Ideaal vandaag inderdaad. Geen HAH, zonnetje en weinig wind. Dan is het opeens best een heel leuk baantjequote:
Vandaag aangenomen voor de zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef Synthesist het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een bijbaantje, en in t weekend werken lijkt me wel leuk.
Maar ik ben benieuwd naar de verdiensten als zijnde 21 jarige voor de functie zaterdagbesteller. Heeft iemand een indicatie of een link naar de cao?
Netjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:43 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Vandaag aangenomen voor de zaterdag
Idd, normaal gesproken sla je nooit vier huizen achter elkaar over, maar vandaag gebeurde dat regelmatig!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, want er hoeft maar een beetje meer post te zijn en je doet er zo een stuk langer over dan vandaag.
Daarom, ik ga deze info verkopen aan het MT.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Vorige week, toen ik voor bijna iedere brievenbus wel iets had en nog steeds binnen de tijd bleef. Zelfs met reclame blijf ik op zaterdag wel binnen de tijd. Alleen met de kerstdagen is dat niet gelukt.
Mja, jij moet er als ex-postbode ook wel het een en ander van af weten
Of het niet "Nee" kunnen zeggen?quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
Toch zeg ik altijd wel ja als ze vragen of ik op maandag wil werken. Soort van zelfkwelling.
Wat is dat toch dat er hier zoveel mensen met "vaste" tijden lijken te werken? Bij ons werken we al jaren met het schrijven van je tijd. Ik dacht eerlijk gezegd dat het streven was om dat ook landelijk te doen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef kvdv het volgende:
Omfg, ben toch altijd blij als de maandag er weer op zit. Ik ken nog niet alle wijken, en dan wordt je verrast met 6 wijken waarvan 3 nieuw ofzo. Aargh. En dan ook nog zelf voorbereiden (normaal doe ik alleen bezorgen). En dan die berg AGT..
Fucking 50min langer op gedaan dan dat ik uitbetaald krijg.![]()
Bij ons schrijven we alleen tijden op als het heel erg druk is ( KNJ etc. )quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat er hier zoveel mensen met "vaste" tijden lijken te werken? Bij ons werken we al jaren met het schrijven van je tijd. Ik dacht eerlijk gezegd dat het streven was om dat ook landelijk te doen.
Lucky dan, hier niet... voor iedere wijk staat 'n bepaalde tijd. Als je geluk hebt (weinig post+geen HAH) pik je daar 'n paar minuten van, maar in mijn geval haal ik het meestal maar net. We hebben wel (soms) van die bezorgrapportjes, waar je dan je begin en eindtijd op invult. Maar volgens mij wordt daar niet veel mee gedaan wanneer blijkt dat je er wat langer op doet. Ik kan me vergissen hoor, maarja... ik ben ook niet iemand die zich daar zo enorm druk over maakt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat er hier zoveel mensen met "vaste" tijden lijken te werken? Bij ons werken we al jaren met het schrijven van je tijd. Ik dacht eerlijk gezegd dat het streven was om dat ook landelijk te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |