yepquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef ganzenherder het volgende:
Heb zo'n slecht voorgevoel dat de joden er in de laatste seconde nog een in gaan prikken ofzo
0-0quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:10 schreef moonmovies het volgende:
iemand? hoeveel staat het nu met psv-ajax?
Brr idd jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef ganzenherder het volgende:
Heb zo'n slecht voorgevoel dat de joden er in de laatste seconde nog een in gaan prikken ofzo
Iets te moeilijk te kopieren enzo en dan plaatjes van maken etcquote:
Zeker gezien het programma van Ajax. Die gaan nog 3-6 punten verliezenquote:
2 doelpunten afgekeurd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Frey het volgende:
Langs de Lijn is weer slecht voor je hart op zo'n avond. Gelukkig werden die 2 doelpunten van Ajax afgekeurd![]()
Nu mag het niet meer misgaan
inderdaad, dé obstakel overleefd. Zaterdag Groningen verslaan en dan is het feest al wel in te plannenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Frey het volgende:
Langs de Lijn is weer slecht voor je hart op zo'n avond. Gelukkig werden die 2 doelpunten van Ajax afgekeurd![]()
Nu mag het niet meer misgaan
Wel beide terecht afgekeurdquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2 doelputen afgekeurd?![]()
Dat krijgen we weer een jaar lang te horen als dat het geval is
Ik niet met het spel...quote:
Gaat nog moeilijk worden vooral als PSV dezelfde instelling van vandaag heeft !quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
inderdaad, dé obstakel overleefd. Zaterdag Groningen verslaan en dan is het feest al wel in te plannenIk hoop op een mooie wedstrijd, want ik zit dan in het stadion
ééntje, de tweede was geen goal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2 doelpunten afgekeurd?![]()
Dat krijgen we weer een jaar lang te horen als dat het geval is
Dat is nog slap uitgedrukt..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Rumille het volgende:
Gefeliciteerd. Maar wat een kutwedstrijd.
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiendquote:
hij is één grote acteur, op het veld en voor de camera. echt misselijkmakend. ik begin nu te snappen waarom ze hem niet willen in het Braziliaans elftal.quote:
Dat was gewoon een Lurling''tje''quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiend![]()
Pffff, dit kunnen we nu niet meer weggeven, gezien het programma van ons en dat van ajax.
Heitinga had ik al er laag staan maar scoort vandaag ook zeker geen pluspunten.quote:
Jammer dat hij zoiets doet, totaal niet nodig. Toch een beetje dat Braziliaanse in hem waarom hij dat doetquote:
Hij ging te hard door, wat fout was, maar bood dan ook gelijk z'n excuses aan. Wat Gomes liet zien was echt matig van hem.. vond t zo'n sympathieke kerel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heitinga had ik al er laag staan maar scoort vandaag ook zeker geen pluspunten.
Het kan zekers, maar of het zal gebeuren? denk het helaas van niet..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiend![]()
Pffff, dit kunnen we nu niet meer weggeven, gezien het programma van ons en dat van ajax.
Gomesquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Wat is er nu weer met Gomez?
Graag met vermelding of je fan bent van PSV, Ajax of andere club
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij rende Gomes gewoon tegen Heitinga zijn been aan in plaats van dat mensen zeggen dat hij in zijn zak werd getrapt. Als dat zo zou zijn dan zou hij gelijk 10 minuten gestrekt liggen tenzij het een wijf is.
Da's redelijk bekend hier op fok!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
Iemand gehoord van SopCast? Ik krijg het gewoon net van een maat.. Kan je zwaar veel wedstrijden, of ja, allemaal, stream kijken voor 0 euro.. Ik wist dat helemaal niet joh!![]()
Nu check ik de Romeinse stadsderby!![]()
SopCast is wel redelijk tweeduizend en vijf.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
Iemand gehoord van SopCast? Ik krijg het gewoon net van een maat.. Kan je zwaar veel wedstrijden, of ja, allemaal, stream kijken voor 0 euro.. Ik wist dat helemaal niet joh!![]()
Kijk eens hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
ooooohnooooos. Pabo-puber.quote:
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ooooohnooooos. Pabo-puber.![]()
Maar wat was er nou? Teletekst heeft het over grove charge heitinga, opstootje, hier op FOK! lees ik kaart-trek-beweging en toneespel, issie nou wel of niet in z'n ballen getrapt?
Licht geraakt, maar eerst bleef hij staan, toen om een kaart vragen en daarna stortte ie ff naar de grond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ooooohnooooos. Pabo-puber.![]()
Maar wat was er nou? Teletekst heeft het over grove charge heitinga, opstootje, hier op FOK! lees ik kaart-trek-beweging en toneespel, issie nou wel of niet in z'n ballen getrapt?
En ik dacht dat Henk Timmer erg was met aanstellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.
Hmz. Had ie vooraf geen klachten trouwens? Misschien dat het daar mee te maken had. Hoe dan ook, klinkt alsof ie de schijn tegen heeft. Ben benieuwd wat er straks en morgen nog over gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Die Heitinga moeten ze echt 4 wedstrijden op rij schorsen.
Samen met meneer Frits naar een groot scherm op de markt kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat we weer kampioen worden in een thuiswedstrijd.
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat we weer kampioen worden in een thuiswedstrijd.
Voor het leven.. of in 2-en schoppen..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Zeg dat wel.. al die ajacieden zeggen nu wel dat we al kampioen zijn... maar ik reken voorlopig nog even nergens opquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.
True, 5 wedstrijden, 4 punten. Mwah, moet toch geen probleem zijn. Hopelijk heeft PSV geleerd van vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.
Je bent Utrecht en Roda al vergeten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, 5 wedstrijden, 4 punten. Mwah, moet toch geen probleem zijn. Hopelijk heeft PSV geleerd van vorig seizoen.
Dat het niet rood wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Hou opquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent Utrecht en Roda al vergeten?
je bedoelt zeker Gomez die dacht dat ie Dida wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
scherp..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is Gomez?
Check RTL7, laten ze het vast zien in de 10 min durende samenvatting van deze puike potquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
een gifje van fout Heitinga op Gomes?
Niet best, beide kanten op.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vonden jullie van die tering mongool Braamhaar?
@Hierboven +1
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Die google ads: Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
Ik zal je zeggen.. als ik een tik tegen mn ballen krijg blijf ik niet eerst 30 seconden staan om vervolgens dramatisch naar de grond te vallen. (Bij de wedstrijd VVV-PSV was het ook al raak.)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef gr8w8 het volgende:
Kaart vragen was niet netjes, trap van Heitinga ook niet. Toneelspel? Het is al een tijdje terug, maar de laatste keer dat ik een tik tegen m'n ballen kreeg, groeide die pijn ook langzaam. Ik denk dat Ajax eigenlijk blij mag zijn met gelijkspel.
Volgens mij werd ie op z'n lies geraakt. Dat is ook geen prettige plek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef gr8w8 het volgende:
Kaart vragen was niet netjes, trap van Heitinga ook niet. Toneelspel? Het is al een tijdje terug, maar de laatste keer dat ik een tik tegen m'n ballen kreeg, groeide die pijn ook langzaam. Ik denk dat Ajax eigenlijk blij mag zijn met gelijkspel.
Ga naar je eigen topicquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij rende Gomes gewoon tegen Heitinga zijn been aan in plaats van dat mensen zeggen dat hij in zijn zak werd getrapt. Als dat zo zou zijn dan zou hij gelijk 10 minuten gestrekt liggen tenzij het een wijf is.
niet opzettelijk? Wat denkt hij daar dan te doen? gomes gaat die bal daar duideljik klem vast pakken en in plaats van weg te lopen ramt hij nog ff zijn been omhoog daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niet naar Ajax kijken vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:28 schreef Frey het volgende:
Zaterdag winnen van Groningen, zodat het gat 7 punten wordt. De druk ligt dan bij Ajax die de volgende dag naar het lastige Twente moeten
Eigenlijk niet, maar stiekem doe je dat toch altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niet naar Ajax kijken vind ik.
Zaterdag winnen vind ik beter.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
ja, na die asociale kutcharge van die tyfushond van een heitinga sloeg de vlam in de pan, die stinkjoden begonnen alles te slopen en waren al over hekken etc. aan het klimmen. Heb er eigenlijk niks van gezien, dacht dat al dat publiek wat onder het uitvak zat al naar huis wasquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
boys zei dat ajax 1 wand los had ?
Ze hadden de deur open gekregen naar een tussenstuk... Wat stewards probeerden die deur dicht te houden, maar toen werd het plexiglas uit de deur geslapen en rende 1 steward naar beneden en kukelde er 1 achteraan. Daarna sneuvelde nog een plexiglaswandje en stonden er wat mensen op een "tussenstukje". Ze haalden het net weg en waren zo aardig om wat vuurwerk tussen het publiek te gooienquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja, na die asociale kutcharge van die tyfushond van een heitinga sloeg de vlam in de pan, die stinkjoden begonnen alles te slopen en waren al over hekken etc. aan het klimmen. Heb er eigenlijk niks van gezien, dacht dat al dat publiek wat onder het uitvak zat al naar huis was
Ik zei denk ik, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet opzettelijk? Wat denkt hij daar dan te doen?
Die rende niet naar beneden, die ene werd zo hard weggedouwt dat hij naar beneden kegelde en geluk had dat er een net ligt daar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hadden de deur open gekregen naar een tussenstuk... Wat stewards probeerden die deur dicht te houden, maar toen werd het plexiglas uit de deur geslapen en rende 1 steward naar beneden en kukelde er 1 achteraan. Daarna sneuvelde nog een plexiglaswandje en stonden er wat mensen op een "tussenstukje". Ze haalden het net weg en waren zo aardig om wat vuurwerk tussen het publiek te gooien
Iemand die daar iets van weet?quote:Perez is mijn held nu, hij heeft met een psv'er met 110% anti 020 sjaal op de foto gegaan
Heitinga gaat gewoon naar de bal, zolang de keeper de bal niet heeft, dat zijn been dan tegen Gomes aankomt is gewoon mooi, teringlijertje naait iedereen erbij, ik kan me VVV uit nog herrineren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet opzettelijk? Wat denkt hij daar dan te doen? gomes gaat die bal daar duideljik klem vast pakken en in plaats van weg te lopen ramt hij nog ff zijn been omhoog daar
Verder had Gomes gewoon meteen moeten gaan liggen en niet eerst nog vragen om een kaart
Als dat jouw opvatting van mooi is... Kun je nog ergens je voldoening uithalen gisteren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga gaat gewoon naar de bal, zolang de keeper de bal niet heeft, dat zijn been dan tegen Gomes aankomt is gewoon mooi,
quote:Bakkal wil graag bij PSV blijven
Otman Bakkal heeft de intentie uitgesproken om ook de komende jaren actief te zijn in het shirt van PSV. De talentvolle middenvelder heeft in Eindhoven een contract dat loopt tot de zomer van 2009.
De afgelopen dagen maakten diverse media bericht van het feit dat Bakkal vast wou houden aan een vaste afkoopsom van 2,5 miljoen euro. Bakkal reageert: "Veel van wat er de laatste tijd in de media is verschenen is niet waar. Ik wil niet te veel op de details ingaan, maar ik wil hier graag blijven", aldus de 23-jarige middenvelder tegenover Novum.
PSV hoopt de dit seizoen doorgebroken Bakkal te kunnen behouden. In 25 duels maakte hij zeven treffers.
quote:Het einde van een delicate weddenschap komt voor Sef Vergoossen steeds dichterbij. Als PSV kampioen wordt, gaat de snor eraf, zo beloofde hij in kleine kring. (Eindhovens Dagblad)
Alvast zn nieuwe club bekijkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef ruud.nl het volgende:
Wat had Sulejmani eigenlijk te zoeken in het stadion gisteren?
Is hij maatjes met Lazovic of Rajkovic ofzo?
Méndez vond dat prima. Ik had het idee dat PSV op zich wel meer wilde, maar niet kon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zaterdag winnen vind ik beter.
PSV vond 0-0 prima jammer genoeg
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Blergh, valt me toch zwaar tegen, die wedstrijd.
okequote:Op donderdag 20 maart 2008 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Komt goed.
Precies.. Farfan in de spits.. HIj heeft in de eerste wedstrijd tegen Spurs en de afgelopen seizoenen toch wel bewezen dat ie daar het best tot zn recht komt..quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Farfan in de spits!! Die gast heeft gewoon meer kwaliteiten dan Lazovic en Koevermans samen. Wie er dan op rechts moet, is dan een ander probleem (dat zou Afellay prima kunnen lijkt me).
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati is gewoon niet goed genoeg voor dergelijke wedstrijden vind ik.
Was het weer zoverquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:57 schreef Frey het volgende:
Ze moeten bij langs de lijn trouwens echt eens gaan beslissen of het nou Salcides is of Alcido.
of het commentaar op de zogenaamde "josti's" die op tv in beeld kwamen. Erg typisch na dit soort wedstrijden, lekker ergens anders tegenaan schoppen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef djnospinzone het volgende:
Wat sneu zeg, die ajacieden die nu roepen om het hoofd van Gomes. Terwijl Heitinga daar gewoon rood had moeten hebben.
Jup.quote:
In dergelijke wedstrijden moet je het hebben van strijd en loopvermogen op de positie achter de spits. Iemand die ook kan meeverdedigen en dan heb je aan Aissati een verkeerde.quote:
Wat een constant gezeik altijd! Je hebt mensen met duelkracht nodig als je achteruit gaat lopen. Als je mensen zoals Aissati in de ploeg zet, dan kun je VOORUIT voetballen. Aissati is met zijn inzicht, passing, versnelling, techniek, handelingssnelheid en dribbel een betere keuze dan wie dan ook op nummer 10. Achter de spitsen ga je toch geen verdediger neerzetten? Bakkal voldoet niet, die kan alleen maar rennen, Afellay kan z'n momenten niet kiezen, en hij heeft misschien wel de technische kwaliteit om een mannetje vrij te zetten, hij maakt daar geen gebruik voor. Hij kiest veel te vaak voor de dribbel. Aissati is een groter talent en ik vind eigenlijk ook de betere voetballer (nu al ja).quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In dergelijke wedstrijden moet je het hebben van strijd en loopvermogen op de positie achter de spits. Iemand die ook kan meeverdedigen en dan heb je aan Aissati een verkeerde.
Kijk eens naar een wedstrijd van hem zou ik zeggen.quote:
Nee serieus. Ik besef dat mijn opmerking een makkelijke was, maar waar liggen de kwaliteiten van Bakkal?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk eens naar een wedstrijd van hem zou ik zeggen.
Bakkal kan, zoals vaker geroemd, perfect het moment kiezen om diep te gaan. Hij is tweebenig, scoort vrij gemakkelijk, is multifunctioneel, sterk aan de bal, conditioneel prima.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:10 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik besef dat mijn opmerking een makkelijke was, maar waar liggen de kwaliteiten van Bakkal?
Zwak met beide benen, ja. In ieder geval, dit zijn geen specifieke nr. 10 kwaliteiten. Bakkal komt technisch echt zwaar te kort om daar te spelen. Kan niet eens een pass over vijf meter geven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bakkal kan, zoals vaker geroemd, perfect het moment kiezen om diep te gaan. Hij is tweebenig, scoort vrij gemakkelijk, is multifunctioneel, sterk aan de bal, conditioneel prima.
Hij heeft misschien niet zo'n steekbal in de benen als Afellay, maar je moet z'n passing niet onderschatten hoor. Bakkal leest de wedstrijd uitstekend, heeft een goed gevoel voor diepgang, heeft fysiek tenminste wat in te brengen op het middenveld en lijdt nauwelijks balverlies.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Zwak met beide benen, ja. In ieder geval, dit zijn geen specifieke nr. 10 kwaliteiten. Bakkal komt technisch echt zwaar te kort om daar te spelen. Kan niet eens een pass over vijf meter geven.
Ik wil trouwens Bakkal niet te kort doen hoor; z'n timing is fantastisch.
Je kent hem persoonlijk ook zo goed natuurlijk..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij is één grote acteur, op het veld en voor de camera. echt misselijkmakend. ik begin nu te snappen waarom ze hem niet willen in het Braziliaans elftal.
Bij mij ook zo, paar dagen van tevoren grote mond en 100 procent zeker dat ze gingen winnen, en vandaag niet gehoord en als ik ze hoorde had PSV geluk had ofzo volgens hunquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:49 schreef KELDER het volgende:
de kansen zien er goed uit nu, maar niet te vroeg juichen nog maar
milde reacties van de ajacieden vandaag bij mij in de buurt overigens, had wel wat meer verwacht.
Mongooltjes zijn hetquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:21 schreef BottleKid het volgende:
En die mongolen in het uitvak...![]()
Stelletje laffe hanen, lekker vuurwerk gooien, stewards de tering in willen helpen door ze bijna van de tweede ring te filkkeren, een plexiglas plaat naar beneden pleuren...![]()
Ik lach er niet om, vind het gewoon ontzettend TRIESTquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:53 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er om kan lachen.
Je hebt wel gelijk natuurlijk maar die gastjes achter het hek daar die zaten ook gewoon te irriteren, je weet zelf ook dat er altijd debielen bij lopen die dan gaan kloten, en dat met Heitinga en Gomes zorgde ervoor dat het hele uitvak zowat ontplofte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:21 schreef BottleKid het volgende:
Sorry, maar wat Heitinga deed was zwaar kansloos; het was wel érg duidelijk dat Gomes die bal al lang zou hebben, maar toch doorhalen...![]()
Wat Gomes daarna deed was net zo goed kansloos. Ga óf meteen Heitinga z'n bek vol spugen, óf meteen liggen, maar niet eerst het ene en daarna het andere.![]()
En die mongolen in het uitvak...![]()
Stelletje laffe hanen, lekker vuurwerk gooien, stewards de tering in willen helpen door ze bijna van de tweede ring te filkkeren, een plexiglas plaat naar beneden pleuren...![]()
Maar gelukkig hebben we een fatsoenlijke politiemacht op de been, die wél buiten het stadion lekker bonnetjes uit staat te delen in de woonwijk maar het achterwege laten die strontjoekels die zich niet gedragen kunnen op te pakken. Helden.![]()
O, en dan onze grote vriend Frank Wijnveld. Benieuwd wat hij híer over te zeggen heeft. Het is namelijk al de tweede keer dat dat gebeurt in ons uitvak. Maar Frankieboy vindt het belangrijker de grote papa te spelen en doekjes met '29-04-2008' te verbieden dan de veiligheid van de eigen (!!!) supporters te willen waarborgen. Goed bezig kerel.![]()
![]()
0-0 is een terechte uitslag imho. Nog steeds 4 punten los, maar echt zeker ben ik niet van mijn zaak.
Damn, ik lijk wel een vette azijnzeiker op dit moment. Zo erg is het eigenlijk toch niet...![]()
![]()
Gelukkig zaterdag weer bier in het stadion.
Tuurlijk, gewoon de PSV-supporters de schuld geven, werkt altijd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk natuurlijk maar die gastjes achter het hek daar die zaten ook gewoon te irriteren, je weet zelf ook dat er altijd debielen bij lopen die dan gaan kloten, en dat met Heitinga en Gomes zorgde ervoor dat het hele uitvak zowat ontplofte.
Btw ik vind he tmooi omdat Sjonnie laat zien dat hij er vol voor gaat, en dat hij ook best soms ook iemand omver wil kegelen.
Geel was wel op zijn plaats denk ik zo.
Lees het nog een keer goed door?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de PSV-supporters de schuld geven, werkt altijd!![]()
Weet je wat ook werkt, de komende 5 jaar geen ajax-supporters meer toelaten bij PSV - ajax aangezien ze nu wel aangetoond hebben dat ze zich niet kunnen gedragen en een gevaar zijn voor de PSV-supporters. En de veiligheid van het thuispubliek gaat voor. Jammer voor de goedwillenden onder jullie.
aha, net zoals Dani destijds voor de bal gingquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga gaat gewoon naar de bal, zolang de keeper de bal niet heeft, dat zijn been dan tegen Gomes aankomt is gewoon mooi, teringlijertje naait iedereen erbij, ik kan me VVV uit nog herrineren.
Lazovic moeten ze ook in een gesticht stoppen, ging gelijk 2 minuten janken zeg.
Je wil zeggen dat het geen naai actie is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, net zoals Dani destijds voor de bal ging
iedereen erbij naaiten dan welgeteld 1 voorbeeld erbij kunnen halen. Sterk!
Heitinga kreeg ook geel inderdaad. Er voor gaan, hartstikke leuk, maar inschatten of iets haalbaar is of dat je simpelweg te laat komt en maar beter je been kan intrekken, lijtk me ook te horen bij een prof. Tenzij je eerder de kant op wil van bepaalde Italiaanse voetballers. Maar goed, hoe 'sjonnie' naderhand als een puppieop d egrond lag, kannie dat maar beter niet doen. Opgevallen hoe hij na de wedstrijd zijn excuses ging aanbieden aan Gomes?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk natuurlijk maar die gastjes achter het hek daar die zaten ook gewoon te irriteren, je weet zelf ook dat er altijd debielen bij lopen die dan gaan kloten, en dat met Heitinga en Gomes zorgde ervoor dat het hele uitvak zowat ontplofte.
Btw ik vind he tmooi omdat Sjonnie laat zien dat hij er vol voor gaat, en dat hij ook best soms ook iemand omver wil kegelen.
Oke.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lees het nog een keer goed door?
Ik zeg toch dat er altijd mongolen zijn die dan gaan kloten.
Mijn begrijpend lezen vertelt mij hier: Ja er zitten debielen in het vak, maar die zijn gaan kloten omdat gastjes achter het hek zaten te irriteren, ze dus uitgedaagd werden en anders niets hadden gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
*knikt instemmend*quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:28 schreef ErikT het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als PSV de laatste potjes vanaf minuut 1 gaat proberen te scoren.
Ik ben niet tegen realistisch voetbal, maar wel tegen angstig voetbal.
Oké dan. Ik heb gewoon geen krachttermen over voor dit soort lui, en val dus terug op het altijd jaren '90-aandoende 'mongolen'.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, vind het gewoon ontzettend TRIEST
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:55 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf net op de radio iets met een stichting voor kinderen met downsyndroom..
En dan kon je prijzen winnen;
- "Een shirt van Gomes. Waar speelt die ook alweer? Oja die hadden met 0-0 gewonnen deze week"
- "Maar natuurlijk veel belangrijker een shirt van Ajax met alle handtekeningen"
Ik zou het eigenlijk niet wetenquote:
Het was dan ook een item voor kinderen met het downsyndroom hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:55 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf net op de radio iets met een stichting voor kinderen met downsyndroom..
En dan kon je prijzen winnen;
- "Een shirt van Gomes. Waar speelt die ook alweer? Oja die hadden met 0-0 gewonnen deze week"
- "Maar natuurlijk veel belangrijker een shirt van Ajax met alle handtekeningen"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Het was dan ook een item voor kinderen met het downsyndroom he
Dat zou idd leuk zijn ja, de uitspraken van Vergoossen dat "PSV moet gaan voetballen om te winnen" hebben zoals verwacht een zeer beperkte houdbaarheidsdatum gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:28 schreef ErikT het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als PSV de laatste potjes vanaf minuut 1 gaat proberen te scoren.
Ik ben niet tegen realistisch voetbal, maar wel tegen angstig voetbal.
Zoek ff uit welke zender ten alle kosten vermeden moet worden.quote:
Waarom? Die dj's hebben toch gewoon een clubvoorkeur. Boeiend! Ajax heeft sowieso een (veel) grotere 'aanhang' dan PSV denk ik, dus das niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zoek ff uit welke zender ten alle kosten vermeden moet worden.
Begin ik meteen een anti campagne.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou idd leuk zijn ja, de uitspraken van Vergoossen dat "PSV moet gaan voetballen om te winnen" hebben zoals verwacht een zeer beperkte houdbaarheidsdatum gehad.
Zaterdag maar weer verder ploeteren tegen Groningen, ik verwacht opnieuw puntverlies.
Omdat ik als PSV aanhanger mijzelf superieur voel aan dat grut uit het westen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:58 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Waarom? Die dj's hebben toch gewoon een clubvoorkeur. Boeiend! Ajax heeft sowieso een (veel) grotere 'aanhang' dan PSV denk ik, dus das niet meer dan logisch.
Edit: Hmmm een keer F5 en hij is perfectquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:50 schreef MaatjeTho het volgende:
De S klopt niet helemaal bij mij? Plaatje van Simons moet denk ik rechts van Appelsientje en Dylan_Dog moet denk ik ook eentje naar recht ofniet? Wel puik werk verder
Meer dan terecht dat de Ajax supporters een aantal seizoenen niet meer in het philips stadion mogen.quote:Nauwgezet onderzoek naar wangedrag Ajax-supporters
21 maart 2008 13:45
PSV verricht uitgebreid onderzoek naar het wangedrag van een aantal Ajax-supporters afgelopen woensdag in bezoekersvak van het Philips Stadion. Zo’n tien minuten voor het einde wisten zij met veel geweld een vluchtdeur in de scheidingswand van het bezoekersvak kapot te trappen; waarna de zaak escaleerde.
Mensen gewond
Een groep van zo’n twintig tot dertig van hen wist via de ontstane opening het bezoekersvak te verlaten. PSV-stewards die in deze ruimte aanwezig waren moesten door het geweld vluchten en raakten hierbij gewond. De groep Ajax-supporters gooiden vervolgens met diverse materialen - ondermeer een deel van het tevoren vernielde lexaanglas en een brandblusser die daar preventief aanwezig moet zijn - richting stewards en PSV-supporters. Ook hierbij raakten diverse mensen gewond. Nadat deze groep ook een deel van het (het bezoekersvak omringende) veiligheidsnet hadden vernield, werden twee stuks zwaar vuurwerk richting PSV supporters gegooid. Diverse personen, onder wie PSV-supporters en stewards, raakten hierbij gewond aan handen en oren. Uiteindelijk is deze groep Ajax-aanhangers weer in het bezoekersvak terecht gekomen.
Uitgebreid onderzoek
PSV is direct na de wedstrijd gestart met een uitgebreid onderzoek naar deze gebeurtenissen. Er zijn diverse verklaringen opgenomen van slachtoffers en getuigen en de beelden van het camerasysteem zijn bestudeerd. Deze camerabeelden blijken een goed beeld te geven van de gebeurtenissen en PSV gaat er van uit dat deze beelden - die in beslag genomen zullen worden door de politie - voldoende aanknopingspunten bieden om de schuldigen te identificeren. PSV onderzoekt ook hoe uitbraak van supporters uit het bezoekersvak in de toekomst beter voorkomen kan worden. Daar het bezoekersvak moet voldoen aan regelgeving inzake vluchtwegen en andere bepalingen zijn er echter wel beperkingen aan het barricaderen van het bezoekersvak. PSV gaat er van uit dat bezoekende supporters naar het Philips Stadion te komen om hun elftal aan te moedigen en niet om opzettelijk vernielingen te plegen en mensen ernstig in gevaar te brengen.
Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.
Ik vind dat onzin. Volgens mij deden ze dat omdat Heitinga hen dat middels zijn daad opdroeg. Een kleine puntenaftrek geven, dan hoor je niks meer van hen. Voor hen kunnen dan Ajax-supporters in de plaats die hun uitkaart wél verdienen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Meer dan terecht dat de Ajax supporters een aantal seizoenen niet meer in het philips stadion mogen.
hen hen hun hen, wie bedoel je allemaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind dat onzin. Volgens mij deden ze dat omdat Heitinga hen dat middels zijn daad opdroeg. Een kleine puntenaftrek geven, dan hoor je niks meer van hen. Voor hen kunnen dan Ajax-supporters in de plaats die hun uitkaart wél verdienen.
De KNVB moet nu eens daadkracht tonen. De UEFA doet dat wel.
De functie van verzorger staat nog open. Misschien dat ik eens een open sollicitatie ga versturen, staat goed op m'n CV als ik later voor clubarts solliciteerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:34 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22960
Overzichtje hoe de technische staf er volgend jaar uit zal zien
De Ajax-hennen uiteraard. Laten ze die in Amsterdam maar slachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
hen hen hun hen, wie bedoel je allemaal
vind ik nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Meer dan terecht dat de Ajax supporters een aantal seizoenen niet meer in het philips stadion mogen.
Gossie toch gaan ze huilie huilie doen?:')quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind ik niet
vind zo walgelijk altijd die gasten naast het uitvak bij jullie, en bij andere teams.
en nu gaan ze huilen
Dus jij vind dat geweld dan rechtvaardig is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind ik niet
vind zo walgelijk altijd die gasten naast het uitvak bij jullie, en bij andere teams.
en nu gaan ze huilen
Jij bent echt een eerste klas mongool hèquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind ik niet
en nu gaan ze huilen
Huilen ja... Een weet ik hoe zware plexiglas plaat naar beneden mieteren, krijg je die op je nek, zou je willen dat je ooit nog kan huilen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind ik niet
en nu gaan ze huilen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:38 schreef gr8w8 het volgende:
Kom op jongens, eigen schuld. Je weet wat voor een effect al die rooie lapjes hebben op domme runderen.
Och als de relschoppers van woensdag geweerd zullen worden zullen er volgend jaar wel andere gaan kutten..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:54 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor dat PSV relschoppers wil weren. Het is alleen jammer dat een groepje uitschot het altijd verpest voor de goede supporters. Maar ja, het is wel jammer voor de sfeer in het stadion rond zulke toppers natuurlijk als er alleen maar PSV-supporters toe zal laten.
tja dat weet je natuurlijk nooit. het is zoiezo jammer dat het gebeurt. bij welke wedstrijd dan ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Och als de relschoppers van woensdag geweerd zullen worden zullen er volgend jaar wel andere gaan kutten..
quote:De middenvelder ontving woensdag tegen Ajax (0-0) een gele kaart en is daardoor voor een competitieduel geschorst. De Eindhovenaren doen er doen er dus verstandig aan hem niet op te stellen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Prosac het volgende:
UIt de nieuwsbrief van FC Groningen.
[..]
Dat is Mendez toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb ook dat probleem met de Simons avatar. Hij laadt vaak niet en dan blijft er niets over van de S en de V. Probeer eens een andere server.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Bwehehehe!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:
Alcides speelde tegen Ajax redelijk maar krijg ik altijd de kriebels van als die aan de bal isquote:
Wat een ramp is datquote:
Hmmm, vaag, ik heb er nu totaal geen last meer van.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook dat probleem met de Simons avatar. Hij laadt vaak niet en dan blijft er niets over van de S en de V. Probeer eens een andere server.
Alcides is de straat homie van Kempi de kikker uit Eindhoven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alcides heeft gewoon veel te weinig voetballend vermogen om als back te opereren. Zijn enige sterke punt is eigenlijk zijn kopkracht.
En Furby de trekpop van Ninaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alcides is de straat homie van Kempi de kikker uit Eindhoven.
[..]
Wat mij betreft Lazovic. Koevermans heeft de laatste tijd alleen maar laten zien dat hij traag is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:35 schreef Zapper het volgende:
Morgen met Lazo of Koevermans?
Ik vind ze allebei knap waardeloos de laatste tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat mij betreft Lazovic. Koevermans heeft de laatste tijd alleen maar laten zien dat hij traag is.
Ja laat reis en zeefuik maar is spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei knap waardeloos de laatste tijd eigenlijk
Ben ik tevreden meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:28 schreef Prosac het volgende:
Ik hoop 1-1, ik denk 2-0 en ik droom 0-6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Vak aa, dacht ikquote:
Dat is dus het kuttequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:15 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, als je al op voorhand kaartjes had gekocht dan kon je nog tegen je ouders zeggen, sorry, gaat niet. Heb al kaartjes en ben bang dat ik de wedstrijd zal missen. etc
Als we vanavond thuis tegen Groningen dat 5 basisspelers mist geen regelmatige 2-0 of 3-0 zege kunnen behalen, dan is dat zeer, zéér triest.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel gaan we spelen vanavond? Ik denk een overwinning.
ik kan me anders nog een PSV - FC Groningen van niet zo heel lang geleden herinneren waarbij het na 20 minuten al 4 - 0 was.. die goeie oude tijd..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als we vanavond thuis tegen Groningen dat 5 basisspelers mist geen regelmatige 2-0 of 3-0 zege kunnen behalen, dan is dat zeer, zéér triest.
En het erge is dat ik verwacht, gezien het enorm sprankelende spel van de afgelopen weken, dat het een ontzettend moeizame en lelijk 2-1 of 1-0 gaat worden, waarin PSV weer met 8 verdedigers, 1 middenvelder en 1 spits gaat spelen![]()
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat we er vanaf minuut 1 goed opklapten tegen de kleinere clubs, zo op die manier helemaal overbluften en omver speelden en binnen het kwartier al op 1-0 stonden......
Wist niet dat jullie elkaar kenden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:10 schreef DuTank het volgende:
naar grrr toe.
En nu hijzelfquote:
Ze hebben geluisterd, vanaf minuut 1 erop klappen!quote:Na één helft spelen gaat PSV in het Philips Stadion tegen FC Groningen met 1-0 aan de leiding. Danny Koevermans tekende na ruim een half uur spelen voor de openingstreffer, nadat PSV al in de beginfase gretig te werk ging en kansen kreeg om te scoren.
Zo zag het er wel uit. Ga er maar vanuit dat we die enkele weken moeten missen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:28 schreef Frey het volgende:
Farfán schijnt vlak voor tijd geblesseerd te zijn geraakt. Hopelijk is het niet ernstig
Is wel ernstig, Koevermans zei net dat hij jankend naar binnen is gedragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:28 schreef Frey het volgende:
Farfán schijnt vlak voor tijd geblesseerd te zijn geraakt. Hopelijk is het niet ernstig
Vergoossen was net al weer wat positiever, maar die had nog niet gepraat met de medische staf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Wel hopen dat het geen einde seizoen is voor Farfan. We hebben hem ook nodig tegen Fiorentina.
quote:Sef Vergoossen liet in een eerste reactie na afloop weten dat hij nog niet gehoord had wat de blessure precies is, maar dat de dokter hem alleen had ingefluisterd dat het wel eens mee zou kunnen vallen.
Ai,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef -SG- het volgende:
Weet iemand wat er op oost gebeurde? Had van iemand gehoord dat iemand naar beneden werd geduwd ofzo...
Ah okay. Ik dacht iets te horen van: nog *** weken, dan zijn we kampioen ohooo ohoo ohhooquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:52 schreef -SG- het volgende:
Zing mee sef vergoossen, die maakt ons kampioen. ohoooohoooo ohooo ohoooo.
Ik denk dat je die bedoelt.
die goal in de amstelcup finale 2 jaar geleden zat er anders ook goed in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:35 schreef -SG- het volgende:
Ik kan me nog een mooie goal van Lamey herinneren, tegen Roda volgens mij. Was bedoeld als een voorzet maar ging voortreffelijk in de goal. En na der hand steehard vasthouden dat het zo bedoeld was.
Tegen Vitesse ja. Daar was ik nog bijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:35 schreef -SG- het volgende:
Ik kan me nog een mooie goal van Lamey herinneren, tegen Roda volgens mij. Was bedoeld als een voorzet maar ging voortreffelijk in de goal. En na der hand steehard vasthouden dat het zo bedoeld was.
Nou nou, het waren inderdaad ook wel wereldgoals ook zegquote:Op zondag 23 maart 2008 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen die hem te min vinden voor psv
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:48 schreef Loserkid het volgende:
Mooi net die reactie van danny koevermans over zijn opa..
Ik had het wel gezien ja, was door al die stewards enzo nogal afgeleidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef -SG- het volgende:
Weet iemand wat er op oost gebeurde? Had van iemand gehoord dat iemand naar beneden werd geduwd ofzo...
Zei Wim Kieft ook. Koerd vroeg zo aan hem "Ja, goed van Barbara dat ze dan meteen stopt met het interview" Kieft: "Ze had van mij wel eerder mogen stoppen" Koerd "Hoe bedoel je? " "Kieft: "Ja ze stelde 3 keer dezelfde vraag over hoe mooi het was om een doelpunt te maken."quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef -SG- het volgende:
Ja die barbara mag echt doovallen btw. Eerst van, Ja scoren, dat is wel het mooiste he van spits zijn. Like Dôh. En daarna nog die lompe actie over dat kusje.
Wordt inderdaad lastig, als het maar niet zo'n wedstrijd wordt als vorig jaar. Vind trouwens dat we er nog lang niet zijn. Als we volgende week punten verspillen kan het nog knap lastig worden. Vanmiddag eerst maar eens kijken naar 020, hopen dat Twente er wat uit kan halenquote:Op zondag 23 maart 2008 08:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig ging PSV er voor
Volgende week een lastige uit tegen NEC
Dat wilde ik ook zeggen. Eindelijk!quote:Op zondag 23 maart 2008 05:26 schreef dndiek het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het eindelijk weer eens een prima wedstrijd vond?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:50 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand of je moet kunnen aantonen dat je de eigenaar van de ClubCard bent als je kaartjes gaat kopen? Want anders geef ik die kaart aan een maat mee, aangezien ik geen tijd heb
Nee, hoeft niet. Wij gaan altijd met z'n 4 en naar de wedstrijden toe en 1 van ons heeft altijd alle clubcards en koopt de kaartjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |