quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
nista posebno...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sve regularno jarane, sta ima kod tebe?
officieel welquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is idd wel erg mooi, maar voor de MK5
/edit
Oh en, HAI GUISE!!1!![]()
hmm.. Mezelf kennende doe ik dat dus maar nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
officieel wel![]()
je hebt alleen een can bus verloop stukje nodig, en het dashboard moet minimaal aangepast worden wat makkelijk zelf te doen is
laten doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
hmm.. Mezelf kennende doe ik dat dus maar niet
van de eerste t5's ging/gaat alles kapotquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan nog wel wat Canbus systemen voor de T5 regelen?
eigelijk alles wle voor de T5 wat vaakkapot gaat
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan nog wel wat Canbus systemen voor de T5 regelen?
eigelijk alles wle voor de T5 wat vaakkapot gaat
Mja, de huidige generatie Mercedes dondert ook al uit elkkaar als je er naar kijkt hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van de eerste t5's ging/gaat alles kapot
Wat is een MFD2? Als je een chassisnummer hebt kan ik in prioncipe alles van VW met korting bestellen. Nog eventjesquote:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dinsdag met de Rover.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaai.
Dinsdag met de Ibiza naar 't werk. Goed geregeld.
Nog steeds op zoek naar een andere auto?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaai.
Dinsdag met de Ibiza naar 't werk. Goed geregeld.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dinsdag met de Rover.
Ik ga mn rover misscien compleet bekeleden met linnentape
Ik probeer 't zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik de CRX nog heb (ik rij er alleen niet mee) en omdat ik dan nog even kan sparen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar een andere auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |