Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef jmac het volgende:
He Oranje rakkers!
Wat ik me nou afvroeg.. ik zie op zoveel plekken advertenties van uitzendbureaus waarin ze zoeken naar postbodes.. Wat krijgt zo iemand nou betaald? Laatste tijd loopt de halve stad vol met oranje studenten die de post bezorgen dus is het zo'n vetpot (oh nee anders gaan ze niet staken...) of is het gewoon zo leuk voor jong volk?
Dat is niet zonder meer waar. Ben je eerst uitzendkracht en kom je daarna in dienst bij TNT als postbezorger, dan is er zelfs een kans dat je er in loon op achteruit gaat. Bij ons zijn al enkele uitzendkrachten om die reden toch maar geen postbezorger geworden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weinig gemerkt van de gevolgen van de staking. Een hoop plaatwerk (maar da´s 48-uurs post), maar ook gewoon rode bakjes. Die kwamen kennelijk bij een ander, niet stakend, sorteercentrum vandaan. De prognose van 75% minder post werd in ieder geval absoluut niet waargemaakt.
Dat idee heb ik ook, ik zie ineens van alles voorbij komen wat ik nog niet eerder gezien heb. Plus Magazine, Golfers Magazine, een of andere glossy met de titel Leef!, etc.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
Je bent naiefquote:Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.
Of ben ik nu naief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |