iddquote:
Wat een debiel idd. Huntelaar met 7 goals in 6 wedstrijden (?), en dan ineens gaan veranderen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dank je koster voor die geniale gedachte om hunterlaar op 10 te zetten!
niveautje oostblok idd, wat een murenbouwersquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een debiel idd. Huntelaar met 7 goals in 6 wedstrijden (?), en dan ineens gaan veranderen.
Wij waren niet goed, maar wat PSV liet zien de eerste 70 minuten ging helemaal nergens over. Wat een betonvoetbal.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
nadat Perez en Rommedahl erin kwamen was het helemaal over. allemaal lange ballen![]()
zat ons weer niet mee vandaag. boertjes blij met de 0-0 alsof ze de CL gewonnen hebben.
Een mogelijk beker doet de hoop weer leven in Rdam.quote:
Heitingaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Black-Death het volgende:
Auw hoer wat een kk wedstrijd..Huntelaar op het middenveld
GomesDie actie van hem na de gele kaart van Huntelaar was echt walgelijk.. Eerst als een blij kutkonijn rondspringen en daarna neervallen.. Ik had veel respect voor Gomes, maar hierdoor heeft ie bij mij enorm afgedaan..
Voor de rest had Ajax moeten winnen, want hoewel wij niet goed waren, was PSV werkelijk te triest voor woorden.
Idd. En dan het liefst tegen Ajax.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:48 schreef Rumille het volgende:
Groningen, Heracles, Twente, Nec, Vitesse, doe eens stunten.
Jups zag t netquote:
quote:Einde aan recordreeks PSV van thuisdoelpunten
Met de 0-0 thuis tegen Ajax is er een einde gekomen aan een bijzondere recordreeks van PSV. De Eindhovenaren wisten 56 thuisduels op rij minimaal een keer tot scoren te komen. In het 57ste duel lukte dat dus niet.
TT zegt al al titelloosquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou bijna gaan verlangen dat Marco het per direct overneemt daar... En laat Bert dan maar gelijk het EK doen. En laat die kakkerlakken maar lekker zonder trainer voetballen.
Suarezquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Perez![]()
Rommedahl![]()
Speel dan gelijk met 9 man
Wij helaas ook...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Dan heb je het nog niet gehad over de passes over 5 meterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat ze van 20 meter geen fucking bal op het doel kunnen krijgen. Die lui trainen elke dag en dan gaat zo'n afstandsschot 9 van de 10 keer ver over of ver naast. Hoe anders was dat vorig jaar met die schoten van Davids, Sneijder en Perez...
Suarez van 20 meter huizehoog over en naast
Gewoon?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuisquote:
Duh want Heracles gaat europa inquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuis
Beter dan het kampioenschapquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]
Vond je? Ik vond ze vanaf minuut er hard op zitten. Met name Urby en Vertonghen zette veel druk. Wat het spel betreft ben ik wel tevreden, echter hebben we over de hele wedstrijd genomen zo weinig kansen weten te creëren. Ergens blijft het aan me wringen dat er meer in had gezeten áls Ajax voorin met veel meer overzicht speelde en druk zette op hun verdediging. Dat was vandaag toch echt hun zwaktepunt met Alcides en Kromkamp specifiek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ontieglijk SLECHT Ajax heb ik gezien
Dan heb ik een ander Urby gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Davids liet weer wat van zijn vorm zien, Urby ging ook overal lekker hard in
Tugh life eyyquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:
Hierbij wil ik toch even credits geven aan Davids die kalm bleef toen die gluiperds van pisvee (Farfan, Mendez en die ooit ontvoerde knakker) hem zaten uit te dagen.
Behalve die passes door het middenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Davids liet weer wat van zijn vorm zien, Urby ging ook overal lekker hard in
Jullie moeten straks nog een potje ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag gewoon met dezelfde 11 aantreden tegen Twente.
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag gewoon met dezelfde 11 aantreden tegen Twente.
Iets teveel van het witte goud gesnoept denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie moeten straks nog een potje ?
Zelfde 11, dan kan je Huntelaar wel naar in de spits zetten en Leo erachterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?
Dat ziet er beter uit jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde 11, dan kan je Huntelaar wel naar in de spits zetten en Leo erachter
Stond ie vandaag op 10 dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Huntelaar dan ook weer op 10, Cyb?
En vandaag?
En dan vooral een speler inspelen die verkeerd staat en geen kant op kan of op zijn verkeerde been inspelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop echt dat van Basten dat laffe terugspelen eruit gaat rammen
Helemaal mee eens, deed het uitstekend. Davids ook knap gespeeld. Verder met name voorin matig. En heel erg jammer van dat schot van Silva uit onmogelijke hoek, die had echt voor gemoeten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
Heb geen zin in een analyse, maar wil even zeggen dat Vertonghen verschrikkelijk sterk speelde. Wat een held.
Yup, opbouwend was het de eerst helft niet verkeerd alleen een goeie eindpass ontbrak.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
toch werd er hier en daar wel aardig opgebouwd. Maar het hield steeds op rond de 16. wat mij betreft had er het laatste kwartier ook wel meer dood of de gladiolen gespeeld mogen worden.
Ik snap wel wat Koster probeerde met huntelaar, hij kan ook redelijk spelen in zo'n rol, maar pakte vanavond slecht uit.
Whoops.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie moeten straks nog een potje ?
Helemaal mee eens, lang geleden dat Ajax 90 minuten geconcentreerd heeft gespeeld ondanks dat we geen super kansen hebben gehad. Speel je met deze aanval tegen andere ploegen dan scoor je veel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond ze vanaf minuut er hard op zitten. Met name Urby en Vertonghen zette veel druk. Wat het spel betreft ben ik wel tevreden, echter hebben we over de hele wedstrijd genomen zo weinig kansen weten te creëren. Ergens blijft het aan me wringen dat er meer in had gezeten áls Ajax voorin met veel meer overzicht speelde en druk zette op hun verdediging. Dat was vandaag toch echt hun zwaktepunt met Alcides en Kromkamp specifiek.
Beste spelers voor mij waren Davids (fout-loos), Vertonghen (fantastische intercepties) en Bruno met z'n geweldige rushes.
En ja de uitslag he.... daar schiet je dus geen fuck mee op
Daar heb ik me toch zo aan geergerd he.. ongeloofelijk.. dat maakt verschil tussen top en subtop. Zo'n mogelijkheid moet je uitspelen .quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar zie ik het liefst in de 16 waar hij van de zijkanten bedient wordt! 1x stond hij geweldig vrij alleen jammer dat onze rechtsback voor eigen succes ging
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Hoi hoi we hebben wel de 0 gehouden
Suarez had 'm in de 2e helft ook rustig kunnen bedienen toen ie na Kromkamp ook nog Marcelis wou passerenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar zie ik het liefst in de 16 waar hij van de zijkanten bedient wordt! 1x stond hij geweldig vrij alleen jammer dat onze rechtsback voor eigen succes ging
10 ? Maak het rustig 3 minquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
Nou zodadelijk een uitgebreide samenvatting van de topper
In 10 minuten ben je wel klaar met de samenvatting hoor.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez had 'm in de 2e helft ook rustig kunnen bedienen toen ie na Kromkamp ook nog Marcelis wou passeren. Was een serieuze mogelijkheid om op voorsprong te komen. Maar Suarez kijkt te vaak naar de bal heb ik het idee. Huntelaar boos én terecht.
2008/2009 Datum nog niet vastgesteldquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
Wanneer begint psv - Ajax?
Verfrissing in het eftal :'Dquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef Bullebak het volgende:
Het was lekker druk in de kroeg en kreeg niet alles mee, maar was er een bepaalde reden dat Koster Leo wisselde voor die klapjosti van een rommedahl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |