Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzoquote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik ga binnenkort stoppen met roken.
Dus ik heb niks meer aan een aansteker.
3000.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzo
Lijkt me wel tof om te hebben.
Hmmz, die reviews waren wel positief..quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Die zijn wel nep en langzamer
merk je goed als je er spelletjes voor de PSP op zet
Ik heb zelf ook een aantal neppe van ebay, die ook zo goedkoop waren maar ook een paar echte uit de winkel.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hmmz, die reviews waren wel positief..
Het is btw. (nu nog) alleen voor een paar safegames, kerel van wie ik mn psp heb was zijn kaart kwijt, dus het is niet zo belangrijk..
T is nu gewoon irritant dat ik al redelijk ver met GTA ben, maar niet even film kan kijken omdat ik m niet kan opslaan
Achja boeie, voor die paar euro..
Tja, niet hun schuld natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, ik heb me vingers verbrand aan die butane lighter. Ketting was nog heet. Twee deuken/ brandwonden in me vingers.
Ik ben geen expert maar die dingen schijnen nogal veel valse ratings te geven omdat de laser ook een bak IR uitspuit waar je eng van wordt.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand hier die ervaring met de 50mW green laserpointer (geen "TRUE"-versie) heeft?
[ afbeelding ]
Ding schijnt volgen enkelen meer als 50mW te hebben, 1 reviewer claimt 80mW te hebben gemeten!
Geen ervaringen ermee, maar let er wel op dat je CR2 batterijen ervoor nodig hebt.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand hier die ervaring met de 50mW green laserpointer (geen "TRUE"-versie) heeft?
[ afbeelding ]
Ding schijnt volgen enkelen meer als 50mW te hebben, 1 reviewer claimt 80mW te hebben gemeten!
Haal dan voor 7 a 8 eurootjes gewoon zo'n uitschuifhengeltje bij een dierenwinkel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een vis 'expert' is?
Wil deze hengel kopen, maar eigenlijk alleen gebruiken voor kleine visen (slootjes) voorntjes enz.
Kan dat?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9227
Maar hij is wel compactquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Haal dan voor 7 a 8 eurootjes gewoon zo'n uitschuifhengeltje bij een dierenwinkel.Zonde denk ik om deze te bestellen aangezien je in een gemiddelde sloot toch niet gaat werpen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Stinosss het volgende:
Eigenwijs! Maar gewoon kopen ja. Dan kom je er vanzelf achter dat het rotzooi is
.
Jammer joh, heb hier exact hetzelfde maar had er dus juist wel eentje nodig voor een klein tv'tje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Karina het volgende:
Mijn universele afstandsbediening werkt helaas toch niet met mijn tv (Sony), wel op een klein tv'tje dat ik nog heb, maar die gebruik ik niet meer.
Omdat het toch een drol kost, heb ik dus maar een andere besteld, hopelijk doet deze het wel.
[ afbeelding ]
Deze kost ook maar $4,56
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Karina het volgende:
Mijn universele afstandsbediening werkt helaas toch niet met mijn tv (Sony), wel op een klein tv'tje dat ik nog heb, maar die gebruik ik niet meer.
Omdat het toch een drol kost, heb ik dus maar een andere besteld, hopelijk doet deze het wel.
[ afbeelding ]
Deze kost ook maar $4,56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |