abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58068789
Mijn wijk heeft ook een vaste tijd. Schrijf wel altijd netjes op hoelang ik erover gedaan heb, de laatste 2 keer was dat netjes precies die tijd
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_58069963
Ben toch blij dat wij daar al lang vanaf gestapt zijn. Over het algemeen liep ik namelijk vooral heel veel in mijn eigen tijd te werken. En owee als je daar eens iets over zei .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:59:17 #203
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58071418
Vandaag eindelijk weer eens gelopen en het was weer eens ouderwets chaotisch, ontbrak gelukkig ook maar een folder of 50 in de eerste lading.
Fysiek wilde het nog niet echt lekker, uiteindelijk toch ook maar m'n eigen middagwijk ook nog gedaan waar ze eigenlijk een ander voor hebben gezien het 'rustig beginnen' advies van de huisarts, waren er weer een berg ziek namelijk.

Eens kijken of ze er nu gelijk vanuit gaan dat ik structureel de rest van de week ook beiden weer ga doen, mag toch hopen voor ze van niet want dan zal iemand anders teleurgesteld moeten worden.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 april 2008 @ 20:21:33 #204
73911 ultra_ivo
pi_58073290
Als ik reserve ben moet ik tijd schrijven, voor de rest gewoon wat er voor je dienst staat. Eventueel bijwerk moet je er gewoon bij doen als men denkt dat je dit binnen je tijd redt.
pi_58090050
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik reserve ben moet ik tijd schrijven, voor de rest gewoon wat er voor je dienst staat. Eventueel bijwerk moet je er gewoon bij doen als men denkt dat je dit binnen je tijd redt.
Vaag, ik krijg gewoon sowieso de tijd die voor de wijk staat. En als je er langer over doet krijg je dat gewoon betaald. Ook bijvoorbeeld als je staat te wachten op bijvoorbeeld je tassen, of dat de aanvoer er nog niet is.
pi_58090309
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons staan veel postbezorgerswijken erg krap. De tijden zijn alleen haalbaar als je uitgaat van een scenario met weinig post en geen h-a-h. De tijden zijn erop gebaseerd dat je de post ophaalt bij een depot "in de wijk". Dat laatste is een rekbaar begrip, we hebben zegge en schrijven 2 depots, waarvan er 1 slechts 3 dagen per week te gebruiken is. Vanuit het andere depot is het nog 10 a 15 minuten fietsen naar de verder gelegen wijken. Bovendien is de aflooptijd eraf gehaald, omdat je na het lopen van je wijk gelijk naar huis kan. Maar soms moet je dus nog een keer terug naar het depot, bijv. als je nog een wijk hebt. En zelfs na je laatste wijk kan je niet meteen naar huis, want dan mag je IN EIGEN TIJD nog een keer naar het depot om je tassen (en evt. bezorgrapportje) in te leveren. Op zaterdag zelfde verhaal. Dus niet geheel onbegrijpelijk dat zo´n postbezorger of zaterdagbesteller denkt, dikke lul, ik neem die tassen gewoon mee naar huis. Volgens mij mogen ze je niet eens verplichten in eigen tijd die tassen terug te brengen, want het is mijn eigen tijd, dus daar hebben zij niets over te zeggen.

Ik ben trouwens deeltijdwerker (al bijna 10 jaar), dus het is niet zo dat alleen die postbezorgers de looptijden te krap vinden, dat is ook de ervaring van mij, en zelfs van bestellers met 25+ dienstjaren.
Nou, de teamcoach lijkt toch door de knieen te zijn, we mogen weer gewoon schrijven. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat als hij niet wil dat ik uitloop schrijf, hij er maar voor moet zorgen dat ik niet meer uitloop. Want het begon de spuigaten uit te lopen, dagen tot 17.30 waren geen uitzondering, en dan ben ik nog deeltijdwerker ook! In plaats van 20 uur werkte ik iedere week minstens het dubbele. De laatste postbezorger was gisteren om 19.00 uur klaar.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 16 april 2008 @ 19:36:47 #207
15869 gr8w8
Better by design.
pi_58094380
Zonet op weg naar huis kwam ik veel ex-collega's tegen. Velen met TNT-kleding aan, volgens mij om te gaan protesteren. 17:32 IC van Eindhoven richting Den Bosch & verder. Ik heb even gemist dat er vandaag al actie kwam.
Welkom bij de V&D der webfora.
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2008 @ 19:40:46 #208
73911 ultra_ivo
pi_58094475
Vanavond is er een protestvergadering in Utrecht.
pi_58098935
Morgen vragen hoe het was aan degenen die er zijn geweest.
Toch wel klote hoe het nu gaat
Vooral voor degenen die er al jaren werken en echt fulltime doen.
Lekker hoor, miljoenen winst en dan zo.
Van mij mag Peter Bakker eruit; bespaart ook weer miljoenen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 april 2008 @ 22:19:15 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58099028
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 april 2008 @ 22:49:26 #211
Maffe Fries
pi_58099853
Ik heb vandaag gelezen dat ze een van de postbodes van ons kantoor naar een andere locatie overgeplaatst hebben, omdat we bij ons kantoor te veel krachten voor alle diensten hadden rondlopen. Maar wat wil je ook als er geen postbodes weggaan en je wel postbezorgers aanneemt
  woensdag 16 april 2008 @ 22:51:23 #212
15869 gr8w8
Better by design.
pi_58099911
Welkom bij de V&D der webfora.
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2008 @ 22:53:19 #213
73911 ultra_ivo
pi_58099982
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb vandaag gelezen dat ze een van de postbodes van ons kantoor naar een andere locatie overgeplaatst hebben, omdat we bij ons kantoor te veel krachten voor alle diensten hadden rondlopen. Maar wat wil je ook als er geen postbodes weggaan en je wel postbezorgers aanneemt
Zo ben ik ook al een keer moeten verkassen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 april 2008 @ 22:53:38 #214
Maffe Fries
pi_58099994
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef gr8w8 het volgende:
Kon het niet laten. Volgende week eerste acties postbodes
Stond al 2 posts boven die van jou
  woensdag 16 april 2008 @ 23:00:52 #215
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58100226
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
+ 1 herkenbaar.

Het wisselt ook zo per week. Soms is er zo weinig te doen dat mijn wijk al ingegooid is uit verveling als ik binnenkom. En op een ander moment zit zelfs de chef rode bakken weg te werken en word ik midden in m'n dienst in paniek gebeld dat er zakken zijn blijven staan, of ik even door wil lopen.
Volgensmij moeten ze helemaal niet bezuinigen, maar gewoon eens orde op zaken stellen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_58115510
Hallo, ik ben ook nieuw bij TNT
Hier schrijven wij ook uren op plus dat we een kwartier pauzeren. Aan het eind van de maand geef je die uren dan door en dan worden ze verwerkt. Echter de eerste twee keren ben ik ruim onder mijn contracturen gebleven (omdat ik ingewerkt werd ging het sneller denk ik). Schrijf ik nu de gewerkte uren op of mijn contracturen per week? Hier twijfel ik over omdat ze lekker vaag in m'n contract gezet hebben iets van: 'werknemer werkt gemiddeld # uren per week". Het woord gemiddeld is dus het twistpunt.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2008 @ 17:08:13 #217
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_58115568
Contracturen krijg je sowieso uitbetaald voor zover ik weet?
pi_58115941
Yup, gewoon je uren opschrijven, als je erboven zit hoor je die uitbetaald te krijgen, als je eronder zit aan het eind van het kwartaal moeten ze die uren toch betalen.

Waarmee ik niet zeg dat het ook altijd allemaal netjes zo gaat overigens
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58117308
Hier ook weer even een berichtje van mij. Hier hebben ze vanwege de eventuele staking groot spandoek hangen over actie voeren en Abvacabo. En sommigen hehbben een oranje vestje aan met orde regelaar. Dus gaat lekker zo. Ben benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren bij ons. Er staat op het bureau ook bordje buiten gebruik!
pi_58117743
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:05 schreef MCH het volgende:
Hallo, ik ben ook nieuw bij TNT
Hier schrijven wij ook uren op plus dat we een kwartier pauzeren. Aan het eind van de maand geef je die uren dan door en dan worden ze verwerkt. Echter de eerste twee keren ben ik ruim onder mijn contracturen gebleven (omdat ik ingewerkt werd ging het sneller denk ik). Schrijf ik nu de gewerkte uren op of mijn contracturen per week? Hier twijfel ik over omdat ze lekker vaag in m'n contract gezet hebben iets van: 'werknemer werkt gemiddeld # uren per week". Het woord gemiddeld is dus het twistpunt.
Het hangt er vanaf of je onder de grote TNT CAO valt. Als dat niet zo is (dus bij zaterdagbesteller of postbezorger) mogen ze de plus-en minuren systematiek niet toepassen (dus de keren dat je uitloopt wegstrepen tegen de keren dat je eerder klaar was). Uitzondering is als je in een roulatie zit, bijv. de ene zaterdag een dienst van 6 uur, de andere zaterdag 4, en dus gemiddeld 5. De term "gemiddeld" in je contract geeft volgens mij alleen maar aan dat het de ene keer wat korter kan zijn, de andere keer langer. Je kan immers niet op het moment dat je tijd om is er mee stoppen, als er nog post in je tassen zit.

Het probleem is echter dat wanneer je tijden in het salarissysteem Harmony worden ingevoerd, dit programma automatisch de uren met elkaar verrekent, en dus geen onderscheid maakt tussen de verschillende CAO´s. Ik loste dit altijd op door altijd minstens mijn contracturen te schrijven. Als ik desondanks te vroeg klaar dreigde te zijn (en dan echt flink te vroeg) dan ging ik meestal wel wat andere dingen doen (bakken opruimen, langzame collega´s helpen) omdat ik me toch wel een beetje schuldig voel als ik tijd in m´n zak steek. Onterecht eigenlijk, want het contract impliceert dat het bedrijf er maar voor moet zorgen dat er voldoende werk voor je is.

Ben benieuwd hoe het straks gaat met de landelijke staking op 27 mei. Doet iedereen er aan mee, dus is de vestiging gewoon hermetisch afgesloten die dag, of gaat de teamcoach mij gewoon inplannen op die dag, er vanuit gaande dat er toch nog mensen komen werken. En als er die dag dan geen werk is, krijg ik dan wel mijn uren betaald?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_58117832
Ze moeten dan voor werk voor je zorgen.
Vegen ofzo
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2008 @ 18:54:02 #222
J'adore hardcore
pi_58118060
Ramen lappen, dweilen, kasten poetsen, elastieken tellen, machine stofzuigen, auto's wassen... Genoeg te doen hoor
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 april 2008 @ 18:58:37 #223
Maffe Fries
pi_58118165
autowassen, daar heb je de autowasstraat voor, alleen moet je er even heenrijden

Bij ons op kantoor is afwassen ook bij een bepaalde dienst inbegrepen.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2008 @ 19:02:04 #224
J'adore hardcore
pi_58118248
Bij ons ook, op maandag geloof ik

Maar bij gebrek aan werk kan een extra wasbeurtje geen kwaad. En d'r heen rijden en het wassen kosten ook weer tijd
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 april 2008 @ 19:04:37 #225
Maffe Fries
pi_58118301
Klopt. Ik heb ook wel een auto op maandag door de wasstraat gehaald en aan het eind van dinsdagmiddag was het ding nog smeriger dan voor de wasbeurt Gewoon met 80+ over een modderige weg rijden
pi_58138170
Landelijke actiebijeenkomst groot succes: acties volgende week van start

Op woensdagavond 16 april 2008 was het zover. De gezamenlijke vakorganisaties organiseerden een landelijke actiebijeenkomst in het Beatrixtheater in Utrecht. De zaal was afgeladen met 1800 (!) medewerkers van TNT. Wat de medewerkers willen werd daar overduidelijk: Actie !

Na meer dan vijftig overleggen in één jaar tijd is de rek er totaal uit. TNT en vakorganisaties hebben geen akkoord bereikt over een nieuwe CAO. De wensen van het bedrijf en de eisen van de bonden liggen mijlenver uit elkaar. In hoofdlijnen gaat het om:

* Loon: wij eisen 3,5% per 1 april. TNT wil doen geloven 3% te bieden, maar dit is in werkelijkheid slechts 1,5%. De overige 1,5% wil het bedrijf pas bieden in 2009 en alleen als de bonden akkoord gaan met een 25% goedkopere CAO Productie.
* de voorwaarden waaronder de bonden bereid zijn te praten over een CAO Productie
* de verslechteringsvoorstellen van de werkgever voor de overige NIMP-onderdelen
* volstrekte onduidelijkheid over de arbeidsvoorwaarden voor niet-NIMP (o.a. Express)

TNT is niet ingegaan op de eisen zoals gesteld in het ultimatum van ABVAKABO FNV, BVPP en CNV Publieke Zaak. Dan blijft er maar één ding over: actie! De 1800 aanwezige medewerkers lieten er geen misverstand over bestaan dat ze daar klaar voor zijn.

Tijdens de bijeenkomst is besloten tot het volgende estafettemodel, met de bedoeling om de acties lang vol te kunnen houden en de druk steeds verder op te voeren:

We starten met het platleggen van het sorteercentrum in Leidschendam op 23 april 2008. Ander sorteercentra zullen daarna volgen. Als klap op de vuurpijl kondigen we op 27 mei een landelijke staking aan. Op die dag wordt het gehele proces voor 24 uur stilgelegd.

Met de demonstratie tijdens de aandeelhoudersvergadering en onze landelijke actiebijeenkomst zijn de acties geweldig van start gegaan. Wij bedanken iedereen die heeft meegedaan voor de steun. En we roepen op er met z’n allen tegen aan te gaan want, actievoeren betekent veel werk aan de winkel. We gaan er samen voor zorgen dat de komende acties even succesvol worden. Alleen dan kunnen we TNT op andere gedachten brengen en laten zien dat de medewerkers recht hebben op een goede nieuwe CAO. We wensen iedereen heel veel succes!

Anneke Stevens en Peter Wiechmann (ABVAKABO FNV), Rik Vergunst (BVPP) en Inge Bakker (CNV Publieke Zaak
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:15:33 #227
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58138992
Relluuuh!

Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_58139705
Jaja, de fik gaat erin!
pi_58162033
Jeej weer een uur voor niks gewerkt

Voel me toch een beetje genaaid nu, HAH zou op zaterdag maar heel af en toe zijn, maar van de 6 keer dat ik nu gewerkt heb was er 3 keer HAH, dat vind ik niet af en toe. Zeggen ze ja is toeval. Vraag het me af
pi_58162059
Hehe ik heb hooguit 2 keer per jaar hah op zaterdag
pi_58162151
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:01 schreef Beach het volgende:
Hehe ik heb hooguit 2 keer per jaar hah op zaterdag
Ja, ik ook, maar dan wel tegelijk met de Kerst
pi_58163000
Ik houd het wel in de gaten iig, als ik te vaak HAH krijg ga ik er wel wat van zeggen, het is mij immers voorgehouden dat het bijna nooit voor kwam.

[ Bericht 46% gewijzigd door VixenFromHell op 19-04-2008 19:09:56 (Stukje verwijderd, klopte helemaal niet :')) ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 april 2008 @ 20:08:23 #233
Maffe Fries
pi_58164557
Maandag de baas maar eens opbellen, want het nieuwe contract wat ik onder ogen heb gekregen klopt van geen kant en daarom zal ik voorlopig ook niet tekeken. Het begeleidend schrijven rept dat het vorige jaar contract zoals besproken 2 weken voor tijd beëindigd is en dat er een nieuw contract voor bepaalde tijd is. Dat contract loopt echter maar tot 31 juli, maar wat daarvan nu weer de reden is Mja, ik heb met niemand gesproken over een voortijdige beëindiging van het jaarcontract en een contract tot 31 juli, dus zolang ik niet teken, heb ik recht op een jaarcontract ipv dat contract tot 31 juli.
pi_58198146
een contract van een jaar kan nooit daarna een contract van een half jaar worden natuurlijk dit is niet rechtsgeldig
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_58224396
De meeste producten krijgen een tweede afleverpoging indien de eerste bestelpoging niet slaagt. Indien deze statusmelding tweemaal is weergegeven, is de eerste afleverpoging niet geslaagd en zal er een tweede afleverpoging plaatsvinden.

Als bij tracktrace het dus 2x in lijst staat, betekenet het dan dat ze al langs zijn geweest, maar er niemand open deed ofzo?
Facts don't care about your feelings
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:58 #236
Maffe Fries
pi_58225491
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:37 schreef ikbenschipper het volgende:
een contract van een jaar kan nooit daarna een contract van een half jaar worden natuurlijk dit is niet rechtsgeldig
Het wordt nu uitgezocht
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:48:07 #237
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_58225837
Lekkere dag om te werken, alleen jammer van de 3x HaH.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:18:30 #238
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_58233330
Vooruitlopend op de staking vanmorgen hadden ze kennelijk besloten vandaag zoveel mogelijk post er doorheen te draaien. Alle omroepbladen, de Kampioen en 3xhah. Ik ging pas om 15.30 de straat op, en heb tot na zessen buiten gelopen. Maar morgen zal het wel een rustig dagje worden, alleen wat 48-uurs post, dus tijdschriften enzo.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2008 @ 20:15:43 #239
73911 ultra_ivo
pi_58234659
Ook hier was het aardig druk vandaag. Maar zo laat werd het ook weer niet, vlak voor vijven was ik binnen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:28:42 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58234999
Had hier vandaag enkel m'n ochtendronde en zowaar weer eens een zwik reclame folders erbij, de 6e opeenvolgende dag met huis aan huis zooi.
Wel een ideaal weertje om te lopen.
pi_58236785
He Oranje rakkers!

Wat ik me nou afvroeg.. ik zie op zoveel plekken advertenties van uitzendbureaus waarin ze zoeken naar postbodes.. Wat krijgt zo iemand nou betaald? Laatste tijd loopt de halve stad vol met oranje studenten die de post bezorgen dus is het zo'n vetpot (oh nee anders gaan ze niet staken...) of is het gewoon zo leuk voor jong volk?
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:45:29 #242
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_58238912
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef jmac het volgende:
He Oranje rakkers!

Wat ik me nou afvroeg.. ik zie op zoveel plekken advertenties van uitzendbureaus waarin ze zoeken naar postbodes.. Wat krijgt zo iemand nou betaald? Laatste tijd loopt de halve stad vol met oranje studenten die de post bezorgen dus is het zo'n vetpot (oh nee anders gaan ze niet staken...) of is het gewoon zo leuk voor jong volk?
Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.
pi_58254447
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Joesse het volgende:

[..]

Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.
Dat is niet zonder meer waar. Ben je eerst uitzendkracht en kom je daarna in dienst bij TNT als postbezorger, dan is er zelfs een kans dat je er in loon op achteruit gaat. Bij ons zijn al enkele uitzendkrachten om die reden toch maar geen postbezorger geworden.
pi_58254521
Weinig gemerkt van de gevolgen van de staking. Een hoop plaatwerk (maar da´s 48-uurs post), maar ook gewoon rode bakjes. Die kwamen kennelijk bij een ander, niet stakend, sorteercentrum vandaan. De prognose van 75% minder post werd in ieder geval absoluut niet waargemaakt.
pi_58260098
Ik verdien als postbezorger iig het minimumloon

Maakt me opzich niet zoveel uit, werk alleen op zaterdag normaal. Ik zou niet zo snel elke dag voor dat loon gaan werken denk ik
pi_58284095
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weinig gemerkt van de gevolgen van de staking. Een hoop plaatwerk (maar da´s 48-uurs post), maar ook gewoon rode bakjes. Die kwamen kennelijk bij een ander, niet stakend, sorteercentrum vandaan. De prognose van 75% minder post werd in ieder geval absoluut niet waargemaakt.

Hmm.. vandaag was het heel erg druk hier, volgens een collega hebben we morgen bijna niets qua post omdat zo veel mogelijk vandaag mee is gegaan zoals de Donald duck, Intermediair, en dat soort ongein ivm de staking in het soorteercentrum. Hoop niet dat dat betekend dat het zaterdag weer onwijs druk is

Morgen moet ik alleen wb, en ik kan om 10 uur al mijn post komen halen *ipv 1 uur post halen bij het steunpunt* volgens die collega. Dus het zou rustig moeten zijn (met nadruk op ZOU moeten zijn)
Nja.. we zullen zien, als het goed is is mijn wijk klaar, en anders help ik even met voorbereiden.
Daarna moet ik nog een wijk wegbrengen waar 2 uur voor staat, tegen de tijd dat ik klaar ben met mn eerste wijk zal de tweede wel op het steunpunt staan hoop ik.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 19:10:02 #247
73911 ultra_ivo
pi_58284637
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
pi_58285996
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
Dat idee heb ik ook, ik zie ineens van alles voorbij komen wat ik nog niet eerder gezien heb. Plus Magazine, Golfers Magazine, een of andere glossy met de titel Leef!, etc.
pi_58286192
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.

Of ben ik nu naief?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58287323
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.

Of ben ik nu naief?
Je bent naief
De postmarkt is nog niet volledig open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')