kwamen was het helemaal over. allemaal lange ballen![]()
zat ons weer niet mee vandaag. boertjes blij met de 0-0 alsof ze de CL gewonnen hebben.
Een mogelijk beker doet de hoop weer leven in Rdam.quote:
Heitingaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Black-Death het volgende:
Auw hoer wat een kk wedstrijd..Huntelaar op het middenveld
GomesDie actie van hem na de gele kaart van Huntelaar was echt walgelijk.. Eerst als een blij kutkonijn rondspringen en daarna neervallen.. Ik had veel respect voor Gomes, maar hierdoor heeft ie bij mij enorm afgedaan..
Voor de rest had Ajax moeten winnen, want hoewel wij niet goed waren, was PSV werkelijk te triest voor woorden.
Idd. En dan het liefst tegen Ajax.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:48 schreef Rumille het volgende:
Groningen, Heracles, Twente, Nec, Vitesse, doe eens stunten.
Jups zag t netquote:
quote:Einde aan recordreeks PSV van thuisdoelpunten
Met de 0-0 thuis tegen Ajax is er een einde gekomen aan een bijzondere recordreeks van PSV. De Eindhovenaren wisten 56 thuisduels op rij minimaal een keer tot scoren te komen. In het 57ste duel lukte dat dus niet.
TT zegt al al titelloosquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou bijna gaan verlangen dat Marco het per direct overneemt daar... En laat Bert dan maar gelijk het EK doen. En laat die kakkerlakken maar lekker zonder trainer voetballen.
Suarezquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Perez![]()
Rommedahl![]()
Speel dan gelijk met 9 man
Wij helaas ook...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Dan heb je het nog niet gehad over de passes over 5 meterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat ze van 20 meter geen fucking bal op het doel kunnen krijgen. Die lui trainen elke dag en dan gaat zo'n afstandsschot 9 van de 10 keer ver over of ver naast. Hoe anders was dat vorig jaar met die schoten van Davids, Sneijder en Perez...
Suarez van 20 meter huizehoog over en naast
Gewoon?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuisquote:
Duh want Heracles gaat europa inquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuis
Beter dan het kampioenschapquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]
Vond je? Ik vond ze vanaf minuut er hard op zitten. Met name Urby en Vertonghen zette veel druk. Wat het spel betreft ben ik wel tevreden, echter hebben we over de hele wedstrijd genomen zo weinig kansen weten te creëren. Ergens blijft het aan me wringen dat er meer in had gezeten áls Ajax voorin met veel meer overzicht speelde en druk zette op hun verdediging. Dat was vandaag toch echt hun zwaktepunt met Alcides en Kromkamp specifiek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ontieglijk SLECHT Ajax heb ik gezien
Dan heb ik een ander Urby gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Davids liet weer wat van zijn vorm zien, Urby ging ook overal lekker hard in
Tugh life eyyquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:
Hierbij wil ik toch even credits geven aan Davids die kalm bleef toen die gluiperds van pisvee (Farfan, Mendez en die ooit ontvoerde knakker) hem zaten uit te dagen.
Behalve die passes door het middenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Davids liet weer wat van zijn vorm zien, Urby ging ook overal lekker hard in
Jullie moeten straks nog een potje ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag gewoon met dezelfde 11 aantreden tegen Twente.
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag gewoon met dezelfde 11 aantreden tegen Twente.
Iets teveel van het witte goud gesnoept denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie moeten straks nog een potje ?
Zelfde 11, dan kan je Huntelaar wel naar in de spits zetten en Leo erachterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?
Dat ziet er beter uit jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde 11, dan kan je Huntelaar wel naar in de spits zetten en Leo erachter
Stond ie vandaag op 10 dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?
En vandaag?
En dan vooral een speler inspelen die verkeerd staat en geen kant op kan of op zijn verkeerde been inspelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop echt dat van Basten dat laffe terugspelen eruit gaat rammen
Helemaal mee eens, deed het uitstekend. Davids ook knap gespeeld. Verder met name voorin matig. En heel erg jammer van dat schot van Silva uit onmogelijke hoek, die had echt voor gemoeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een analyse, maar wil even zeggen dat Vertonghen verschrikkelijk sterk speelde. Wat een held.
Yup, opbouwend was het de eerst helft niet verkeerd alleen een goeie eindpass ontbrak.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
toch werd er hier en daar wel aardig opgebouwd. Maar het hield steeds op rond de 16. wat mij betreft had er het laatste kwartier ook wel meer dood of de gladiolen gespeeld mogen worden.
Ik snap wel wat Koster probeerde met huntelaar, hij kan ook redelijk spelen in zo'n rol, maar pakte vanavond slecht uit.
Whoops.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie moeten straks nog een potje ?
Helemaal mee eens, lang geleden dat Ajax 90 minuten geconcentreerd heeft gespeeld ondanks dat we geen super kansen hebben gehad. Speel je met deze aanval tegen andere ploegen dan scoor je veel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond ze vanaf minuut er hard op zitten. Met name Urby en Vertonghen zette veel druk. Wat het spel betreft ben ik wel tevreden, echter hebben we over de hele wedstrijd genomen zo weinig kansen weten te creëren. Ergens blijft het aan me wringen dat er meer in had gezeten áls Ajax voorin met veel meer overzicht speelde en druk zette op hun verdediging. Dat was vandaag toch echt hun zwaktepunt met Alcides en Kromkamp specifiek.
Beste spelers voor mij waren Davids (fout-loos), Vertonghen (fantastische intercepties) en Bruno met z'n geweldige rushes.
En ja de uitslag he.... daar schiet je dus geen fuck mee op
Daar heb ik me toch zo aan geergerd he.. ongeloofelijk.. dat maakt verschil tussen top en subtop. Zo'n mogelijkheid moet je uitspelen .quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar zie ik het liefst in de 16 waar hij van de zijkanten bedient wordt! 1x stond hij geweldig vrij alleen jammer dat onze rechtsback voor eigen succes ging
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Hoi hoi we hebben wel de 0 gehouden
Suarez had 'm in de 2e helft ook rustig kunnen bedienen toen ie na Kromkamp ook nog Marcelis wou passerenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar zie ik het liefst in de 16 waar hij van de zijkanten bedient wordt! 1x stond hij geweldig vrij alleen jammer dat onze rechtsback voor eigen succes ging
10 ? Maak het rustig 3 minquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
Nou zodadelijk een uitgebreide samenvatting van de topper
In 10 minuten ben je wel klaar met de samenvatting hoor.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez had 'm in de 2e helft ook rustig kunnen bedienen toen ie na Kromkamp ook nog Marcelis wou passeren. Was een serieuze mogelijkheid om op voorsprong te komen. Maar Suarez kijkt te vaak naar de bal heb ik het idee. Huntelaar boos én terecht.
2008/2009 Datum nog niet vastgesteldquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
Wanneer begint psv - Ajax?
Verfrissing in het eftal :'Dquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef Bullebak het volgende:
Het was lekker druk in de kroeg en kreeg niet alles mee, maar was er een bepaalde reden dat Koster Leo wisselde voor die klapjosti van een rommedahl?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
2008/2009 Datum nog niet vastgesteld
Oja wat vonden jullie van die Braamhaar, floot weer kut beide kanten opquote:
Suarez hogere score dan Leoquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Rapport van vandaag:
Gentenaar: 6 (erg onrustig aan de bal)
Bruno: 7,5
Heitinga: 7
Vermaelen: 7
Vertonghen: 8+
Lindgren: 6
Davids: 8
Urby: 7,5
Suarez: 6,5
Huntelaar: 6
Leo: 6
Leo begon goed maar dat zakte weg tot matig in de 2e helft. Suarez had zo nu en dan nog goede acties aan de buitenkant in de 2e helft.quote:
Braamhaar met z'n vieze flubberkutkopquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oja wat vonden jullie van die Braamhaar, floot weer kut beide kanten op
Leo was veel gevaarlijker de hele wedstrijd door, Suarez had alleen maar "staar" naar de bal acties die op niets leiddequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leo begon goed maar dat zakte weg tot matig in de 2e helft. Suarez had zo nu en dan nog goede acties aan de buitenkant in de 2e helft.
quote:Gentenaar: 5,5 (erg onrustig aan de bal en domme voortzetting van het spel)
Bruno: 7,5
Heitinga: 7
Vermaelen: 7 6
Vertonghen: 8+
Lindgren: 6
Davids: 8
Urby: 7,5
Suarez: 6,5 5
Huntelaar: 6 7
Leo: 6 7
2e helft was duidelijk voor PSV qua fluiten. Kijk maar hoe triest beLazovic zich liet vallen en hij gelijk een vrije trap kreeg net buiten de 16...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij floot aardig neutraal vond ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Leo amper tot geen wedstrijd ritme heeft daar kan hij niet op afgerekend worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leo begon goed maar dat zakte weg tot matig in de 2e helft. Suarez had zo nu en dan nog goede acties aan de buitenkant in de 2e helft.
True maar ik vond Suarez net wat meer bij het spel betrokken worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Leo amper tot geen wedstrijd ritme heeft daar kan hij niet op afgerekend worden.
Moest gelijk aan het volgende fragment denken:quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:50 schreef Wooldoor het volgende:
Totaal dus jackshit aan de hand bij dat Gomes incident, hij krijg het been van Heitinga tegen zijn rechterbeen aan en dus niet in zijn zak
Nou je bent wel erg postiefquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Gentenaar: 6 (wat onzeker)
Bruno: 7 (goed, maar niet meer schieten vanaf de cornervlag jongen)
Heitinga: 6 (mag wel meer van hem verwachten vind ik)
Vermaelen: 7 (degelijk)
Vertonghen: 8 (man van de wedstrijd, erg goed gespeeld)
Lindgren: 6 (kan beter)
Davids: 7 (dit lijkt er meer op)
Urby: 7 (lekker fel maar wel weer een paar keer dom balverlies)
Suarez: 6 (iets meer omhoog kijken aan de bal)
Huntelaar: 6 (volgende keer weer echt in de spits aub)
Leo: 6 (het kwam er niet echt uit)
Koster: 4 (wissels haalden niets uit, van zn tactische verrassing lag niemand wakker en Huntelaar moet in de buurt van de goal blijven, niet zoveel naar het middenveld zakken. Basiself was wel ok maar hij had dan ook maar in één geval iets te kiezen eigenlijk)
Mwah, meer teleurstelling in Koster met zijn opstelling.quote:
Heerste?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Slecht Ajax? Hou toch op man. Ajax heerste vooral de eerste helft in Eindhoven. Als je dan niet de 0-1 maakt, ja dan weet je dat het heel erg lastig gaat worden. En Koster? Godverdomme wat een incapabele kutgast. Waarom haal je de slechtste man van het veld ( Urby) d'r niet uit, maar GODVERDOMME de gevaarlijkste aanvallers ten favoure van Perez en Rommedahl... ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
!!!
Volgens mij heeft Gomes geen één keer in hoeven grijpen. Gentenaar werd een paar keer gered door medespelers, waardoor het nog mazzel was dat een punt werd gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Slecht Ajax? Hou toch op man. Ajax heerste vooral de eerste helft in Eindhoven. Als je dan niet de 0-1 maakt, ja dan weet je dat het heel erg lastig gaat worden. En Koster? Godverdomme wat een incapabele kutgast. Waarom haal je de slechtste man van het veld ( Urby) d'r niet uit, maar GODVERDOMME de gevaarlijkste aanvallers ten favoure van Perez en Rommedahl... ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
!!!
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:07 schreef Brammie het volgende:
Nou, weer een illusie armer...
Anti-voetbalquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerste?
Ajax was iets beter de 1e helft. Maar beide teams wilden en konden niks. Denk dat PSV over de hele wedstrijd genomen de meeste dreiging had. Vooral eind 2e helft.
Ook al stonden ze 20 punten achterquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV staat 4 punten voor, dus die hoeven niet. Die lieten zich terugzakken en lieten Ajax het spel maken en hoopte op de counter. Tuurlijk heeft Ajax dan het initiatief maar van heersen was absoluut geen sprake. Ajax deed er trouwens weinig mee en was bang voor de counter. Uitendelijk nam PSV in de tweede helft zelfs het initatief over.
Uit bij PSV niet verliezen is op zich geen slecht resultaat. Dat je er niks mee opschiet staat los van de prestatie. En ik vond niemand echt slecht genoeg voor een 5. Maar ok maar één 8, Vertongen is de enige die echt positief opviel.quote:
Inderdaad die kopbal van Huntelaar telde ik ook al, ow wacht Huntelaar is van Ajax.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerste?
Ajax was iets beter de 1e helft. Maar beide teams wilden en konden niks. Denk dat PSV over de hele wedstrijd genomen de meeste dreiging had. Vooral eind 2e helft.
Viel ook wel erg mee, 2e helft was het vooral PSV dat de ajax goal op zocht. Beide teams durfden niet echt de verdediging te verwaarlozen. Met Davids en Lindgren had Koster ook gekozen voor een 2 tal verdedigend ingestelde middenvelders en ook nog eens een spits naar het middenveld laten zakken.quote:
Waar heb je het over kerel? Ik baal er alleen van dat het het weer niet wordquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tot volgend jaar. Niet meer terugkomen he.
Ik maak de competitie wél af.
Niet dan? Leo liet geen ene fuck zien.... Van Suarez ging tenminste nog dreiging uit.quote:
Niet als wij nog altijd 5 basisspelers missen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef Bernard0s het volgende:
Bloedeloze wedstrijd.
Ik kots op PSV, wat een antivoetbal weer vandaag. Gaan ze nog wel merken tegen Groningen e.d.
Dan winnen jullie nog van die prutsers, zeker. De groene hel van het noorden zal onvoorbiddelijk zijn voor die watjes en successupporters.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet als wij nog altijd 5 basisspelers missen.
Inderdaad, jammer alleen dat ze dat ook wel weer zullen winnen met een lullige 1-0 ofzo. Ik vind ook bijna elke wedstrijd van hun oersaai.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef Bernard0s het volgende:
Bloedeloze wedstrijd.
Ik kots op PSV, wat een antivoetbal weer vandaag. Gaan ze nog wel merken tegen Groningen e.d.
Wat een onzin zeg. Ze liepen als kippen zonder koppen over het veld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV is toch wel wat verder dan Ajax om eerlijk te zijn. Volwassener, slimmer, meer een collectief.
Ehm, tis in Eindhoven die wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dan winnen jullie nog van die prutsers, zeker. De groene hel van het noorden zal onvoorbiddelijk zijn voor die watjes en successupporters.
En toch winnen ze...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ze liepen als kippen zonder koppen over het veld.
Achterin was het helemaal een drama.
ja jammer,quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet als wij nog altijd 5 basisspelers missen.
Thuis wonnen we dan ook wel 2-1, maar dit is gewoon in Eindhoven. Nog nooit gewonnen daar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dan winnen jullie nog van die prutsers, zeker. De groene hel van het noorden zal onvoorbiddelijk zijn voor die watjes en successupporters.
verwachting is "misschien volgende week tegen de Graafschap"quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja jammer,
berg zeker niet hersteld?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Brammie het volgende:
[..]
Mwoah, effectief dan
Zie jij dit Ajax nog inhalen?
Sloeg meer op de landstitel
Geef ik je gelijk in, volwassener omdat ze het team langer bij elkaar houden en europees spelen. Collectief heeft natuurlijk ook te maken dat psv gemakkelijker spelers bij elkaar houdt. Elke speler die een beetje presteerd bij Ajax wordt gelijk door half europa begeerd, bij psv moet je eerst de champions league winnen wil er uberhaubt europese interesse komen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV is toch wel wat verder dan Ajax om eerlijk te zijn. Volwassener, slimmer, meer een collectief.
Wie? Ajax?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelijkspel zou ook mooi zijn. Maar Groningen was bijvoorbeeld in De Kuip ijzersterk, dus ik zou niet weten waarom PSV het dan niet moeilijk zou gaan krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Thuis wonnen we dan ook wel 2-1, maar dit is gewoon in Eindhoven. Nog nooit gewonnen daar.
@Jorien, scorebord journalistiek, want met die 61% deed Ajax ook bijster weinig.
nee het gat is te groot en het programma van PSV is beduidend eenvoudiger dan die van Ajax. PSV moet minstens 2 wedstrijden niet winnen en dat zie ik niet snel gebeuren.quote:
de Kuip is dan ook een heel ander verhaal, daar is punten pakken de laatste seizoenen zelfs standaard..quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ook mooi zijn. Maar Groningen was bijvoorbeeld in De Kuip ijzersterk, dus ik zou niet weten waarom PSV het dan niet moeilijk zou gaan krijgen.
omdat ze dus veel spelers missenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ook mooi zijn. Maar Groningen was bijvoorbeeld in De Kuip ijzersterk, dus ik zou niet weten waarom PSV het dan niet moeilijk zou gaan krijgen.
je wilt toch niet suggereren dat Ajax doelloos speelde? Dat deden beide teams niet, psv hing achterover en liet Ajax komen en wilde vanuit de counter toeslaan. Maar in het einde van de tweede helft kreeg psv het heft meer in handen en Ajax kwam meer onder druk. Maar doelloos en ondoordacht was het spel van beide teams niet.quote:
Dat is wel heel erg naief.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:31 schreef Bernard0s het volgende:
We zullen zien. Ik houd hoop.
Precies. Daarom is het onverklaarbaar dat Koster in het laatste hal uur niet vol op de winst heeft gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:29 schreef toma het volgende:
nee het gat is te groot en het programma van PSV is beduidend eenvoudiger dan die van Ajax. PSV moet minstens 2 wedstrijden niet winnen en dat zie ik niet snel gebeuren.
Gabri neemt meestal die rol op zich maar omdat hij zeer gebrekkig Nederlands spreekt zal hij nooit die man worden. Want als je als aanvoerder spelers aan moet sturen of opdrachten moet geven moet je toch wel een woordje Nederlands kunnen spreken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax mist ook een leider, iemand die het spel veel voor zich heeft, spelers kan sturen, naar alle kanten kan openen met passes. Davids kan dat niet meer.
Wat Afellay na Utrecht uit zei over zijn eigen ploeg vind ik veel meer op Ajax van toepassing. Er zit zo weinig lijn in. De een wil naar voren de andere naar achteren en dan staan er nog een paar puur voor zichzelf te spelen. Hierdoor is het de ene week hardstikke goed en een week later weer huilen met de pet op.
mwoahh.. ben ik geen fan van maar ik vind het ook geen 'leider'.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:45 schreef BobbyHill het volgende:
Demy de Zeeuw.
1 verliezen 1 gelijk is genoegquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee het gat is te groot en het programma van PSV is beduidend eenvoudiger dan die van Ajax. PSV moet minstens 2 wedstrijden niet winnen en dat zie ik niet snel gebeuren.
[Bonjovi mode] Ah rot op man die klerelijer stond vol op Steek vorig seizoenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:45 schreef BobbyHill het volgende:
Demy de Zeeuw.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef Sethje het volgende:
kutwedstrijd
Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen
Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?![]()
Had Klaas die bal er op het eind maar ingepist.
Sfeer was trouwens wel lekker, psv was echt dood.
Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurderquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was niet duidelijk te zien.. op het forum wordt er niets over gezegd.. dus zal wel meegevallen zijn denk ik..
Maar wel beetje kansloos..
Haha ja goed gezien ouwe.. k had je niet herkend iigquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, Ajax krijgt een rekening en volgend jaar worden de prijzen weer duurder![]()
de politie stond trouwens rustig in de bovenhoek te kijken wat er gebeurde
![]()
Ik wist tenminste nog wel dat jij die gozer was haha
Leuk dat jij Vertonghen met de Cler vergelijkt. Maar Vertonghen is nog lang niet zo goed als de Cler. Verdedigend staat hij zijn mannetje, maar aanvallend is hij bij lange na niet zo goed als de Cler.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik besef me nou pas dat Vertonghen nog maar 20 jaartjes jong is. Godver en dan al zo volwassen spelen.
Vertonghen >> De Cler.
Waarom moet je altijd zo krampachtig vertellen dat je in het uitvak bent geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef Jasza het volgende:
Was wel lachen, die steward ging wel hard naar beneden hoor de tering, die gast heeft mazzel gehad dat ie niet over de rand naar de 1e ring is gevallen, lekker slim ook die deur tegenhouden in je 1tje als er 50 man lopen te trappen
Was dat plexiglas nou nog iemand ze kop gekome ofzo? zag allemaal EHBO na de wedstrijd op de 1e ring maar weetniet of er iemand gewond was ofzo?![]()
Had Klaas die bal er op het eind maar ingepist.
Sfeer was trouwens wel lekker, psv was echt dood.
En we hebben de 0 gehoudenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]
En toch gaan ze hoogst waarschijnlijk kampioen worden, of het moet heel gek gaan lopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaadquote:
Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, er was gewoon geen bezieling en inzet, het was te slap voor woorden en de willen gewoon geen kampioen worden. Klote wedstrijd, klote inzet, klote taktiek. klote team.
Klaar.
Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond de inzet en bezieling nou niet zo'n probleem. Het was niet goed genoeg dat ben ik wel met je eens.
Hehehehe adem in adem uit HeatWavequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er voor de wedstrijd die het was, de laatste kans, echt te slap voor woorden. DIe debielen achterin met constant balletjes breed en terug op de keeper. DE GOAL VAN PSV IS DAAR JOSTIS!!!!!!
En die lul van een koster vooraf "we gaan psv verrassen, kijk zo maar" waarmee, met laf spel achteruit? Ja, dat was zeker verrassend ja, maar te laf voor woorden.
Nee, het was vol-ko-men kut!
In ieder geval een uitnodiging voor de Oscars voor 'Beste Sterfscene' waard, me dunkt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Gomes, echt zo schandalig als hij zich aanstelde, dat moet toch achteraf ook een kaart zijn?
Sterker nog, ik geloof dat dat zelfs de regel is. Wordt helaas veel te weinig toegepast.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nog erger vond ik dat smerige om een kaart vragen![]()
Als ik scheid was zou ik zeggen: "wil je een kaart? Hier heb je erzelf 1"
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
We zijn trouwens wel de eerste club in meer dan 3 jaar die geen tegendoelpunt heeft gehad in Eindhoven.
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Wisselen doe je wanneer het MOET en niet op een vast moment.
Praat me bij.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutzooi!
Koster oprotten, pleuris debiel
Ja, leonardo was helemaal nergens, maar Suarez was wel ok. Urby was weer superzwak, het leek beter te gaan op zijn nieuwe positie maar gisteren had hij met zijn zwakke acties je zoweer een verliespartij kunnen opleveren, keer op keer de duels verloren etc. Wat heeft iedereen bij Ajax toch met die faalhaas?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.
Kutwissels.
mooi kansloos figuurquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Onze vriend DAM (wat een kutkop heeft die gozer) is weer eens geband
Om toch maar wat positief nieuws te brengen
Had dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Onze vriend DAM (wat een kutkop heeft die gozer) is weer eens geband
Om toch maar wat positief nieuws te brengen
?quote:Als een mod vraagt om iets niet te plaatsen, dan heeft dat meestal een reden. Dus als je dan in reactie op zijn post wéér een persoonlijke foto vraagt, dan speel je met je postrechten. Dat deed MONTANA en die kan dus de komende 48 uur niet posten.
Het moment interesseert me nog niet eens zoveel. Waar ik me wel kapot aan heb geërgerd is dat hij Leo en Suarez (de twee gevaarlijkste spelers aan Ajax-zijde!!!!!!!) wisselt. Er bleef helemaal niets meer over. Haal verdomme een verdediger of bijvoorbeeld Lindgren eruit (of allebei!!) en ga met een extra spits (Kuffour) spelen. Maar nee, een gelijkspel was voldoende volgens die randdebiel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Perez, wat moet je nog voor verschil maken in zo'n korte tijd.
Serieus, is er iemand die mij kan vertellen waar het eeuwige "wisselen doe je in de 70ste minuut" vandaan komt. Het is godsonmogelijk om in 20 minuutjes in de wedstrijd te komen en ook nog eens het verschil te maken. En echt, Blind, Koeman, HTC en nu "tactisch wonderkind" Koster ook weer. Staat het in het Ajax handboek?
Wisselen doe je wanneer het MOET en niet op een vast moment.
Ik vond Urby niet eens zo heel slecht, op wat dom balverlies na.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leonardo was helemaal nergens, maar Suarez was wel ok. Urby was weer superzwak, het leek beter te gaan op zijn nieuwe positie maar gisteren had hij met zijn zwakke acties je zoweer een verliespartij kunnen opleveren, keer op keer de duels verloren etc. Wat heeft iedereen bij Ajax toch met die faalhaas?
Sorry, Leo gevaarlijk?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het moment interesseert me nog niet eens zoveel. Waar ik me wel kapot aan heb geërgerd is dat hij Leo en Suarez (de twee gevaarlijkste spelers aan Ajax-zijde!!!!!!!) wisselt. Er bleef helemaal niets meer over. Haal verdomme een verdediger of bijvoorbeeld Lindgren eruit (of allebei!!) en ga met een extra spits (Kuffour) spelen. Maar nee, een gelijkspel was voldoende volgens die randdebiel.
Ziek ben ik er van.
Leo speelde ook echt kutquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het moment interesseert me nog niet eens zoveel. Waar ik me wel kapot aan heb geërgerd is dat hij Leo en Suarez (de twee gevaarlijkste spelers aan Ajax-zijde!!!!!!!) wisselt. Er bleef helemaal niets meer over. Haal verdomme een verdediger of bijvoorbeeld Lindgren eruit (of allebei!!) en ga met een extra spits (Kuffour) spelen. Maar nee, een gelijkspel was voldoende volgens die randdebiel.
Ziek ben ik er van.
Hij houdt constant twee man bezig. Is continu dreigend en dan wissel je hem tegelijk met Suarez. Weg creativiteit voorin.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, Leo gevaarlijk?
Hebben wij dezelfde wedstrijd zitten kijken?.
Dat was inderdaad behoorlijk treurig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kutcommentaar na de wedstrijd. "Met een gelijkspel was ik tevreden."
Ja, Huntelaar naar achter sloeg idd als een kut op Dirk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Die Salcido had trouwens zijn dag niet gisteren, ongelooflijk dat je niet gewoon Huntelaar diep zet op hem en door laat jagen.......dan zet je hem op het middenveld
Tering, wat een kk mongool die Koster eigenlijk
Ook zoiets ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom Luque trouwens niet eens op de bank zit.....
Die wissel van Suarez sloeg idd nergens op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij houdt constant twee man bezig. Is continu dreigend en dan wissel je hem tegelijk met Suarez. Weg creativiteit voorin.
Nee dat is geen spits, maar dan kun je wel de lange bal hanteren, aangezien het een grote sterke gozer is. Bij NEC ging dat bijvoorbeeld ook goed door Pothuizen erin te gooien.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | PSV-FC Groningen 2-2 SC Heerenveen-Ajax 3-2 NEC-PSV 0-4 Ajax-De Graafschap 5-0 PSV-Heracles Almelo 2-0 FC Groningen-Ajax 2-3 PSV-FC Twente 1-0 Ajax-Heracles Almelo 3-0 Vitesse-PSV 1-1 |
Zo had ik ook begonnen aan de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die wissel van Suarez sloeg idd nergens op.
Wissel dan Leo, zet Perez op 10 (al deed ie ook vrij weinig) en gooi Huntelaar een linie naar voren. En nee, niet in de 70ste minuut maar in de rust!
Ja....... Dat was idd logisch geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo had ik ook begonnen aan de wedstrijd.
Daar gaat het me niet om, maar hij sjokt zo over dat veld, zo ongeintereseerd, nonchalant alsof hij boven de rest verheven staat, maar goeie ballen geven is te veel gevraagdquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Perez, wat moet je nog voor verschil maken in zo'n korte tijd.
Mijn voorspelling voor psv.quote:PSV-FC Groningen 1-0
NEC-PSV 0-1
PSV-Heracles Almelo 1-0
PSV-FC Twente 1-0
Vitesse-PSV 0-1
Die vrije trap op Huntelaar was wel okay.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar hij sjokt zo over dat veld, zo ongeintereseerd, nonchalant alsof hij boven de rest verheven staat, maar goeie ballen geven is te veel gevraagd
Zo werd het hier ook aangekondigd. Met Heitinga erbij op het middenveld. Dat was ook logisch geweest. Maar nee, Huntelaar op 10. Welke idioot verzint zoietsquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja....... Dat was idd logisch geweest.
Maar nee.
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Koster was al maanden geleden door het ijs gezakt. het ging wel ok een tijdje, tot hij echt aan de bak moest, en toen bleek dat ie er geen moer van snapte.
Maar goed, het ergste vond ik de instelling van veel spelers, gewoon geen wil om te winnen, geen lef, geen durf. Echt, dat achterin breed en terug op de keeper, ik werd er echt pislink van...
Leonardo had mooie actiesquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wie viel er dan wel op in positieve zin? Ik kan alleen Suarez bedenken.... de rest liep erbij alsof we al weken kampioen zijn en het nergens meer om ging...
Echt helemaal niemand bewoog inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Sja, maar wie viel er dan wel op in positieve zin? Ik kan alleen Suarez bedenken.... de rest liep erbij alsof we al weken kampioen zijn en het nergens meer om ging...
Ja, en ook echt ALLEEN ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.
Opportunisme pur sang
Hoezo opportunisme? Koster begon prima. Duidelijke keuzes, die actie met Luque en Suarez was een prima ingreep, spel was redelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij na de 4de wedstrijd van Koster ofzo zei dat ie langer moest blijven.
Opportunisme pur sang
Niet alleen jij maar je kleurtje valt zo erg opquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook echt ALLEEN ik.
Ik heb het net al gezegd, het leek een frisse wind, normaal commentaar en de logische opstellingen. Maar de eerste echte test en hij zakte door het ijs.
Ja maar je weet van te voren dat het geen toptrainer is, ook al doet ie het een paar wedstrijden goed (die wedstrijden waren overigens vaak nog geflatteerd gewonnen)quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo opportunisme? Koster begon prima. Duidelijke keuzes, die actie met Luque en Suarez was een prima ingreep, spel was redelijk.
Als iemand daarna genadeloos door het ijs zakt kan je daar vrij weinig aan doen.
Bullshit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
De eerste echte test was tegen fnoord. Toen wisselde hij Luque en Suarez na dat opstootje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook echt ALLEEN ik.
Ik heb het net al gezegd, het leek een frisse wind, normaal commentaar en de logische opstellingen. Maar de eerste echte test en hij zakte door het ijs.
Leo en Suarez waren mijn inziens de enige 2 met dreiging, al kwam er helaas niks uit voort. Onbegrijpelijk dat hij die 2 dan wisselt voor een rechtsbuiten die niks kan in de kleine ruimte (en ook nog eens hopeloos uit vorm is), en een middenvelder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Leonardo had je na 45 minuten beter kunnen wisselen en Suarez lekker laten staan. Daar gaat tenminste nog iets van dreiging uit.
Kutwissels.
Nee, dat weet je. Vandaar dat het alleen maar mee kon vallen.. En dat was in het begin ook zo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja maar je weet van te voren dat het geen toptrainer is, ook al doet ie het een paar wedstrijden goed (die wedstrijden waren overigens vaak nog geflatteerd gewonnen)
Verdedigend stond het voor het eerst sinds tijden idd eens goed. Speelden natuurlijk wel tegen een ploeg die 70 minuten weigerde aan te vallen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Vertonghen en Silva speelden een goede pot.. Heitinga op 1 slippertje na bij die kans van die neger ook.
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Vertonghen en Silva speelden een goede pot.. Heitinga op 1 slippertje na bij die kans van die neger ook.
Correctie, we kwamen voor een gelijkspel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....
Ja, Kosterquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Correctie, we kwamen voor een gelijkspel.
Ja, das ook wel zo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verdedigend stond het voor het eerst sinds tijden idd eens goed. Speelden natuurlijk wel tegen een ploeg die 70 minuten weigerde aan te vallen.
Davids vond ik ook sterk spelen.
Dat van de spelers is natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Koster.
Iedereen die wel iets met Ajax heeft "kwam" voor de winst, alleen de spelers en de trainer niet....
psv domineerde op het middenveld en Ajax kon geen combinaties maken door het centrum. En moest dus via de flanken spelen maar daar kwam geen gevaar vandaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, I'll give you that. Maar ik doelde meer op aanvallend gezien. Verdedigend was het niet heel zwak nee, maar we kwamen om te winnen, niet om de bal achterin te houden....
Ik denk niet dat het aan de spelers lag, meer aan de onmogelijke opstelling van Koster.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Koster.
Iedereen die wel iets met Ajax heeft "kwam" voor de winst, alleen de spelers en de trainer niet....
Sja, als je die bal nergens kwijt kan.....quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je een rare opstelling hebt is de bal 100 keer breedspelen achterin nog steeds fucking debiel hoor...
Dan loopt er niemand vrij, en ook dat is niet de schuld van de opstelling, dan ben je lui en bang voor de bal...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sja, als je die bal nergens kwijt kan.....
Ik denk dat het wel degelijk met de opstelling te maken had.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan loopt er niemand vrij, en ook dat is niet de schuld van de opstelling, dan ben je lui en bang voor de bal...
Ik zou mij niet voor kunnen stellen dat je dat zou willen zien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Is er ergens een samenvatting te zien?
Idd, dan maar alles of niks! Was een uitstekend moment geweest voor onze cultheld Urzaiz!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
Koster past wat betreft zijn behoudende spel prima bij PSV.
Ik heb me er werkelijk over verbaasd dat de uitslag 0-0 is geworden.
Als je toch vecht voor je laatste strohalm die naar de schaal kan leiden dan speel je toch de laatste 20 minuten sowieso va banque?! Ongelooflijk. Dit had 0-1 of 1-0/2-0 moeten worden, maar 0-0 is echt idioo. Dat lijkt alsof je tevreden bent met een punt.
PSV weer kampioen, bah.
Antivoetbal heeft gisterenavond overwonnen helaas. En met een beetje pech staat PSV tegen Roda in de JCC. Wordt vast 0-0.
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien, maar wil nog wat hoogtepunten (voor zover aanwezig) terugzien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou mij niet voor kunnen stellen dat je dat zou willen zien.
Het was echt een kutwedstrijd, ongeacht de uitslag. Maar op ultrasuid staan ze vaak vrij snel.
www.ultrasuid.nl dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien, maar wil nog wat hoogtepunten (voor zover aanwezig) terugzien.
ik hoop toch op een mooiere club voor Klaas.quote:Klaas-Jan Huntelaar speelt mogelijk volgend seizoen voor Chelsea. De Londenaren zien in de Ajacied een vervanger van de mogelijk vertrekkende Didier Drogba. (Daily Mail)
ajax internet tvquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Chelskiquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop toch op een mooiere club voor Klaas.
Dat krijg je met die middenvelders hequote:Op donderdag 20 maart 2008 10:51 schreef Suijk het volgende:
Ik had trouwens die vrije kopkans van KJH in de laatste minuten toch wel bijna geteld eigenlijk...
Neequote:Op donderdag 20 maart 2008 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien doelde hij op de 108ste verjaardag van Ajax.
If not, gefeliciteerd..
Ja dat begrijp ik niet. Gewoon pompen of verzuipen. 3-1-6 formatie erin en hopen op die goal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, dan maar alles of niks! Was een uitstekend moment geweest voor onze cultheld Urzaiz!![]()
![]()
psv
HIERquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die middenvelders he
Ah, de magische 21.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee, vandaag 21 jaar Ajacied geworden!
Get a grip, zowel de scheids als de grensrechter sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Braamhaar floot echt een prima wedstrijd. Grensrechters hadden soms rare beslissingen (zowel in voordeel als nadeel van Ajax), maar op Braamhaar viel niets aan te merken hoor.
Maar het was niet van dien aard dat het ten koste van de winst ging.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Get a grip, zowel de scheids als de grensrechter sloeg helemaal nergens op
Beter beter......quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef denthemen het volgende:
Erg jammer dit, we waren beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |