abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58236785
He Oranje rakkers!

Wat ik me nou afvroeg.. ik zie op zoveel plekken advertenties van uitzendbureaus waarin ze zoeken naar postbodes.. Wat krijgt zo iemand nou betaald? Laatste tijd loopt de halve stad vol met oranje studenten die de post bezorgen dus is het zo'n vetpot (oh nee anders gaan ze niet staken...) of is het gewoon zo leuk voor jong volk?
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:45:29 #242
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_58238912
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef jmac het volgende:
He Oranje rakkers!

Wat ik me nou afvroeg.. ik zie op zoveel plekken advertenties van uitzendbureaus waarin ze zoeken naar postbodes.. Wat krijgt zo iemand nou betaald? Laatste tijd loopt de halve stad vol met oranje studenten die de post bezorgen dus is het zo'n vetpot (oh nee anders gaan ze niet staken...) of is het gewoon zo leuk voor jong volk?
Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.
pi_58254447
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef Joesse het volgende:

[..]

Het betaalt op zich goed, mits je bij TNT een contract hebt.. ik geloof dat het via een uitzendbureau een stuk minder is. Dat was in ieder geval met de Kerst-Nieuwjaarperiode wel zo, wat ik hoorde.
Dat is niet zonder meer waar. Ben je eerst uitzendkracht en kom je daarna in dienst bij TNT als postbezorger, dan is er zelfs een kans dat je er in loon op achteruit gaat. Bij ons zijn al enkele uitzendkrachten om die reden toch maar geen postbezorger geworden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_58254521
Weinig gemerkt van de gevolgen van de staking. Een hoop plaatwerk (maar da´s 48-uurs post), maar ook gewoon rode bakjes. Die kwamen kennelijk bij een ander, niet stakend, sorteercentrum vandaan. De prognose van 75% minder post werd in ieder geval absoluut niet waargemaakt.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_58260098
Ik verdien als postbezorger iig het minimumloon

Maakt me opzich niet zoveel uit, werk alleen op zaterdag normaal. Ik zou niet zo snel elke dag voor dat loon gaan werken denk ik
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_58284095
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weinig gemerkt van de gevolgen van de staking. Een hoop plaatwerk (maar da´s 48-uurs post), maar ook gewoon rode bakjes. Die kwamen kennelijk bij een ander, niet stakend, sorteercentrum vandaan. De prognose van 75% minder post werd in ieder geval absoluut niet waargemaakt.

Hmm.. vandaag was het heel erg druk hier, volgens een collega hebben we morgen bijna niets qua post omdat zo veel mogelijk vandaag mee is gegaan zoals de Donald duck, Intermediair, en dat soort ongein ivm de staking in het soorteercentrum. Hoop niet dat dat betekend dat het zaterdag weer onwijs druk is

Morgen moet ik alleen wb, en ik kan om 10 uur al mijn post komen halen *ipv 1 uur post halen bij het steunpunt* volgens die collega. Dus het zou rustig moeten zijn (met nadruk op ZOU moeten zijn)
Nja.. we zullen zien, als het goed is is mijn wijk klaar, en anders help ik even met voorbereiden.
Daarna moet ik nog een wijk wegbrengen waar 2 uur voor staat, tegen de tijd dat ik klaar ben met mn eerste wijk zal de tweede wel op het steunpunt staan hoop ik.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 19:10:02 #247
73911 ultra_ivo
pi_58284637
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
pi_58285996
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons is het de hele week al erg druk. Allerhande plaatwerk, ook ongebruikelijk plaatwerk. Het lijkt er bijna op alsof de concerrentie de zaak weer eens niet aankan en alles naar ons afstoot.
Dat idee heb ik ook, ik zie ineens van alles voorbij komen wat ik nog niet eerder gezien heb. Plus Magazine, Golfers Magazine, een of andere glossy met de titel Leef!, etc.
pi_58286192
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.

Of ben ik nu naief?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58287323
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ik dit soort dingen hoor, maak ik me niet zo heel druk om de liberalisering.

Of ben ik nu naief?
Je bent naief
De postmarkt is nog niet volledig open.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58287490
hier hebben we de laatste tijd ook heel veel omgestickerd netwerksvp meuk

is het netwerksvp? hmm.. you get the idea..
daarbij is dus een klein wit stickertje met TNTpost over het Netwerksvp of hoe het ook heet logo geplakt

wie kan deze n00b trouwens uitleggen waar nutten voor staat?

Vos & Mos ken ik wel (hoewel ik geen idee heb waar MOS een afkorting van is..) maar NUT

van de term plaatwerk heb ik ook nog nooit gehoord..
pi_58287559
Nutten is als er weinig post is; in de tijd die je normaal al krijgt extra werk doen.
Dat kan zowel binnen als buiten zijn.
VB: Pietje zet normaal 1234AB, 1234BA en 1234TA in 3uur.
Er is weinig post dus Pietje moet ook nog 1234RA erbij zetten in die tijd.

Maar vaak gaat het zo: er is iemand ziek en geen vervaning/hulp; nutten jongens!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58287669
Hmm zoiets dacht ik al.. thnx

Gelukkig valt het bij ons nogal mee.. meestal is het maar 1 wijk.. en tis hier soweiso n zootje sinds de gezamelijke voorbereiding..

maar goed.. waar staat het dan voor?

Vos = Vroege Ochtend Sortering *correct me if im wrong*

Mos = hah maar niet voor alle wijken, maar waar staat de afkorting MOS dan voor? (hoewel de veronica folder ook als MOS stond, maar dat is natuurlijk geen mos..)

Nutten Nog Uittevoeren Tijd? hmm?
  donderdag 24 april 2008 @ 21:42:01 #254
15869 gr8w8
Better by design.
pi_58288313
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_58290478
1 ding moet ik zeggen. het blijft me toch verbazen dat als ik een pakketje 4 uur 's middags op de post doe, het 11 uur 's ochtends alweer afgeleverd is. hoe doen jullie het toch?
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')