yepquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef ganzenherder het volgende:
Heb zo'n slecht voorgevoel dat de joden er in de laatste seconde nog een in gaan prikken ofzo
0-0quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:10 schreef moonmovies het volgende:
iemand? hoeveel staat het nu met psv-ajax?
Brr idd jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef ganzenherder het volgende:
Heb zo'n slecht voorgevoel dat de joden er in de laatste seconde nog een in gaan prikken ofzo
Iets te moeilijk te kopieren enzo en dan plaatjes van maken etcquote:
Zeker gezien het programma van Ajax. Die gaan nog 3-6 punten verliezenquote:
2 doelpunten afgekeurd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Frey het volgende:
Langs de Lijn is weer slecht voor je hart op zo'n avond. Gelukkig werden die 2 doelpunten van Ajax afgekeurd![]()
Nu mag het niet meer misgaan
inderdaad, dé obstakel overleefd. Zaterdag Groningen verslaan en dan is het feest al wel in te plannenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:42 schreef Frey het volgende:
Langs de Lijn is weer slecht voor je hart op zo'n avond. Gelukkig werden die 2 doelpunten van Ajax afgekeurd![]()
Nu mag het niet meer misgaan
Wel beide terecht afgekeurdquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2 doelputen afgekeurd?![]()
Dat krijgen we weer een jaar lang te horen als dat het geval is
Ik niet met het spel...quote:
Gaat nog moeilijk worden vooral als PSV dezelfde instelling van vandaag heeft !quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
inderdaad, dé obstakel overleefd. Zaterdag Groningen verslaan en dan is het feest al wel in te plannenIk hoop op een mooie wedstrijd, want ik zit dan in het stadion
ééntje, de tweede was geen goal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2 doelpunten afgekeurd?![]()
Dat krijgen we weer een jaar lang te horen als dat het geval is
Dat is nog slap uitgedrukt..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Rumille het volgende:
Gefeliciteerd. Maar wat een kutwedstrijd.
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiendquote:
hij is één grote acteur, op het veld en voor de camera. echt misselijkmakend. ik begin nu te snappen waarom ze hem niet willen in het Braziliaans elftal.quote:
Dat was gewoon een Lurling''tje''quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiend![]()
Pffff, dit kunnen we nu niet meer weggeven, gezien het programma van ons en dat van ajax.
Heitinga had ik al er laag staan maar scoort vandaag ook zeker geen pluspunten.quote:
Jammer dat hij zoiets doet, totaal niet nodig. Toch een beetje dat Braziliaanse in hem waarom hij dat doetquote:
Hij ging te hard door, wat fout was, maar bood dan ook gelijk z'n excuses aan. Wat Gomes liet zien was echt matig van hem.. vond t zo'n sympathieke kerel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heitinga had ik al er laag staan maar scoort vandaag ook zeker geen pluspunten.
Het kan zekers, maar of het zal gebeuren? denk het helaas van niet..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dan blijft er nog 1999999999999999999999999999999999999999999999999990 over, boeiend![]()
Pffff, dit kunnen we nu niet meer weggeven, gezien het programma van ons en dat van ajax.
Gomesquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Wat is er nu weer met Gomez?
Graag met vermelding of je fan bent van PSV, Ajax of andere club
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij rende Gomes gewoon tegen Heitinga zijn been aan in plaats van dat mensen zeggen dat hij in zijn zak werd getrapt. Als dat zo zou zijn dan zou hij gelijk 10 minuten gestrekt liggen tenzij het een wijf is.
Da's redelijk bekend hier op fok!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
Iemand gehoord van SopCast? Ik krijg het gewoon net van een maat.. Kan je zwaar veel wedstrijden, of ja, allemaal, stream kijken voor 0 euro.. Ik wist dat helemaal niet joh!![]()
Nu check ik de Romeinse stadsderby!![]()
SopCast is wel redelijk tweeduizend en vijf.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
Iemand gehoord van SopCast? Ik krijg het gewoon net van een maat.. Kan je zwaar veel wedstrijden, of ja, allemaal, stream kijken voor 0 euro.. Ik wist dat helemaal niet joh!![]()
Kijk eens hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
ooooohnooooos. Pabo-puber.quote:
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ooooohnooooos. Pabo-puber.![]()
Maar wat was er nou? Teletekst heeft het over grove charge heitinga, opstootje, hier op FOK! lees ik kaart-trek-beweging en toneespel, issie nou wel of niet in z'n ballen getrapt?
Licht geraakt, maar eerst bleef hij staan, toen om een kaart vragen en daarna stortte ie ff naar de grond.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ooooohnooooos. Pabo-puber.![]()
Maar wat was er nou? Teletekst heeft het over grove charge heitinga, opstootje, hier op FOK! lees ik kaart-trek-beweging en toneespel, issie nou wel of niet in z'n ballen getrapt?
En ik dacht dat Henk Timmer erg was met aanstellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.
Hmz. Had ie vooraf geen klachten trouwens? Misschien dat het daar mee te maken had. Hoe dan ook, klinkt alsof ie de schijn tegen heeft. Ben benieuwd wat er straks en morgen nog over gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gomes kreeg een harde trap van Heitinga, niet opzettelijk denk ik. Niet netjes, maar dat gebeurd nou eenmaal. Gomes staat op, opstootje, doet een kaart-trek-beweging en valt daarna op de grond.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Die Heitinga moeten ze echt 4 wedstrijden op rij schorsen.
Samen met meneer Frits naar een groot scherm op de markt kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat we weer kampioen worden in een thuiswedstrijd.
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat we weer kampioen worden in een thuiswedstrijd.
Voor het leven.. of in 2-en schoppen..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Zeg dat wel.. al die ajacieden zeggen nu wel dat we al kampioen zijn... maar ik reken voorlopig nog even nergens opquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.
True, 5 wedstrijden, 4 punten. Mwah, moet toch geen probleem zijn. Hopelijk heeft PSV geleerd van vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Er is nog een lange weg te gaan. Eerst zondag maar eens winnen, dat is al lastig genoeg de laatste paar weken.
Je bent Utrecht en Roda al vergeten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, 5 wedstrijden, 4 punten. Mwah, moet toch geen probleem zijn. Hopelijk heeft PSV geleerd van vorig seizoen.
Dat het niet rood wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
Hou opquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent Utrecht en Roda al vergeten?
je bedoelt zeker Gomez die dacht dat ie Dida wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef cultheld het volgende:
scherp..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is Gomez?
Check RTL7, laten ze het vast zien in de 10 min durende samenvatting van deze puike potquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
een gifje van fout Heitinga op Gomes?
Niet best, beide kanten op.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vonden jullie van die tering mongool Braamhaar?
@Hierboven +1
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Die google ads: Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
Ik zal je zeggen.. als ik een tik tegen mn ballen krijg blijf ik niet eerst 30 seconden staan om vervolgens dramatisch naar de grond te vallen. (Bij de wedstrijd VVV-PSV was het ook al raak.)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef gr8w8 het volgende:
Kaart vragen was niet netjes, trap van Heitinga ook niet. Toneelspel? Het is al een tijdje terug, maar de laatste keer dat ik een tik tegen m'n ballen kreeg, groeide die pijn ook langzaam. Ik denk dat Ajax eigenlijk blij mag zijn met gelijkspel.
Volgens mij werd ie op z'n lies geraakt. Dat is ook geen prettige plek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef gr8w8 het volgende:
Kaart vragen was niet netjes, trap van Heitinga ook niet. Toneelspel? Het is al een tijdje terug, maar de laatste keer dat ik een tik tegen m'n ballen kreeg, groeide die pijn ook langzaam. Ik denk dat Ajax eigenlijk blij mag zijn met gelijkspel.
Ga naar je eigen topicquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij rende Gomes gewoon tegen Heitinga zijn been aan in plaats van dat mensen zeggen dat hij in zijn zak werd getrapt. Als dat zo zou zijn dan zou hij gelijk 10 minuten gestrekt liggen tenzij het een wijf is.
niet opzettelijk? Wat denkt hij daar dan te doen? gomes gaat die bal daar duideljik klem vast pakken en in plaats van weg te lopen ramt hij nog ff zijn been omhoog daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niet naar Ajax kijken vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:28 schreef Frey het volgende:
Zaterdag winnen van Groningen, zodat het gat 7 punten wordt. De druk ligt dan bij Ajax die de volgende dag naar het lastige Twente moeten
Eigenlijk niet, maar stiekem doe je dat toch altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niet naar Ajax kijken vind ik.
Zaterdag winnen vind ik beter.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:17 schreef PirE het volgende:
[..]
ja, na die asociale kutcharge van die tyfushond van een heitinga sloeg de vlam in de pan, die stinkjoden begonnen alles te slopen en waren al over hekken etc. aan het klimmen. Heb er eigenlijk niks van gezien, dacht dat al dat publiek wat onder het uitvak zat al naar huis wasquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
boys zei dat ajax 1 wand los had ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |